کفش

انواع صندل دخترانه زیبا – معرفی 100 مدل صندل دخترانه + عکس

انواع صندل دخترانه در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف

با شروع فصل گرما یا به عبارتی رسیدن فصل تابستان سوزان، دختران مانند زنان به دنبال انواع کفش زنانه راحت، نرم و خنک هستند. بهترین گزینه انتخابی برای چنین اشخاصی، انواع صندل دخترانه زیبا است. تنوع در مدل و طرح صندل، دست دختران هنگام انتخاب را باز گذاشته است تا مطابق با سلیقه و نظر خود، خرید کنند.

تولیدکنندگان نیز صندل‌ها را در طرح و رنگ‌های مانند تخت، پاشنه کوتاه یا بلند، جلو باز و بسته جهت فروش به بازار روانه خواهند کرد. طی این مقاله در رابطه با انواع صندل دخترانه زیبا و جدید‌ترین مدل صندل زنانه تابستانی، اطلاعاتی جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد. در صورت علاقه به خرید چنین محصول کاربردی، تا انتها مطلب همراه ما باشید.

انواع صندل دخترانه در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف

 

۵ مدل از انواع صندل دخترانه شیک

امروزه دنیای مد و فشن، با تغییرات یا دگرگونی بسیاری همراه است. طراحان این دنیا هر سال، طرح‌ها و مدل‌های جدیدی از انواع کفش مانند کفش پاشنه بلند زنانه، دمپایی روفرشی زنانه، کفش اسپرت زنانه و کالج دخترانه ارائه خواهند داد.

دختران در سراسر دنیا نیز کاملاً بر اساس نیاز، سلیقه و مد از میان انواع این کفش‌ها، به ویژه انواع صندل دخترانه زیبا دست به انتخاب خواهند زد. از اصلی‌ترین انواع صندل دخترانه زیبا و صندل تابستانی زنانه راحتی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

محصولات فروشگاه شانی لند

صندل زنانه

صندل تابستانه

صندل زنانه مدل کره ای

مدل صندل تابستانی مجلسی زنانه متالیک

یکی از محبوب‌ترین انواع صندل دخترانه شیک، مدل صندل تابستانی مجلسی زنانه متالیک است. طراحان این مدل صندل زنانه یا دخترانه را در طرح، مدل و رنگ‌های متنوع طراحی کرده و شاید مهم‌ترین ویژگی آن‌ها وجود پاشنه بلند در کنار رویه براق آن است. البته این نکته را باید یادآوری کرد که قیمت صندل دخترانه تابستانه متالیک، بسیار گران بوده و همچنین مناسب عروسی یا مهمانی‌های بزرگ است.

صندل تابستانی دخترانه پاشنه دار چوبی

هنگام طراحی و تولید صندل تابستانی دختر

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا