کفش

کفش مناسب پای لاغر کدام است ؟ 5 مدل کفش مناسب پای لاغر

کفش مناسب برای افرادی که ساق پای لاغر دارند چیست؟

انتخاب و خرید کفش مناسب پای لاغر در میان انواع کفش زنانه، شاید کمی سخت و دشوار به نظر برسد. اما امروزه طراحان برند‌های معروف، اقدام به طراحی و تولید کفش مناسب برای افرادی که ساق پای لاغر دارند؛ کرده‌اند. افراد به ویژه‌ها خانم‌ها که دارای ساق پای لاغر هستند، باید در زمان انتخاب کفش، دقت بیشتری به خرج دهند.

خانم‌ها اگر به رابطه پای افراد لاغر و کفش، توجه نشان بدهند؛ مطمئناً از استایل بسیار زیبایی بهره‌مند خواهند شد. در این مقاله درباره کفش مناسب پای لاغر و مدل‌های کفش مخصوص ساق پای لاغر، اطلاعاتی جمع‌آوری کرده‌ایم. ‌امیدواریم این مطالب هنگام خرید کفش برای پای لاغر، برای شما عزیزان مفید واقع شود.

محصولات فروشگاه شانی لند

انواع پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند

صندل دوبندی

 

نکات مهم در راهنمای انتخاب کفش مناسب برای پای لاغر

انتخاب کفش مناسب برای آنان که ساق پای لاغر دارند؛ باید بر طبق اصول و استاندارد‌های صورت بگیرد. در صورت توجه این عزیزان به این نکات، انتخاب کفش مناسب پای لاغر راحت‌تر و سریع‌تر انجام خواهد شد. از مهم‌ترین این نکات جهت خرید کفش مناسب پای لاغر، عبارت هستند از:

  • یکی از مهم‌ترین انواع کفش مخصوص پای لاغر، کتانی خواهد بود. زیرا این مدل کفش‌ها انعطاف‌پذیر و بسیار نرم هستند.
  • افرادی که دارای ساق پای لاغر هستند، برای اینکه پس از چند ساعت استفاده از کفش دچار ناراحتی و درد نشوند؛ باید از مدل‌های کفش مخصوص ساق پای لاغر بهره ببرند. بدون شک انتخاب کفش مناسب ساق پای لاغر، تأثیری مثبتی بر خلق و خوی این عزیزان داشته و یک استایل جذابی نیز به آن‌ها، هدیه خواهد داد.
  • کفش مناسب برای افرادی که ساق پای لاغر دارند، باید به اندازه بیشترین پهنای پا‌های آن‌ها باشد. البته در قسمت پنجه پا، این اندازه بیشتر از سایر قسمت‌های کفش از جمله پاشنه کفش است.
  • با توجه به رابطه پای افراد لاغر و کفش مناسب پای لاغر، پاشنه پا نباید از لغزش و حرکت برخوردار باشد. به عبارتی دیگر پاشنه پا باید در بخش پاشنه کفش، درست و راحت بنشیند.
  • با توجه به اینکه حالت یا فرم پا‌های خانم‌ها نسبت به آقایان، از تنوع بسیاری بهره‌مند است؛ انتخاب کفش مناسب پای لاغر برای آن‌ها، راحت‌تر انجام خواهد گرفت.
  • در صورتی انتخاب کفش مناسب برای آنان که ساق پای لاغر دارند، به درستی صورت بگیرد؛ پا‌های آن‌ها حس، راحتی خواهند داشت. البته انتخاب کفش مناسب پای لاغر، نشان دهنده سبک زندگی و شخصیت این عزیزان است.
  • افرادی که ساق پای آن‌ها لاغر است، پاشنه پای آن‌ها معمولاً باریک‌تر از بخش جلو پا است؛ بنابراین اگر این افراد قصد خرید کفش برای پای لاغر خود دارند، کفشی را انتخاب کنند که  قسمت قوس کف و گودی پا را بیشتر پشتیبانی کند. این نکته یکی از مهم‌ترین نکات در  راهنمای انتخاب کفش مناسب برای پای لاغر است.
  • خانم‌ها هنگام انتخاب کفش مناسب پای لاغر، بهتر است دو فاکتور نرم بودن و انعطاف‌پذیری این مدل کفش را در نظر داشته باشند تا زمان استفاده از آن، حس راحتی را در پا‌ها احساس کنند. البته بهترین انتخاب کفش برای این عزیزان، کفش‌های تولید شده از چرم طبیعی خواهد بود.
  • خانم‌های که دارای ساق پای لاغر هستند، از پوشیدن کفش پاشنه بلند زنانه به صورت مداوم باید صرفه نظر کنند؛ زیرا آسیب‌های به کمر یا پا‌های آن‌ها وارد خواهد شد. این عزیزان در مجالس عروسی یا یک مهمانی و دورهمی، بهتر است از کفش‌های پاشنه بلندی با کمترین ارتفاع در قسمت پاشنه بهره ببرند.

استفاده از اینترنت و خرید‌های اینترنتی، امروزه با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. سایت خرید کفش زنانه شانی لند، از معتبر‌ترین سایت‌ جهت خرید انواع مدل ست کیف و کفش زنانه، صندل زنانه، کفش بوت زنانه و کفش اسپرت زنانه خواهد بود.

نکات مهم در راهنمای انتخاب کفش مناسب برای پای لاغر

 

 

برای انتخاب کفش مناسب برای پای لاغر چه باید کرد؟

در صورتی که خانم‌ها یا به طور کلی همه افراد هنگام خرید کفش مناسب پای لاغر از روش‌های انتخاب کفش برای پای لاغر استفاده نکنند؛ مطمئناً با مشکلات و چالش‌های روبرو خواهند شد. در این چنین موقعیت‌های به این عزیزان، توصیه‌هایی شده است.

البته با استفاده از این روش‌ها، تا حدی مشکلات ناشی از عدم انتخاب کفش مناسب پای لاغر در ‌امان خواهند ماند. مهم‌ترین راه‌های پیشنهاد شده برای ر‌هایی از این مشکلات، شامل موارد زیر خواهد بود:

برای انتخاب کفش مناسب برای پای لاغر چه باید کرد؟

 

 

استفاده از جوراب ضخیم

یکی از ساده‌ترین روش‌ها جهت از بین بردن فضای اضافه کفش، برای افرادی که دارای ساق پای لاغر هستند؛ استفاده از جوراب ضخیم خواهد بود.

استفاده از کفی اضافی

افرادی که پای لاغر دارند، باید کفشی را انتخاب کند که گودی بخش پا آن‌ها را پر کند. در صورت عدم انتخاب کفش مناسب پای لاغر، به کمک یک کفی دیگر در کفش آن قسمت اضافه را اندازه پا کنند. با استفاده از کفی اضافه، پا در کفش دچار لغزش یا حرکت نخواهد شد.

خانم‌ها با مراجعه به سایت خرید کفش زنانه شانی لند، امکان خرید دمپایی روفرشی دخترانه و کفش کالج زنانه را خواهند داشت. همچنین در صورت تمایل و علاقه به خرید مدل‌های متنوع خرید، می‌توانند از میان ست 3 تکه کیف زنانه، کیف زنانه جدید و کفش دوشی زنانه انتخاب کنند.

بند کفش

در صورت بستن بند کفش در سوراخ دوم یا سوم آن، کفش اندازه پا خواهد شد. افراد برای اینکه کفش مناسب پای لاغر شود، از بیش از اندازه سفت کردن کفش دوری کنند؛ زیرا گردش خون در پا با مشکل و اختلال مواجه خواهد شد. البته این فرایند در مورد کفش‌های صدق خواهد کرد که از سوراخ‌های بیشتری برخوردار هستند.

بند کفش

 

 

عدم قرار دادن پنبه

بسیاری از افراد که کفش اندازه پا‌های آن‌ها نبوده و به عبارتی بزرگ‌تر است، از پنبه استفاده خواهند کرد. استفاده از این روش، بسیار ارزان است؛ ولی پس از تقریباً چند دقیقه راه رفتن با آن، با وجود تعریق پا‌ها در کفش این روش دیگر مؤثر نیست.

اضافه کردن پاشنه

اگر به هر دلیل کفش انتخاب افراد دارای ساق پای لاغر، مناسب نبوده و افراد حس لغزش و حرکت پا در آن خواهند؛ استفاده از یک پاشنه اضافه در این‌گونه کفش‌ها پیشنهاد خواهد شد. مطمئناً با قرار دادن این پاشنه اضافه، کفش مناسب پای لاغر خواهد شد.

انواع کفش مخصوص پای لاغر

خانم‌ها در صورت توجه به روش‌های انتخاب کفش برای پای لاغر، بدون شک کفش مناسبی انتخاب خواهند کرد. برند‌های معروف کفش در سراسر دنیا، امروزه مدل‌های متنوعی برای این گروه از افراد جامعه طراحی و تولید کرده‌اند. از جمله مدل‌های کفش مناسب پای لاغر، شامل موارد زیر خواهند بود:

انواع کفش مخصوص پای لاغر

 

 

کفش‌های بدون بند

انتخاب کفش‌های بند دار، همیشه دردسر‌های زمان پوشیدن برای خانم‌ها به همراه خواهد داشت. در صورت انتخاب کفشی بدون بند، منجر به دور شدن از دردسر‌های کفش‌های بند دار شده و از سوی دیگر، این مدل کفش‌های بدون بند، مناسب برای انجام فعالیت‌های روزانه خواهد بود. البته کفش‌های بدون بند، بهترین انتخاب برای افرادی است که از ساق پا‌های آن‌ها لاغر است.

مدل کفش قایقی

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های کفش برای افرادی که پای لاغر دارند، کفش قایقی است. در صورت استفاده از این مدل کفش، خانم‌ها علاوه بر جذابیت استایل از راحتی، نیز بهره‌مند خواهند شد.

مدل کفش نوک تیز

انتخاب کفش نوک تیز، مناسب‌ترین کفش برای افراد با پای لاغر است. در صورت خرید کفش مدل نوک تیز از سوی خانم‌ها، امکان استفاده این مدل کفش با کت و شلوار، شلوار‌های پارچه‌ای و  پیراهن‌های دکمه دار خواهند داشت. خانم‌ها در صورت پوشیدن این مدل کفش مناسب پای لاغر، استایل جذاب و منحصر به فردی خواهند داشت.

مدل کفش نوک تیز

 

 

رنگ قرمز کفش پارچه‌ای

استفاده از کفش‌های پارچه‌ای برای پا‌های لاغر، بسیار مناسب است. البته معمولاً انتخاب کفش پارچه‌ای به رنگ قرمز، از سوی افرادی رخ خواهد داد که ظاهر یا استایل پر زرق و برق را دوست دارند. البته انتخاب این مدل کفش، فقط مختص خانم‌ها نیست؛ بلکه آقایان نیز می‌توانند کفش پارچه‌ای قرمز انتخاب کنند تا‌ تیپ فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

با سفارش کفش زنانه در مدل‌های متنوع، امکان انتخاب انواع کوله پشتی کوهنوردی، کیف پاسپورتی زنانه، کیف مجلسی زنانه و کیف پول چرم را خواهند داشت. البته در صورت علاقه می‌توانند با خرید کیف کمری و کیف دستی چرم زنانه، به عنوان هدیه دوستان یا یکی از اعضا خانواده خود را خوشحال کنند.

نکات مهم در راهنمای خرید کفش مناسب پای چاق

بسیاری از افراد جامعه، دارای پای چاق هستند؛ بنابراین این عزیزان با توجه به رابطه پای افراد چاق و کفش، باید عواملی را مورد توجه قرار دهند. از مهم‌ترین این نکات هنگام خرید کفش مناسب پای چاق، شامل لیست زیر است:

  • کفش‌های پشت باز، مناسب خانم‌های که داری ساق پای چاق هستند؛ نخواهد بود.
  • با توجه به رابطه پای افراد چاق و کفش مناسب خانم‌ها، کفش باید کناره‌های پا آن‌ها بپوشاند. در صورت رعایت نکردن این موضوع، پا‌های آن‌ها چاق‌تر به نظر خواهد رسید.

نکات مهم در راهنمای خرید کفش مناسب پای چاق

 

 

سخن پایانی

تمام افراد جامعه به ویژه خانم‌ها، هنگام خرید کفش فقط به ظاهر زیبایی آن توجه خواهند کرد. ظاهر زیبا، در هنگام خرید کفش مناسب پای لاغر بسیار با اهمیت است؛ ولی باید راحتی پا‌ها را در نظر بگیرند. در صورت انتخاب درست هنگام خرید کفش، مطمئناً استایل زیبا و جذابی خواهند داشت.

انتخاب کفش باید با توجه به موقعیت مکانی و زمانی، صورت بگیرد. افرادی که دارای ساق پای لاغر هستند، با انتخاب بهترین کفش برای پای لاغر خود حس خوب و راحتی را تجربه خواهند کرد.

 

سایر مقالات:

انواع کالج زنانه زیبا وراحت – 20مدل کالج مد روز و بسیار شیک + عکس
مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند – معرفی 25 مدل کفش پاشنه دار زنانه
معرفی 12 مدل ست کردن کفش نیم بوت زنانه با لباس در سال 2022

 

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا