کفش

انواع صندل زنانه زیبا و مد – بیش از 20مدل پرطرفدار سال2022 + عکس

صندل زنانه در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف

در کمد لباس خانم‌ها باید از انواع کفش زنانه، نمونه‌ای وجود داشته باشد تا در صورت نیاز از آن استفاده کند. یکی از کفش‌های مورد استفاده در روز‌های گرم سال، صندل زنانه راحتی زیبا است. تولیدکنندگان و طراحان برند‌های مختلف در سراسر دنیا، هر ساله طرح‌های جدیدی از انواع صندل زنانه زیبا جهت فروش به بازار عرضه خواهند کرد.

بنابراین خانم‌ها مطابق نیاز، سلیقه و موقعیت زمانی یا مکانی، از میان جدید‌ترین مدل صندل زنانه یکی را انتخاب خواهند کرد. طی این مقاله در رابطه با انواع صندل زنانه زیبا و مدل‌های صندل تابستانه زنانه، اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد. در صورت تمایل به خرید یک جفت صندل تابستانه زنانه، تا انتها مطلب همراه ما باشید.

صندل زنانه در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف

 

 

شیک‌ترین مدل صندل مجلسی زنانه

مطمئناً این جمله که «پا قلب دوم انسان است» را بار‌ها شنیده‌اید؛ با توجه به این عبارت باید برای محافظت از این قلب دوم به ویژه در روز‌های گرم تابستان، نهایت تلاش را انجام داد. به طور معمول دلیل اصلی استفاده از صندل در روز‌های گرم، جلوگیری از ایجاد آسیب‌های مانند تاول یا خار پاشنه است.

امروزه کفش‌ها مانند کفش اسپرت زنانه، کفش کالج زنانه و نیم بوت زنانه در کنار صندل در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید شده و مخاطب هنگام انتخاب راحت‌تر خواهد بود. اما از انواع صندل زنانه زیبا، می‌توان به مدل‌ها و طرح‌های زیر اشاره کرد:

شیک‌ترین مدل صندل مجلسی زنانه

 

 

مدل صندل مجلسی زنانه پاشنه دار

این نوع از انواع صندل زنانه زیبا، دارای پاشنه‌های بلند یا کوتاه هستند. به خانم‌های که قد آن‌ها کوتاه است، توصیه خواهد شد تا از این مدل صندل مجلسی زنانه پاشنه دار بهره ببرند. زیرا این‌گونه قد این عزیزان بلند‌تر از حد معمول، به نظر خواهد رسید.

مدل صندل زنانه راحتی زیبا تخت

این مدل از انواع صندل زنانه بسیار راحت بوده و به دلیل عدم پاشنه، امکان استفاده از آن در هر نوع موقعیت مکانی مانند ساحل، مهمانی یا محیط داخل خانه وجود دارد؛ بنابراین این مدل صندل تابستانه دخترانه زیبا را، باید مناسب فعالیت‌های روزانه دانست.

مدل صندل زنانه راحتی زیبا تخت

 

 

صندل زنانه انگشتی تابستانی

صندل زنانه انگشتی تابستانی، بسیار محبوب و پرطرف‌دار است. بدون هر گونه شک و تردیدی بهترین گزینه هنگام سفر به ویژه در کنار ساحل دریا، انتخاب صندل دخترانه انگشتی تابستانی خواهد بود؛ زیرا این مدل از انواع صندل زیبا، از فاکتور راحتی بهره‌مند است.

صندل تابستانی دخترانه بند دار

از جمله شیک‌ترین و جدید‌ترین مدل صندل دخترانه، طرح بند دار آن است. البته وجود بند در این مدل از انواع صندل زنانه، در محکم قرار گرفتن پا در آن بسیار تأثیر‌گذار است. اگر این مدل صندل را با لباس‌های روشن، ست شوند؛ جلوه بهتری به استایل دختران خواهند بخشید.

صندل تابستانی دخترانه بند دار

 

 

مدل گلادیاتور صندل تابستانی دخترانه زیبا

خانم‌ها در صورت انتخاب رنگ متالیک این مدل از انواع صندل زنانه زیبا و پوشیدن آن با یک پیراهن بلند، استایل خاص و منحصر به فردی برای خود ایجاد خواهند کرد. مدل گلادیاتور صندل‌ها، از کفی پلاستیکی و رویه در کنار آستر، چرم استفاده شده است. خانم‌ها از این مدل صندل زیبا، در سفر به ویژه هنگام تعطیلات تابستانی بسیار استفاده خواهند کرد.

صندل‌های جلو باز یا بسته

این مدل از انواع صندل زنانه زیبا، در نظر خانم‌ها بیشتر به عنوان یک روفرشی زنانه شناخته شده است. اما امکان استفاده از آن، در محیط‌های خارج خانه نیز وجود دارد.

صندل‌های جلو باز یا بسته

 

 

مدل صندل‌های دارای لژ

از جدید‌ترین مدل صندل دخترانه پاشنه دار، صندل‌های لژ دار هستند. البته پاشنه آن‌ها یکسره، بوده و در نهایت، راه رفتن با آن برای خانم‌ها بسیار راحت‌تر از صندل‌های مجلسی است.

صندل‌های طبی

بسیاری از افراد دارای خار پاشنه، مشکل صافی کف پا و دیابت هستند؛ بهترین گزینه در میان انواع صندل زنانه برای آن‌ها، صندل‌های طبی با کفی نرم و راحت هستند. این نوع از صندل‌ها در کاهش درد و عارضه‌های ناشی از بیماری، بسیار مؤثر هستند.

صندل‌های طبی

 

 

مدل صندل‌های مجلسی زنانه

خانم‌ها از این نوع صندل مجلسی، در موقعیت‌های رسمی و عروسی یا مهمانی استفاده کرده و وجود دو مزیت بزرگ کفی ضخیم در کنار پاشنه بلند آن، دلیل استفاده در چنین موقعیت‌های است. خانم‌ها با استفاده از صندل مجلسی و ست کیف زنانه آن در کنار پوشیدن لباس شب، مانند ستاره‌ای در مجلس درخشان خواهند بود.

مدل صندل‌های مجلسی زنانه

 

 

نحوه انتخاب یک صندل ایده‌آل

انتخاب و خرید کفش یا صندل زنانه، همواره یکی از دغدغه‌های بزرگ خانم‌ها است؛ زیرا علاوه بر تأثیر مستقیم بر استایل آن‌ها، در سلامتی این عزیزان نیز نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. در صورت انتخاب یک صندل دخترانه انگشتی تابستانی نامناسب، باید تا مدت‌ها درد کمر و پا را تحمل کنند.

نحوه انتخاب یک صندل ایده‌آل

 

 

بنابراین در زمان انتخاب انواع صندل زنانه زیبا، یک سری مسائلی را باید در نظر بگیرند. از اصلی‌ترین نکاتی که هنگام خرید انواع صندل زنانه باید رعایت شوند:

سایز پا

صندل تابستانی دخترانه زیبا، باید کاملاً اندازه و سایز پا باشد. حتماً در زمان خرید انواع صندل زنانه زیبا و مدل‌های دخترانه آن، فاکتور راحتی به واسطه اندازه پا بودن در نظر گرفته شود.

پاشنه صندل

خانم‌ها در زمان خرید انواع صندل زنانه زیبا، از انتخاب صندل‌های با پاشنه بیش از ۵ سانتی‌متر صرفه نظر کنند. زیرا در صورت استفاده مداوم از این مدل صندل، مطمئناً دچار عارضه‌های مانند تاول، میخچه یا کمر درد خواهند شد.

سایت خرید کفش زنانه شانی لند، امکان خرید کفش پاشنه بلند زنانه در کنار کیف پول چرم، کیف دوشی زنانه و کیف مجلسی زنانه برای خانم‌ها فراهم کرده است.

پاشنه صندل

 

 

وزن صندل

صندل نباید از وزن بسیار برخوردار باشد؛ زیرا به طور معمول این مدل کفش تابستانه، در تمام طول روز مورد استفاده قرار گرفته و در صورت سنگین بودن صندل، به خانم‌ها حس ناراحتی و خستگی القا خواهد شد.

جنس صندل‌های شیک و زیبا زنانه

هنگام انتخاب صندل فاکتور‌های بسیاری از جمله ماندگاری، قیمت صندل دخترانه زیبا و کیفیت را باید در نظر داشت. در کنار این سه عامل مهم هنگام انتخاب انواع صندل زنانه زیبا، جنس آن‌ها نیز بسیار مهم خواهد بود.

جنس صندل‌های شیک و زیبا زنانه

 

 

متریال به کار رفته هنگام تولید صندل، نقش مهمی در زمان استفاده در یک موقعیت رسمی و غیر رسمی را ایفا خواهد کرد. جنس‌های مورد استفاده تولیدکنندگان در زمان طراحی و تولید انواع صندل زنانه زیبا، عبارت هستند از:

کنف

جدید‌ترین و شیک‌ترین نوع صندل زنانه، صندل‌های تولید شده از کنف هستند. این نوع از انواع صندل زنانه زیبا، از طراحی زیبا و شیکی برخوردار بوده و مناسب برای مهمانی هستند. در قسمت رویه صندل‌های کنفی، از کنف استفاده شده و جنس دیگر بخش‌های آن، بیشتر پلاستیکی است.

کنف

 

 

متریال پلاستیک

خانم‌ها اگر به دنبال یک جفت صندل زنانه ارزان هستند؛ خرید کفش تابستانه از جنس پلاستیک به آن‌ها توصیه خواهد شد. این مدل صندل زنانه از طرح، رنگ و مدل‌های متنوعی بهره‌مند بوده و در نهایت نظر بسیاری از خانم‌ها را به سوی خود جلب خواهد کرده است. کیفیت و طول عمر صندل‌های پلاستیکی، متغیر است.

چرم طبیعی

در صندل‌های زنانه‌ای که از چرم طبیعی هنگام طراحی و تولید استفاده شده است؛ علاوه بر ظاهر زیبا، از دوام و ماندگاری بالایی بهره‌مند است. همچنین قیمت صندل زنانه تابستانه زیبا تولید شده از چرم طبیعی، گران‌تر از دیگر انواع صندل زنانه زیبا هستند.

چرم طبیعی

 

 

خرید انواع صندل زنانه زیبا

خانم‌ها جهت خرید صندل زنانه به شیوه اینترنتی، می‌توانند به سایت خرید اینترنتی کفش زنانه ‌شانی لند مراجعه کنند. در این سایت علاوه بر انتخاب انواع ست کیف و کفش کادویی،در بخش کیف زنانه برای خرید کیف پاسپورتی چرم، کوله پشتی کوهنوردی، کیف کمری زنانه و کیف دستی اقدام کنند.

خرید انواع صندل زنانه زیبا

 

 

اما از انواع صندل زنانه ارائه شده این سایت معتبر، می‌توان به چند مدل زیر اشاره کرد:

صندل طبی روفرشی ضربدری

این مدل صندل در رنگ مشکی، با قالب استاندارد و لژ ۳ سانتی‌متری برخوردار بوده و صندل، حالت جلو باز دارد. رویه صندل از جنس شرانگ و زیره آن پلیمر است. بسیاری از خانم‌ها به خاطر دو مزیت کیفیت عالی در کنار راحتی صندل طبی روفرشی ضربدری را انتخاب کرده و از آن در تمام طول سال به عنوان یک دمپایی روفرشی زنانه استفاده خواهند کرد.

صندل طبی روفرشی ضربدری

 

 

صندل تابستانه پرچی مدل پشت زیپ

جنس بیاله رویه صندل و پی وی سی زیره آن، استفاده از این مدل صندل برای خانم‌ها را در انجام کار‌های روزانه به راحتی امکان‌پذیر خواهد کرد. این صندل تابستانه در رنگ متفاوت پلاتینی، عرضه شده و افراد خوش سلیقه، مطمئناً آن را انتخاب خواهند کرد. وجود زیپ، پوشیدن صندل را راحت کرده و پاشنه مربعی شکل ۲ سانتی، استفاده از آن برای خانم‌ها را آسان نموده است.

صندل تابستانه پرچی مدل پشت زیپ

 

 

صندل لژ دار لمه ضربدری وارداتی

طرح روی این مدل صندل، از لمه ضربدری بوده و وجود پاشنه تخت، راه رفتن با آن را برای خانم‌ها آسان کرده است. از دیگر مشخصات صندل لژ ۴ سانتی، رنگ طلایی، قالب استاندارد، جنس رویه از لمه و زیره نیز از جنس EVA است. کیفیت این مدل صندل، تضمین شده و خانم‌ها از آن در مهمانی‌ها، به عنوان روفرشی می‌توانند استفاده کنند.

صندل لژ دار لمه ضربدری وارداتی

 

 

سخن پایانی

فرایند انتخاب و خرید صندل زنانه، شاید در ذهن برخی از خانم‌ها کار سختی به نظر برسد. اما باید عنوان داشت که در صورتی این عزیزان اطلاعات لازم را از انواع صندل زنانه زیبا داشته باشند، کاربرد و کارایی هر یک را به درستی بدانند، امر انتخاب راحت صورت خواهد پذیرفت. ‌امیدواریم مطالب ارائه شده، در انتخاب صندل تابستانی دخترانه و زنانه مفید واقع شود.

سایر مقالات:

انواع صندل دخترانه زیبا – معرفی 100 مدل صندل دخترانه + عکس
استایل های کفش کالج – مدل های متنوع کالج زنانه و دخترانه با رنگبندی+ عکس
انواع کفش زنانه پاییزی – 10 مدل کفش پاییزی شیک و مد روز+ عکس

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا