کفش

انواع کفش زنانه پاییزی – 10 مدل کفش پاییزی شیک و مد روز+ عکس

کفش‌های مناسب پاییز را بشناسید

خانم‌ها در هر فصلی از سال متناسب با تغییرات آب و هوایی، خواهان استایل متفاوتی در انواع کفش زنانه و لباس هستند. خانم‌ها با انتخاب انواع کفش زنانه پاییزی، به دنبال ایجاد یک استایل پاییزه رفته و این کفش‌ها از لحاظ جنس، رنگ و مدل باید مناسب با این فصل رنگارنگ باشند.

هنگام انتخاب انواع کفش پاییزی دخترانه یا زنانه، باید یک سری نکات را در نظر گرفت. طی این مقاله در رابطه با انواع کفش زنانه پاییزی و نکات مورد توجه در خرید کفش پاییزی دخترانه با کیفیت، اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده‌ایم. در صورت علاقه‌مندی به انواع کفش پاییزی دخترانه شیک، تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

کفش‌های مناسب پاییز را بشناسید

 

 

مهم‌ترین ویژگی‌های کفش پاییزی زنانه زیبا

خانم‌ها عزیز زمان انتخاب کفش زنانه پاییزی، دقت و وسواس بسیار را باید داشته باشند. کفش‌های مناسب فصل رنگارنگ و زیبایی پاییز، دارای ویژگی‌های مهمی هستند. در صورت عدم توجه به هر یک از این ویژگی‌ها، مطمئناً کفش انتخابی کارایی لازم را نخواهد داشت.

اما از اصلی‌ترین ویژگی‌های انواع کفش زنانه پاییزی، عبارت هستند از:

انتخاب کفش زنانه با کیفیت عاج دار

از زیبا‌ترین لحظات فصل زیبایی پاییز، قدم زدن در زیر باران است؛ بنابراین خانم‌ها هنگام انتخاب کفش زنانه پاییزی، باید به زیره کفش و بهره‌مندی آن از عاج، دقت بسیار کنند. خانم‌ها در صورت انتخاب کفشی بدون داشتن این ویژگی مهم، مطمئناً هنگام راه رفتن لیز خورده و به سلامتی خود آسیب خواهند زد؛ بنابراین انتخاب بهترین نیم بوت‌های زنانه ارزان عاج دار، در فصل پاییز پیشنهاد خواهد شد.

محصولات فروشگاه شانی لند

نیم بوت زنانه

نیم بوت ساق دار تک چسب

نیم بوت زنانه بغل سگگک

 

رنگ‌بندی کفش پاییزی زنانه زیبا

خانم‌ها هنگام خرید انواع کفش زنانه شیک، حتماً از رنگ‌های تیره مانند مشکی، سورمه‌ای، قهوه‌ای و زرشکی انتخاب کنند. زیرا این رنگ‌های تیره در جذب نور خورشید و گرم نگه داشتن پا از سرما، مؤثر هستند.

انعطاف‌پذیری قسمت جلوی کفش‌های پاییزی

پس از پایان فصل تابستان و شروع پادشاه فصل‌ها، صندل زنانه جای خود را به نیم بوت زنانه خواهد داد. انتخاب مدل‌های بوت ارزان یا نیم بوت دخترانه ارزان در میان انواع کفش زنانه پاییزی، با استقبال بسیاری مواجه خواهند شد. یکی از مهم‌ترین ویژگی این مدل کفش‌ها، باید انعطاف‌پذیری در قسمت جلو آن باشد تا حس راحتی را به فرد القا کنند.

انعطاف‌پذیری قسمت جلوی کفش‌های پاییزی

 

 

جنس کفش پاییزی

کفش پاییزی دخترانه شیک از جنس چرم، بهترین گزینه هنگام انتخاب برای فصل پاییز خواهد بود. زیرا  این جنس در گرم نگه داشتن پا از سرما و رطوبت، بسیار مقاوم بوده و همچنین از ماندگاری و عمر بالایی نیز بهره‌مند است. خانم‌ها هنگام انتخاب انواع کفش پاییزی مانند انواع بوت زنانه ارزان، از انتخاب کفشی که جنس آن نبوک و مخمل است؛ صرفه نظر کنند.

راحت و سبک بودن

هنگام خرید کفش پاییزه از میان انواع کفش زنانه پاییزی که از دو فاکتور مهم سبکی و راحتی برخوردار باشد؛ بهترین انتخاب خواهد بود. کفش دخترانه زیبا راحت و سبک، مطمئناً کمترین میزان فشار را به پا و کمر وارد خواهد کرد.

راحت و سبک بودن

 

 

فاکتور گرمابخش بودن کفش

یکی از مهم‌ترین ویژگی مدل‌های کفش‌های پاییزی زنانه، گرمابخش بودن آن است. پا‌ها در این مدل از انواع کفش زنانه پاییزی شیک، کاملاً پوشیده شوند تا از سرما فصل پاییز، در‌امان باشند.

مقاوم در برابر لغزندگی

در سال‌های گذشته فصل پاییز با بارندگی زیادی همراه نبوده، ولی وجود باران و یخ‌بندان در برخی از نقاط اتفاق خواهد افتاد. راه رفتن در برف، باران و یخ‌بندان‌های روز‌های سرد پاییز، با وجود انتخاب یک کفش شیار دار و مقاوم در برابر لغزندگی امکان‌پذیر خواهد بود.

مقاوم در برابر لغزندگی

 

 

انتخاب کفش‌های ‌بندی

پوشیدن و در آوردن کفش‌های ‌بندی، مطمئناً سخت به نظر خواهد رسید؛ اما این مدل از انواع کفش زنانه پاییزی بهترین گزینه برای این فصل محسوب خواهند شد. زیرا امکان تنظیم سایز کفش به واسط بند وجود دارد. همچنین خانم هنگام انتخاب انواع کفش پاییزی، به سراغ کفش با کیفیت زنانه دور دوز بروند.

کفی طبی کفش

خانم‌ها هنگام انتخاب انواع کفش زنانه پاییزی، مطابق با فرم پا خود خرید کنند. در صورت صاف یا گود بودن کف پا آن‌ها، خرید کفی طبی کفش را نیز به خاطر داشته باشند. خانم‌ها به واسطه خرید اینترنتی کفش زنانه در سایت شانی لند، می‌توانند برای خرید کیف پول زنانه، کیف مجلسی زنانه و کوله پشتی زنانه بپردازند.

کفی طبی کفش

 

 

مدل‌های متنوع کفش پاییزی زنانه

در میان مدل‌های متنوع انواع کفش زنانه پاییزی، بوت و نیم بوت با استقبال بیشتری از سوی این عزیزان مواجه خواهد شد. البته کالج و انواع کتانی نیز در این فصل کاربرد دارند؛ اما بیشتر انواع بوت زنانه ارزان یا نیم بوت دخترانه ارزان، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

بهترین مدل‌های انتخابی هنگام خرید انواع کفش زنانه پاییزی، شامل موارد زیر هستند:

مدل پاشنه دار نیم بوت

بهترین گزینه انتخابی در میان انواع کفش زنانه پاییزی هنگام برگزاری جشن یا مراسم مهمی در فصل پاییز، نیم بوت‌های پاشنه دار زنانه شیک هستند. وجود لژ و پاشنه بلند در این مدل کفش پاییزه، مناسب مجلس عروسی یا مهمانی بوده و باز به دلیل پاشنه و نوع متریال به کار رفته در آن، مناسب برای انجام فعالیت‌های روزانه نخواهند بود.

مدل پاشنه دار نیم بوت

 

 

نیم بوت‌های شیک چلسی

مدل نیم بوت چلسی از انواع کفش زنانه شیک، به شمار رفته و مناسب انجام فعالیت‌های روزانه و حتی مهمانی یا عروسی نیز است. به دلیل امکان ست کردن راحت مدل‌های نیم بوت دخترانه ارزان با لباس‌های مناسب مهمانی، بسیار محبوب و صد البته پر فروش هستند. خانم‌ها باید این نکته را به یاد داشته باشند که نیم بوت‌های چلسی، فقط مناسب پاییز بوده و در فصل زمستان امکان استفاده از آن وجود ندارد.

بوت شیک‌ترین کفش پاییزی

در صورتی که خانم‌ها به دنبال کفش پاییزه هستند که علاوه بر گرمابخش بودن، ظاهر جذاب و زیبایی داشته باشد؛ حتماً مدل‌های بوت پاشنه دار یا بدون پاشنه را انتخاب کنند. انتخاب بوت‌های زیپی و شل، برای استفاده طولانی مدت گزینه مناسبی هستند.

بوت شیک‌ترین کفش پاییزی

 

 

کالج دخترانه و فصل پاییز

کالج‌های دخترانه یا لوفر در میان انواع کفش زنانه پاییزی، بهترین گزینه برای این فصل بوده و این عزیزان به راحتی می‌توانند آن را با هر استایلی ست کنند. کالج دخترانه انتخابی از جنس چرم، عالی‌ترین انتخاب در میان انواع کفش کالج بوده و همچنین این مدل کفش، همیشه مد خواهند بود.

مدل نیم بوت نظامی

خانم‌های که در فصل پاییز علاقه به استفاده از شلوار جین، پالتو یا بارانی دارند؛ بهترین گزینه برای آن‌ها در میان انواع کفش زنانه پاییزی، نیم بوت نظامی است. خانم‌ها از این نیم بوت‌، بدون هر گونه استرسی در رابطه با نفوذ سرما یا آب در پاییز استفاده کرده و به کمک آن یک استایل غیر رسمی، می‌توانند برای خود ایجاد کنند.

مدل نیم بوت نظامی

 

 

کفش‌های اسپرت کلاسیک

منظور از کفش‌های اسپرت کلاسیک، کتانی است. کتانی‌ها از مدل‌ها و طرح‌های متنوعی برخوردار بوده و امکان ست کردن آن با تیپ‌ها متفاوت را به خانم‌ها خواهد بخشید.

چند توصیه مهم هنگام خرید کفش

زمانی که برای خرید کفش به بازار مراجعه می‌کنید، باید علاوه بر ویژگی‌های مورد انتظار خود از کفش، به نکات مهمی در این زمینه توجه داشته باشید. مهم‌ترین نکات در هنگام خرید کفش عبارت‌اند از:

  • زمان انتخاب انواع کفش زنانه پاییزی، هر دو لنگه کفش را پوشیده و با آن راه بروند.
  • خانم‌ها انتخاب کفش ساعت بعدازظهر را در نظر داشته باشند؛ زیرا پا‌ها در این زمان متورم بوده و سایز آن‌ها بزرگ‌تر از حد انتظار خواهد بود.
  • در صورت انتخاب یک کفش بندی در میان انواع کفش زنانه پاییزی از سوی خانم‌ها، بند‌ها را بسته و با آن چند قدم بردارند.
  • انتخاب کفش کاملاً مطابق با سایز پا باشد. گاهی به خاطر تغییرات در وزن و بارداری، سایز پا بزرگ‌تر یا کوچک‌تر است؛ بنابراین به شماره نوشته شده روی کفش توجه نکنند.
  • خانم‌ها حتماً یک جوراب به همراه خود داشته باشند.

چند توصیه مهم هنگام خرید کفش

 

 

خرید اینترنتی کفش‌های متنوع پاییزی

خانم‌ها جهت خرید انواع کفش زنانه پاییزی، می‌توانند به سایت خرید کفش زنانه ‌شانی لند مراجعه کرده و دست به انتخاب کفش اسپرت زنانه، کفش پاشنه بلند زنانه و دمپایی زنانه بزنند. همچنین با انتخاب یک ست کیف و کفش زنانه کادویی، هدیه برای دوستان خود خریداری کنند.

خرید اینترنتی کفش‌های متنوع پاییزی

 

 

امکان خرید انواع ست کیف زنانه مانند کیف پاسپورتی زنانه، کیف دوشی زنانه، کیف کمری زنانه یا کیف دستی برای آن‌ها در بخش کیف زنانه این سایت معتبر وجود دارد. مدل‌های کفش پاییزه موجود در سایت، شامل لیست زیر هستند:

کالج سنگی مدل هرمس

وجود پاشنه مربعی شکل و ۳ سانتی آن در کنار قالب استاندار، امکان راه رفتن برای خانم‌ها را در فصل پاییز راحت‌تر خواهد کرد. زیره کفش از پی وی سی، رویه آن چرم صنعتی و آستر نیز، سویت بوده و طرح سنگی رویه کالج سنگی، ظاهر زیبا به کفش خواهد بخشید. امکان استفاده از کالج سنگی مدل هرمس، در مجالس رسمی و غیر رسمی وجود دارد.

کتونی‌ بندی تیام مدل لوی ویتان

خانم‌ها در صورت انتخاب کتونی ‌بندی تیام مدل لوی ویتان، امکان استفاده از آن در فصل پاییز را داشته و همچنین این مدل کتانی مناسب فعالیت‌های روزمره است. از مشخصات این کتانی زیره پی وی سی، رویه بیاله طرح دار و آستر پارچه‌ای بوده و پاشنه تخت و یکسره در کنار طرح زیبا رویه آن، ظاهر جذابی به کتانی بخشیده است.

انواع کفش زنانه پاییزی را بشناسید

 

 

سخن پایانی

هنگام انتخاب انواع کفش زنانه پاییزی، انعطاف‌پذیری و گرمابخش بودن آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بهترین جنس کفش پاییزه، چرم بوده و در صورت انتخابی کفش با این متریال، خیال خانم‌ها از بابت کیفیت در کنار ماندگاری راحت خواهد بود. بهترین مدل کفش پاییزه، نیم بوت بوده و با وجود مدل‌های متنوع این نوع از کفش، دست خانم‌ها زمان خرید باز است.

 

سایر مقالات:

انواع صندل زنانه زیبا و مد – بیش از 20مدل پرطرفدار سال2022 + عکس
کفش با کیفیت برای خانم ها + 6مشکل استفاده ازکفش بدون کیفیت + عکس
تفاوت مد و استایل زنانه – معرفی7 مد و استایل دخترانه برتر 2022 + عکس

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا