کفش

انواع کفش مهمانی رسمی – معرفی 10 مدل کفش مهمانی در شانی لند

انواع کفش مهمانی رسمی

انواع کفش مهمانی رسمی د‌ر جهان تولید و عرضه ‌می‌شود. زمانی که شما به بازار کفش‌فروشی ‌می‌روید، کفش‌های زیادی را ‌می‌بینید. یا زمانی که به یک فروشگاه آنلاین مراجعه ‌می‌کنید، با انواع کفش زنانه روبه‌رو ‌می‌شوید.

اما مسئله این است که واقعاً کدام کفش برای یک مهمانی رسمی ‌مناسب است؟ بسیاری از خانم‌ها کفش‌های نامناسبی را خریداری ‌می‌کنند که با کیف دستی‌ ست نبوده و از سمتی اصلاً مناسب یک مهمانی رسمی ‌نیست.

این موضوع باعث ‌می‌شود در مهمانی آن گونه که باید، زیبا به نظر نرسند. از این رو خرید کفش مهمانی رسمی ‌زنانه مستلزم رعایت نکات بسیار است. در این مقاله با ما همراه باشید تا با مدل‌های کفش مهمانی رسمی ‌آشنا شوید.

انواع کفش مهمانی رسمی

محصولات فروشگاه شانی لند

کالج زنانه

کالج پاشنه دار

کالج نوک تیز

انواع کفش مهمانی رسمی ‌زنانه

شاید بگویید پوشیدن کفش‌های رسمی ‌میان خانم‌ها زیاد رایج نیست و از این رو خانم‌ها نیازی به کفش‌های رسمی ‌ندارند، در حالی که این گونه نیست. امروزه انواع کفش مهمانی رسمی ‌تولید شده و مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد.

این کفش‌ها کاربرد‌های متنوعی دارند. البته کاربرد‌ها نشئت گرفته از تنوع مدل کفش‌، رنگ، طرح، سایز و نوع آن‌ها است.

کفش مهمانی رسمی ‌ KITTEN

کفش KITTEN یکی از پرطرف‌دارترین کفش‌های زنانه است که در دسته کفش پاشنه بلند مجلسی قرار ‌می‌گیرد. به طور کلی کفش‌های پاشنه دار از جمله کفش‌هایی هستند که با انواع کیف‌ها چون کیف پول چرم و کیف دوشی چرم زنانه قابلیت ست‌شدن دارند.

 کفش KITTEN با پاشنه سه سانتی‌متری خود شناخته ‌می‌شود. پاشنه این کفش، باریک و کوتاه بوده و راحتی خاصی را به شما هدیه ‌می‌دهد. از این رو مناسب کار و مهمانی‌های رسمی ‌است.

کفش مهمانی رسمی ‌ KITTEN

 

 

کفش مهمانی رسمی ‌ PUMPS

یکی از دلایلی که هر خانمی در کمد خود یک جفت کفش پاشنه بلند دارد، این است که در مهمانی‌ها، پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند زیباتر و باوقارتر جلوه ‌می‌دهد. چون با کفش‌های تخت، ‌می‌توانید گام‌هایتان را آزاد و بلند بردارید، مسلماً گزینه مناسبی برای مهمانی‌های رسمی ‌نیستند.

اما با کفش‌های پاشنه دار مجبور هستید برای حفظ تعادل صاف بایستید، قفسه سینه را به جلو متمایل نگه دارید و در نتیجه باوقارتر راه بروید. کفش PUMPS فرم كلاسیك كفش‌ پاشنه بلند است.

پاشنه این کفش، هفت سانتی‌متر است و پهنای آن از محل قرار‌گرفتن روی زمین تا محل اتصال به كفش مقدار کمی پهن‌تر می‌شود. اگر این کفش را با کیف مجلسی چرم ست کنید، یک استایل بی‌نظیر برای مهمانی رسمی ‌رقم ‌می‌زنید.

کفش مهمانی رسمی ‌ PUMPS

 

 

کفش مهمانی رسمی ‌ WEDGE

امروزه درصد خرید اینترنتی کفش مهمانی رسمی لژ دار افزایش یافته است. چون کفش‌های لژ دار خستگی استفاده از کفش پاشنه دار را ندارند؛ اما قد شما را افزایش می‌دهند. این کفش‌ها مناسب افراد تنبل هستند!

در هر صورت کفش‌های لژ دار، گزینه مناسبی برای مهمانی رسمی ‌محسوب نمی‌شوند. بهتر است این کفش‌ها را در مهمانی عصر، دورهمی، هنگام انجام كارهای روزانه و … استفاده کنید. با این حال استفاده از آن در مهمانی‌های رسمی ‌هم مشکلی ندارد.

کفش مهمانی رسمی ‌ WEDGE

 

 

کفش مهمانی رسمی ‌ STILETTOS

نوعی دیگر از کفش مهمانی رسمی ‌دخترانه پاشنه بلند، کفش‌های STILETTOS هستند که پاشنه ده سانتی‌متری دارند‌. این کفش‌ها یکی از بهترین انواع کفش مهمانی رسمی ‌محسوب ‌می‌شوند.

به دلیل افزایش قد، فر‌می ‌كشیده به اندام شما ‌می‌دهند. حتی جلوه لباس رسمی ‌شما را بیشتر ‌می‌کنند. محل برخوردار پاشنه این کفش به زمین باید یک سانتی‌متر مربع باشد‌.

کفش مهمانی رسمی ‌ PLATFORM

کفش STILETTOS، کفش مهمانی رسمی ‌راحت است که پاشنه‌های بسیار بلندی دارد. بسیاری از خانم‌ها نمی‌توانند با این پاشنه‌ها راه بروند و از این رو چنین کفش‌هایی را خریداری می‌کنند. این موضوع باعث شد که طراحان به فکر طراحی انواع کفش مهمانی رسمی ‌بیفتند.

یکی از این کفش‌ها، کفش PLATFORM با پاشنه تركیبی از لژ و پاشنه است. یعنی در قسمت پنجه حدود دو تا سه سانتی‌متر لژ وجود دارد و پاشنه آن نیز 10 سانتی‌متر است. وجود لژ در کنار پاشنه، انحنای کمتری در پا ایجاد ‌می‌کند.

کفش مهمانی رسمی ‌ PLATFORM

 

 

 

کفش مهمانی رسمی ‌ SPOOL LOUIS یا کفش کمر باریک

کفش SPOOL LOUIS یکی از انواع کفش مهمانی رسمی ‌است که به سختی در بازار پیدا ‌می‌شود. سطح پاشنه این کفش در محل برخورد با زمین و محل اتصال با کفش برابر است، اما در میان آن باریک شده است. به همین دلیل به این نوع کفش، کفش کمر باریک هم ‌می‌گویند.

البته این کفش، نوعی صندل زنانه محسوب ‌می‌شود. می‌توانید این کفش را با کیف پاسپورتی چرم ست کرده و استفاده کنید.

کفش مهمانی رسمی ‌ SPOOL LOUIS یا کفش کمر باریک

 

 

کفش مهمانی رسمی ‌ CHUNKY

در صورتی که به دنبال کفش پاشنه بلند مناسب مهمانی رسمی ‌هستید که بتوانید راحت با آن راه بروید، باید از کفشی استفاده کنید که پاشنه آن اندازه متوسط داشته باشد. مثلاً استفاده از یک‌ کفش رسمی ‌ CHUNKY، ‌می‌تواند علاوه بر زیبا نشان‌دادن شما، راحتی را نیز به شما هدیه دهد.

پاشنه‌های این کفش پهن بوده و در واقع سطح مقطع آن از پاشنه‌های باریک بیشتر است. این موضوع باعث ‌می‌شود فشار کمتری به کمر وارد شود.

رنگبندی کفش مهمانی رسمی ‌زنانه

همه ما برای خرید انواع کفش مهمانی رسمی ‌در زنگ‌های مختلف مردد هستیم و همواره این مشکل را داریم که چه رنگی بخریم. باید بگوییم مدل دادن و ترکیب رنگ برای ست لباس و کفش مهمانی رسمی ‌چندان هم سخت نیست.

از آنجایی که تعداد رنگ‌های موجود برای ست کیف و کفش زنانه زیاد است، پس دست شما هم برای انتخاب باز است. شما ‌می‌توانید برای ست‌کردن رنگ کفشتان با استایل، به فصل، تیپ، نوع مهمانی، رنگ لباس و … توجه کنید. در ادامه با قوانینی کلی برای رنگ‌بندی انواع کفش مهمانی رسمی ‌و ست‌کردن آن با استایل آشنا ‌می‌شوید.

  • اگر لباس شما رنگی است، انتخاب رنگ کفش ‌می‌تواند هر سایه و تناژی از آن رنگ را در برگیرد.
  • کفش‌هایی به رنگ بژ، خاکستری، مشکی و سفید به هر لباسی با هر رنگی ست ‌می‌شوند.
  • هرگز سر تا پای خود را یکرنگ نکنید. حتی اگر کفش شما با لباستان همرنگ است، سعی کنید شلوار و یا شال خود را به رنگ دیگری انتخاب کنید.
  • همیشه ست‌کردن رنگ اجزای بزرگ با اجزای کوچکی که کمتر جلب توجه ‌می‌کنند، زیباتر جلوه ‌می‌کند.
  • مثلاً اگر کیف و کفش را با هم ست کنید، شاید ظاهر شما آن‌چنان که باید، جذاب به نظر نرسد. اما اگر رنگ انواع کفش مهمانی رسمی ‌را با رنگ روسری، گل سر، دستمال گردن و پاپیون مو هماهنگ کنید، زیبایی آن افزایش پیدا ‌می‌کند.

معمولاً وقتی در کمد‌ها را باز ‌می‌کنید، ‌می‌بینید که عمده پوشاک را لباس‌ها و کفش‌هایی به رنگ بژ، مشکی، سفید، جین و خاکستری تشکیل داده است. اکثر افراد جامعه علاقه‌مند هستند برای موقعیت‌های روزمره و حتی مهمانی‌ها این رنگ‌های خنثی را انتخاب کنند.

اما اگر به دنبال یک استایل شیک هستید، باید در رنگ انواع کفش مهمانی رسمی ‌تجدید نظر کنید. اضافه‌کردن کفش‌های رنگی، استایل شما را چندین برابر زیباتر ‌می‌کند. امروزه استفاده از کفش‌های روشن، اکسسوری‌های رنگی و لباس‌های جین مد شده است.

مثلاً اگر قصد دارید به شلوار جینتان یک نمای متفاوت بدهید، از کفش اسپرت زنانه رنگی استفاده کنید. فرقی ندارد رنگ این کفش صورتی کم‌رنگ باشد یا قرمز جیغ!

رنگبندی کفش مهمانی رسمی ‌زنانه

 

 

قیمت کفش مناسب مهمانی رسمی

انواع کفش مهمانی رسمی ‌در بازار و فروشگاه‌های آنلاین وجود دارد که با قیمت‌های متفاوت عرضه ‌می‌شوند. حتی برخی از کفش‌ها که کاملاً شبیه هم هستند در فروشگاه‌های متفاوت قیمت متفاوت دارند. آیا ‌می‌دانید علت این تفاوت قیمت چیست؟

فروشگاه‌های مختلف بر اساس نحوه تولید، نوع فروش، واسطه‌ها، جنس و برند تولیدکننده، قیمت‌گذاری را انجام ‌می‌دهند. در ادامه با عوامل تأثیرگذار در قیمت کفش آشنا می‌شوید.

قیمت کفش مناسب مهمانی رسمی

 

 

تأثیر نحوه تولید بر قیمت کفش

حتماً شما هم در مورد کفش‌های بی‌کیفیتی که یک سال بیشتر دوام نمی‌آورند، شنیده‌اید. فکر ‌می‌کنید علت بی‌کیفیت بودن این کفش‌ها چیست؟ نحوه تولید یکی از مواردی است که بر خرید و قیمت کفش مهمانی رسمی ‌تأثیر ‌می‌گذارد.

اگر تولیدی‌ها از بهترین تجهیزات و پرسنل‌های حرفه‌ای برای تولید کفش استفاده کنند، کفش بی‌کیفیت تولید نخواهد شد. برخی از فروشگاه‌ها با در اولویت قرار‌دادن نحوه تولید، قیمت بالایی برای کفش در نظر ‌می‌گیرند.

تأثیر نوع فروش بر قیمت کفش

امروزه علاوه بر فروش حضوری، فروش آنلاین نیز وجود دارد. برای خرید حضوری شما باید با فروشگاه بروید و با صرف انرژی و زمان زیاد و همچنین هزینه رفت‌و‌برگشت کفش را خریداری کنید. ضمن اینکه در فروشگاه‌های حضوری، هزینه واسطه‌گرها نیز به قیمت کفش اضافه ‌می‌شود.

در حالی که در فروش آنلاین، هزینه ارسال محصول بر عهده فروشنده است و البته محصول را بدون هزینه واسطه ارسال ‌می‌کند. برخی افراد بر این عقیده‌اند چون انواع کفش مهمانی رسمی ‌که به صورت آنلاین خریداری ‌می‌شوند، قیمت کمتری دارند، پس بی‌کیفیت هستند! در حالی که علت، چیزی است که بیان شد.

همچنین بسیاری از این سایت‌ها امکان استفاده از تخفیفات ویژه را برای شما فراهم می‌کنند و به همین دلیل مقرون به صرفه هستند.

تأثیر نوع فروش بر قیمت کفش

 

 

تأثیر واسطه‌گرها بر قیمت کفش

برخی از تولیدی‌ها، کفش‌های خود را با واسطه به فروش ‌می‌رسانند. چون هزینه واسطه نیز از مشتری دریافت ‌می‌شود، قیمت نهایی کفش بیشتر ‌می‌شود. به همین دلیل است که توصیه ‌می‌شود یا خرید را اینترنتی انجام دهید یا به صورت مستقیم از تولیدی‌ها خریداری کنید.

تأثیر جنس بر قیمت کفش

کفش‌های باکیفیت کفش‌هایی هستند که از جنس باکیفیت تولید شوند. مثلاً کفش کالج دخترانه ای را در نظر بگیرید که از جنس پلاستیک مصنوعی ساخته شده باشد. مسلماً این کفش برای رفت‌و‌آمد به کالج مناسب نیست و سریعاً پاره ‌می‌شود.

بوت دخترانه ای را نظر بگیرید که از جنس چرم باشد، خب مسلماً این کفش باکیفیت بوده و قیمت بیشتری دارد؛ بنابراین جنس کفش را متناسب با کاربری آن انتخاب کنید. البته نوع چرم هم از لحاظ طبیعی یا مصنوعی بودن هم در این قضیه دخیل است.

تأثیر جنس بر قیمت کفش

 

 

تأثیر برند بر قیمت کفش

انواع کفش مهمانی رسمی، توسط برند‌های مختلف چون manolo blahnik، والتر استیگر، Jaggar Footwear و ‌ … تولید ‌می‌شوند. برند‌های شناخته شده معمولاً قیمت بیشتری برای کفش‌های تولیدی خود در نظر ‌می‌گیرند.

سایت خرید انواع کفش مهمانی رسمی

اگر به دنبال زیباترین کفش مهمانی رسمی هستید، باید به سایت خرید کفش زنانه شانی لند مراجعه کنید. شانی لند با ارائه انواع کفش مهمانی رسمی، انواع دمپایی زنانه، کوله پشتی زنانه، کیف کمری زنانه، ست کیف زنانه و … بهترین فروشگاه کیف زنانه و کفش زنانه در کشور معرفی شده است.

سخن پایانی

انواع کفش مهمانی رسمی توسط تولیدکنندگان روانه بازار می‌شوند و این محصولات، تنوع زیادی دارند. در زمان خرید باید به نکات مهم در زمینه انتخاب ویژگی‌های بارز این کفش‌ها توجه کنید تا کفشی راحت و در عین حال جذاب را خریداری کنید.

 

سایر مقالات:

بررسی 5 روش تمیز کردن کفش – روش های جالب تمیز نگهداشتن کفش ها
انواع کفش عروسی زنانه – معرفی 10 مدل کفش عروسی زنانه
5 تفاوت جنس چرم طبیعی با چرم مصنوعی – مقایسه چرم ها + عکس

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا