کفش

انواع کفش مهمانی غیر رسمی – معرفی 10 مدل جدید | شانی لند

انواع کفش مهمانی غیر رسمی

انواع کفش مهمانی غیر رسمی امروزه در فروشگاه‌های کفش فروشی به طور گسترده وجود دارند. کفش از جمله اجناسی است که از دیرباز تاکنون به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان‌طور که مطلع هستید کفش‌های قدیمی ‌تا به امروز تفاوت‌های چشمگیری داشته‌اند.

در واقع در گذشته کفش‌ها از تنوع کمی‌ برخوردار بودند، در حالی که امروزه کفش‌ها با تنوع بسیار زیاد شناخته می‌شوند. به گونه‌ای که کفش‌ها را در دسته‌های مختلف دسته‌بندی می‌کنند و برای هر دسته نامی‌ را انتخاب کرده‌اند. انواع کفش مهمانی غیررسمی ‌یکی از دسته‌‌بندی‌های کفش هستند.

در این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع کفش مهمانی غیر رسمی و نکات مهم در رابطه با آن آشنا شوید.

انواع کفش مهمانی غیر رسمی

 

 

مدل‌های کفش مهمانی غیر رسمی

وقتی صبحت از انواع کفش زنانه می‌شود، با تنوع زیادی از کفش روبه‌رو می‌شوید. کفش‌ها از نظر جنس، طرح، نوع، رنگ، برند و اندازه با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارند. این تنوع زیاد باعث می‌شود که افراد در انتخاب کفش دچار سردرگمی ‌شوند.

برای مثال، گاهی اوقات نمی‌دانید برای یک‌ بیرون رفتن ساده چه نوع کفشی را با لباس خود ست کنید. یا نمی‌دانید برای مهمانی‌های غیر رسمی از چه نوع ست کیف و کفش زنانه بهره بگیرید. در ادامه با انواع کفش مهمانی غیر رسمی زنانه آشنا می‌شوید.

محصولات فروشگاه شانی لند

انواع کفش پاشنه دار

انواع کفش اسپرت زنانه

کفش‌ پاشنه تخت

کفش‌های پاشنه تخت زیر مجموعه انواع کفش‌ مهمانی غیر رسمی هستند که به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند. همه شما حداقل یک جفت کفش غیر رسمی داشته‌اید و حتماً می‌دانید چه راحتی خاصی با این کفش‌ها دارید.

این کفش‌ها همان‌طور که از نامشان پیداست، بدون پاشنه هستند. به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده روزمره محسوب می‌شوند. کفش‌های پاشنه تخت توسط همه افراد در هر رده سنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هنگام راه‌رفتن با این کفش‌ها، به راحتی می‌توانید تعادل خود را حفظ کنید.

کفش‌های پاشنه تخت باعث زیباتر راه‌رفتن شما می‌شوند. چون انعطاف‌پذیری خوبی دارند و پا کمتر در آن خسته می‌شود. شما می‌توانید این کفش غیر رسمی را با کوله پشتی زنانه ست کنید و با استایلی زیبا بیرون بروید.

کفش‌های پاشنه تخت نوعی کفش کالج زنانه نیز محسوب می‌شوند. تنوع در تولید این کفش‌ها از نظر طرح و رنگ، این امکان را برای شما ایجاد می‌کند که کفش مورد علاقه‌تان را به راحتی پیدا کنید.

کفش‌ پاشنه تخت

 

 

کفش پارچه‌ای

کفش‌های پارچه‌ای، جزء انواع کفش مهمانی غیر رسمی راحت هستند. این کفش‌ها با جنس‌های مختلف ساخته می‌شوند. اما چیزی که اهمیت دارد، این است که پارچه باید مقاومت بالایی در برابر پارگی داشته باشد. کفش‌های پارچه‌ای بسیار سبک هستند و تهویه هوا در آن‌ها به خوبی صورت می‌گیرد.

از انواع پارچه‌های چرم، برزنت، دیور، جیر و غیره برای تولید این کفش استفاده می‌شود. نوعی از کفش‌های پارچه‌ای، در دسته کفش اسپرت زنانه قرار می‌گیرند. اگر یک کفش پارچه‌ای از جنس چرم را با کیف پاسپورتی چرم ست کنید، استایلی فوق‌العاده برای خودتان رقم می‌زنید.

کفش پارچه‌ای

 

 

کفش ورزشی

کفش‌های ورزشی هم جزء کفش‌های رسمی و هم جزء انواع کفش ‌مهمانی غیر رسمی محسوب می‌شوند. مثلاً شاید دوست داشته باشید در یک ملاقات کاری، تیپ اسپرت بزنید و از کفش ورزشی استفاده کنید. در این صورت کفش اسپرت، حالت رسمی دارد.

اما اگر برای یک قرار دوستانه از کفش ورزشی استفاده کنید، کفش ورزشی شما، حالت غیر رسمی دارد.

کفش ورزشی

 

 

کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند زنانه نیز وضعیتی همانند کفش ورزشی دارد. از آنجایی که تنوع کفش‌های پاشنه بلند زیاد است، برخی از آنها رسمی هستند و برخی دیگر در دسته انواع کفش مهمانی غیر رسمی قرار می‌گیرند.

مثلاً برخی از خانم‌ها دوست دارند در روزمرگی خود از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنند. در این صورت از این کفش‌ها به عنوان کفش غیر رسمی یاد می‌شود.

  • کفش پاشنه بلند پامپ: کفش‌های پاشنه بلند پامپ دارای نوک کوتاه هستند و پاشنه آن‌ها حدوداً هشت سانتی‌متر است. همه خانم‌ها حداقل یکی از این کفش‌ها در کمد خود دارند. نوعی از کفش‌های پاشنه بلند هستند که پاشنه‌ای با سطح مقطع مربع دارند و بند آن‌ها به دور مچ پا بسته می‌شود.

کفش‌های پاشنه بلند پامپ امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. در فصل تابستان کفش پاشنه بلند پامپ زرد را با کیف دستی به رنگ بنفش ست کنید و با یک استایل شیک به بیرون بروید.

  • کفش پاشنه کوتاه kitten heels: کفش پاشنه کوتاه kitten heels، نوعی کفش‌های پاشنه کوتاه است ولی در دسته کفش‌های پاشنه بلند جای می‌گیرد، چرا که حالت این کفش شبیه به کفش‌های پاشنه بلند است. این کفش، کفش پاشنه بلند مناسب مهمانی غیر رسمی بوده و حتی به صورت روزمره هم قابل استفاده است.
  • کفش‌های پاشنه بلند مخروطی: این کفش‌ها همان گونه که از نامشان پیداست، پاشنه مخروطی شکل دارند و جزء انواع کفش مهمانی غیر رسمی محسوب می‌شوند. در محل اتصال پاشنه به کف کفش، پاشنه پهن‌تر از محل برخورد آن به زمین است. این کفش‌ها به طور غیر رسمی قابل استفاده هستند و با کیف مجلسی زنانه قابلیت ست‌شدن دارند.

از آنجایی که در جنس‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارند، دست شما برای انتخاب باز است. ست لباس و کفش مهمانی غیر رسمی پاشنه بلند مخروطی، یکی از زیباترین ست‌ها محسوب می‌شو‌‌د.

کفش پاشنه بلند

 

 

کفش اسنیکر

کفش اسنیکر، زیباترین کفش مهمانی غیر رسمی است. اگر یک کفش اسنیکر سفید را با یک کیف کمری زنانه سفید ست کنید و همراه با آن لباس مشکی به تن کنید، یک استایل شیک برای خودتان رقم می‌زنید. این کفش‌ها در واقع در دسته کفش‌های کتانی قرار دارند.

هم نوع ساقه بلند و هم نوع ساقه کوتاه کفش اسنیکر تولید می‌شود. در نوع ساقه کوتاه، ارتفاع رویه کفش به مچ پا می‌رسد. اما در نوع ساقه بلند، کفش دارای رویه بلندتر و بالای مچ است. این کفش‌ها به قدری شیک هستند که همه خانم‌ها در هر سنی از آن استفاده می‌کنند.

کفش چسبی

کفش چسبی نوعی کفش مهمانی غیر رسمی دخترانه است. این کفش در دسته‌بندی کفش‌های روزمره و ورزشی قرار می‌گیرد. کفش‌های چسبی همانند نام خود دارای چسب‌های پهن هستند که سبب زیبایی بیشتر می‌شوند.

علاوه بر زیبایی، راحتی را به پای شما نیز هدیه می‌دهند. اگر تمایل به پوشیدن کفش‌های بنددار و کفش بوت زنانه ندارید، انواع کفش مهمانی غیر رسمی را مورد استفاده قرار دهید.

کفش لژ دار

یکی از انواع کفش مهمانی غیر رسمی، کفش لژ دار است. این کفش، یکی از کفش‌های محبوب خانم‌های تنبل است! چرا خانم‌های تنبل؟ معمولاً خانم‌هایی که نمی‌توانند کفش پاشنه بلند به پا کنند، از کفش‌های لژ دار استفاده می‌کنند.

کفش‌ لژ دار راحتی به مانند دمپایی زنانه دارد. کفش‌های لژ دار بر اساس پاشنه کفش به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • لژ دار ساده
  • لژ دار پاشنه مبلی
  • لژ دار پاشنه گوه‌ای

برای خرید اینترنتی کفش مهمانی غیر رسمی لژ دار می‌توانید به سایت خرید کفش زنانه مراجعه کنید.

کفش لژ دار

 

 

خرید کفش مهمانی غیر رسمی زنانه

خرید انواع کفش مهمانی غیر رسمی زنانه همانند خرید کیف زنانه یکی از پروسه‌های مهم است. اکثر افراد نمی‌دانند چگونه ملاک‌های مهم برای خرید را یادداشت و رعایت کنند. در واقع از این ملاک‌ها آگاهی ندارند.

اگر با اطلاع کامل از این ملاک‌ها به خرید بروید، می‌توانید انواع کفش مهمانی غیر رسمی را خریداری کنید. در ادامه با این ملاک‌ها آشنا می‌شوید.

رنگ‌بندی کفش مهمانی غیر رسمی زنانه

اگر به بازار کفش‌ها بروید، با کفش‌های رنگارنگی روبه‌رو می‌شوید. این موضوع نشان‌دهنده آن است که انواع کفش مهمانی غیر رسمی در رنگ‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند. یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها در خرید کفش، انتخاب رنگ است.

توجه داشته باشید که رنگ کفشتان با رنگ لباس و رنگ کیفتان ست باشد. مثلاً با کیف دوشی زنانه به رنگ قرمز، صندل زنانه‌ای به رنگ زرد بخرید! ترکیب رنگ قرمز با رنگ زرد، یکی از زیباترین ترکیب‌ها است. می‌توانید با کیف پول زنانه به رنگ سبز، از روفرشی زنانه مجلسی به رنگ کرمی ‌استفاده کنید.

قیمت کفش مناسب مهمانی غیر رسمی

قیمت انواع کفش مهمانی غیر رسمی، از دیگر عوامل مهم در خرید است. معمولاً اولین سؤالی که مشتریان از فروشندگان می‌پرسند، قیمت محصول است. در حالی که شیوه درست این است که ابتدا در مورد کیفیت و اطلاعات ست کیف زنانه آگاهی پیدا کرده و سپس از قیمت مطلع شوید.

در صورتی که تشخیص دادید قیمت کفش با کیفیت و ویژگی‌های آن متناسب است می‌توانید خرید را انجام دهید. البته به یاد داشته باشید که عوامل زیادی در تعیین قیمت کفش مؤثر است. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • جنس کفش
  • رنگ کفش
  • برند تولیدکننده کفش
  • طرح کفش
  • نوع کفش
  • فروشگاه مورد نظر برای خرید کفش
  • نوع خرید کفش

قیمت کفش مناسب مهمانی غیر رسمی

 

 

خرید و قیمت کفش مهمانی غیر رسمی

یکی از بهترین مراکزی که می‌توانید خرید انواع کفش مهمانی غیر رسمی را از آن انجام دهید، شانی لند است. این مجموعه با سابقه درخشان و طولانی که دارد، انواع کیف و کفش زنانه را به فروش می‌رساند. مشتریان نیز از خدمات این مجموعه کاملاً راضی هستند.

از آنجایی که این مجموعه عکس انواع ‌کفش‌ مهمانی غیر رسمی را با درج قیمت، رنگ و اطلاعات در سایت بارگذاری کرده، مشتری آسان‌تر می‌تواند به محصول مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند. در ضمن در بخش مقالات این مجموعه می‌توانید نکاتی را در رابطه با استایل و خرید مشاهده نمایید.

خرید و قیمت کفش مهمانی غیر رسمی

 

 

سخن پایانی

پا قلب دوم انسان بوده و محافظت از آن لازم و ضروری است. یکی از روش‌های محافظت از پا، استفاده از کفش‌های مناسب است. منظور از کفش‌های مناسب، انواع کفش مهمانی غیر رسمی هستند.

تنوع کفش‌ مهمانی غیر رسمی با ساختار و جنس فوق‌العاده‌ای که دارند، مانند یک محافظ عمل کرده و از واردشدن آسیب و ضربات به پای شما جلوگیری می‌کنند. این کفش‌ها همچنین فشار وارد بر کمر را کاهش داده و تعادل شما را در راه رفتن برقرار می‌کنند.

سایر مقالات:

انواع کفش عروسی زنانه – معرفی 10 مدل کفش عروسی زنانه
5 تفاوت جنس چرم طبیعی با چرم مصنوعی – مقایسه چرم ها + عکس
انواع کفش مهمانی رسمی – معرفی 10 مدل کفش مهمانی در شانی لند

 

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا