کفش

3 قانون طلایی برای پوشیدن کفش پاشنه بلند زنانه | شانی لند

قانون‌های طلایی برای خانم‌های عاشق کفش پاشنه بلند

برخی از خانم‌ها در طول عمر خود فقط از کفش‌‌های پاشنه بلند استفاده می‌کنند. پوشیدن کفش پاشنه بلند قوانین خاص خود را دارد که با رعایت آن‌ها هرگز دچار مشکل نخواهید شد. پوشیدن بلند مدت کفش پاشنه بلند، باعث بروز برخی ناهنجاری‌ها از قبیل: مشکلات درد پا و یا لگن، مشکلات ستون فقرات و درد کمر می‌شود.

در ادامه با بررسی قوانین مربوط به پوشیدن کفش پاشنه دار، راحت‌ترین کفش پاشنه بلند، روش پوشیدن کفش پاشنه بلند و نکات منفی پوشیدن کفش پاشنه بلند با ما همراه باشید.

محصولات فروشگاه شانی لند

انواع کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند طرح سنگی

کفش پاشنه بلند مجلسی

راه رفتن با کفش پاشنه بلند

محبوبیت کفش پاشنه بلند نزد بانوان بر هیچ کس پوشیده نیست. راه رفتن با کفش پاشنه بلند قاعده خاصی دارد. پس بهتر است قبل از پوشیدن کفش پاشنه بلند، طرز راه رفتن با آن را بلد باشید.

گاهی در صورت استفاده از کفش نامناسب، آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری به عضلات و استخوان‌های پا وارد می‌شود. همچنین پوشیدن کفش پاشنه دار به طور مداوم و روزانه، باعث ایجاد مشکلات کمر و لگن می‌شود. در ادامه قوانین مهم مخصوص راه رفتن با کفش پاشنه بلند بیان می‌شود.

راه رفتن با کفش پاشنه بلند

 

 

گام‌های کوچک و صحیح

پوشیدن کفش پاشنه دار موجب کوتاه‌تر شدن گام‌ها می‌شود. برای حفظ تعادل بهتر است قدم‌های بیشتر ولی کوتاه برداشته شود. پوشیدن کفش پاشنه بلند معمولاً برای مراسم‌ها یا مهمانی‌های چند ساعته است.

منظور از گام صحیح برداشتن هنگام پوشیدن کفش پاشنه دار، این است که دقت شود ابتدا پاشنه پا روی زمین قرار داده شود و سپس آرام پنجه پا را گذاشته شود. با این روش راه رفتن بسیار زیبا، جذاب و بدون خطر است.

خم شدن به سمت عقب

پوشیدن کفش پاشنه بلند برای خانم‌های غیرحرفه‌ای، موجب خم شدن فرد به سمت جلو می‌شود. در واقع فرد برای حفظ تعادل خود به جلو متمایل می‌شود. این حالت بسیار غیر حرفه‌ای بوده و راه رفتن را بد جلوه می‌دهد. بهتر است برای بهتر راه رفتن و حفظ تعادل کمی به سمت عقب متمایل شد.

خم شدن به سمت عقب

 

 

به هیچ عنوان عجله نکنید

در صورت پوشیدن کفش با پاشنه بلند، نباید هرگز با عجله راه رفت؛ چراکه در این حالت راه رفتن بسیار بدشکل و ناجور می‌شود. هنگام پوشیدن کفش پاشنه بلند نباید انتظار داشت که سرعت راه رفتن مانند زمانی باشد که کتانی و یا کفش پاشنه تخت استفاده می‌شود.

باید قبول کرد که قدم‌ها آهسته‌تر می‌شود که البته قدم‌های شمرده موجب می‌شود فرد جذاب‌تر و با اعتمادبه‌نفس‌تر نشان داده شود.

راه رفتن روی یک خط راست

شک نکنید که هنگام پوشیدن کفش با پاشنه بلند، اگر خود را روی یک بند تصور کنید و در تصور روی یک خط راست حرکت کنید، راه رفتن جذاب‌تر و دلبرانه‌تر خواهد بود. فقط کافی است موقع راه رفتن نوک کفش را دقیقاً روی خط فرضی قرار دهید و از مداوم جا به جا کردن قدم‌ها به چپ و یا راست خودداری کنید.

راه رفتن روی یک خط راست

 

 

کفش پاشنه بلند مناسب و سایز صحیح

اگر حتی در استفاده از کفش پاشنه بلند بسیار مهارت داشته باشید، اگر کفش شما مناسب نباشد به مشکل برمی‌خورید. پوشیدن کفش پاشنه بلند به دلیل اینکه سختی‌های خاص خود را دارد، بهتر است کفش را طوری انتخاب کنید که دردسرهای آن را کمتر کند.

پس سعی کنید از راحت‌ترین کفش پاشنه بلند و  همچنین یک کفش حرفه‌ای استفاده کنید و حتماً توجه کنید کفش مورد نظر دقیقاً سایز پای شما باشد. تا هنگام گام برداشتن با اطمینان این کار را انجام دهید.

راحت‌ترین کفش پاشنه بلند

راحت بودن کفش پاشنه بلند با سه مورد قابل تأیید است. اگر هنگام پوشیدن کفش پاشنه بلند موارد ذکر شده رعایت شود، شما دچار مشکل نمی‌شوید.

راحت‌ترین کفش پاشنه بلند

 

 

کفی کفش

کفی کفش یک مورد بسیار حساس و مهم است چرا که؛ اگر هنگام پوشیدن کفش با پاشنه بلند، کفی آن نامناسب باشد باعث ایجاد درد شدید پا و همچنین کمر می‌شود. کفی کفش در سلامت پا و راحتی فرد نقش حیاتی دارد، زیرا با استفاده از کفی مناسب، فشار بسیار کمی به پا و عضلات وارد می‌شود.

امروزه در کفش‌های استاندارد از کفی‌های مخصوص و ویژه که دارای پد‌های مختلف طبی، از جمله پد خار پاشنه هستند استفاده می‌شود.

ارتفاع پاشنه

ارتفاع پاشنه نیز در راحتی کفش نقش مؤثری دارد. ارتفاع کفش نباید خیلی زیاد باشد. زیرا در این صورت خواه‌ناخواه فرد دچار مشکلاتی نظیر عدم تعادل می‌شود. بهتر است هنگام خرید و یا پوشیدن کفش پاشنه بلند، ارتفاع پاشنه‌ی آن را مد نظر بگیرید و از خرید کفش‌های با پاشنه‌های خیلی مرتفع خودداری کنید.

استفاده ازکفش استاندارد

اگر بخواهید هنگام پوشیدن کفش با پاشنه بلند، با اطمینان قدم بزنید، می‌بایست از یک کفش استاندارد استفاده کنید. کفش استاندارد علاوه بر محافظت از ستوان فقرات و پاها، راحتی و لذت بردن از راه رفتن را به ارمغان می‌آورد. کفش استاندارد را از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

شانی لند با تولید و مهارت خود در این زمینه، انواع کفش‌های پاشنه بلند مانند: انواع کفش زنانه را تولید و روانه بازار کرده است. محصولات این تولیدی با به‌کارگیری بهترین متریال تولید شده‌اند.

استفاده ازکفش استاندارد

 

 

نکات منفی پوشیدن کفش پاشنه بلند

پوشیدن کفش با پاشنه بلند علاوه بر محبوبیتی که نزد بانوان دارد، ولی دارای یک سری نکات منفی است. برخی نکات منفی پوشیدن کفش پاشنه دار شامل موارد زیر می‌شوند.

اثر منفی کفش پاشنه بلند بر کمر

پوشیدن کفش پاشنه بلند باعث از بین رفتن قوس طبیعی کمر می‌شود. از بین رفتن قوس طبیعی کمر موجب آسیب به ستون فقرات و درد کمر می‌شود. اگر کفش پاشنه بلند استاندارد باشد تا حدود زیادی فشار وارده بر کمر و لگن کاسته می‌شود.

اثر منفی کفش پاشنه بلند بر کمر

 

 

 اثر منفی کفش پاشنه بلند بر زانو

بزرگ‌ترین مفصل بدن، فصل زانو است و کار سختی همچون تحمل کردن و فشار کل بدن را بر عهده دارد. پوشیدن کفش پاشنه بلند می‌تواند فشار زیادی به زانو وارد کرده و غضروف را از بین ببرد. در صورت استفاده طولانی مدت از کفش پاشنه بلند بیماری‌هایی مثل آرتروز زانو و سائیده شدن مفصل ایجاد می‌شود.

اثر منفی کفش پاشنه بلند بر قلب دوم

پوشیدن کفش پاشنه بلند به طور مکرر، سلامت پاها را به خطر می‌اندازد. کفش‌های با پاشنه‌های خیلی بلند، نوک باریک و جنس خشک، باعث ایجاد پینه در پاها، انحراف انگشتان، بد شکل شدن پنجه پا و ایجاد انگشت چکش مانند می‌شود.

گاهی فشار بیش از حد به پاها در صورت استفاده بی وقفه و روزانه از کفش پاشنه بلند، موجب رگ به رگ شدن پاها می‌شود. در این حالت با توجه به وجود فشار خیلی بالا در انگشتان، قادر به حرکت دادن عادی پا نخواهید بود.

اثر منفی کفش پاشنه بلند بر قلب دوم

 

 

خرید اینترنتی انواع کفش پاشنه بلند

شانی لند تولید کننده انواع کیف و کفش استاندارد و راحت، با قیمت‌های بسیار مناسب است که جهت رعایت حال مشتریان در طرح و رنگ‌های مختلف تولید شده‌اند. شما می‌توانید جهت مناسبت‌ها از محصولات شانی لند استفاده کرده و با خرید اینترنتی در کمترین زمان ممکن درب منزل آن را دریافت کنید.

برای مشاهده این محصولات به سایت شانی لند مراجعه و از انواع کیف و کفش‌های مرغوب از قبیل: نیم بوت دخترانه، کالج دخترانه، کفش پاشنه‌ دار زنانه، کفش اسپرت زنانه راحت، کیف پول چرم، کیف پاسپورتی چرم، کیف پول چرم، کیف دستی چرم زنانه، کیف دوشی چرم زنانه و کیف کمری زنانه را مشاهده و بعد از بررسی قیمت و سایر ویژگی‌ها، خرید خود را ثبت کنید.

همچنین اگر به دنبال خرید اینترنتی کفش زنانه، خرید کیف زنانه، ست کیف، خرید کیف مجلسی زنانه، ست سه تکه کیف زنانه و حتی کوله پشتی کوهنوردی و دمپایی روفرشی زنانه هستید، با خیال راحت به فروشگاه شانی لند مراجعه کرده و خرید خود را ثبت کنید.

 سخن پایانی

سلامت پا به عنوان قلب دوم، امری بسیار ضروری است. با استفاده از کفش‌های مناسب و استاندارد سلامت قلب دوم خود را تضمین کنید. یکی از راهکارهای مهم برای عدم بروز مشکل هنگام استفاده از کفش‌های پاشنه بلند، رعایت نکات مربوط به راه رفتن با کفش پاشنه بلند، روش پوشیدن کفش پاشنه بلند و پوشیدن بدون درد کفش پاشنه بلند است.

زیرا پوشیدن کفش پاشنه بلند با تمام زیبایی و جذابیتی که برای یک خانم دارد می‌تواند اثرات جبران ناپذیری را روی پا باقی بگذارد.

بهتر است اگر مجبور به پوشیدن کفش پاشنه بلند هستید، از کفش‌های استاندارد و کفش‌هایی با پاشنه‌های با ارتفاع مناسب برای مثال 2 تا 4 سانت استفاده کنید. همچنین میزان ساعتی که از کفش پاشنه بلند استفاده می‌کنید را کاهش دهید.

سایت شانی لند دارای بهترین کفش های زنانه است، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

کفش بوت زنانه – کفش پاشنه بلند زنانه – کفش اسپرت زنانه – دمپایی زنانه – صندل زنانه – کالج دخترانه – ست کیف و کفش زنانه

سایت شانی لند دارای بهترین کیف های زنانه است، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

ست کیف زنانه – کیف مجلسی چرم – کوله پشتی زنانه – کیف دوشی زنانه – کیف کمری زنانه – کیف پاسپورتی زنانه – کیف دستی – کیف پول چرم

سایر مقالات:

بوگیر جاکفشی- 11 روش برای جلوگیری از بوی بد جاکفشی
معرفی 20 مدل کفش پیاده روی زنانه و دخترانه2023 – شانی لند
4 ایده طلایی برای ست کردن رنگ کفش با لباس | شانی لند

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. راه رفتن طولانی با کفش پاشنه بلند در محیط کاری ضرر داره؟

  2. برای کفش لژ دار ده سانت چه کفی خوبه؟ من هر کفشی میگیرم، پامو اذیت میکنه.

  3. عاشق کفشای پاشنه بلندم و هر بار که می پوشم دمار از روزگار پاهام در میاره. کفش پاشنه بلند راحت دارین؟

  4. البته راحتی کفش خیلی روی راه رفتن و… تاثیر میذاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا