کفش

بررسی 10 مدل بستن بند کفش – جذابترین مدل های بستن بند کفش

اصول و انواع مدل‌های بستن بند کفش

بستن بند کفش یکی از چالش‌های کنونی، مخصوصاً برای خانم‌ها است. خانم‌ها همواره به دنبال زیبایی هستند و حتی این زیبایی را برای بستن بندهای کفش خود می‌خواهند. در حالی که شاید این موضوع برای برخی آقایان خنده‌دار باشد!

به هر حال شیک و زیبا بودن، برای همه افراد جامعه خوشایند است. در این مقاله با ما همراه باشید تا با اصول بستن بند کفش آشنا شوید.

اصول و انواع مدل‌های بستن بند کفش

محصولات فروشگاه شانی لند

کفش اسپرت زنانه

کتونی طرح دار زنانه

کتونی دخترانه

روش‌های بستن بند کفش

بسیاری از افراد فکر می‌کنند کفش‌ها را تنها با یک مدل می‌توان بست و یا گره زد. فرقی هم ندارد که کفش از چه جنس و یا چه مدلی است. در حالی که جالب است بدانید روش‌های بستن بند انواع کفش با جنس‌های مختلف و مدل‌های مختلف، متفاوت است! در ادامه با این روش‌ها آشنا می‌شوید.

بستن بند کفش آدیداس

کفش‌های آدیداس یکی از پرطرف‌دارترین کفش‌های موجود در بازار هستند. این کفش اسپرت زنانه، به صورتی خاص با کوله پشتی زنانه ست می‌شود. با این ست زیبا می‌توانید یک کوهنوردی فوق‌العاده داشته باشید. حتی ست‌کردن این کفش با کیف پاسپورتی زنانه نمود بسیاری زیبایی دارد و شما را برای یک تیپ بیرونی آماده می‌کند.

حال فکر کنید اگر بند‌های این کفش را متفاوت از سایر افراد ببندید، جذابیت استایل شما چگونه می‌شود؟ روش نردبانی یکی از روش‌های بسیار جذاب و منحصربه‌فرد است. این روش علاوه بر اینکه نمود کفش‌های برند آدیداس را بیشتر می‌کند، برای برند‌های نایک و ریبوک هم استفاده می‌شود.

برای این که بتوانید بند کفش آدیداس را به صورت نردبانی ببندید، برخلاف کفش کالج زنانه، ابتدا باید بند را از زیر وارد سوراخ کنید. حال به جای اینکه به صورت ضربدری بالا بروید، بند را وارد سوراخ بالایی و سپس از سوراخ روبه‌رویی رد کنید.

این روش حتی برای بند‌های دو رنگ هم انجام می‌شود. مدل نردبانی برای بستن بندی با رنگ روشن جذابیت بیشتری دارد. در عین حال باعث محکم‌شدن بند کفش شده و در هنگام ورزش، دویدن و پیاده‌روی باز نمی‌شود.

این مدل برای کفش‌هایی که سوراخ بیشتر دارند، زیباتر است. البته وجود سوراخ‌های بیشتر و پیچیده بودن این روش، تایم بیشتری نسبت به بستن بند کفش ساده می‌طلبد.

بستن بند کفش کتانی

کفش‌های کتانی این روزها بسیار رایج هستند. مردم معمولاً به عنوان کفش ورزشی از این کتانی‌ها استفاده‌ می‌کنند. مثل اینکه کفش‌های کتانی مترادف کفش‌های ورزشی هستند. اما با این حال تفاوت‌هایی را هم شامل می‌شوند.

کفش‌های کتانی بیشتر در نوع سنتی وجود دارند که ست‌کردنشان با کیف دستی، زیبایی خاصی به شما می‌دهند. اما نوع مدرن‌تر این کفش با کیف دوشی زنانه، زیباتر نمود می‌دهد. مدل نمایشی، یکی از بهترین مدل‌های بستن بند کفش کتونی محسوب می‌شود.

این مدل بستن بند را در بوت دخترانه و حتی اولین کفش‌های مدرسه دیده‌اید. در واقع به دلیل متداول بودن، نمایشی نامیده شده است. نکته‌ای که در این مدل بستن کفش مورد توجه قرار می‌گیرد، این است که بند‌ها باید از رو وارد سوراخ شوند.

از این مدل بستن برای کفش‌های با چهار سوراخ هم استفاده می‌شود. با این تفاوت که باید با توجه به اندازه بند و تعداد سوراخ‌ها،  جای آن را مشخص کنید. اگر بند بلند است، می‌توانید بند‌ها را کوتاه کنید و سپس برای نخ‌کش نشدن، سر آن را کمی‌ بسوزانید. یا می‌توانید ادامه بند را به دور پای خود ببندید.

بستن بند کفش آدیداس

 

 

بستن بند کفش آل استار

کفش‌های آل استار معمولاً دارای سوراخ‌های زیادی هستند. از این رو بند‌های آن ظاهری به‌هم‌تنیده دارند. بند این نوع کفش را با مدل مشبک می‌بندند. علت نام‌گذاری این مدل بستن، ظاهر پیچیده آن است.

در سوراخ اول، بند از زیر رد می‌شود و به صورت ضربدری به سوراخ دوم می‌رود. پس از سوراخ دوم می‌توانید بند را از هر سوراخی که دوست دارید، عبور دهید. اما توجه داشته باشید که در نهایت بند از زیر خارج شود تا گره‌زدن آن دچار مشکل نشود. این روش بستن برای کفش‌هایی که تعداد سوراخ آن‌ها زیاد است، بسیار زیبا جلوه می‌دهد.

بستن بند چکمه، بوت و نیم بوت

بستن بند چکمه‌ همیشه یکی از مشکلات بوده است. چرا که این بند‌ها در قسمت بالایی ساق پا بسته می‌شوند. اما اگر نحوه بستن بند مشکلی نداشته باشد، استفاده از آن لذت‌بخش خواهد بود.

روش riding bow یا همان کمان، یکی از روش‌های رایج برای بستن بند چکمه است. برای شروع، بند را از زیر، وارد سوراخ اول کرده و سپس به آخرین سوراخ ببرید. سپس از همان بالا به صورت ضربدری بند را به وسط کفش برسانید.

بند‌ها در وسط کفش به یکدیگر رسیده و گره می‌خورند. این مدل بستن، جلوه زیبایی به بوت‌ها می‌دهد و باز و بسته کردن آن را نیز آسان می‌کند. اگر از بند‌های دو رنگ و یا دو بند با رنگ متفاوت برای این روش بستن استفاده کنید، بهتر به چشم می‌آیند.

بستن بند چکمه، بوت و نیم بوت

 

 

روش‌های بستن بند انواع کفش اسپرت

کفش اسپرت یکی از محبوب‌ترین کفش‌های زنانه است که امروزه در ست کیف و کفش زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از افراد تنها کفش پاشنه بلند مجلسی را مختص خانم‌ها می‌دانند، در حالی که هیچ گونه قراردادی نوشته نشده که خانم‌ها نمی‌توانند از کفش اسپرت استفاده کنند.

کفش‌های ورزشی در انواع مختلفی وجود دارند و هر کدام برای ورزشی خاص استفاده می‌شوند. بستن بند کفش اسپرت برای هر کفشی نیز متفاوت است.

بستن بند کفش بسکتبال

در ورزش بسکتبال، برای بستن بند کفش از مدل loopback یا حلقه برگشتی استفاده می‌شود. این مدل بستن بند برای کفش‌های ساق‌دار مثل کانورس یا نایک ایر جردن و حتی کفش‌های تخت مناسب است.

نحوه بستن بند در این روش به صورت برگشتی است. یعنی پس از اینکه بند از سوراخ اول عبور کرد، یک گره با بند روبه‌رویی می‌خورد، بر می‌گردد و به سوراخ بالایی وارد می‌شود. این مدل بستن بسیار محکم است و گره‌ها به خودی خود باز نمی‌شوند.

از این رو برای بستن بند انواع کفش زنانه کاربرد دارد. زمانی که شما بند کفش اسپرت خود را این گونه ببندید و سپس آن را با یک کیف کمری زنانه ست کنید، استایلی جذاب برای خودتان ایجاد می‌کنید.

بستن بند کفش پیاده‌روی

در آموزش بستن بند کفش، با روش‌های متعدد و جالبی آشنا می‌شوید که تابه‌حال به آن‌ها برنخورده‌اید. یکی از این روش‌ها، روش پیاده‌روی است. خود را با کفش اسپرتی که بند آن با مدل پیاده‌روی بسته شده و کیف پول چرم تصور کنید که در حال پیاده‌روی هستید! استایل شما چشمگیر است!

این روش بستن بند، ترکیبی از روش‌های نردبانی و نمایشی است. تنها تفاوت آن، این است که در بغل گره می‌خورد. بند را در سوراخ اول از زیر رد کنید. سپس آن را در یک طرف به صورت پله به سوراخ بالایی هدایت کنید. همین بند را به سوراخ مقابل ببرید و از دو تا سوراخ عبور دهید.

این فرایند را تا بالا انجام دهید و هر دو بند را از کنار خارج کرده و گره بزنید. خارج‌کردن بند می‌تواند مستقیم و یا ضربدری انجام شود. مزیت این روش این است که سریع شل نمی‌شود و احتمال بازشدن آن خیلی کم است.

بستن بند کفش پیاده‌روی

 

 

بستن بند کفش‌های زنانه

دمپایی زنانه و صندل زنانه، از کفش‌های مورد علاقه خانم‌ها هستند. این نوع کفش‌ها فاقد بند هستند و در واقع همانند کفش‌های زنانه، نیاز به آموزش تصویری بستن بند کفش ندارند. اما برخی از صندل‌ها و دمپایی‌ها برای زیبایی بیشتر، دارای بندهایی در ساختار خود هستند که در نهایت روی ساق پا بسته می‌شوند.

شما می‌توانید از انواع گره‌ها استفاده کنید و زیبایی این کفش‌ها را چند برابر کنید. البته قابل ذکر است که ست‌کردن این کفش با بند و گره زیبا، کیف مجلسی زنانه شیکی را می‌طلبد.

آموزش گره زدن بند کفش

پس از اینکه توانستید بند کفش را به روش دلخواه ببندید، نوبت به گره زدن آن می‌رسد. شاید گره از نظر شما، تنها همان پاپیونی است که همه افراد روی کفش خود می‌بندند. در حالی که انواع و اقسام گره‌ها وجود دارد که می‌توانید روی بند کفش پیاده‌سازی کنید.

آموزش گره زدن بند کفش

 

 

گره مخفی

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که نمایان بودن گره کفش شما را اذیت می‌کند، باید به سراغ گره‌های مخفی بروید. به طور کلی می‌توان گفت این گره برای هر مدل بستن بند، قابلیت انجام دارد. منتها گره باید در گوشه و یا پشت زبانه پنهان می‌شود.

برای این گره، از رو و بغل کفش شروع کنید و بند را به روش پله‌ای عبور دهید. این روش را تا انتهای کفش انجام دهید و وقتی به آخرین سوراخ رسیدید، بندها را گره بزنید. توجه داشته باشید که برخلاف شروع که بند‌ها از رو وارد شدند، در انتها بند‌ها از زیر بیرون می‌آیند. همین موضوع باعث می‌شود که پنهان‌کردن گره امکان‌پذیر باشد.

با شانی لند، مد روز باشید!

شانی لند یکی از بهترین مجموعه‌ها در زمینه کیف و کفش است. علاوه بر اینکه می‌توانید انواع کیف زنانه و ست کیف زنانه را در این مجموعه مشاهده کنید، می‌توانید از مقالات آن نهایت استفاده را داشته باشید.

در مقالات شانی لند، با انواع آموزش‌های مد روز استایل مثل آموزش بستن بند کفش اسپرت، روش‌های تمیزکردن کفش، انواع ست‌ها و … آشنا می‌شوید. اگر به این فروشگاه علاقه‌مند شدید و زیبایی و استایل برایتان در اولویت قرار دارد، به سایت خرید کفش زنانه شانی لند مراجعه کنید.

با شانی لند، مد روز باشید!

 

 

سخن پایانی

امروزه کفش‌ها و کیف‌های زنانه در انواع مختلفی تولید می‌شوند. در واقع دنیای امروز، دنیای مد است. این موضوع باعث شده افراد مدام به دنبال مد باشند و حتی کوچک‌ترین نکات را مد نظر داشته باشند.

مثلاً شاید بستن بند کفش و گره زدن بند کفش موضوع قابل توجهی نباشد، اما فردی که مدام به دنبال مد و استایل است، حتی این موضوع کوچک را از قلم نمی‌اندازد و سعی دارد بهترین بند‌ها و گره‌ها را بر روی کفش خود پیاده‌سازی کند.

 

سایر مقالات:

5 تفاوت جنس چرم طبیعی با چرم مصنوعی – مقایسه چرم ها + عکس
انواع کفش مهمانی رسمی – معرفی 10 مدل کفش مهمانی در شانی لند
انواع کفش مهمانی غیر رسمی  – معرفی 10 مدل جدید | شانی لند

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. بستن بند کفش آموزشش توی اینستاگرام هم موجوده خیلی جالبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا