کفش

انواع کفش بهاری برای خانم ها – 20 مدل کفش بهاری جدید

راهنمای خرید کفش بهاری

با نزدیک‌ شدن به فصل بهار، کفش بوت زنانه کنار گذاشته می‌شود و خانم‌ها به سراغ انواع کفش بهاری می‌روند. کفش‌های بهاری همانند فصل بهار در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع تولید می‌شوند. این موضوع موجب شده تا خانم‌ها با هر سلیقه‌ای که دارند، بتوانند کفش مورد نظرشان را انتخاب کنند.

با این حال گستردگی کفش‌های بهاری، رنگ و طرح آن تا باعث شده افراد در خرید کمی ‌گیج شوند‌. مخصوصاً اگر کفش را برای مسافرت‌های بهاری و تعطیلات بهاری بخواهند.

بنابراین نیاز دارید با کارشناسان صحبت کرده و کفش را متناسب با ست کیف زنانه خریداری کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع کفش بهاری آشنا شوید.

راهنمای خرید کفش بهاری

 

 

مدل‌های کفش بهاری

بهار زمان مناسبی برای ترند‌ها است. با این اوصاف باید به خرید کفش‌هایی اقدام کنید که بتوانید حداقل آن را در فصل تابستان هم استفاده کنید. البته به رنگ کفش نیز دقت داشته باشید. منظور این است که رنگ کفش را به گونه‌ای انتخاب کنید که به اکثر لباس‌های شما بیاید، در واقع همه کاره بوده و قیمت مناسبی هم داشته باشد.

شاید برایتان سؤال ایجاد شود که مگر همچنین کفشی وجود دارد؟ در پاسخ به سؤال شما باید گفت: بله! از آنجایی که کفش بهاره دخترانه و کفش بهاره زنانه در انواع مختلفی وجود دارند، پیداکردن کفشی با این ویژگی‌ها کار چندان دشواری نخواهد بود. در ادامه با انواع کفش بهاری آشنا می‌شوید.

محصولات فروشگاه شانی لند

انواع صندل زنانه

صندل دوحالته

کالج منگوله دار

کفش پاشنه بلند

خانم‌ها همیشه در پی این هستند که در مهمانی‌ها یک استایل شیک داشته باشند. اما برخی از آن‌ها به دلایل ناآگاهی، به‌پای‌خود آسیب می‌رسانند. اگر قرار است در یک مهمانی مدت زمان طولانی سر پا بایستید، کفش‌هایی با پاشنه بلند اصلاً مناسب نیستند.

اما اگر قرار نیست زیاد سر پا باشید، به‌پاکردن کفش پاشنه بلند زنانه و ست‌کردن آن با یک کیف مجلسی چرم، استایل شما را چشمگیر می‌کند. پس از اینکه مدل کفش را انتخاب کردید، به دنبال یک رنگ زیبا بگردید. برای این موضوع مشخص کنید که مهمانی قرار است در چه ساعتی از روز یا شب برگزار شود.

مثلاً اگر مهمانی شبانه است، استفاده از رنگ‌های روشن نمای بیشتری دارند. جنس، طرح و بافت کفش را به گونه‌ای انتخاب کنید که لباس شما را برجسته نشان دهد و جلوه‌ای زیبا به ظاهر شما ببخشد.

کفش پاشنه بلند

 

 

کفش بهاری اسپرت زنانه

کفش اسپرت زنانه پایه محکمی ‌دارد. علاوه بر این پایه محکم، مچ پا را به خوبی ساپورت می‌نماید. در کل، تکیه‌گاه خوبی برای کف پا است. این ویژگی‌ها باعث شده در پیاده‌روی‌های بهاری از کفش اسپرت کمک گرفته شود. هر قدمی‌ که بر می‌دارید، پاهایتان انگار در حال حمل بار یا در واقع حمل بدن شما هستند.

با توجه به این موضوع کفش بهاری که می‌خواهید خریداری کنید باید دارای کفی ضربه‌گیر باشد. این کفی باعث می‌شود که راحت‌تر بتوان شوک‌های وارد به پا را جذب و خنثی نمود. علاوه بر ویژگی‌های ساختاری که برای کفش بیان شد، باید به ویژگی‌های ظاهری کفش نیز دقت شود.

کفش‌های اسپرت در نوع چسبی و بنددار وجود دارند و شما طبق سلیقه خود می‌توانید هر کدام را که دوست دارید، خریداری نمایید. ست‌کردن این کفش اسپرت با کوله پشتی زنانه، یک استایل اسپرت خارق‌العاده به شما هدیه می‌دهد.

کفش بهاری اسپرت زنانه

 

 

صندل و دمپایی زنانه بهاری

دمپایی زنانه و صندل زنانه، همواره از جمله کفش‌های مورد علاقه خانم‌ها هستند. تولیدکنندگان این کفش‌ها، انواع و اقسام گوناگونی از این کفش را تولید و روانه بازار می‌کنند؛ بنابراین انواع کفش بهاری از نوع صندل وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها کفش مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

در انتخاب یک صندل زنانه مناسب، باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید. توجه به این نکات است که باعث می‌شود یک خرید عالی و در نهایت یک استایل شیک داشته باشید. حتماً مشخص کنید که قرار است از این صندل در کجا استفاده کنید و متناسب با آن مکان صندل خود را خریداری کنید.

مثلاً برای دیدوبازدیدهای بهاری و عیدی، استفاده از صندل‌های پاشنه ده سانتی‌متری کاملاً غیرعقلانی است. همچنین به جنس کفش توجه کنید. کفش باید حتماً از جنس خنک باشد تا پای شما در آن دچار تعریق نشود. البته در نهایت می‌توانید با یک کیف دوشی زنانه که رنگ، طرح و حتی جنس متناسب با کفشتان دارد، زیبایی استایل خود را چند برابر کنید.

صندل و دمپایی زنانه بهاری

 

 

کفش تخت

یکی از بهترین گزینه‌ها در خرید کفش زنانه، کفش‌های تخت بهاری است. در واقع کفش تخت از انواع کفش بهاری محسوب می‌شود که انتخاب و خرید آن کمی ‌چالش‌برانگیز است. از آنجایی که کفش‌های تخت باید به گونه‌ای باشند که از پا محافظت کنند و متناسب با قوس پا باشند، انتخاب آن‌ها کمی ‌دشوار است.

کفش را به گونه‌ای انتخاب کنید که از قوس کف پا به خوبی پشتیبانی کند، دارای کفی مموری فوم باشد تا راحتی بیشتری به پای شما بدهد. این کفش‌ها برای پیاده‌روی‌ها و ورزش‌ها نیز مناسب هستند. می‌توانید با کیف کمری زنانه همراه با این کفش تخت به پیاده‌روی و دل جنگل بروید و یک روز خوب را سپری کنید.

کفش لژ دار

کفش لژ دار از جمله کفش بهاره شیک است که در انواع مختلفی وجود دارد. کفش‌های لژ دار به نسبت کفش‌های پاشنه بلند کاربردی‌تر هستند. در هر مکانی که نیاز دارید بلندتر دیده شوید و نمی‌توانید از کفش پاشنه بلند استفاده کنید، کفش‌های لژ دار پاسخگوی شما خواهند بود.

پاشنه‌های بلوکی، لژ دار و گوه‌های این نوع کفش بهاری، برای مراسم‌ها، عروسی‌ها و حتی مسافرت‌ها ایده آل هستند.

کفش پارچه‌ای زنانه

کفش‌های پارچه‌ای از انواع کفش بهاری هستند که ویژگی‌های بسیاری را شامل می‌شوند. این کفش‌ها قابل تنفس هستند و برای پای شما بهترین گزینه محسوب می‌شوند. چون نخی و سبک هستند، افراد با هر رده سنی می‌توانند از آن بهره ببرند.

این کفش‌ها همچنین پا را از اشعه‌های گرم خورشید در امان نگه می‌دارند. می‌توانید این کفش‌ها را با کیف پاسپورتی زنانه ست کنید و با یک استایل کاملاً بهاری، با دوستان خود به خوش‌گذرانی بروید.

کفش پارچه‌ای زنانه

 

 

کفش لوفر

اگر به دنبال جدیدترین مدل‌های کفش بهاری هستید، کفش‌های شیک لوفر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کفش‌های کلاسیک اغلب بدون جوراب پوشیده می‌شوند و در انواع مختلفی وجود دارند.

برخی افراد مخصوصاً جوانان و نوجوانان لوفرها را کفش قدیمی‌ می‌دانند، در حالی که این کفش‌ها بسیار شیک و کلاسیک هستند و با انواع مانتو، شلوار، کیف دستی و حتی دامن قابلیت ست دارند.

کفش‌ کتونی

کفش‌های کتونی جزء انواع کفش بهاری زنانه راحتی، محسوب می‌شوند. کتونی‌های شیکِ ترند از چنان محبوبیتی برخوردارند که در مکان‌های مختلف استفاده می‌شوند. شما می‌توانید با این کفش به پیاده‌روی بروید.

می‌توانید با دوستانتان به خوش گذرانی بروید و حتی می‌تواند یک سفر طولانی و راحت را با این کفش، پشت سر بگذرانید. طرح‌ها و رنگ‌های متنوع کفش بهاری کتونی، این امکان را ایجاد کرده‌اند که خانم‌ها با هر سلیقه‌ای بتوانند خرید را انجام دهند.

کفش بهاری کالج دخترانه

بسیاری از افراد فکر می‌کنند کفش‌های کالج تنها مخصوص کالج هستند و نمی‌توان در مکان‌های دیگر از آن‌ها استفاده کرد. این در حالی که است که کالج جزء انواع کفش بهاری محسوب می‌شود که در مکان‌های متفاوتی قابل استفاده است.

کالج دخترانه یا پاشنه تخت است یا پاشنه کوتاه. از آنجایی که این کفش‌ها قابلیت انطباق خوبی دارند، به شما این اجازه را می‌دهند با هر کیف زنانه و لباسی که می‌خواهید، آن ر ا ست کنید.

کفش بهاری دخترانه بدون پاشنه

تا به اینجای مقاله با انواع کفش بهاری بدون پاشنه آشنا شدید. اما مدل‌های زیباتری از کفش‌های بدون پاشنه وجود دارند. از جمله:

  • انواع کفش بهاری جلو باز
  • انواع کفش بهاری جلو بسته

انواع کفش بهاری جلو باز: چون این کفش‌ها در قسمت جلویی خود حالت باز دارند، به این نام مشهور شده‌اند. این کفش‌ها یا همان دمپایی‌ها، بسیار شیک هستند و با یک بند به دور مچ پا نگهداری می‌شوند.

اگر شما هم از آن دسته خانم‌ها هستید که از پوشیدن جوراب بیزارند، دوست دارند لاک‌های زیبای خود را به نمایش بگذارند و ست کیف و کفش زنانه برایشان اهمیت دارد، باید از انواع کفش‌های بهاری جلو باز استفاده کنید.

انواع کفش بهاری جلو بسته: این نوع کفش‌های بهاری از جلو حالت بسته دارند و به همین دلیل کفش جلو بسته نامیده شده‌اند. کفش‌های جلو بسته از پا هنگام راه‌رفتن محافظت می‌کنند و نمی‌گذارند پای شما به طور مستقیم به اجسام برخورد کند.

از جمله مزیت این نوع کفش بهاری می‌توان به محافظت پا در برابر گردوغبار اشاره کرد. کفش‌های جلو بسته نیز دارای بند هستند. ست‌کردن انواع کفش‌ بهاری جلو بسته با کیف پول چرم، یک استایل زیبا به شما می‌بخشد.

کفش بهاری دخترانه بدون پاشنه

 

 

خرید انواع کفش بهاری

در خرید کفش بهاری باید دقت و توجه زیادی داشته باشید. چرا که باید این کفش‌ها را در مدت زمان طولانی نگه دارید. انتخاب یک فروشگاه مناسب در وهله اول از اهمیت بالایی برخوردار است.

شانی لند با ارائه انواع کفش‌های بهاری و انواع کیف زنانه بهترین فروشگاه محسوب می‌شود. برای خرید می‌توانید به سایت خرید کفش زنانه یعنی شانی لند مراجعه کرده و با کارشناسان تماس بگیرید.

کارشناسان قیمت کفش بهاری زنانه را به شما می‌گویند و در عین حال انواع کفش بهاری زنانه را با جزئیات به شما معرفی می‌کنند و انتخاب را بر عهده شما می‌گذارند. شما با توجه به بودجه و علاقه خود باید سفارش را ثبت کنید و کفش بهاره زنانه ارزان را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید انواع کفش بهاری

 

 

سخن پایانی

امروزه انواع کفش بهاری تولید می‌شود. این کفش‌ها از ویژگی‌ها، رنگ‌ها، جنس‌ها و طرح‌های متفاوتی برخوردار هستند. این موضوع باعث شده دست شما برای خرید باز باشد و بتوانید به راحتی کفشی که با بودجه شما همخوانی دارد و مورد پسندتان نیز است، خریداری کنید.

 

سایر مقالات:

انواع کفش عروسی زنانه – معرفی 10 مدل کفش عروسی زنانه
5 تفاوت جنس چرم طبیعی با چرم مصنوعی – مقایسه چرم ها + عکس
انواع کفش مهمانی رسمی – معرفی 10 مدل کفش مهمانی در شانی لند
انواع کفش مهمانی غیر رسمی  – معرفی 10 مدل جدید | شانی لند
بررسی 10 مدل بستن بند کفش – جذابترین مدل های بستن بند کفش

 

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا