کفش

بلند قد دیده شدن بانوان با 10 مدل از بهترین کفش های زنانه

پیشنهادهایی برای بلند قد دیده شدن بانوان

بلند قد دیده شدن بانوان یکی از مسائل مهم در دنیای خانم‌ها است. خانم‌ها همواره دوست دارند قد بلند دیده شوند؛ چرا که قد بلند، اعتماد به نفس افراد را بیشتر می‌کند. خانم‌های قد بلند، شیک‌پوش‌تر به نظر می‌رسند.

وقتی صحبت از بلند شدن قد می‌آید، بسیاری از افراد باور نمی‌کنند و قد را بخش تثبیت شده‌ی حیات هر فرد می‌دانند. آن‌ها بر این باورند که قد مانند چاقی و لاغری، تغییر نمی‌کند. این باور تا حدودی درست است؛ اما با به‌کاربستن روش‌هایی می‌توانید قدتان را بلندتر از چیزی که است، نشان دهید.

همان طور که با گریم و آرایش تغییرات زیادی در صورت ایجاد می‌شود، می‌توان با به‌کارگیری روش‌های مختلف، قد را نیز بلندتر نشان داد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با روش‌های بلند قد دیده شدن بانوان آشنا شوید.

پیشنهادهایی برای بلند قد دیده شدن بانوان

 

بلند قد دیده شدن بانوان

روش‌های زیادی برای بلند قد دیده شدن بانوان وجود دارند. هر کدام از این روش‌ها به نحوی قد شما را بلندتر نشان می‌دهند. مثلاً اگر یک کفش پاشنه بلند زنانه به پا کنید، علاوه بر بلند قد دیده شدن شما، می‌توانید از استایل بهتری برای دیده شدن بهره‌مند شوید.

یا در صورتی که نیم بوت زنانه پاشنه‌داری به پا کنید که پاشنه‌ای با عرض کم دارد، قد شما به اندازه پاشنه کفش، بلندتر دیده می‌شود. استفاده از قرص‌های مخصوص در سن رشد، عمل‌های جراحی، رژیم غذایی مختلف، ورزش‌های گوناگون و … از دیگر روش‌های بلند قد دیده شدن بانوان هستند.

اما استفاده از قرص‌ برای افراد ضرر‌های زیادی دارد. همان طور که اطلاع دارید، قرص‌ها معمولاً دارای عوارض هستند. عمل‌های جراحی نیز ریسک بسیار بالایی دارند. ورزش‌های گوناگون همراه با رژیم غذایی سالم، باعث تغییراتی بر روی قد می‌شوند، منتها مدت زمان زیادی لازم دارد و در نهایت شاید قد شما اندازه پاشنه متوسط یک صندل زنانه (حدود 5 سانتی ‌متر) بلند شود.

اما اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که دوست دارید تنها برای یک مهمانی خاص، بلند قدتر دیده شوید و بتوانید یک استایل متشکل از ست کیف و کفش زنانه شیک داشته باشید، باید تأثیر کفش بر قد بلند زن‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

محصولات فروشگاه شانی لند

کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند مجلسی

کالج پاشنه بلند

تأثیر کفش بر قد بلند بانوان

نتیجه‌ای که از پاراگراف قبلی حاصل شد این است که بهترین روش برای بلند قد دیده شدن بانوان، استفاده از کفش افزایش قد زنانه است. این کفش‌ها شامل روفرشی زنانه مجلسی پاشنه‌دار، کفش اسپرت زنانه با کفی ضخیم، کفش پاشنه بلند برای دختران و کفش پاشنه بلند برای بانوان می‌شوند.

زمانی که شما این کفش‌ها را بپوشید، اما به استایل خود دقت نکنید، قد شما به اندازه‌ای که باید، بلند دیده نمی‌شود؛ بنابراین باید هم به کفش و هم به استایل خود دقت کنید.

بلند قد دیده شدن بانوان

 

ارتباط ست کردن بلند قد دیده شدن بانوان

حتماً برایتان سؤال ایجاد شده که ست کیف زنانه و لباس چه تأثیری بر بلند قد دیده شدن بانوان دارند؟ در حالی که این دو فاکتور از فاکتور‌های اصلی در بلند قد دیده شدن بانوان هستند. در ادامه به پاسخ سؤال خود در مورد این موضوع خواهید رسید.

  • اگر شما لباس هم سایز خود را بپوشید، قد شما بلندتر دیده می‌شود. لباس‌های اورسایز باعث می‌شوند شما در انبوهی از پارچه‌ها گم شوید و قدتان آن چنان که باید، دیده نشود.
  • برای اینکه بلند دیده شوید، باید پاهایتان بیشتر دیده شود؛ بنابراین استفاده از لباس‌ها و کت‌های کوتاه توصیه می‌شود. اگر همراه با این لباس‌های کوتاه از یک کیف دوشی زنانه یا کیف دستی زنانه هم کمک بگیرید، استایلتان شیک‌تر خواهد شد.
  • استفاده از اورال‌های بهاری و تابستانی یا لباس‌های یک تیکه، باعث می‌شوند طرح لباس شما به صورت طولی در یک خط قرار گیرد و قدتان بلندتر دیده شوید. حتی می‌توانید یک کیف پاسپورتی چرم همرنگ با لباستان را در گردن آویزان کنید و استایلتان را تکمیل نمایید.
  • استفاده از لباس‌های راه راه عمودی نیز باعث بلند قد دیده شدن بانوان می‌شوند. اگر همراه با این لباس از کفش مخصوص افزایش قد دخترانه با طرح ساده و کیف کمری زنانه استفاده کنید، هم استایل شما زیباتر و هم قدتان بلندتر دیده خواهد شد.
  • رنگ‌ها از دیگر عوامل تأثیرگذار در قد هستند. اولین کاری که می‌توانید در این راستا برای بلندتر دیده شدن انجام دهید، این است که کفش افزایش قد دخترانه را همرنگ با شلوارتان انتخاب کنید. با این کار کفش شما در راستای قدتان قرار می‌گیرد و قدتان را بلندتر نشان می‌دهد.

ارتباط ست کردن بلند قد دیده شدن بانوان

 

 

کفی کفش افزایش قد زنانه

اگر ماهواره داشته باشید و یا در فضای مجازی به دنبال راهی برای بلند قد دیده شدن بانوان بگردید، حتماً با کفی‌هایی که بسیار ضخیم هستند و درون کفش قرار می‌گیرند، روبه‌رو می‌شوید. از نظر بسیاری از افراد، این کفی‌ها فقط تبلیغات هستند و در کل تأثیری بر بلندتر دیده شدن بانوان ندارند.‌

درحالی که این نظر کاملاً اشتباه است. این کفی که به کفی افزایش قد مشهود است، برای بلند قد دیده شدن بانوان استفاده شده و تا وسط کفش را پوشش می‌دهد. کفی‌های افزایش قد دارای لایه نرم سیلیکونی بوده که برای انواع کفش زنانه مثل کالج دخترانه قابل استفاده هستند. این لایه نرم باعث می‌شود پا در هنگام حرکت، اذیت نشود.

کفی کفش افزایش قد دخترانه برای تمامی‌ سایز‌ها، آقایان و خانم‌ها مناسب بوده و قابل شستشو هستند. این کفی‌ها دارای چندین پد بوده که می‌توانند قد بانوان را از یک سانتی‌متر تا پنج سانتی‌متر بلندتر نشان بدهند. در واقع پد‌ها به راحتی کم و زیاد می‌شوند. البته این کفی‌ها برای کفش‌های پوشیده مثل کفش‌های اسپورت و بوت مناسب هستند.

برخی از کفی‌ها وجود دارند که سرتاسر کفش را پوشش داده و تا اندازه حداقل یک سانتی‌متر و حداکثر پنج سانتی‌متر قد را بلندتر نشان می‌دهند. این نوع کفی‌ها بر خلاف کفی افزایش قد، برای دمپایی، صندل و کفش پاشنه بلند، نمود بهتری دارند.

ارتباط ست کردن بلند قد دیده شدن بانوان

 

 

قوانین مهم در انتخاب کفش مخصوص افزایش قد زنانه

یکی از بهترین روش‌هایی که بانوان برای افزایش قد به سمت آن ترغیب می‌شوند، کفش پاشنه بلند است. تأثیر کفش بر قد بلند دختران، بسیار مشهود است. البته نه تنها این کفش‌ها، بلکه کفش‌های نوک تیز هم باعث بلند قد دیده شدن بانوان می‌شود.

کفش‌های نوک تیزی که پاشنه‌های باریک و بلند دارند، بهترین گزینه برای بلند دیده شدن قد شما هستند. اگر نگران استایل خود هستید، از یک کیف پول زنانه شیک و زیبا کمک بگیرید و استایلتان را تکمیل کنید.

اگر همراه با کفش، از کیف نیز استفاده می‌کنید، باید به نکاتی در مورد کیف توجه داشته باشید. کیف مجلسی زنانه‌ای که قصد دارید همراه با کفش خود ست کنید، باید کوچک باشد. کیف‌های کوچک در بلند قد دیده شدن بانوان به خوبی عمل می‌کنند. این کیف‌های کوچک به زنجیری بلند متصل‌اند و از شانه آویزان می‌شوند.

کفش پاشنه بلند برای زنها یک گزینه عالی است که قدشان را بلندتر کند. اما توجه داشته باشید که استفاده طولانی مدت از این کفش‌ها باعث می‌شود که به پاها و کمرتان آسیب برسد و در نهایت سلامتیتان در معرض خطر قرار گیرد.

از این رو لازم است در خرید کفش، دقت بسیار داشته باشید. یعنی کفش را از یک مجموعه معتبر با کیفیت بالا مواد اولیه مرغوب، برند مشهور و همچنین قیمت مناسب بخرید. توجه داشته باشید که همانند لباس، کفش‌ها نیز باید دقیقاً هم سایز پای شما باشند.

قوانین مهم در انتخاب کفش مخصوص افزایش قد زنانه

 

کفش پاشنه دار زنانه را از کجا بخریم؟

یکی از عواملی که در پی استفاده از کفش‌های پاشنه بلند بیان می‌شود، سلامتی پا است. سلامتی پا زمانی تضمین می‌شود که کفش از مواد اولیه استاندارد و با کیفیت تولید شده باشد. به طور کلی امروزه افراد به دنبال کفش‌هایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستند.

شانی لند به عنوان برترین ارائه‌دهنده انواع کفش، انواع کیف زنانه، کوله پشتی زنانه و … بهترین مجموعه فروش کیف و کفش محسوب می‌شود. با مراجعه به سایت خرید کفش زنانه شانی لند در گوگل می‌توانید انواع کفش و کیف را مشاهده کنید.

با کلیک به روی دسته‌بندی دلخواه، می‌توانید محصول را بر اساس قیمت، رنگ، نوع و حتی جنس، مشاهده کنید. با توجه به رنگ دلخواه، جنس و نوع ان و درنظرگرفتن بودجه خود، بهترین کفش را انتخاب کرده، سریعاً سفارش خود را ثبت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در آدرس داده‌شده تحویل بگیرید.

توجه داشته باشید که خرید اینترنتی بسیار به‌صرفه‌تر از خرید حضوری است. چرا که در این نوع خرید با انواع کفش‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن آشنا می‌شوید و انتخاب‌های زیادی دارید. از سمتی می‌توانید کفشی به رنگ و جنس دلخواه با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از بهترین فروشگاه کشور خریداری کنید. بدون اینکه زمان و انرژی زیادی را برای خرید صرف کرده باشید.

کارشناسان و مشاوران مجرب شانی لند، بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند. این کارشناسان بهترین مشاوره را به مشتریان گرامی‌ به صورت رایگان ارائه می‌دهند و بسته به مکان مورد استفاده از کفش، بودجه مشتری، نیاز و علاقه مشتری، بهترین کفش را معرفی می‌کنند.

از آنجایی که شانی لند علاوه بر فروش حضوری، اقدام به فروش آنلاین نیز کرده است، راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید خرید را انجام دهید. اگر در ست‌کردن استایلتان به مشکل برخوردید، می‌توانید از مقالات شانی لند کمک بگیرید و طبق مد روز بگردید.

کفش پاشنه دار زنانه را از کجا بخریم؟

 

 

سخن پایانی

بلند قد دیده شدن بانوان، به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است؛ اما بهترین روش استفاده از کفش‌های پاشنه بلند است. با کفش‌های پاشنه بلند، یک استایل شیک به خود هدیه می‌دهید و می‌توانید بیشتر در جمع بدرخشید. برای خرید کفش‌های پاشنه بلند شیک به بخش فروشگاهی سایت شانی لند مراجعه کنید.

 

سایر مقالات:

انواع کفش تابستانی { 20 مدل کفش تابستانی دخترانه و زنانه جدید }
انواع کفش پاییزی زنانه و دخترانه – 20 مدل جدید در شانی لند
قیمت تشک خوشخواب در 1401 {مشخصات + ویژگی ها} – لیست قیمت

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا