کفش

بوگیر جاکفشی- 11 روش برای جلوگیری از بوی بد جاکفشی

با این روش‌های خانگی، جاکفشی شما بدبو نمی‌شود!

بوگیر جاکفشی برای مطبوع شدن بوی فضای داخلی جاکفشی بسیار ضروری است. اگر یک کفش بدبو درون جاکفشی قرار داده شود، نه تنها باعث بدبو شدن جاکفشی می‌شود، بلکه ممکن است بوی کفش کل فضای داخل خانه را بگیرد.

گاهی فقط با نزدیک شدن به جاکفشی، بوی بد آن احساس می‌شود. در این حالت باید هرچه سریع‌تر به فکر بوگیر جاکفشی باشید تا از شر این بوی بد خلاص شوید. با توجه به قیمت جاکفشی ام دی اف استقاده از بوگیر جا کفشی امری اجتناب ناپذیر هست.

در ادامه برای بررسی راه‌های مؤثر جهت رفع بوی بد از جاکفشی، بهترین راه حل بوی بد جاکفشی، راهکاری برای جلوگیری از بوی کفش و همچنین راه‌حلی برای خوشبو کردن جاکفشی و استفاده از بوگیر جاکفشی با ما همراه باشید.

محصولات فروشگاه شانی لند

انواع اسپرت زنانه

کتونی دخترانه

کتونی بندی دخترانه

بهترین راه‌ حل رفع بوی بد جاکفشی

رعایت بهداشت فردی و جلوگیری از بو گرفتن کفش و جاکفشی راه بسیار آسان و کم هزینه است. در صورتی که جاکفشی دچار بوی بد شد باید به هر طریق بوی بد آن رفع شود تا به فضای داخل خانه منتقل نشود.

یکی از بهترین راه‌حل برای بوی بد جاکفشی، استفاده از بوگیر کفش یا بوگیر جاکفشی است؛ زیرا وقتی کفش بو نداشته باشد، جاکفشی بدبو نمی‌شود. پس ابتدا باید با حذف بوی کفش، از بوگرفتن جاکفشی جلوگیری شود. در ادامه به بررسی راه‌حل‌های برای از بین بردن بوی جاکفشی می‌پردازیم.

شستن کفش‌ها

ضدعفونی کردن کفش یک راه بسیار ضروری برای از بین بردن باکتری‌های کفش است و به عنوان بوگیر جاکفشی عمل می‌کند؛ زیرا باعث رفع بوی بد کفش و در نتیجه رفع بوی بد جاکفشی می‌شود.

برای این کار می‌توان از ماشین لباسشویی نیز استفاده کرد؛ به این صورت که کمی مواد شوینده مناسب کفش را روی کفش ریخته و بعد از شستشو مدتی در آفتاب قرار دهید تا کاملاً خشک شود. هرگز کفش نم‌دار را مورد استفاده قرار ندهید؛ زیرا علاوه بر بدتر شدن بوی کفش به رشد دو برابر باکتری‌ها کمک می‌کند.

استفاده از سرکه سفید

استفاده از سرکه به عنوان بوگیر جاکفشی و بوی بد کفش‌ها بسیار کاربردی است. لازم به ذکر است که سرکه سفید علاوه بر رفع بوی بد جاکفشی، به رفع بوی بد پا نیز کمک می‌کند. از سرکه هم به عنوان بوگیر پا و هم به عنوان بوگیر کفش استفاده می‌شود.

برای این کار پا را با مقداری سرکه و آب ضدعفونی کرده و بعد آبکشی کنید تا بوی بد آن رفع شود. همچنین هر مدت یک‌بار تمام کفش‌های درون جاکفشی را خارج کرده و سرکه را به آن‌ها اسپری کنید.

سرکه سفید خود نوعی ماده به عنوان بوگیر جاکفشی است. سرکه را به فضای داخل جاکفشی نیز اسپری کنید و در فضای آزاد قرار دهید تا کاملاً بوگیری شود.

استفاده از سرکه سفید

 

 

استفاده از دئودورانت خوشبو کننده

یک روش سریع و آسان برای رفع بوی بد کفش و بوگیر جاکفشی، استفاده از دئودورانت مخصوص کفش است. برای این کار جاکفشی را از کفش‌های آلوده خالی کرده و سپس مقداری از دئودورانت را به کفش‌ها و همچنین فضای داخل جاکفشی اسپری کنید. با این کار علاوه بر رفع بوی بد، کفش‌ها و محیط داخل جاکفشی ضدعفونی می‌شود.

این روش به عنوان سریع‌ترین راه بوگیر جاکفشی شناخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعد از استفاده از دئودورانت به عنوان بوگیر جاکفشی، حتماً آن را در محیط آزاد قرار داده تا هوا به خوبی در آن گردش کند و کاملاً خوشبو و ضدعفونی شود.

استفاده از پودر مخصوص

امروزه با تولید پودر مخصوص بوی بد کفش، به راحتی از شر بوی بد کفش‌ها و در نتیجه بوی بد جاکفشی خلاص شوید. برای این کار مقدار مشخصی از پودر را درون کفش‌ها ریخته و بگذارید بماند. گاهی می‌توان به جای پودر از جوش شیرین نیز استفاده کرد. جوش شیرین نیز به رفع بوی بد پا کمک شایانی می‌کند و همچنین به عنوان بوگیر جاکفشی کاربرد دارد.

بعد از استفاده از جوش شیرین در کفش، به مدت 24 ساعت صبر کنید و سپس  باقی‌مانده آن را بیرون بریزید و از کفش استفاده کنید.

استفاده از پودر مخصوص

 

 

استفاده از کفش استاندارد

استفاده از کفش استاندارد و مناسب و با مواد اولیه مرغوب، مانع بو گرفتن شدید پا و حتی خود کفش می‌شود. فروشگاه شانی لند با داشتن محصولات استاندارد شما را در این زمینه یاری می‌کند. شانی لند با استفاده از متریال باکیفیت، خرید کفش زنانه با قیمت مناسب و کیفیت بالا را فراهم کرده است.

محصولات شانی لند شامل انواع کیف و کفش زنانه ست و تک از قبیل: بوت دخترانه، کالج دخترانه، دمپایی روفرشی زنانه، کفش پاشنه بلند زنانه، صندل زنانه، کفش اسپرت دخترانه، انواع کیف زنانه، کیف مجلسی دخترانه، کیف دستی و کوله پشتی دخترانه است.

این کیف و کفش‌ها با استاندارد بودن مواد به کار رفته  شده در آن‌ها به این زودی‌ها بو نمی‌گیرند و مشکل‌ساز نمی‌شوند.

استفاده از گیاهان معطر

برخی گیاهان خاصیت از بین بردن بوی نامطبوع را داشته و حتی به عنوان بوگیر جاکفشی کاربرد دارند. گیاهانی مانند ریحان و مریم گلی برای از بین بردن بوی بد جاکفشی بسیار مناسب هستند.

برای این کار یک گیاه را درون جاکفشی قرار داده و اجازه دهید یک شب تا صبح درون آن بماند. سپس گیاه را دور انداخته و اجازه دهید فضای داخل جاکفشی در فضای آزاد باشد تا کاملاً ضدعفونی شود.

استفاده از قهوه

قهوه از دیرباز به بوی مطبوع خود مشهور بوده است. از رفع بوی بد و بوگیر جاکفشی می‌توان از این دانه‌های جادویی استفاده کرد. برای این کار درون یک طرف کمی قهوه ریخته و آن را برای همیشه درون جاکفشی قرار دهید. این کار سبب جذب بوی نامطبوع به قهوه و خوشبو شدن جاکفشی می‌شود.

استفاده از قهوه

 

 

استفاده از مرکبات

برخی مرکبات به دلیل بوی تند و همچنین مطبوع خود به عنوان بوگیر جاکفشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از پوست میوه‌هایی مثل پرتقال برای خوشبو کردن محیط استفاده می‌کنند.

برای این کار بعد از مصرف میوه‌ها، پوست آن‌ها را درون جا کفشی قرار داده تا بوی بد آن را به خود جذب کند و به عنوان بوگیر جاکفشی عمل کند.

استفاده از جاکفشی مناسب

برای جلوگیری از بو گرفتن جاکفشی، باید از جاکفشی مناسب استفاده شود. پس هنگام خرید جاکفشی، انواع استاندارد آن که باعث گردش هوا درون فضای جاکفشی می‌شود را خریداری کنید.

همچنین بهتر است جاکفشی شما به گونه‌ای باشد که گردوغبار و آلودگی به درون آن وارد نشود. زیرا آلودگی‌ها سبب ایجاد باکتری و به دنبال آن بوی بد جاکفشی می‌شود. در این صورت نیز می‌توان از قرص‌هایی که به عنوان بوگیر جاکفشی هستند استفاده کنید.

مکان قرار گرفتن جاکفشی نیز اهمیت ویژه‌ای دارد؛ معمولاً درب جاکفشی کنار در ورودی قرار می‌گیرد. اگر فضای کافی وجود نداشته باشد، بهتر است به جای انتقال جاکفشی به نقاط داخلی خانه، آن را به بیرون خانه منتقل کنیم؛ چراکه در این صورت با گردش هوا از ایجاد آلودگی و در نتیجه بوی بد جاکفشی جلوگیری می‌شود.

دور انداختن کفش‌های قدیمی و فرسوده

در صورت استفاده مکرر از کفش، ممکن است دچار فرسودگی و کهنگی شود. در این صورت محل مناسبی برای رشد باکتری‌ها خواهد بود؛ زیرا الیاف آن مقاومت اولیه خود را از دست داده است. کفش بعد از استفاده زیاد رطوبت بیشتری را در خود نگه می‌دارد.

رطوبت ناشی از عرق کردن پا محل بسیار مناسبی برای باکتری‌ها ایجاد کرده و در صورت استفاده مجدد باعث بوی بد و نامطبوع پا و در نتیجه کفش می‌شود. اگر این کفش‌ها در جاکفشی نگهداری شوند باعث انتقال باکتری و بوی بد به جاکفشی نیز می‌شوند.

دور انداختن کفش‌های قدیمی و فرسوده

 

 

بهداشت فردی

علی‌رغم موارد ذکر شده در جهت رفع بوی بد جاکفشی، باید در نظر داشت همیشه پیشگیری آسان‌تر است. بهتر است در این جهت به موارد زیر توجه داشت:

  • با رعایت بهداشت فردی و استفاده از کفش استاندارد مانع از بو گرفتن کفش‌ها شد تا به جاکفشی و فضای داخل خانه سرایت نکند.
  • از جوراب‌های آلوده و بدبو استفاده نشود؛ زیرا باعث انتقال آلودگی و بوی بد به کفش می‌شوند.
  • با استحمام بدن و لباس‌ها مانع بد شدن بوی لباس و کمد و جاکفشی شد و با این کار به خوشبو کردن کمد و جا کفشی کمک کرد.

شانی لند

شانی لند عرضه کننده کیف و کفش باکیفیت مطلوب و قیمت مناسب است. اگر به دنبال خرید اینترنتی کیف و کفش ارزان هستید، از بخش فروشگاه ما دیدن کنید. شانی لند مرکز فروش ست کیف ارزان، کیف پول زنانه ارزان، کیف پاسپورتی چرم و کیف دوشی زنانه است. جهت سفارش کفش زنانه و خرید کیف کمری نیز به سایت شانی لند مراجعه کنید.

همچنین اگر به دنبال کیف و کفش ست و رنگی هستید، حتماً به کلیه محصولات و ویژگی‌های آن‌ها را به همراه قیمت مناسب بررسی کرده و خرید خود را ثبت کنید.

بوگیر جاکفشی

 

 

 سخن پایانی

در این مقاله سعی بر آن بود تا راه‌های رفع آلودگی و بوی بد کفش و بوگیر جاکفشی را بررسی کرده و در اختیار شما قرار دهیم تا در هنگام نیاز از این راه‌ها بهره بگیرید. همچنین یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از ایجاد بوی بد کفش، استفاده از کفش مناسب و استانداردی است که با مواد اولیه مرغوب تولید شده است.

در این صورت کفش دیرتر به بوی بد آلوده می‌شود. شانی لند با استفاده از مواد مرغوب کفش‌های استاندارد و با قیمت مناسب را تولید و روانه بازار کرده است.

پس اگر به دنبال کیف و کفش ست زیبا و خاص با قیمت مناسب هستید، حتماً به سایت شانی لند مراجعه کنید و از محصولات آن دیدن کرده و به ‌صورت اینترنتی خرید خود را در کمترین زمان ممکن ثبت کنید.

 

سایت شانی لند دارای بهترین کفش های زنانه است، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

کفش بوت زنانه – کفش پاشنه بلند زنانه – کفش اسپرت زنانه – دمپایی زنانه – صندل زنانه – کالج دخترانه – ست کیف و کفش زنانه

سایت شانی لند دارای بهترین کیف های زنانه است، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

ست کیف زنانه – کیف مجلسی چرم – کوله پشتی زنانه – کیف دوشی زنانه – کیف کمری زنانه – کیف پاسپورتی زنانه – کیف دستی – کیف پول چرم

سایر مقالات:

15 ویژگی کفش ورزشی استاندارد- مشخصات + عکس | شانی لند
معرفی 5 مدل کفش مناسب کف پای صاف + عکس و مشخصات
10 ویژگی ویژگی کفش تخت زنانه و دخترانه + معرفی 5 مدل

 

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا