کفش

راهنمای خرید کفش عروسی زنانه – معرفی 50 مدل کفش عروسی زنانه

راهنمای انتخاب و خرید کفش عروسی زنانه

روز عروسی برای خانم‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنابراین هنگام انتخاب جزئیات، وسواس بسیاری خرج خواهند داد. خرید کفش عروسی زیبا، معمولاً یک پروسه طولانی و سخت برای آن‌ها بوده و البته در صورت رعایت اصول راهنمای خرید کفش عروسی زنانه، خیلی راحت‌تر انتخاب خواهند کرد. مطمئناً یکی از دلایل مهم در شکل‌گیری پروسه طولانی مدت خرید کفش عروسی زیبا، تنوع محصولات در نقش و طرح است.

طی این مقاله در رابطه با راهنمای خرید کفش عروسی زنانه و چگونگی انتخاب بهترین و زیبا‌ترین کفش عروسی، اطلاعاتی جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد. در صورت علاقه‌مندی به چنین موضوع جذابی، با ما تا انتها مطلب همراه باشید.

راهنمای انتخاب و خرید کفش عروسی زنانه

 

مهم‌ترین نکات در راهنمای خرید کفش عروسی زنانه

عروس خانم‌ها با رعایت نکاتی مهم هنگام انتخاب زیبا‌ترین کفش عروسی، یک استایل شیک برای خود به وجود خواهند آورد. بسیاری از عروس‌ها، به دلیل تنوع زیاد در طرح و نقش کفش به سراغ کفش عروسی پاشنه بلند سفید خواهند رفت.

آن‌ها در صورت رعایت استاندارد‌های راهنمای خرید کفش عروسی زنانه، می‌توانند بهترین انتخاب را داشته باشند. اما از اصلی‌ترین اصول راهنمای خرید کفش عروسی زنانه، می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

مهم‌ترین نکات در راهنمای خرید کفش عروسی زنانه

 

خرید هم‌زمان کفش و لباس عروس

یکی دیگر از موارد مهم در اصول راهنمای خرید کفش عروسی زنانه، انتخاب هم‌زمان لباس عروس و کفش است. ابتدا در فروشگاه لباس عروس، به دنبال یک کفش عروسی پاشنه بلند  یا کوتاه باشند. اگر به هر دلیل مدل‌ها آن فروشگاه را دوست نداشتند؛ هنگام انتخاب کفش، لباس عروس را با خود به همراه داشته باشند.

محصولات فروشگاه شانی لند

کفش پاشنه بلند و مجلسی

کفش پاشنه دار مجلسی

کالج پاشنه دار 7 سانتی

 

صبر و بردباری

هنگام انتخاب خرید کفش عروسی بدون پاشنه یا پاشنه کوتاه، بردبار باشند. مدل‌های متفاوت با طرح‌های جذاب را امتحان کنند تا بهترین گزینه و مناسب‌ترین آن را انتخاب نمایند.

توجه به زمان عروسی

در راهنمای خرید کفش عروسی زنانه بیان شده است که؛ توجه به زمان عروسی بسیار مهم است. انتخاب صندل زنانه تابستانه جهت استفاده در روز‌های سرد سال، اشتباه است. اگر عروسی در فصل پاییز یا زمستان برگزار خواهد شد؛ پیشنهاد ما همراه داشتن دو جفت کفش است.

یک جفت نیم بوت زنانه، جهت پوشیدن در فضای باز برای عکس گرفتن و یک جفت کفش پاشنه کوتاه با ارتفاع ۳ تا ۵ سانتی برای استفاده در آتلیه و تالار خواهد بود.

توجه به زمان عروسی

 

کفش عروسی زنانه سبک کلاسیک

معمولاً کفش‌های عروسی سبک کلاسیک، رنگ سفید یا عاجی بوده و حتماً در زمان انتخاب به مسئله مهم ست بودن آن با لباس عروس و کیف مجلسی زنانه، توجه نمایند. البته عروس خانم‌ها با انتخاب یک کفش عروس اسپرت و متالیک، می‌توانند یک استایل متفاوتی برای خود در شب عروسی شکل دهند.

ارتفاع پاشنه کفش عروسی باکلاس

بسیاری از خانم‌ها در شب عروسی خود، از یک جفت کفش پاشنه دار زنانه استفاده خواهند کرد. البته برخی نیز از کفش عروسی پاشنه کوتاه یا بدون پاشنه بهره خواهند برد. انتخاب ارتفاع پاشنه کاملاً سلیقه‌ای و به سبک لباس عروس بستگی دارد.

ارتفاع پاشنه کفش عروسی باکلاس

 

فاکتور راحتی

هنگام انتخاب کفش عروسی مانند کفش اسپرت زنانه، کالج دخترانه و دمپایی روفرشی زنانه، فاکتور راحتی یک از مهم‌ترین نکات مورد توجه است. عروس در شب عروسی قرار است راه برود، برقصد یا عکس بگیرد؛ بنابراین با انتخاب یک جفت کفش مناسب و راحت بر طبق راهنمای خرید کفش عروسی زنانه، شب خاطره‌انگیزی برای خود به وجود خواهد آورد.

توجه به قد داماد

بر اساس استاندارد‌های راهنمای خرید کفش عروسی زنانه، توجه به قد داماد از اهمیت بسیار برخوردار است. در صورتی که قد عروس از قد داماد کوتاه‌تر است؛ انتخاب کفش‌های با پاشنه بلند یا متوسط را مد نظر داشته باشند. اما اگر قد عروس و داماد، به یک اندازه است؛ بهترین انتخاب کفش عروس اسپرت یا کفش عروسی بدون پاشنه است.

البته کتانی سفید را می‌توانند یک گزینه عالی در چنین موقعیت‌های بدانند. با توجه به قیمت کفش زنانه مناسب در سایت خرید کفش زنانه شانی لند، امکان خرید کفش پاشنه بلند زنانه و کیف پاسپورتی چرم را خواهید داشت.

توجه به قد داماد

 

رنگ کفش عروسی دخترانه شیک

اغلب هنگام انتخاب رنگ کفش عروسی دخترانه، به سراغ رنگ‌های چون سفید یا نقره‌ای خواهند رفت. پیشنهاد ما به این عزیزان، انتخاب رنگ‌های متالیک چون رز گلد است؛ با این انتخاب مانند الماس درخشان در عروسی، استایل خاص و منحصر به فردی خواهند داشت.

انتخاب کفش عروسی جدید و به روز

جهت خرید کفش عروسی جدید، حتماً به سراغ شبکه‌های اجتماعی چون اینستاگرام و مجلات مد روز بروند تا تازه‌ترین و شیک‌ترین مدل کفش عروسی را انتخاب کنند. انتخاب کفش عروسی زنانه، در ایجاد استایل زیبا شب عروسی آن‌ها، بسیار مؤثر خواهد بود.

چند بار پوشیدن کفش عروسی

خانم‌ها بر طبق راهنمای خرید کفش عروسی زنانه، بهتر است؛ از قبل کفش خود را چند بار بپوشند تا در آن روز زیبا و خاطر انگیزه راحت‌تر قدم بردارند. ابتدا زمان پوشیدن کفش را نیم ساعت در نظر گرفته و سپس مدت زمان آن را به ۴ تا ۵ ساعت افزایش دهند. این‌گونه به راه رفتن با کفش عروسی باکلاس عادت خواهند کرد.

چند بار پوشیدن کفش عروسی

 

توجه به قیمت کفش عروسی

جهت خرید کفش عروسی به جنس و راحت بودن پا در کنار زیبایی توجه بسیار نشان دهند. مطمئناً بهترین کفش‌ها برای چنین روز زیبایی کفشی با متریال چرم و همراه با زیره انعطاف‌پذیر و نرم خواهد بود؛ مطمئناً کفش با چنینی مشخصاتی ارزان نیست.

بر اساس راهنمای خرید کفش عروسی زنانه، خانم‌ها نباید به قیمت کفش عروسی توجه کنند؛ زیرا در صورت انتخاب یک کفش بی‌کیفیت و ارزان، روز آن‌ها به واسطه درد پا خراب خواهد شد.

در سایت خرید کیف زنانه شانی لند به راحتی می‌توانید ست کیف و کفش، ست کیف زنانه، کیف دستی و کوله پشتی دخترانه انتخاب کنید. همچنین با توجه به قیمت مناسب کیف‌های شانی لند، امکان خرید کیف کمری، کیف پول چرم و کیف دوشی زنانه را نیز خواهید داشت.

توجه به قیمت کفش عروسی

 

“در مورد قیمت گاز رومیزی اخوان بیشتر بخوانید”

 

چند مدل کفش عروسی راحت

شاخت از چند مدل کفش عروسی راحت به عروس خانم‌ها کمک خواهد کرد تا زمان خرید، آسان‌تر دست به انتخاب بزنند. آن‌ها با توجه به نکات ضروری در راهنمای خرید کفش عروسی زنانه، بهترین مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و یک روز خاطره‌انگیز برای خود به وجود خواهند آورد. اما از اصلی‌ترین مدل‌های کفش عروسی پاشنه کوتاه، عبارت‌اند از:

کفش  Gaia PVC Mules

جنس این مدل کفش از پی وی سی بوده و پاشنه آن از سنگ طلایی است. یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت استفاده در روز عروسی، این مدل کفش از برند Cult Gaia است.

کفش پاشنه کیتن

پنجه مربعی شکل آن و وجود متریال چرم طبیعی صورتی رنگ در این مدل کفش عروسی، سبب زیبایی منحصر به فرد آن شده است. انتخاب لباس عروس میدی یا کوتاه و ست کردن آن با این مدل کفش، در ایجاد استایل زیبا برای عروس خانم‌ها مؤثر خواهد بود.

کفش پاشنه کیتن

 

کفش جلو بسته با پاشنه راحت  Adralen Block Heel

برای بسیاری از خانم‌ها جلو بسته بودن کفش به اندازه فاکتور راحتی، دارای اهمیت است؛ بنابراین این مدل کفش عروسی شیک و زیبا مناسب آن‌ها بوده و وجود چند بند متقاطع و از جنس چرم در کنار پاشنه کوتاه و پهن، بهترین انتخاب جهت استفاده در روز عروسی برای آن‌ها است.

کفش پاشنه کوتاه و پشت‌باز  viola55

شرکت Christian Louboutin با تولید کفش عروسی با پاشنه کوتاه و مدل کیتن، انتخاب را برای عروس خانم‌ها راحت کرده است. این مدل کفش کاربردی را علاوه بر روز عروسی، در سایر جشن‌ها نیز قابل استفاده خواهد بود.

کفش پاشنه کوتاه و درخشان  French Bows Rhinestone

برند Valentino Garavani برای افرادی که به دنبال یک کفش عروس خاص و زیبا هستند، مدل کفش French Bows Rhinestone  را تولید کرده است. وجود بند‌های پاپیونی شکل آن در کنار کریستال‌های تزئین شده در پاشنه، کفش عروس خانم را خاص و منحصر به فرد خواهد کرد.

کفش پاشنه کوتاه و درخشان  French Bows Rhinestone

 

سخن آخر

انتخاب کفش عروسی برای خانم‌ها همیشه سخت و طاقت‌فرسا است. اما در صورت رعایت اصول راهنمای خرید کفش عروسی زنانه، در مسیر انتخاب زودتر و سریع‌تر به نتیجه خواهند رسید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید کفش عروسی به آن توجه نشان داد، فاکتور راحتی است؛ زیرا حداقل به مدت ۵ ساعت باید به طور مداوم از کفش استفاده کنند.

البته پیشنهاد ما به عروس خانم، خرید دو جفت کفش برای روز عروسی است. یک جفت کفش عروسی که پاشنه آن بلند برای استفاده در تالار و آتلیه بوده و یک جفت کفش تخت یا اسپرت هم برای استفاده در فضای باز در نظر داشته باشند. با این روش، آن‌ها دچار درد و زخم در پا‌های خود نخواهند شد.

سایر مقالات:

جذاب‌ ترین ست کیف کفش زنانه – معرفی 10 مدل ست زیبا + قیمت + خرید
جذاب‌ ترین کفش اسپرت زنانه – 100 مدل اسپرت زنانه و دخترانه
جذاب‌ترین کفش پاشنه دار زنانه – 100 مدل کفش پاشنه دار زنانه جدید

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. ممنون از مطلبتون من چند هفته دیگه عروسیمه از الان استرس گرفتم بابت خریدام به نظرم کفش و لباس عروس باید باهم خریده بشه که ست باشن

  2. متاسفانه برای خانم های قد بلند، کفش عروس سخت پیدا میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا