کفش

جذاب‌ترین کفش پاشنه دار زنانه – 100 مدل کفش پاشنه دار زنانه جدید

جذاب‌ترین کفش‌های پاشنه دار زنانه برای خوش‌پوش‌ها

در میان انواع کفش زنانه، انتخاب جذاب‌ترین کفش پاشنه دار زنانه کار چندان راحتی نیست. زیرا خرید کفش پاشنه دار زنانه یا دخترانه باید کاملاً بر اساس استایل فرد باشد تا یک تیپ منحصر به فرد در او به واسطه یک انتخاب عالی شکل دهد. از پا به عنوان قلب دوم یاد کرده‌اند، بنابراین در انتخاب کفش کالج زنانه، دمپایی رو فرشی زنانه یا به طور کلی هر نوع کفشی، باید نهایت دقت را به کار گرفت.

برند‌های مختلفی در سراسر دنیا در زمینه تولید انواع کفش‌های زنانه چون کتانی، نیم بوت زنانه، صندل زنانه، کفش‌های پاشنه بلند یا کوتاه فعالیت داشته و هر سال طرح‌های جدیدی برای مخاطبان خود ارائه خواهند داد؛ بنابراین در انتخاب جذاب‌ترین کفش پاشنه دار زنانه نهایت دقت و صبر را باید به کار برد. ‌امیدواریم مطالب ارائه شده در این مقاله کمک بزرگی به شما در زمان انتخاب کفش‌های پاشنه بلند باشد.

جذاب‌ترین کفش‌های پاشنه دار زنانه برای خوش‌پوش‌ها

 

جذاب‌ترین کفش پاشنه دار زنانه و دخترانه

از جمله مشهور‌ترین و معروف‌ترین برند‌های که در زمینه تولید کفش زنانه فعالیت دارند؛ برند مانولو بلانیک، جوزپه زانوتی و جیمی چو هستند. خانم‌ها اگر در زمان خرید جذاب‌ترین کفش پاشنه دار زنانه، به سراغ محصولات هر یک از برند‌ها بروند؛ مطمئناً بهترین انتخاب را انجام داده‌اند.

بی‌تردید قیمت کفش‌های پاشنه بلند این برند‌ها بسیار گران است؛ اما  به جرئت می‌توان گفت که در صورت انتخاب کفش از برند مشهور، خیال خانم‌ها از بابت متریال و طرح‌ها آن‌ها آسوده خواهد بود. خانم‌ها با یک انتخاب عالی از میان انواع مدل‌های  کفش پاشنه دار زنانه و ست کردن آن با کیف پول چرم، کیف مجلسی زنانه و کیف پاسپورتی چرم مانند ستاره‌ای در مهمانی و عروسی خواهند درخشید.

محصولات فروشگاه شانی لند

کفش پاشنه بلند زنانه
جذاب ترین کفش پاشنه بلند زنانه
کفش پاشنه بلند RV
جذاب‌ترین کفش پاشنه دار زنانه
صندل پاشنه دار مدل شاینی
جذاب‌ترین کفش پاشنه دار زنانه

 

اما از پرفروش‌ترین و جذاب‌ترین کفش پاشنه دار زنانه، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

برند ولنتینو و طرح گل میخ دار

در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار برند ولنتینو، برای اولین بار از مدل کفش پاشنه بلند زنانه گل میخ دار یا Rockstuds، رو نمایی کرد. با وجود گذشت سال‌های بسیار از آن تاریخ، این مدل کفش یکی از جذاب‌ترین کفش پاشنه دار زنانه شیک است.

از  رنگ‌بندی‌های کفش پاشنه دار زنانه Rockstuds، می‌توان به رنگ قرمز، مشکی و نقره‌ای اشاره کرد. خانم‌ها در صورت انتخاب این مدل کفش پاشنه دار زنانه با کیفیت در محیط‌های اداری و مجلسی، می‌توانند از آن استفاده کنند.

برند ولنتینو و طرح گل میخ دار

مدل ANOUK کفش پاشنه دار زنانه دخترانه زیبا برند جیمی چو

مدل ANOUK از جمله جذاب‌ترین کفش پاشنه دار زنانه و دخترانه بوده و به طور مرتب این مدل کفش را هر سال بازیگران مشهور جهان بر روی فرش قرمز مورد استفاده قرار خواهند داد. این مدل کفش پاشنه دار دخترانه شیک از جمله مدل‌های کفش پاشنه دار دخترانه است که؛ هرگز از مد نخواهد افتاد.

در صورت انتخاب مدل ANOUK، خیال خانم‌ها از بابت رنگ‌بندی‌های کفش پاشنه دار زنانه راحت خواهد بود؛ زیرا با توجه به رنگ بندی متنوع آن، امکان ست کردن با هر نوع لباس و کیف دستی زنانه است.

مدل ANOUK کفش پاشنه دار زنانه دخترانه زیبا برند جیمی چو

کفش پاشنه دار دخترانه زیبا  SPOOL LOUIS

یکی از انواع مدل‌های کفش پاشنه دار زنانه که در زمان‌های خیلی دور، در کشور فرانسه با استقبال مواجه شده بود، کفش پاشنه بلند اسپول لویس است. این مدل کفش طراحی جذابی داشته و به همین خاطر به عنوان یکی از جذاب‌ترین کفش پاشنه دار زنانه محسوب خواهد شد.

در طراحی آن در قسمت جلو کفش ارتفاع به اندازه ضخامت کفی کفش بوده و در امتداد پاشنه کفش این میزان ضخامت رعایت خواهد شد. البته در قسمت‌های وسط کفش این ضخامت حالت کمر باریک به خود گرفته و سپس به حالت اولیه بر خواهد گشت.

کفش پاشنه دار دخترانه مجلسی مدل BUCKLE

از جمله مدل‌های کفش پاشنه دار دخترانه کلاسیک و جذاب‌ترین کفش پاشنه دار زنانه، مدل BUCKLE فراگامو است. وجود سگک زیبا و معروف این مدل کفش پاشنه دار دخترانه مجلسی، منجر به از مد افتادن آن نشده و به همه خانم‌ها توصیه خواهد شد که یک نمونه از آن را در کمد لباس‌های خود داشته باشند.

کفش پاشنه دار دخترانه زیبا  SPOOL LOUIS

کفش پاشنه دار زنانه زیبا پیگال از برند کریستین لوبوتن

خانم‌ها در صورت انتخاب مدل پیگال از برند کریستین لوبوتن، صاحب یکی از زیبا‌ترین کفش پاشنه دار زنانه خواهند بود. این مدل کفش پاشنه دار زنانه زیبا را می‌توانند با استایل اداری، مهمانی و همچنین لباس شب ست کرد. این مدل کفش پاشنه دار زنانه با کیفیت به خاطر طرح زیبا، متریال عالی و حس راحتی، از سوی افراد مشهوری چون اما واتسون بار‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.

کفش پاشنه دار زنانه زیبا پیگال از برند کریستین لوبوتن

کفش پاشنه دار زنانه مجلسی مدل  hangisi

این مدل کفش پاشنه دار زنانه مجلسی، یکی از جذاب‌ترین کفش پاشنه دار زنانه بوده و برند مانولو بلانیک این کفش را به واسطه ساتن آبی، طراحی و تولید خواهد کرد.

کفش پاشنه دار زنانه مجلسی مدل  hangisi

کفش پاشنه دار دخترانه با کیفیت مدل STILETTOS

خانم‌ها در صورت انتخاب این مدل کفش پاشنه بلند علاوه بر ایجاد یک استایل زیبا برای خود در مهمانی، سبب خیره شدن همگان در آن مجلس به جانب خود خواهند شد. این مدل کفش پاشنه دار دخترانه باکیفیت، از پاشنه ۱۰ سانتی‌ برخوردار بوده و در صورت تحمل این میزان پاشنه و حس راحتی با آن، حتماً آن را امتحان کنند.

کفش پاشنه دار دخترانه با کیفیت مدل STILETTOS

مدل پامپز کفش پاشنه بلند زنانه

این مدل کفش پاشنه بلند، از پاشنه ۷ سانتی بهره برده و نمی‌توان آن را جز گروه کفش‌های پاشنه بلند مجلسی برای دختران و خانم‌ها در نظر گرفت. اما با این وجود به دلیل نوع طراحی زیبا، به عنوان یکی از جذاب‌ترین کفش پاشنه دار زنانه محسوب خواهد شد.

در صورت مراجعه به سایت خرید کفش زنانه شانی لند، علاوه بر خرید یک جفت کفش اسپرت زنانه به راحتی می‌توانید کوله پشتی کوهنوردی، کیف دوشی چرم زنانه، ست کیف زنانه یا کیف کمری زنانه خرید کرده و از خرید خود، نهایت لذت را ببرید.

مدل پامپز کفش پاشنه بلند زنانه

راهکار‌های مناسب جهت خرید یک کفش پاشنه بلند

خانم‌ها علاقه خاصی به استفاده از کفش پاشنه بلند در مهمانی‌ها دارند. اما بسیاری از آن‌ها در اواسط یا اواخر مهمانی، کفش خود را از پای در آورده و با پای برهنه به ادامه مهمانی خواهند پرداخت. مطمئناً این افراد در هنگام انتخاب جذاب و زیبا‌ترین کفش پاشنه دار زنانه، نکاتی را مد نظر قرار نداده و این امر منجر به آسیب رساندن به پا‌های آنان شده است.

بنابراین در آن بخش به بیان چند نکته ساده و مهم در رابطه با انتخاب، خرید و زمان استفاده از کفش پاشنه بلند به شما عزیزان ارائه خواهیم داد:

  • خانم‌ها این نکته مهم را همواره به یاد داشته باشند که کفش کاملاً اندازه پا‌های آن‌ها باشد. برخی از فروشندگان در زمان فروش محصول خود، عنوان خواهند کرد که کفش جا باز خواهد کرد؛ خانم‌ها و دختران عزیز، هرگز گول چنین جملاتی را هنگام خرید کفش پاشنه بلند نخورند.
  • پس از انتخاب کفش پاشنه بلند، چند قدم با کفش راه بروند تا از راحت بودن پا در آن، مطمئن شوند.
  • در زمان خرید کفش پاشنه بلند، به دنبال برند‌های معروف بوده و هیچ نوع محدودیت قیمتی برای خرید آن در نظر نگیرند.
  • بهترین متریال برای کفش‌های پاشنه بلند، چرم و جیر هستند.
  • بهترین انتخاب هنگام خرید کفش پاشنه بلند، انتخاب کفش‌های بند دار است. زیرا این مدل کفش‌ها از جذاب‌ترین کفش پاشنه دار زنانه بوده و همچنین وجود بند یک تکیه گاه مناسب برای پا محسوب خواهد شد.
  • حتماً یک نیم کفی ارتوپدی نیز به هنگام خرید کفش پاشنه بلند انتخاب کنند تا زمان استفاده از کفش، پا‌ها حس راحتی بیشتری داشته باشند.
  • بر روی کفی کفش پاشنه بلند، جهت جلوگیری از عرق کردن از پودر تالک بریزند. با این روش از گرم شدن پا و تعریق آن در کفش، جلوگیری خواهد شد.

راهکار‌های مناسب جهت خرید یک کفش پاشنه بلند

 

پیشنهاد : خرید ست کیف و کفش

 

سخن پایانی

کفش پاشنه بلند یکی از اکسسوری‌های مورد علاقه خانم‌ها بوده و آن‌ها همیشه به دنبال جذاب‌ترین کفش پاشنه دار زنانه هستند. خانم‌ها در بیشتر مجالس عروسی، مهمانی‌ها و دورهمی‌ها به دنبال کفش‌های پاشنه بلند هستند تا به واسطه این مدل کفش و ست کردن آن با کیف زنانه، یک استایل زیبا برای خود به وجود آورند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید خانم‌ها به آن توجه کنند؛ انتخاب کفش از میان برند‌های مشهور و معروف است. قیمت کفش زنانه این برند‌ها بسیار گران است، ولی ارزش انتخاب و پرداخت مبلغ را دارند؛ زیرا با توجه به طرح و متریال مورد استفاده بسیار با کیفیت خواهند بود.

 

“در مورد قیمت فر اخوان بیشتر بخوانید”

 

سایر مقالات:

نکات مهم در خرید کفش – 5 نکته جالب در مورد خرید کفش
مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند – معرفی 25 مدل کفش پاشنه دار زنانه
10 روش نگهداری از کفش چرم – هر آنچه که باید در مورد کفش چرم بدانید

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا