کفش

انواع کفش ورزشی زنانه -بررسی و معرفی 100 مدل کفش ورزشی زنانه

راهنمای انتخاب و خرید کفش زنانه‌ی مناسب

دغدغه اصلی ورزشکاران زن در زمان خرید کفش ورزشی زنانه، انتخاب بهترین گزینه کفش موجود در بازار است. با وجود تنوع بسیار در انواع کفش زنانه یا مردانه ورزشی، انتخاب را بسیار سخت کرده ولی بر طبق آخرین پژوهش‌ها و تحقیقات صورت گرفته، کفش ورزشی زنانه و مردانه باید راحت و اندازه پا باشند. ورزش کردن جهت سلامتی و تناسب اندام از اهمیت بالایی برخوردار است.

یک انتخاب درست در زمان خرید کفش کالج، بوت دخترانه یا کفش ورزشی زنانه خیلی سخت نیست، البته در صورتی که راه‌های انتخاب درست انتخاب کردن را بلد باشید. در این مقاله در رابطه با کفش استاندارد ورزشی زنانه، جنس کفش راحت ورزشی و قیمت کفش زنانه اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. در صورت علاقه به چنین موضوعاتی، تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

راهنمای انتخاب و خرید کفش زنانه‌ی مناسب

 

 

ویدیو : کفش ورزشی زنانه

 

 

 

نکات مهم در زمان خرید کفش ورزشی با کیفیت ارزان

در هنگام خرید و انتخاب کفش ورزشی زنانه یا مردانه با برند‌های متفاوتی روبرو خواهید شد. در نتیجه انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد. پس برای خرید باید یک سری نکات را در نظر داشته باشید و کاملاً طبق آن نکات پیش بروید. از نکات مهم در زمان خرید کفش، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نکات مهم در زمان خرید کفش ورزشی با کیفیت ارزان

 

خرید کفش مخصوص ورزش

اگر به دنبال خرید یک کفش ورزشی زنانه هستید، حتماً کفش مخصوص آن ورزش را انتخاب کنید. دنبال یک کفش مخصوص ورزش باشید تا با آن علاوه بر ورزش بتوانید کار‌های دیگری نیز انجام دهید.

محصولات فروشگاه شانی لند

کفش اسپرت و ورزشی زنانه

کتونی طرح فیلا

کتونی اسپرت یندی دخترانه

اندازه بودن کفش

کفش ورزشی باکیفیت، باید اندازه پا ورزشکار باشد. عرض پا با کف کفش در تماس بوده و هیچ نوع فشاری از جانب کفش به پا‌ها وارد نشود.

شناخت دقیق از قوس کف پا

قبل از در نظر گرفتن کیفیت کفش ورزشی یا قیمت کفش ورزشی، چگونگی قوس پا‌های خود را بشناسید. این که قوس پا‌های شما به سمت داخل، بیرون یا صاف باشد، بسیار در خرید کفش ورزشی خوب تأثیر دارد. اگر کف پا صاف باشد، از کفش با زیره ضخیم و ثابت باید بهره ببرید.

شناخت دقیق از قوس کف پا

 

همراه داشتن جوراب

در زمان انتخاب یک کفش جدید و خرید آن، حتماً یک جوراب به همراه داشته باشید.

حوصله داشتن

در زمان خرید کفش ورزشی خوب حتماً حوصله به خرج دهید. عجله داشتن، منجر به خرید یک کفش نامناسب از لحاظ کیفیت خواهد شد.

مد روز

در هنگام خرید یک کفش استاندارد مردانه ارزان، بر طبق مد پیش نروید. در زمان انتخاب، کفشی را بخرید که پا‌های شما در آن راحت است.

اطلاع از عمر کفش

زمانی که کفش ورزشی باکیفیتی را خریداری کردید، تاریخ خرید را در جایی یاداشت کنید و آن را نگه دارید. برخی از کفش‌ها بیش از ۶ ماه دوام نخواهند داشت. استفاده از کفش قدیمی، فقط باعث آسیب به پا یا کمر شما خواهد شد.

اطلاع از عمر کفش

 

توجه به قیمت کفش ورزشی

در هنگام خرید حتماً به قیمت آن و برند تولید‌کننده کفش توجه کنید.

توجه به شست پا

به این نکته بسیار دقت کنید؛ بین شست پا و جلوی کفش باید ۲ سانتی‌متر فاصله باشد. اگر کفش ورزشی را که انتخاب کرده‌اید، این ویژگی را ندارد؛ از خرید آن صرف نظر کنید.

اطلاع از اندازه پا

هر چه سن آدمی بالا رود، به همان اندازه سایز کفش نیز دچار تغیر خواهد شد. سایز‌بندی در میان برند‌های متفاوت کفش نیز متغیر است.

خرید کفش درغروب

پا‌ها در طول روز دچار ورم خواهند شد. این میزان ورم در ساعات پایینی روز به بیشترین میزان خود خواهد رسید؛ پس در این زمان خرید کنید تا کفش کاملاً مناسب پا‌های شما شود.

خرید کفش درغروب

 

انواع کفش جهت انجام ورزش دو

در گذشته‌ها دور با یک جفت کتانی چند کار ورزش، پیاده روی و انجام کار‌های روزمره را انجام داده و از بابت این انتخاب خود بسیار راضی بودیم. اما باید عنوان کرد که کار ما بسیار غلط و اشتباه بود. امروزه برای هر نوع ورزشی، یک کفش خاصی از سوی برند‌ها تولید شده است. انواع کفش ورزشی زنانه، کفش ورزشی مردانه، کفش پاشنه بلند، کیف زنانه، کوله پشتی و خرید کیف مجلسی زنانه را می‌توان به راحتی از طریق کانال کیف زنانه‌ شانی لند خرید کرد.

جهت انجام ورزش دو، به صورت کاملاً حرفه‌ای نیاز‌مند یک کفش حرفه‌ای خاص هستیم. از اصلی‌ترین کفش جهت انجام ورزش دو، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع کفش جهت انجام ورزش دو

 

کفش ورزشی   Asics GT – 2000 5

این مدل از بالا‌ترین کیفیت کفش ورزشی برخوردار بوده و محصول تولید یک برند ژاپنی است. البته این مدل تقسیم‌بندی کفش ورزشی زنانه یا مردانه برخوردار نیست. افزایش گردش هوا، خنک شدن و تنفس پا از مزیت‌های استفاده از این نوع کفش است.

کفش ورزشی Asics Gel Kayano 22

ورزشکاران از این مدل کفش ورزشی زنانه یا مردانه، برای استفاده از مسافت‌های طولانی برای دویدن، بهره خواهند برد. این مدل کفش برای آن دسته از افرادی که پا‌های آن‌ها به سمت داخل تمایل دارد، بسیار مناسب است. با مراجعه به سایت خرید سانی لند، علاوه بر خرید این مدل کفش کیف دوشی زنانه، صندل زنانه و کیف پاسپورتی چرم نیز تهیه کنید.

کفش ورزشی Asics Gel Kayano 22

 

کفش‌های تریل Trail shoes

این مدل کفش استاندارد ورزشی زنانه یا مردانه، در زمان دویدن در سطوح ناهموار و سنگی بسیار مناسب بوده و کف آن تیغه‌های عمیق‌تری نسبت به سایر کفش‌های ورزشی دارد.

کفش ورزشی Under Armour Charged Bandit 3

در این مدل کفش ورزشی زنانه یا مردانه از فناوری SpeedFit استفاده شده است که سبب قرار‌گیری راحت‌تر پاشنه پا خواهد شد. از این مدل کفش ورزشی مردانه یا زنانه برای دویدن در حالت مبتدی یا حرفه‌ای مناسب است؛ دلیل آن نیز وجود الیاف با امکان نفوذ هوا و مواد سبک آن است.

کفش ورزشی Under Armour Charged Bandit 3

 

کفش پیاده روی    Walking shoes

همان گونه که از اسم این کفش مشخص است، کفش مخصوص ورزش پیاده روی بوده و وجود این کفش در پا، سبب حمایت از قوس پا است. در زمان پیاده روی چون پاشنه پا در ابتدا بر روی زمین قرار خواهد گرفت؛ در نتیجه برند‌های تولید کفش ورزشی زنانه در هنگام تولید کفش پیاده روی، باید به این مسأله دقت کنند.

کفش‌های ورزشی مناسب دیگر ورزش‌ها

همان گونه که در زمان انجام ورزش دو، نیاز به یک کفش ورزشی مناسب است. در هنگام ورزش در سایر رشته‌های ورزشی نیز باید از یک کفش باکیفیت بهره برد. برای خرید کفش ورزشی باکیفیت ارزان، کیف پول چرم، کیف دستی ارزان، کفش ورزشی زنانه، دمپایی روفرشی و کفش اسپرت زنانه به سایت خرید کیف زنانه‌ شانی لند مراجعه کنید.

کفش‌های مناسب هر یک از رشته‌های ورزشی باید یک سری شرایط خاص و ویژه داشته باشند . در ادامه به بیان توضیحات مختصری در این رابطه خواهیم پرداخت:

کفش‌های ورزشی مناسب دیگر ورزش‌ها

 

کفش‌های کراس‌ترینینگ  Cross training shoes

از این مدل به خاطر جنس کفش راحت ورزشی، تقریباً در تمامی رشته‌های ورزشی قابل استفاده است. اما در زمان انجام ورزش دو، به این نکته توجه کنید که این کفش مناسب برای مسافت‌های بالای ۸ کیلومتر نیست.

ورزش مهیج والیبال

کفش ورزشی مردانه والیبال باید سه فاکتور سبک بودن، دوام و کاهش فشار بر پا را داشته باشد. در زمان انتخاب کفش برای این ورزش حتماً به این نکات دقت کنید.

ورزش دوچرخه سواری

کفش ورزشی زنانه یا مردانه آن باید کاملاً اندازه پا ورزشکار باشد. در قسمت جلوی این جنس کفش راحت ورزشی باید یک بالشتک نازک قرار بگیرد؛ به این دلیل که در زمان پدال زدن، فشاری کمتری به پا شخص وارد شود.

ورزش دوچرخه سواری

 

ورزش تنیس

کفش ورزشی زنانه تنیس باید با دوام، امکان گردش هوا و دارای کفی لاستیکی مقاوم باشد. از دیگر شرایط لازم برای کفش ورزشی تنیس، فاصله تقریباً کم بدنه از قوس کفش خواهد بود.

ورزش دوست داشتنی بسکتبال

ورزش بسکتبال از تحرک و جا به جایی بالایی برخوردار است؛ بنابراین کفش استاندارد ورزشی مردانه یا زنانه باید به گونه‌ای طراحی شود تا فرد ورزشکار در زمین بازی سر نخورد. البته دوام و سبکی نیز دو ویژگی مهم این نوع کفش ورزشی زنانه یا مردانه هستند.

ورزش جذاب کوهنوردی

کفش ورزشی زنانه از ورزشکار زن کوهنورد در برابر سطح‌های سنگی این ورزش جذاب، باید محافظت کند. در داخل این نوع کفش ورزشی زنانه حتماً از چند بالشتک کوچک، جهت راحتی بیشتر کوهنورد باید استفاده شود.

ورزش جذاب کوهنوردی

 

 

ورزش پرطرفدار فوتبال

زمین چمن فوتبال اگر مصنوعی باشد، بازیکن فوتبال فشاری زیادی را بر روی پا‌های خود وارد خواهد کرد. در نتیجه، کفش ورزشی زنانه یا مردانه این ورزش باید سبک، انعطاف‌پذیر، ضدآب، وارد کردن حداقل فشار به پا و سازگار با آب و هوا باشد.

ورزش پرطرفدار فوتبال

 

پیشنهاد خرید : ست کیف و کفش زنانه – ست کیف زنانه – کیف کمری زنانه 

 

جمع‌بندی

اگر قصد شروع یک ورزش به گونه حرفه‌ای یا مبتدی را دارید؛ باید یک کفش ورزشی مناسب داشته باشید. در صورت عدم داشتن یک کفش مناسب، آسیب‌های بسیاری به جسم خود وارد خواهید کرد. برخی از این آسیب‌ها جبران ناپذیر است. کمر درد یا پا درد از جمله این آسیب‌ها بوده و ممکن است تا آخر عمر با شما همرا باشند. در زمان خرید یک کفش ورزشی به نکات گفته شده در مقاله توجه کرده و کاملاً بر طبق آن‌ها پیش روید.

با توجه به فواید پوشیدن کفش و انتخاب یک کفش راحتی زنانه، خانم‌ها باید در زمان انتخاب بسیار با دقت و نکته سنجی عمل کنند. این نکته سنجی را به ویژه در مورد کفش ورزشی انجام دهند؛ زیرا تأثیر بسیار زیادی بر سلامت جسم و حتی روح آن‌ها خواهد گذاشت.

 

سایر مقالات:

راهنمای خرید دمپایی روفرشی زنانه
راهنمای خرید کفش پاشنه دار زنانه – 100 مدل کفش پاشنه بلند زنانه
راهنمای خرید کفش اسپرت زنانه – معرفی 100 مدل کفش اسپرت زنانه

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا