کفش

5 مدل ست کردن کفش کالج زنانه – انواع ست کفش کالج زنانه

آموزش ست کردن کفش کالج زنانه

خانم‌ها به واسطه ست کردن کفش کالج زنانه با لباس‌های خود می‌توانند یک استایل زیبا و منحصر به فرد داشته باشند. کفش کالج زنانه در بین انواع کفش زنانه از محبوبیت بسیاری برخوردار است. از مهم‌ترین دلایل این استقبال گسترده، می‌توان به عدم وجود پاشنه در آن و پوشیدن راحت کفش اشاره کرد.

این مدل کفش زنانه مانند کفش پاشنه بلند زنانه یا بوت دخترانه، نیاز به موقعیت خاصی برای پوشیدن ندارد. در این مقاله به بیان مطالبی درباره ست کردن کفش کالج زنانه و انواع کالج جهت ست کردن، خواهیم پرداخت. در صورت علاقه به چنین موضوعاتی تا انتها مقاله همراه ما باشید.

آموزش ست کردن کفش کالج زنانه

 

کفش کالج زنانه

کفش‌های کالج را باید در گروه کفش‌های بدون پاشنه یا با پاشنه کوتاه قرار داد. این مدل کفش به دلیل انعطاف‌پذیر بسیار زیاد، امکان استفاده از آن در هر استایلی وجود دارد. دقیقاً به همین دلیل، کفش‌های کالج زنانه در طرح یا رنگ‌های مختلف، با استقبال زیادی از جانب خانم‌ها مواجه شده است.

البته امروزه برند‌های تولید‌کننده کفش، کالج متنوعی را در جنس‌های مختلف تولید کرده و کالج چرمی را، باید بهترین نوع این مدل کفش دانست. البته بانوان در صورت انتخاب کفش کالج چرمی، از آن می‌توانند در محل کار یا دانشگاه و حتی در هنگام انجام فعالیت‌های روزانه بهره ببرند.

محصولات فروشگاه شانی لند

انواع کالج زنانه

کالج نوک تیز

کالج مدل فانتوف

ویژگی‌های کفش کالج

خانم‌ها هنگام انتخاب و ست کفش کالج زنانه با جوراب یا مانتو، باید به چند ویژگی مهم در آن توجه کنند. در صورت وجود این مشخصات در کفش کالج، حتماً آن را انتخاب کنند تا استایل‌های متنوعی را با آن، برای خود به وجود آورند. امام مهم‌ترین ویژگی‌های کفش کالج، عبارت است از:

  • کفش‌های کالج، فاقد بند بوده و در نتیجه پوشیدن یا در آوردن آن از پا، برای خانم‌ها به راحتی امکان‌پذیر است. خانم‌های که از مانتو کوتاه در استایل خود بهره خواهند برد، این نوع کفش مناسب است.
  • برخی از طرح‌های کفش‌های کالج، دارای پاشنه تخت و کوتاه است؛ بنابراین خانم‌ها هنگام استفاده‌ از آن، تعادل خود را راحت‌تر می‌توانند حفظ کنند.
  • متریال استفاده شده در کفش‌های کالج، چرم جیر و نبوک است. این جنس‌ها، باعث ماندگاری بالا کفش شده و با پارچه مرطوب، می‌توان آن را به راحتی تمیز کرد.

ویژگی‌های کفش کالج

 

باید‌های ست کردن کفش کالج زنانه

برای ست کردن کفش کالج زنانه با انواع شلوار‌ها و دیگر لباس‌ها، قوانین و اصول خاصی وجود دارد. در صورت رعایت این قوانین، بدون تردید استایل خانم‌ها با انواع ست کفش کالج زیبا خواهد بود. از اصلی‌ترین استایل خانم‌ها در ست کفش کالج زنانه با شلوار و دامن، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

باید‌های ست کردن کفش کالج زنانه

 

شلوار جین راسته

ست کفش کالج با شلوار لی جین راسته، راحت‌ترین نوع استایل برای کفش‌های کالج زنانه شناخته شده است. خانم‌ها در ست کفش کالج زنانه با شلوار جین راسته، احساس راحتی بسیار خواهند کرد؛ زیرا شلوار استفاده شده در این ترکیب، جذب نیست.

البته قد شلوار‌های جین راسته، معمولاً کوتاه بوده و در نتیجه استایل زیبا با کفش کالج به خوبی دیده خواهد شد؛ بنابراین خانم‌ها در ست کردن کفش کالج زنانه با شلوار‌های جین راسته، حتماً به قد آن توجه کنند.

شلوار جین راسته

 

شلوار راسته پارچه‌ای

ست شیک کفش کالج زنانه با شلوار پارچه‌ای راسته، مناسب مراسم‌های رسمی خواهد بود. شلوار در این ست با کلاس کفش کالج، نباید بیش از حد استاندارد بلند باشد. در قانون ست کردن کفش کالج زنانه همراه شلوار‌های پارچه، شلوار باید روی مچ پا یا بالای آن قرار بگیرد. در غیر این صورت زیبایی کفش کالج، به خوبی دیده نخواهد شد.

شلوار راسته پارچه‌ای

 

پیراهن یا دامن کوتاه

در صورت ست کردن کفش کالج زنانه زیبا با یک پیراهن و دامنی با قد کوتاه، خانم‌ها در مجلس مهمانی به مانند ستاره‌ای درخشان خواهند بود. زیرا به دلیل کوتاه بودن قد این مدل دامن یا پیراهن زیبا، پا‌های خانم‌ها کشیده‌تر از همیشه نمایان خواهد شد. البته در نمایش زیبایی و جذابیت کفش‌های کالج نیز، نقش بسیار ایفا خواهند کرد.

خانم‌ها برای خرید صندل زنانه، دمپایی روفرشی مجلسی و ست کیف و کفش زنانه می‌توانند به سایت خرید کفش زنانه شانی لند مراجعه کنند.

پیراهن یا دامن کوتاه

 

شلوار جین اسکینی

از مدل‌های شلوار برای ست کردن با کفش کالج زنانه، جین اسکینی است. این مدل شلوار پا‌های خانم‌ها را، بلند‌تر از همیشه نشان داده و باعث مناسب به نظر رسیدن کفش‌های کالج برای این افراد، خواهد شد. البته در قانون ست کردن کفش کالج زنانه و شلوار جین اسکینی، بیان شده است که این ترکیب استایل زیبایی برای استفاده در تفریحات روزانه و همچنین محل کار مناسب است.

شلوار مام استایل

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های شلوار برای ست کردن با کفش کالج زنانه، شلوار‌های مام استایل خواهد بود. البته در رابطه با این مدل شلوار‌ها، یک نکته بسیار مهم وجود دارد؛ شلوار‌های مام استایل استفاده شده در ست با کلاس کفش زنانه، نباید خیلی گشاد باشند.

مطمئناً در صورت استفاده از این مدل شلوار در ست شیک کفش کالج، پا‌ها بلند‌تر از همیشه دیده خواهد شد. همچنین از بین انواع کالج جهت ست کردن با شلوار مام استایل، مدل نوک کفش‌های کالج بسیار مناسب است.

شلوار مام استایل

 

نباید‌های ست کردن با کفش کالج زنانه

در صورتی که خانم‌ها به دنبال یک ست جذاب با کفش‌های مدل کالج و انواع کیف زنانه مانند کیف پاسپورتی چرم و کوله پشتی زنانه هستند، از پوشیدن برخی شلوار‌ها و دامن‌ها باید خودداری کنند. زیرا این مدل‌های دامن و شلوار هنگام ست کردن کفش کالج زنانه، استایل آن‌ها را خراب خواهند کرد.

مهم‌ترین مدل‌های دامن و شلواری که نباید با کفش کالج پوشید، عبارت هستند از:

پیراهن یا دامن با قد متوسط

هنگام ست کردن کفش کالج زنانه با دامن یا پیراهن میدی، قد خانم‌ها کوتاه‌تر به نظر خواهد رسید. قد این مدل دامن یا پیراهن، بلند یا کوتاه محسوب نخواهد شد. دامن یا پیراهن‌های با قد متوسط، تقریباً در نقطه وسط پا قطع خواهند شد.

پیراهن یا دامن‌های با قد میدی را با کفش اسپرت زنانه راحت یا کتونی باید ست کرد، زیرا این‌گونه استایل جذاب‌تری نصیب خانم‌ها خواهد شد.

جین دمپا گشاد

ست کفش کالج با شلوار لی دمپا گشاد، به دلیل بلندی قد شلوار زیبا نخواهد بود؛ بنابراین خانم‌ها هنگام ست کردن کفش کالج زنانه با شلوار، شلوار‌های جین دمپا را استفاده نکنند؛ زیرا امکان مشاهده زیبایی کفش نیست. توصیه شده است که این مدل شلوار را با کفش‌های پاشنه بلند به کار ببرند تا استایل زیبا و جذابی داشته باشند.

جین دمپا گشاد

 

دامن و پیراهن ماکسی

در صورت ست کردن کفش کالج زنانه با پیراهن یا دامن ماکسی، مطمئناً استایل خانم خانم‌ها شلخته و زشت به نظر خواهد رسید. زیرا این مدل از دامن یا پیراهن‌ها، قد بلندی داشته و تمام اندام خانم‌های عزیز را، پوشش خواهند داد. در صورت پوشیدن این مدل پیراهن یا دامن، پا‌ها دیده نخواهد شد که زیبایی کفش کالج، نمایان شود.

به طور معمول با پیراهن ماکسی، کفش پاشنه بلند زنانه مناسب است. اما اگر افرادی به دنبال استفاده از کفش‌های با پاشنه تخت هستند، می‌توانند ونس، انواع کفش‌های اسپرت و ورزشی را با این مدل از پیراهن یا دامن بپوشند.

استایل‌های جذاب با کفش کالج

مطمئناً خانم‌های عزیز و همچنین دختران برای داشتن یک استایل جذاب و زیبا، می‌توانند از انواع ست کفش کالج با کیف دوشی زنانه یا کیف دستی استفاده کنند. البته آن‌ها باید در امر ست کردن کفش کالج زنانه و ایجاد تیپ فوق‌العاده، باید تک‌تک اجزا آن را به درستی انتخاب کنند.

به طور مثال دختران عزیز برای ست کفش کالج با مانتو باید در انتخاب جوراب، کیف، شال و حتی زیور آلات خود بسیار دقت کنند. بدون شک صبر و حوصله در کنار دقت، می‌توانند ست کفش کالج با مانتو زیبایی را شکل دهند. مهم‌ترین استایل‌های خانم‌ها هنگام ست کردن کفش کالج زنانه، شامل لیست زیر خواهند بود:

استایل‌های جذاب با کفش کالج

 

استایل اداری

بر طبق قوانین ست کردن کفش کالج زنانه در استایل اداری، توصیه شده است که از یکدستی در تیرگی رنگ جلوگیری شود. در صورتی که مانتو و شلوار خانم‌ها، دارای رنگ تیره‌ای است؛ در هنگام انتخاب کفش کالج از رنگ‌های روشن استفاده کنند تا استایل اداری آن‌ها، جذاب‌تر شود.

افراد در خرید اینترنتی کفش زنانه از شانی لند، امکان انتخاب کیف پول چرم، کیف کمری زنانه و ست کیف زنانه را دارند. همچنین در صورت تمایل می‌توانند کیف مجلسی چرم را نیز انتخاب کنند.

استایل روزمره

بدون تردید ست کردن کفش کالج زنانه با لباس‌های سرهمی، شومیز‌های مناسب فعالیت‌های روزانه و شلوار لی مناسب استایل روزمره خانم‌ها خواهد بود.

استایل تک رنگ

یکی از جذاب‌ترین استایل‌های مناسب خانم‌ها و حتی آقایان، استایل تک رنگ است. در این استایل، از کفش کالج استفاده خواهد شد. زیرا به دلیل انعطاف‌پذیری این مدل کفش زیبا و امکان هماهنگی آن با هر نوع استایلی وجود دارد.

به دختران خانم‌ها در استایل تک رنگ، توصیه خواهد شد که از مانتو، کیف و کالج طرح دار استفاده کنند. زیرا این‌گونه تیپ منحصر به فرد داشته و همچنین مانند ستاره درخشان، تابناک خواهند بود.

استایل تک رنگ

 

استایل راک‌اند رول

بانوان عزیز برای رسیدن به استایل راک‌اند رول، باید از کفش کالجی از جنس چرم یا ورنی در کنار کاپشن چرم و همچنین جین به رنگ تیره بهره ببرند. البته این استایل، بیشتر از سوی دختران جوان انتخاب خواهد شد.

سخن پایانی

خانم‌ها هنگام ست کردن کفش کالج زنانه، باید یک سری قوانین خاصی را رعایت کنند تا استایل جذابی داشته باشند. به طور مثال هنگام استفاده از کفش‌های کالج، نباید از دامن ماکسی یا قد متوسط استفاده کرد. زیرا این مدل دامن، زیبایی کفش را نشان نخواهند داد.

سایر مقالات:

ست کردن کفش و ساعت زنانه – معرفی 10 مدل بند ساعت زیبا + عکس
استایل ساده زنانه- 7استایل برتر سال2022+راز‌های شیک پوشی+عکس
تأثیر کفش با کیفیت بر سلامتی – 10ویژگی مهم یک کفش مناسب + عکس

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا