کفش

ست کردن کفش و ساعت زنانه – معرفی 10 مدل بند ساعت زیبا + عکس

کفش و ساعت خود را با هم ست کنید و نتایج جذاب آن را ببینید

در استایل خانم‌ها نسبت به آقایان، همیشه امکان ست کردن کفش با اکسسوری‌های دیگر مانند ساعت، بیشتر امکان‌پذیر است. ست کردن کفش و ساعت، کمک بسیار زیادی در ایجاد یک استایل زیبا و جذاب در خانم‌ها خواهد کرد. البته این فرایند ست کردن بیشتر در هماهنگی یا مکمل بودن رنگ این دو، امکان‌پذیر خواهد بود.

در فرایند ست کردن قواعد و قوانینی وجود داشته و البته امروزه در رعایت این قوانین، الزامی وجود ندارد. طی این مقاله در رابطه با چگونگی ست کردن کفش و ساعت، اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد. در صورت علاقه‌مندی به چنین موضوع جذابی، تا انتها مطلب همراه ما باشید.

کفش و ساعت خود را با هم ست کنید و نتایج جذاب آن را ببینید

 

نحوه ست کفش و ساعت

از جمله جذاب‌ترین و زیبا‌ترین اکسسوری که خانم‌های می‌توانند در استایل خود به کار ببرند، ساعت است. در صورت ست کردن کفش و ساعت، مطمئن باشند استایل آن‌ها جذاب‌تر و زیبا‌تر از سایرین خواهد بود. اما ست کردن کفش و ساعت، چند قاعده مهم دارد؛ از جمله این قوانین عبارت هستند از:

نحوه ست کفش و ساعت

 

ست کردن کفش و ساعت مدل کلاسیک

یکی از مهم‌ترین نکات در ست کردن کفش و ساعت، این است که ساعت مچی رسمی را باید با کفش رسمی ست کرد. در صورت عدم رعایت این نکته، خانم‌ها از جذاب‌ترین ست کفش و ساعت زنانه شیک بهره‌مند نخواهند شد.

ست کردن کفش و ساعت مچی

یکی از جذاب‌ترین ست کفش و ساعت دخترانه شیک، استفاده از ساعت مچی آنالوگ یا دیجیتال است. مدل‌های ست کفش و ساعت دخترانه دیجیتال مانند دستبند‌های فیتنس، قابل استفاده در استایل کژوال یا اسپرت خواهند بود. پس دختران عزیز جهت ایجاد جذاب‌ترین ست کفش و ساعت دخترانه شیک، به این نکته توجه کنند.

البته در صورت استفاده از مدل‌های ست کفش و ساعت دخترانه دیجیتال با‌ بندی به رنگ سفید و کفش کتانی رنگ روشن یا سفید، مطمئناً استایل اسپرت آن‌ها بسیار جذاب خواهد بود. از مدل‌های ست کفش و ساعت زنانه آنالوگ نیز در مهمانی رسمی استفاده شود.

ست کردن کفش و ساعت مچی

 

متریال چرم در ست کفش و ساعت زنانه زیبا

در صورتی که خانم‌ها قصد استفاده از کفش چرم در یک مهمانی رسمی، را دارند؛ بهتر است از ساعتی با بند چرم بهره ببرند تا عمل ست کردن کفش و ساعت به درستی صورت بگیرد. این‌گونه آن‌ها از یک ست کفش و ساعت دخترانه زیبا در استایل خود بهره خواهند برد.

جهت خرید انواع کفش زنانه مانند کفش بوت زنانه، کالج دخترانه، دمپایی زنانه و کفش پاشنه بلند زنانه به سایت خرید کفش زنانه شانی لند مراجعه کرده و با انتخاب ست کیف و کفش زنانه آن در کنار صندل زنانه و کفش اسپرت زنانه راحت، یک عدد کیف دستی و ست کیف زنانه نیز خرید کنند.

ست کردن کفش و ساعت مچی

 

توجه به رنگ‌بندی‌های ست کفش و ساعت زنانه

برخی از کفش‌ها، قابلیت ست کردن با ساعت‌های مچی فلزی را داشته و در صورت استفاده خانم‌ها از آن‌ها، جذاب‌ترین ست کفش و ساعت زنانه شیک را خواهند داشت. به طور مثال در رنگ‌بندی‌های ست کفش و ساعت دخترانه، استفاده از ساعت مچی نقره‌ای با کفش خاکستری، سورمه‌ای و مشکی بسیار جذاب بوده و یک ست کفش و ساعت دخترانه زیبا خواهند داشت.

در رنگ‌بندی‌های ست کفش و ساعت زنانه، ساعت مچی طلایی رنگ را با کفش بژ، قهوه‌ای یا خاکی ست کرده و این‌گونه در امر ست کردن کفش و ساعت موفق عمل کنند.

توجه به رنگ‌بندی‌های ست کفش و ساعت زنانه

 

استفاده از ساعت‌های هوشمند در فرایند ست کردن کفش و ساعت

بسیاری از استایلیست‌ها معتقد هستند که ساعت‌های هوشمند هیچ گاه نخواهند توانست؛ جایگاه ساعت مچی آنالوگ را در فرایند ست کردن کفش و ساعت، از آن خود کنند. بر اساس عقیده این عزیزان، طراحان و سازندگان ساعت‌های هوشمند هر اندازه تلاش کنند تا یک ساعت زیبا و قابل ست کردن با کفش را ارائه دهند، هرگز موفق عمل نخواهند کرد.

انواع بند ساعت در جذاب‌ترین ست کفش و ساعت زنانه با کیفیت

بند ساعت به تنهایی به عنوان یک اکسسوری شناخته شده و جهت ایجاد یک استایل زیبا، از اهمیت بسیاری برخوردار است. انتخاب ساعت مچی با بند چرم یا استیل، کاملاً بر طبق نظر و سلیقه شخصی است. اما باید این نکته را به یاد داشته باشید که بند‌های ساعت‌ها در فرایند ست کردن کفش و ساعت، بسیار مؤثر هستند.

به طور مثال از بند استیل در فرایند ست کردن کفش و ساعت در استایل اسپرت نمی‌توان استفاده کرد. اما بند‌های که در جذاب‌ترین ست کفش و ساعت دخترانه با کیفیت استفاده خواهند شد؛ شامل موارد زیر خواهند بود.

انواع بند ساعت در جذاب‌ترین ست کفش و ساعت زنانه با کیفیت

 

مدل فلزی بند ساعت

این نوع از بند ساعت در استایل خانم‌ها، از محبوبیت بسیاری برخوردار است. البته رنگ‌های متنوع آن در ایجاد رنگ‌بندی‌های ست کفش و ساعت دخترانه، مؤثر بوده و به طور معمول جنس بند فلزی ساعت، ضد زنگ است. همچنین در برخی از ست کفش و ساعت زنانه مجلسی از بند‌های طلا یا پلاتین، استفاده خواهد شد.

مدل فلزی بند ساعت

 

مدل بند چرمی

استفاده از ساعت‌های با بند چرمی، کاربرد بسیار در نزد خانم‌ها و همچنین آقایان دارد. این مدل بند در طرح‌های متنوع تولید شده و یک زیبایی خاصی به جذاب‌ترین ست کفش و ساعت دخترانه با کیفیت، خواهد بخشید.

بند پلاستیکی ساعت

در بیشتر ساعت‌های مچی هوشمند، از بند پلاستیکی استفاده خواهد شد. البته این مدل بند‌ها بسیار مقاوم بوده و همچنین ضد آب و تعریق هستند. معمولاً تولید‌کنندگان از این مدل بند‌ها برای ساعت‌ هایی که مناسب ورزش غواصی یا دو میدانی است؛ استفاده خواهند کرد.

کیف‌های مانند کیف پاسپورتی چرم، کیف پول چرم، کیف دوشی زنانه شیک، کیف مجلسی زنانه زیبا، کیف کمری زنانه جذاب و کوله پشتی کوهنوردی جهت خرید از سوی مشتریان در سایت شانی لند قسمت کیف زنانه موجود است.

بند پلاستیکی ساعت

 

مدل سیلیکونی بند ساعت

این مدل بند را باید در ساعت‌های هوشمند تولید شده از سوی کمپانی اپل، مشاهده کرد. از شاخصه‌های اصلی بند‌های سیلیکونی انعطاف‌پذیری، نرمی، راحتی و مقاومت در برابر رطوبت است.

مدل سیلیکونی بند ساعت

 

بند نایلونی ساعت مچی

استفاده از ساعت‌های با بند نایلونی مناسب کسانی است که در طول روز فعالیت‌های بسیاری انجام خواهند داد. البته این بند‌ها بسیار نرم بوده و یک حس راحتی به فرد القا خواهند کرد.

استفاده از هریک از این ساعت‌ها با بند‌های مختلف، باید بر اساس موقعیت زمانی و مکانی خاصی صورت بگیرد. به طور مثال، در صورت استفاده از یک کت و شلوار زنانه مجلسی همراه با کفش قهوه‌ای، باید از یک ساعت با بند قهوه‌ای استفاده شود تا ست کفش و ساعت زنانه زیبا، شکل بگیرد.

در استایل‌های اسپرت که کفش اسپرت نقش مؤثری دارد؛ از ساعتی با بند‌های فلزی می‌توان استفاده کرد. استفاده از بند چرمی و ست آن با کفش و لباس‌ها، مطمئناً یک تیپ جذاب و رسمی به خانم‌ها خواهد بخشید.

بند نایلونی ساعت مچی

 

انواع قفل ساعت در ست کردن کفش و ساعت زنانه مجلسی

بسیاری از افراد بعد از مدتی از نوع بند ساعت خود خسته شده و تصمیم به تعویض آن خواهند گرفت. در این زمان مطمئناً یکی از پرسش‌های که با آن مواجه خواهند شد این است که به دنبال چه نوع قفلی هستند. قفل‌ها نیز مانند بند ساعت‌ها، نقش مؤثری در ست کردن کفش و ساعت برای خانم‌ها دارند.

بنابراین آگاهی و دانش لازم در این زمینه، کمک بزرگی به این عزیزان هنگام تعویض بند ساعت خواهد کرد. از انواع اصلی قفل ساعت در ست کفش و ساعت دخترانه مجلسی یا زنانه آن، می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

انواع قفل ساعت در ست کردن کفش و ساعت زنانه مجلسی

 

قفل جواهری

این مدل قفل معمولاً در دستبند‌های طلا یا جواهر مورد استفاده قرار گرفته و به همین دلیل آن را قفل جواهری نام نهاده‌اند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های قفل جواهری، امکان تنظیم بند ساعت روی مچ دست است.

قفل کلیپسی

قفل کلیپسی، معمولاً رو ساعت‌های با بند فلزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اما در صورت استفاده روی بند چرمی ساعت زنانه، بدون شک زیبایی خیره‌کننده به آن هدیه خواهد داد.

قفل کلیپسی

 

قفل دکمه‌ای

این نوع از قفل‌ها به دلیل مزیت‌های مانند امنیت بالا و عدم باز و بسته شدن با فشار یا ضربه، در بین خانم‌ها و حتی آقایان بسیار محبوب است. وجود یک دکمه روی بند ساعت، استفاده از ساعت را بسیار راحت کرده است.

قفل سگکی

این نوع قفل، بیشتر روی ساعت‌های که حالت اسپرت یا فانتزی دارند؛ دیده خواهد شد. این مدل قفل نیز از امنیت بالایی برخوردار بوده و امکان تنظیم بند آن روی مچ دست، امکان‌پذیر خواهد بود. یکی دیگر از مزیت‌های آن، ارزان بودن قفل سگکی نسبت به سایر قفل‌ها است.

قفل سگکی

 

مدل دو قفله تاشو

از مدل دو قفله تاشو، بیشتر روی ساعت‌های که حالت اسپرت دارند، استفاده خواهد شد. این مدل ساعت به دلیلی تحرک بسیار به ویژه در هنگام ورزش، امکان باز شدن آن‌ها بسیار است؛ بنابراین با وجود یک قفل اضافه، امنیت ساعت دو چندان خواهد شد.

مدل دو قفله تاشو

 

سخن پایانی

خانم‌ها برای رسیدن به یک استایل زیبا، اکسسوری‌های زیادی را می‌توانند مورد استفاده قرار دهند. یکی از این اکسسوری‌ها کفش و ساعت بوده و با ست کردن کفش و ساعت با یکدیگر، بدون شک ظاهر جذابی به تیپ خود خواهند داد. البته استفاده از ساعت‌ها و ست کردن آن با کفش، قواعدی دارد که باید درست رعایت شود.

با اطلاع از انواع قفل‌ها و بند‌های ساعت، خانم‌های عزیز این امکان را دارند که به راحتی برای تعویض آن‌ها اقدام کنند. پس از تعویض می‌توانند از آن‌ها، در استایل جدید خود بهره برده و جذابیت تازه‌ای به تیپ خود ببخشند.

سایر مقالات:

انواع کفش مناسب سفر + 5 راهکار انتخاب بهترین کفش سفر زنانه
انواع کفش کتونی زنانه جدید – 10 مدل برتر سال 2022 + عکس کتونی های جدید و شیک در سایت شانی لند – نحوه ست کردن با تیپ های مختلف + قیمت خرید
راهنمای خرید کفش اسپرت زنانه – معرفی 100 مدل کفش اسپرت زنانه

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا