کفش

انواع کفش زنان شاغل – بررسی 50 مدل راحت و مناسب + طبی

چند توصیه برای انتخاب کفش زنان شاغل

کفش زنان شاغل، مطمئناً نقش بسیار مهمی در ایجاد استایل و تیپ اداری بازی کرده و به این دلیل خانم‌ها باید در انتخاب کفش زنان کارمند، دقت و حساسیت ویژه‌ای از خود نشان دهند. خانم‌ها در صورت انتخاب بهترین گزینه در میان انواع کفش زنان کارمند، اعتماد به نفس عجیبی در جلسات کاری یا محل کار خواهند داشت.

بنابراین خانم‌ها هنگام انتخاب کفش بانوان کارمند، باید دنبال گزینه‌ای باشند که از هر لحاظ مانند جنس و ظاهر، کیفیت مطلوبی داشته باشد. در این مقاله درباره خصوصیات انواع کفش زنان شاغل و چند مدل از انواع کفش بانوان کارمند، مطالبی را در اختیار شمار قرار خواهیم داد. ‌امیدواریم این نکات هنگام خرید کفش زنان کارمند، برای شما مفید واقع شود.

چند توصیه برای انتخاب کفش زنان شاغل

 

 

 

برای خرید انواع کفش کالج زنانه  “کلیک کنید”

 

 

برای خرید کفش های کالج زنانه ” کلیک کنید “

 

 

 

 

 

خصوصیات انواع کفش زنان کارمند

کفش‌های که مناسب برای خانم‌های کارمند و شاغل باشد؛ را در یک گروه یا دسته‌بندی خاص در میان انواع کفش زنانه قرار نخواهند داد. معمولاً خانم‌ها هنگام انتخاب کفش زنان شاغل، به دنبال کفش‌های رسمی، راحت یا اسپرت خواهند رفت. اگر خانم، مدیر یک اداره است؛ به دلیل حضور در جلسات متعدد بهتر است هنگام انتخاب کفش بانوان کارمند، سراغ کفش‌های رسمی از جنس چرم برود.

اما اگر خانم در بخش اداری مشغول به کار است؛ در نظر گرفتن فاکتور راحتی مهم‌تر از هر چیزی بوده و معمولاً آن‌ها هنگام خرید کفش بانوان کارمند، کفش‌های اسپرت تولید شده از متریال نبوک، جیر یا چرم خواهند رفت. خصوصیات اصلی کفش زنان کارمند، عبارت هستند از:

خصوصیات انواع کفش زنان کارمند

 

خرید محصول زیر در سایت شانی لند

 

نرمی جنس کفش خانم‌ها کارمند

کفش زنان شاغل باید دارای ویژگی‌های مانند نرمی و انعطاف‌پذیری باشد. خانم‌ها که در طول مدت زمان کار، معمولاً پا‌ها را روی یک سطح شیب دار قرار خواهند داد. اما با توجه به میزان ساعت کار، آن‌ها پنجه پا را در کفش خم کرده و با وجود شاخصه انعطاف‌پذیری کفش، کمی از حس خستگی پا‌ها کم خواهد شد.

در صورت نرم نبودن کفش زنان شاغل، زیره آن با چند بار خم کردن شکسته خواهد شد. پس کیفیت کفش بانوان کارمند در کفی و زیره عالی، نمایان خواهد شد. هر دو بخش کف و زیره، باید نرم باشند تا علاوه بر عدم حس درد در ناحیه کف پا، کفش بانوان شاغل از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار باشد.

اگر به دلیل مشغله کاری، فرصت خرید در بازار و انتخاب از میان مغازه‌ها را ندارید؛ حتماً به سایت خرید کفش زنانه شانی لند مراجعه کنید. در این سایت برای خرید کفش بوت زنانه، دمپایی زنانه و کفش اسپرت زنانه اقدام کرده و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

نرمی جنس کفش خانم‌ها کارمند

 

 

برای خرید محصول زیر کلیک کنید

 

ظاهر کفش بانوان شاغل

معمولاً ظاهر کفش زنان شاغل ساده یا دارای طرح‌های مینیمالیست است. اگر چه نظر و سلیقه خانم‌ها، هنگام انتخاب کفش زنان کارمند مؤثر است؛ ولی آن‌ها هیچ وقت از طرح‌های شلوغ، پر زرق و برق و همچنین رنگ‌بندی‌های جیغ در کفش مخصوص اداره یا محل کار استفاده نخواهند کرد.

به طور معمول رنگ کفش زنان شاغل، تیره یا خنثی بوده و در صورت استفاده از لباس فرم در محل کار، رنگ آن را با مانتو و شلوار خود، ست خواهند کرد.

ظاهر کفش بانوان شاغل

 

خرید از فروشگاه شانی لند

 

عدم استفاده از کفش پاشنه بلند زنانه

خانم‌ها معمولاً در اداره، حدوداً ۸ ساعت کار خواهند کرد؛ پس جنس کفش زنان کارمند و مدل آن، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. خانم‌ها در صورت استفاده از کفش پاشنه بلند، مطمئناً در قسمت‌های کمر، زانو و ستون فقرات دچار آسیب‌های جبران‌ناپذیر خواهند شد.

عدم استفاده از کفش پاشنه بلند زنانه

 

 

جنس کفش زنان کارمند

ماندگاری و کیفیت کفش بانوان کارمند، فقط به یک عامل بستگی دارد؛ آن عامل جنس کفش است. زیرا کفش‌ها به دلایل مختلف مانند تغییرات شرایط آب و هوایی، استفاده بیش از اندازه از کفش و جنس نامرغوب آن، خراب خواهند شد. این مسئله‌ها در رابطه با جنس کفش بانوان شاغل صدق نخواهد کرد؛ زیرا آن‌ها کفش در یک محیط خاص با نوع فعالیت مشخص، خواهند پوشید.

بنابراین هنگام تولید در جنس کفش بانوان کارمند، باید از بهترین متریال استفاده شود تا عمر و ماندگاری آن‌ها طولانی باشد. بهترین گزینه در رابطه با جنس کفش زنان شاغل، چرم طبیعی است.

جنس کفش زنان کارمند

 

 

 

 

وزن سبک کفش زنان کارمند

خانم‌ها در اداره، کار‌های فیزیکی انجام نخواهند داد. همچنین آن‌ها زیاد در محل کار، راه نرفته و معمولاً پشت میز کار خود، نشسته‌اند. کفش زنان کارمند، باید سبک و راحت باشد تا آن‌ها حس خستگی و کلافگی نکنند. کفش‌های سنگین، منجر به ایجاد حس خستگی شده و همین مسئله تأثیر بسیار زیادی در کاهش تمرکز دارد.

بهداشت کفش بانوان

کفش زنان شاغل، از یک شاخصه مهم برخوردار باشد؛ آن ویژگی شامل تنفس‌پذیر بودن است. در صورت وجود چنین ویژگی در جنس کفش بانوان کارمند، پا‌های این عزیزان پس از ۸ ساعت پوشیدن بوی کمی خواهد گرفت. در صورت انتخاب کفش خانم‌ها کارمند از جنس نامرغوب، امکان ایجاد انواع بیماری‌های قارچی در پا وجود دارد.

جنس کفش خانم‌ها کارمند در قسمت آستر نیز باید با پوست پا، سازگار باشد. بهترین جنس آستر کفش زنان شاغل، چرم حیواناتی مانند گوسفند و بز خواهد بود؛ زیرا این نوع متریال با پوست پا، سازگار‌تر است.

برای خرید ست کیف و کفش زنانه یا مدل‌های متنوع کیف زنانه مانند کوله پشتی زنانه، کیف پاسپورتی ارزان، کیف مجلسی چرم و ست کیف ارزان به واسطه خرید اینترنتی کفش زنانه شانی لند اقدام کنید.

بهداشت کفش بانوان

 

 

اهمیت فاکتور زیبایی در کفش زنان کارمند

استفاده از کفش تمیز و با ظاهر زیبا، در هر موقعیتی از جمله اداره یا محل کار و مجالس عروسی یا مهمانی به همگان به خصوص خانم‌ها، توصیه خواهد شد. انتخاب کفش خانم‌ها کارمند با ظاهر زیبا و البته تمیز، منجر به ایجاد اعتماد به نفس در آن‌ها شده و همچنین سبب حضور مؤثر این عزیزان در جلسات کاری خواهد شد.

هنگام انتخاب انواع کفش بانوان کارمند، حتماً از کفش‌های که دیر‌تر کثیف شوند؛ را خریداری کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند کفش‌های را انتخاب کنند که با یک بار دستمال کشیدن یا واکس زدن، مانند روز اول تمییز شوند؛ جهت استفاده در محل کار خرید کنند.

اهمیت فاکتور زیبایی در کفش زنان کارمند

 

 

ایده‌آل‌ترین جنس کفش زنان کارمند

بهترین و در عین حال ایده‌آل‌ترین کفش زنان شاغل، کفش‌های از جنس چرم خواهد بود. این مدل از کفش‌های زنان شاغل، دارای ویژگی‌های مانند دوام، ماندگاری، طرح‌های متنوع و زیبا، سبک، نرم و انعطاف‌پذیری مناسب هستند. البته قیمت این مدل از کفش نسبت به سایر کفش‌ها، بالا‌تر است؛ ولی به دلیل ویژگی‌های عالی آن، توصیه به خرید آن شده است.

خانم‌ها با انتخاب کفشی از جنس چرم، به راحتی می‌توانند آن را با استایل رسمی و اداری خود ست کنند. زیرا وجود مدل و طرح‌های مختلف آن، این امکان را به خانم‌ها خواهد داد. کفش‌های از جنس چرم، بسیار محبوب بوده و مدل‌های پرطرف‌دار آن، عبارت هستند از:

ایده‌آل‌ترین جنس کفش زنان کارمند

 

 

مدل کلاسیک کفش زنان شاغل

مدل کلاسیک کفش‌های اداری خانم‌ها، پاشنه تقریباً ۵ سانتی داشته و قسمت رویه کفش، تقریباً تمام پا را خواهند پوشاند. در صورت استفاده از این مدل کفش، امکان استفاده از شلوار جین، کتان و پارچه‌ای با قد ۹۰ یا ۱۰۰ وجود دارد. به دلیل وجود کفی طبی در این مدل کفش زنان شاغل، مطمئناً خانم‌ها دچار بیماری مفصلی یا پوستی نخواهند شد.

خانم‌ها با استفاده از سفارش کفش زنانه شانی لند، می‌توانند برای خرید کیف کمری، کیف پول چرم، کیف دستی و کیف دوشی زنانه بپردازند.

مدل کلاسیک کفش زنان شاغل

 

 

مدل پاشنه ‌دار کفش زنان کارمند

پاشنه این مدل کفش، استاندار بوده و از ایجاد هر نوع درد در کمر، زانو و ستون فقرات جلوگیری خواهد کرد. افرادی که علاقه به استایل رسمی دارند، بهتر است از مدل پاشنه دار کفش چرم استفاده کنند.

مدل‌های متنوع جهت خرید کفش زنان کارمند

خانم‌ها هنگام خرید کفش برای محل کار یا اداره، گزینه‌های متعددی در پیش روی خود دارند. آن‌ها با توجه به نیاز، سلیقه و همچنین مهم‌ترین فاکتور در زمان خرید یعنی حس راحتی با کفش، می‌توانند دست به انتخاب بزنند. از اصلی‌ترین مدل‌های کفش زنان شاغل، شامل لیست زیر خواهند بود:

مدل‌های متنوع جهت خرید کفش زنان کارمند

 

 

کفش کالج زنانه

در صورت انتخاب کالج‌های زنانه، خانم‌ها ساعت‌ها بدون هرگونه خستگی می‌توانند از آن استفاده کنند. این مدل از انواع کفش زنانه در طرح و رنگ‌بندی متنوع در بازار وجود داشته و خانم‌ها هنگام انتخاب، با سختی مواجه نخواهند شد.

کفش زنانه لژ دار

استفاده از کفش‌های لژ دار، انتخاب بسیاری از خانم‌ها است؛ زیرا در ایجاد استایل جذاب به آن‌ها کمک خواهد کرد. این مدل کفش مناسب خانم‌های است که در محل کار، فعالیت‌های بدنی بسیاری دارند. البته هنگام استفاده از کفش‌های لژ دار، حتماً جوراب پوشیده شود تا از ایجاد صدای ناهنجار هنگام راه رفتن با آن، جلوگیری شود.

دیگر مدل‌های کفش زنان شاغل، عبارت هستند از:

  • کفش‌های پاشنه تخت
  • کفش با پاشنه متوسط
  • نیم بوت چلسی
  • صندل زنانه

کفش زنانه لژ دار

 

 

سخن پایانی

بسیاری از افراد معتقد هستند که در اداره یا محل کار می‌توانند از هر مدل کفشی استفاده کنند. این تفکر اشتباه بوده و کفش زنان شاغل باید دارای یک سری شاخصه یا ویژگی‌های خاص باشد. در صورت عدم رعایت هر کدام هنگام خرید کفش زنان کارمند، انتظار کارایی و ماندگاری بالا از آن را نباید داشت.

بهترین جنس کفش بانوان کارمند، چرم طبیعی بوده و آستر آن نیز باید از چرم بز یا گوسفند باشد که سازگاری بهتر و بیشتر با پوست پاها دارد؛ بنابراین خانم‌ها با انتخاب یک کفش مناسب و با کیفیت عالی جهت استفاده در محل کار، نیازمند به چند بار هزینه برای خرید این بخش جدانشدنی از استایل خود نخواهند داشت.

 

سایر مقالات:

5 مدل ست کردن کفش بوت زنانه با لباس – ست های جدید +عکس
انواع کفش کالج بهاری – بررسی 100 مدل از بهترین کالج های بهاری
جذاب ترین دمپایی و روفرشی زنانه – بررسی 50 مدل دمپایی روفرشی

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا