کفش

بهترین کفش بهاری زنانه – بررسی 50 مدل کفش بهاری + عکس و مشخصات

کفش بهاره مناسب برای خانم‌ها کدامند؟

انتخاب کفش بهاری زنانه از سوی خانم‌ها، بهترین گزینه با آغاز فصل بهار برای آنان خواهد بود. در آخرین روز‌های اسفند، خانم‌ها انواع کفش زنانه زمستانی مانند بوت دخترانه یا نیم بوت‌های خود را جمع کرده و از انواع کفش‌های بهاری مانند کفش کالج زنانه استفاده خواهند کرد.

البته آن‌ها در کنار استفاده از کفش‌های سال قبل خود به دنبال خرید جدید‌ترین مدل‌های کفش بهاره خواهند رفت. این مدل‌ها بر طبق نیاز، سلیقه خانم‌ها و ترند‌های سال از سوی برند‌های معروف طراحی و تولید خواهند شد. اگر به دنبال خرید کفش بهاری زنانه و انواع آن هستید؛ این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

کفش بهاره مناسب برای خانم‌ها کدامند؟

 

انواع کفش‌های بهاری

خانم‌ها به منظور تحمل گرما و همچنین انتخاب کفشی مناسب با فصل بهار، انواع کفش بهاری را انتخاب خواهند کرد. در طراحی مدل‌های این کفش معمولاً از کفی سبک، پارچه خنک و رویه باز استفاده شده است تا خانم‌ها با پوشیدن آن، حس راحتی را احساس کنند.

مطمئناً دختران با انتخاب کفش‌های بهاری دخترانه و جدید‌ترین مدل‌های کفش بهاره، در کنار ایجاد استایل جذاب برای خود، حس خوشحالی را به خود هدیه خواهند داد. انواع کفش بهاری جدید که خانم‌ها، می‌توانند در فصل بهار و تابستان استفاده کنند؛ عبارت هستند از:

محصولات فروشگاه شانی لند

صندل زنانه

صندل بهاری و تابستانه

صندل زنانه تابستانه

کفش‌های لوفر

یکی از مدل‌های کلاسیک کفش بهاری زنانه، لوفر است. این نوع کفش با کیفیت تابستانی، به طور معمول بدون جوراب قابل استفاده بوده و از طرح، رنگ و مدل‌های متنوعی نیز برخوردار است. لوفر از جمله مدل کفش بهاری شیک بوده و قابلیت ست کردن با مانتو، دامن و شلوار را دارد.

مدل کفش بهاری زنانه صندل

صندل زنانه، به عنوان یک کفش بهاری جدید و حتی کفش تابستانی زنانه شناخته شده است. خانم‌ها در صورت خرید این مدل کفش بهاری زنانه، امکان پیاده روی را در روز‌های بهار و تابستان را داشته و این پیاده روی را با لذت بسیار انجام خواهند داد.

مانتو خنک، بلند، آزاد بهاری و یک صندل زنانه، را می‌توان بهترین انتخاب در فصل بهار و تابستان معرفی کرد. در صورت انتخاب یک صندل زنانه نامناسب به عنوان کفش بهاری زنانه، بدون شک پس از چند دقیقه راه رفتن با آن حس ناخوشایندی به سراغ آن‌ها خواهد آمد.

خانم‌ها با مراجعه به سایت خرید کفش زنانه شانی لند، امکان خرید کفش پاشنه بلند زنانه و کفش اسپرت زنانه را در کنار ست کیف و کفش کادویی دارند. آن‌ها همچنین می‌توانند انواع کیف زنانه مانند کوله پشتی کوهنوردی، کیف پاسپورتی چرم و کیف مجلسی زنانه خرید کنند.

مدل کفش بهاری زنانه صندل

 

 

کفش‌های پارچه‌ای

بسیاری از افراد میان کفش‌های پارچه‌ای و کانورس، تفاوتی قائل نیستند. به این عزیزان باید گفت که کفش‌های پارچه‌ای دارای مشخصاتی مانند سبکی، قابلیت تنفس‌پذیری و وجود پارچه‌ای نخی هستند. هوای فصل بهار، گرم و سرد است؛ با انتخاب این مدل کفش بهاری زنانه، پا‌ها در برابر اشعه خورشید محافظت شده و از سوی دیگر، در برابر باد بهاری گرم نگهداشته خواهند شد.

دمپایی زنانه

برند‌های معروف دنیا مانند گوچی یا شنل، مدل‌ها و طرح‌های متفاوتی از دمپای زنانه را تولید و روانه بازار کرده‌اند. این مدل کفش بهاری زنانه، مناسب برای انجام فعالیت‌های روزمره و همچنین استفاده در استایل خیابانی است.

معمولاً این کفش بهاری دخترانه در میان انواع کفش‌های بهاری، پاشنه نداشته و به واسطه نگین، پولیش یا منجوق تزئین شده است. دست خانم‌ها هنگام انتخاب مدل‌های کفش بهاری زنانه، باز است.

مدل کفش لژ دار

از جمله کفش بهاری مجلسی، مدل لژ دار آن است. در صورت استفاد از کفش‌های لژ دار، از یک قد خانم‌ها بلند‌تر از حد معمول شده و از سوی دیگر به دلیل وجود مزیت‌های بسیاری مانند فاکتور راحتی، قابلیت استفاده طولانی مدت را دارد. این مدل کفش بهاری مناسب برای مجالس عروسی، مهمانی و سفر است.

مدل کفش لژ دار

 

کفش کالج دخترانه بهاری

خانم‌ها می‌توانند با قرار دادن کفش کالج دخترانه بهاری در برنامه خرید فصل بهار خود و پوشیدن آن‌ها، حس رضایت یا شادمانی را به خود هدیه دهند. در صورت استفاده از مدل کفش بهاری دخترانه شیک، حس سبکی، راحتی و همچنین عدم تعریق پا‌ها را برای آن‌ها به دنبال دارد.

با انتخاب کالج به عنوان یکی از انواع مدل‌های کفش بهاری زنانه، امکان ست کردن آن را مانتو‌های بهاری و شلوار کتان خواهند داشت. خانم‌ها با استفاده از این نحوه پوشش، استایل بسیار زیبایی برای خود به وجود خواهند آورد.

مدل کفش کانورس

کفش کانورس را باید یک مدل کفش تابستانی زنانه یا بهاری، مناسب برای دختران دانشجو و دانش‌آموزان دانست. این عزیزان به دلیل ایجاد حس راحتی، سبک بودن و طراحی زیبا امکان استفاده طولانی مدت از آن را داشته و کانورس را می‌توان بهترین گزینه انتخابی برای آن‌ها دانست.

خانم‌های عزیز با استفاده از خرید اینترنتی کفش زنانه از سایت شانی لند، می‌توانند یک عدد کیف پول زنانه ارزان و کیف دستی ارزان برای خود خرید کنند. همچنین آن‌ها با خرید کیف کمری زنانه، کیف دوشی چرم زنانه و ست 3 تکه کیف زنانه، به عنوان هدیه برای مادر خود او را خوشحال کنند.

مدل کفش کانورس

 

 

کفش بهاری اسپرت

مطئمناً با شنیدن نام کفش بهاری اسپرت، اولین گزینه که در ذهن نقش خواهد بست، کتانی است. در صورت استفاده از این مدل کفش بهاری زنانه، نمادی از شیک پوش بودن و خوش سلیقه بودن آن‌ها خواهد بود. البته از زیبا‌ترین مدل‌های کتانی، کفش‌های اسکچرز است. این نوع کفش بهاری زنانه، به دلیل مزیت تنفس‌پذیری رویه آن ساعت‌ها قابل استفاده خواهد بود.

شاخصه‌های مهم کفش بهاری

خانم‌های عزیز هنگام خرید انواع کفش بهاری، باید وسواس ویژه‌ای خرج دهند. در صورت وجود چند شاخصه مهم در کفش‌های بهاری، مطمئناً آن‌ها بهترین انتخاب را انجام خواهند داد. اما از مهم‌ترین ویژگی‌های کفش بهاری زنانه، عبارت هستند از:

  • یکی از مهم‌ترین مشخصات یک کفش بهاری مناسب برای خانم‌ها، وجود مزیت انعطاف‌پذیری در آن است.
  • زیره کفش، یکی از مهم‌ترین بخش‌های کفش‌های بهاری است. این قسمت از مدل‌های متنوع کفش بهاری، باید استاندارد باشد تا از ایجاد خستگی و هرگونه آسیب به پا‌‌ها و کمر جلوگیری کند.
  • هنگام انتخاب کفش بهاری، به وزن آن توجه شود. این مدل کفش، باید از وزن سبکی برخوردار باشد تا پا در آن حس خستگی نکنند.
  • کفش‌های بهاری خانم‌ها، باید از یک پاشنه مناسب بهره‌مند باشد. معمولاً خانم‌ها از کفش بهاری، برای پیاده روی استفاده خواهند کرد؛ بنابراین با وجود یک پاشنه مناسب، امکان پیچ خوردگی پا‌ها کم خواهد شد.
  • از دیگر مزیت‌های کفش‌های بهاری زنانه، تنفس‌پذیری آن است. رویه کفش بهاری این عزیزان، باید به گونه‌ای باشد که هوا در درون کفش جریان داشته باشد تا از تعریق و ایجاد بیماری‌های قارچی جلوگیری کند.
  • وجود یک کفی نرم و سبک در کفش‌های بهاری، لازم و ضروری است.

شاخصه‌های مهم کفش بهاری

 

 

خرید و قیمت کفش بهاری زنانه

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید کفش‌های بهاری دخترانه و زنانه، عدم توجه به مد خواهد بود؛ زیرا در صورت خرید این کفش مطابق با مد سال، مطمئناً دیگر قابل استفاده نخواهد بود؛ بنابراین در زمان انتخاب و خرید کفش، به سراغ مدل‌های بروند که امکان استفاده از آن برای چند سال وجود داشته باشد.

کفش‌های با چنین ویژگی، امکان ست کردن با لباس‌های متنوع را به خانم‌ها خواهند داد. قیمت کفش‌های قابل استفاده در فصل‌های بهار، معمولاً از کفش‌های زمستانه و پاییزی ارزان‌تر هستند. البته قیمت این مدل کفش‌ها، کاملاً بر طبق مواد اولیه به کار رفته در آن‌ها تعیین خواهند شد.

از جمله مسائلی که در فرایند خرید و انتخاب کفش‌های بهاری، مؤثر هستند؛ شامل سلیقه خانم‌ها، حالت و فرم پای آن‌ها و همچنین توجه به امر راحتی پا‌ها در کنار شیک بودن کفش‌ها است. تک تک این عوامل، در تعیین قیمت کفش بهاری مجلسی و غیر مجلسی خانم‌ها از سوی برند‌ها تأثیر‌گذار هستند.

خرید و قیمت کفش بهاری زنانه

 

 

بهترین متریال کفش‌های بهاری

خانم‌ها زمان خرید کفش‌های بهاری، باید به متریال آن‌ها توجه ویژه نشان دهند و انتخاب کفش فقط بر طبق ظاهر و طراحی زیبا آن، بدون شک پس از چند بار استفاده باعث ایجاد آسیب‌های بسیار به پا و کمر خواهد شد. از چرم طبیعی در کنار مواد مصنوعی و پارچه‌های کتان، برای تولید کفش‌های بهاری استفاده خواهد شد.

در بین تمامی این جنس‌ها، چرم طبیعی بهترین متریال قابل استفاده در کفش خانم‌ها یا حتی آقایان است. در صورت خرید کفشی با متریال چرم، از آن می‌توانند در زمان انجام فعالیت‌های روزانه، گردش یا رفتن به محل کار استفاده کنند.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید چنین کفش‌های، حس راحت بودن پا‌ها در آن خواهد بود. امروزه چرم‌های متنوعی در بازار است. خانم‌ها در زمان خرید، نوع چرم به کار رفته در کفش را با دقت بررسی کنند؛ زیرا در غیر این صورت، یک کفش غیر استاندارد و فیک نصیب آن‌ها خواهد شد.

بهترین متریال کفش‌های بهاری

 

 

سخن پایانی

انتخاب کفش بهاری زنانه، با وجود مدل‌های متنوع و رنگ‌بندی‌های زیبا کار چندان سختی نخواهد بود. خانم‌ها می‌توانند از میان انواع کفش بهاری بر طبق سلیقه، نیاز، رنگ، طرح و قیمت آن دست به انتخاب بزنند. البته در زمان خرید کفش‌های بهاری، توجه به شاخصه‌های مانند کفی نرم یا زیره استاندارد بسیار اهمیت دارد.

از دیگر مسائلی که خانم‌ها هنگام خرید مدل‌های متنوع کفش بهاری باید به آن توجه کنند؛ وجود ویژگی تنفس‌پذیری کفش است. این عزیزان در فصل بهار در زمان پیاده روی، از این کفش‌ها استفاده خواهند کرد. بنابراین برای اینکه از وجود هر نوع بیماری قارچی یا میکروبی، در ‌امان باشند؛ باید این مسئله را مورد توجه قرار دهند.

 

سایر مقالات:

عوارض کفش های نوک تیز برای زنان – 5 مورد از معایب که باید حتما بدانید
نکات استفاده از بوت زنانه – 5 نکته که قبل از خرید باید بدانید
ویژگی ‌های کفش تخت زنانه – 30 مدل کفش تخت زنانه در شانی لند

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا