کفش

استایل کلاسیک خانم‌ ها – بهترین استایل های خانم ها + 5 نمونه

کلیدی‌ترین اصول استایل کلاسیک برای خانم‌ها

اصول استایل کلاسیک برای خانم‌ها راحتی، وقار و متانت را به ارمغان خواهد آورد؛ بنابراین این سبک لباس پوشیدن یعنی استایل کلاسیک خانم‌ ها، با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است. البته هزینه تهیه چنین استایلی بیش از سایر سبک‌ها است، ولی هزینه کردن این میزان مبلغ در برابر ایجاد حس قدرت، بسیار ارزشمند است.

استایل کلاسیک جذاب برای خانم‌ها در تمام طول سال قابل استفاده بوده و مطمئناً یک جلوه خاصی به تیپ این عزیزان خواهد بخشید. در این مقاله درباره استایل کلاسیک خانم‌ ها و انواع استایل کلاسیک بانوان، اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد. ‌امیدواریم این مطالب هنگام ایجاد استایل کلاسیک برای بانوان مفید باشد.

کلیدی‌ترین اصول استایل کلاسیک برای خانم‌ها

محصولات فروشگاه شانی لند

انواع کالج زنانه

کالج نوک تیز

کالج پاشنه دار نوک تیز

 

منظور از استایل کلاسیک خانم‌ ها

بسیاری از خانم‌ها به دنبال سبک پوششی هستند که در کنار ظرافت و سادگی هرگز از مد نیفتد. به این عزیزان در میان انواع استایل زنانه، سبک کلاسیک توصیه خواهد شد. زیرا در استایل کلاسیک خانم‌ ها علاوه بر سادگی، ظرافت و زیبایی کیفیت جنس و دوخت لباس‌ها نیز قابل مشاهده است.

در لباس‌های استایل کلاسیک خانم‌ ها برش‌های منظم روی پارچه، رنگ‌های سنگینی مانند مشکی و سورمه‌ای در کنار تقارن به زیبایی وجود دارد. البته همین فاکتور‌های به ظاهر ساده، منجر به زیبایی چشم نواز استایل کلاسیک خانم‌ ها شده است.

بدون شک در صورت انتخاب این سبک پوشش از سوی خانم‌ها، این عزیزان یک سرمایه‌گذاری بلند مدت انجام داده‌اند. زیرا تیپ آن‌ها در کنار سادگی بسیار شیک و زیبا بوده و هرگز از مد نیز نخواهد افتاد. البته استایل کلاسیک خانم‌، بر شخصیت این عزیزان نیز تأثیرات مثبتی مانند افزایش اعتماد به نفس خواهد گذاشت.

در صورت مراجعه به سایت خرید کفش زنانه شانی لند، امکان خرید دمپایی زنانه، کفش اسپرت زنانه و ست کیف و کفش زنانه را خواهید داشت. همچنین می‌توانید از میان انواع کوله پشتی زنانه، کیف پاسپورتی چرم، کیف پول چرم و کیف دستی یکی را انتخاب کنید.

منظور از استایل کلاسیک خانم‌ ها

 

 

مشخصات استایل کلاسیک

مد و استایل کلاسیک زنانه دارای یک سری مشخصات ویژه‌ای است که امکان شناخت آن را از دیگر سبک‌ها به راحتی امکان‌پذیر خواهد کرد. مشخصات اصلی این نوع پوشش شامل موارد زیر می‌شوند:

مشخصات استایل کلاسیک

 

 

پارچه

متریال اصلی لباس‌های مورد استفاده در استایل کلاسیک شامل ابریشم، ترمه، پشم، پنبه، الیاف و مخمل است. بدون شک پارچه‌های کشی و چسبان در این نوع سبک پوشش خانم‌ها، جایگاهی ندارند. البته کیفیت پارچه‌ها سبک کلاسیک، بسیار عالی هستند.

طرح

در لباس‌های سبک کلاسیک از طرح‌های کم و کوچک استفاده خواهد شد. همچنین استفاده از طرح‌های گل‌دار نیز، بسیار کم بوده و به طور معمول استفاده از طرح‌های طبیعی در کنار بسیار ملایم، از شاخصه‌های اصلی این نوع از سبک پوشش خانم‌ها است.

سایز لباس

سایز لباس‌های که در سبک کلاسیک، قابل استفاده هستند؛ باید فیت تن‌ یا به عبارتی اندازه خانم‌ها باشند.

سایز لباس

 

 

اکسسوری

اکسسوری‌های قابل استفاده در سبک کلاسیک شامل ساعت مچی، حلقه نامزدی، گوشواره طلای ساده و دستبند‌های ظریف است. البته استفاده از کیف‌های ساده و کاربردی در کنار کمربند‌های باریک، از اصلی‌ترین اکسسوری‌های هستند که در این سبک کاربرد دارند.

کفش

کفش بخش جدا نشدنی هر نوع استایلی به ویژه کلاسیک به شمار خواهد رفت. امروزه استفاده از صندل زنانه و کفش‌های با پاشنه تخت با استقبال بسیاری مواجه شده است. البته در زمان انتخاب کفش بیش از هر چیزی، باید به فاکتور راحتی توجه نمود تا از ایجاد درد‌های در کمر و زانو جلوگیری شود.

آرایش و مدل مو

خانم‌ها زمان استفاده از استایل کلاسیک، باید از آرایش صورت و مدل مو ساده استفاده کنند. همچنین مدل ناخن آن‌ها نیز، ساده و مرتب باشد. ناخن‌ها در این استایل نه زیاد بلند و نه زیاد کوتاه باشد.

رنگ‌ها استایل کلاسیک خانم‌ ها

در استایل کلاسیک جذاب برای خانم‌ها و حتی آقایان، از رنگ‌های ساده و در عین حال خنثی استفاده شده است. رایج‌ترین رنگ‌های استفاده شده در استایل کلاسیک خانم‌ ها و آقایان، سفید و مشکی است. از دیگر رنگ‌های جذابی که در مد و استایل کلاسیک زنانه، مورد استفاده قرار گرفته است؛ شامل موارد زیر است:

  • سورمه‌ای
  • شتری
  • خاکستری
  • قهوه‌ای
  • زغالی
  • بژ
  • کرم

البته بسیاری از خانم این رنگ‌ها را با دیگر رنگ‌ها ترکیب کرده و یک ترکیب رنگ جذابی در استایل کلاسیک خود، به وجود خواهند آورد. به طور مثال، استفاده از رنگ سورمه‌ای در کنار رنگ سفید در این سبک بسیار جذاب خواهد بود.

بانوان و دختران می‌توانند از طریق خرید اینترنتی کفش زنانه شانی لند کیف دوشی زنانه، کیف کمری زنانه و دیگر انواع کیف زنانه در کنار کیف مجلسی زنانه را انتخاب کنند.

رنگ‌ها استایل کلاسیک خانم‌ ها

 

 

ویژگی استایل کلاسیک خانم‌ ها

استایل کلاسیک بانوان دارای یک سری مشخصات و ویژگی‌های خاصی است که طرز پوشش این عزیزان را نسبت به سایر لباس‌ها متمایز و در عین حال ماندگار خواهد کرد. البته هنگام پوشیدن انواع کفش زنانه مانند کفش پاشنه بلند زنانه، کفش کالج دخترانه و کفش اسپرت زنانه راحت در این نوع از پوشش کاملاً با دقت انتخاب شود.

زیرا در اصول استایل کلاسیک برای بانوان در رابطه با لباس، بیان شده است که باید مانتو یا پیراهن از برش و دوخت زیبا بهره‌مند باشد. همچنین تناژ رنگ‌های خنثی، سیلوئت مشخص و جزئیات مینیمال از دیگر مشخصات لباس‌های سبک کلاسیک بانوان به شمار خواهند رفت. در نتیجه کفش انتخابی باید بر طبق این اصول انتخاب شود.

پارچه لباس‌های به کار رفته در استایل کلاسیک برای خانم‌ها، ساده و در عین حال با کیفیت است. البته این عزیزان هنگام استفاده از استایل کلاسیک بانوان، باید از رنگ قرمز رژ برای آرایش لب‌های خود بهره ببرند تا میزان جذابیت این نحوه پوشش را دو چندان کنند.

ویژگی استایل کلاسیک خانم‌ ها

 

بدون شک بانوان در صورت استفاده از استایل کلاسیک بانوان، مطمئناً یک تیپ جذاب، زیبا و با ارزش در اختیار خواهند داشت. ابن عزیزان می‌توانند از استایل کلاسیک خانم‌ ها، برای سالیان متمادی بهره ببرند؛ بدون اینکه لباس‌های به کار رفته در این طرز پوشش از مد بیفتد.

یک نکته قابل تأمل در رابطه با استایل کلاسیک بانوان، ایجاد حس اعتماد به نفس و قدرت در این عزیزان خواهد بود. زیرا با وجود استایل کلاسیک شیک و با وقار برای خانم‌ها، آن‌ها نیازی به استفاده از لباس‌های با طرح‌های پر از زرق و برق در مهمانی‌ها برای جذب نگاه‌ها به سوی خود نخواهند دید.

مهم‌ترین ویژگی استایل کلاسیک بانوان، سادگی بوده و بدون شک افرادی که از این سبک در پوشش خود بهره خواهند برد، شایسته توجه ویژه‌ای هستند. از دیگر ویژگی مهم استایل کلاسیک بانوان، حس راحتی با تک‌تک وسایل به کار رفته در این سبک است.

در استایل کلاسیک برای خانم‌ها مبالغ قابل توجهی هنگام خرید انواع کفش، ست کیف زنانه، مانتو و شلوار یا پالتو پرداخت خواهد شد. بدون شک در صورت استفاده از استایل کلاسیک خانم‌ ها و انتخاب کیف یا کفش گران قیمت، لباس ارزان این عزیزان باارزش‌تر نمایان خواهد شد.

ویژگی استایل کلاسیک خانم‌ ها

 

 

چگونگی ایجاد انواع استایل کلاسیک برای بانوان

امروزه استفاده از استایل کلاسیک خانم‌ ها، با استقبال بسیاری مواجه شده است. اما برای اینکه اصول استایل کلاسیک برای بانوان، به درستی رعایت شود؛ باید در زمان انتخاب لباس‌ها دقت بسیار شود. اما بانوان برای اینکه در دنیای مدرن امروز، بتوانند از استایل کلاسیک استفاده کنند؛ باید به این موارد توجه کنند:

  • یکی از جذاب‌ترین طرز پوشش لباس در استایل کلاسیک خانم‌ ها شامل پیراهن ساده مشکی و کوتاه در کنار کوکو شنل است. البته استفاده از رنگ مشکی در پیراهن، اجباری نبوده و امکان استفاده از رنگ‌های سورمه‌ای، سفید و شتری نیز برای خانم‌ها وجود دارد.
  • استفاده از کفش پاشنه بلند، پیراهن ساده و کوتاه در کنار گوشواری ساده نمونه‌ای دیگر از استایل کلاسیک خانم‌ ها به شمار خواهد رفت.

چگونگی ایجاد انواع استایل کلاسیک برای بانوان

 

  • بدون شک استفاده از زیور آلات ساده اما مینیمال، کیف‌های ساده ولی کاربردی در کنار یک کمربند ساده و باریک را باید در استایل کلاسیک خانم‌ ها به کار برد تا زیبایی این نحوه پوشش را چند برابر کرد.
  • بلوز یا تیشرت‌های راه‌راه، جز یونیفرم‌های نیروی دریایی فرانسه از سال ۱۹۸۵ میلادی هستند. این نوع لباس در کنار شلوار جین تیره، به عنوان یکی از اصول استایل کلاسیک خانم‌ ها به حساب خواهند آمد. البته استفاده از تیشرت با راه‌راه‌های ضخیم‌تر، نگاه‌های بیشتری را به خود جذب خواهد کرد.
  • یکی از جذاب‌ترین پوشش‌های زمستانی در استایل کلاسیک بانوان، استفاده از پالتو به رنگ شتری است. این مدل پالتو را با یک کفش بوت زنانه مشکی بپوشند. البته خانم‌ها در صورت بستن پالتو با کمربند و تا زدن آستین‌های آن، بدون شک یک استایل جذاب‌تری خواهند داشت.

از دیگر استاندارد‌های قابل توجه در استایل کلاسیک خانم‌ ها، استفاده پلیور یقه هفت، یقه اسکی و پلیور‌های کشمیری در رنگ‌های تیره‌ای مانند سورمه‌ای و خاکستری است. استفاده از این نوع پلیور‌ها در کنار دامن طرح دار، بدون شک جلوه خاصی به استایل خانم‌ها ارائه خواهد داد.

البته در اصول استایل کلاسیک شیک و باوقار برای خانم‌ها، توصیه به پوشیدن پلیور‌های گشاد، دامن‌های کوتاه تا زانو و کفش‌های پاشنه تخت یا کتانی اسپرت شده است.

چگونگی ایجاد انواع استایل کلاسیک برای بانوان

 

 

سخن پایانی

استایل کلاسیک خانم‌ ها، دارای اصول و استاندارد‌های خاصی در آرایش، اکسسوری و لباس است. تمام این اصول باید به درستی رعایت شوند تا استایل کلاسیک زنانه، نگاه‌ها را به سوی خود جلب کند. البته در زمان خرید وسایل لازم برای شکل‌گیری چنین تیپی، خانم‌ها باید هزینه بسیاری را در نظر داشته باشند.

زیرا تمام لوازم به کار رفته در این سبک پوشش از کیفیت عالی برخوردار بوده و همچنین همیشه قابل استفاده خواهند بود؛ بنابراین این عزیزان نباید نگران مبلغ قابل پرداخت برای ایجاد چنین استایلی باشند.

سایر مقالات:

مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند – معرفی 25 مدل کفش پاشنه دار زنانه
معرفی 12 مدل ست کردن کفش نیم بوت زنانه با لباس در سال 2022
کفش مناسب پای لاغر کدام است ؟ 5 مدل کفش مناسب پای لاغر

 

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. شانی لند هم مثل دیجی کالا کارش خوبه قیمت هاش هم خیلی مناسبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا