کیف

راهنمای خرید کیف دستی زنانه + معرفی 4 مدل جذاب و شیک

راهنمای خرید کیف دستی زنانه

هنگام انتخاب و خرید کیف، رعایت برخی نکات کلیدی می‌تواند راهنمای خرید کیف دستی زنانه باشد. به همراه داشتن کیف دستی برای خانم‌ها به حدی ضروری است که بدون آن نمی‌توانند از منزل خارج شوند!

یک کیف دستی زنانه جدا از کاربردی که در حمل و نگهداری وسایل ریز و درشت خانم‌ها دارد؛ استایل آنها را نیز تکمیل می‌کند. خانم‌ها می‌توانند کیف دستی خود را با رنگ لباس و حتی تم آرایش خود ست کرده و جلوه‌ای زیبا و بی‌همتا به ظاهر و استایل خود ببخشند.

در مقاله راهنمای خرید کیف دستی زنانه، به و همچنین نکاتی خواهیم پرداخت که هنگام انتخاب و خرید کیف دستی باید به آن توجه کرد.

راهنمای خرید کیف دستی زنانه
راهنمای خرید کیف دستی زنانه

 

انواع مدل‌های کیف دستی زنانه

کیف دستی زنانه وسیله‌ای است که خانم‌ها وسایل روزمره خود مانند کیف پول، کلید، گوشی موبایل و… را با آن حمل می‌کنند. کیف دستی زنانه، مدل‌های گوناگونی دارد و بسته به مدل آن، دارای یک دسته یا بند برای به دست گرفتن یا انداختن بر روی دوش است.

در ادامه مقاله راهنمای خرید کیف دستی زنانه، به بررسی برخی مدل‌های پرطرف‌دار کیف دستی زنانه خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید کیف دستی زنانه باشد.

انواع مدل‌های کیف دستی زنانه
راهنمای خرید کیف دستی زنانه

 

کیف دستی مدل کوله پشتی

کیفی است دارای یک دستگیره در بالا (به منظور حمل دستی) و دو بند ضخیم در پشت که برای قرار گرفتن و حمل روی دوش طراحی شده است. کوله پشتی یکی از محبوب‌ترین انواع کیف دستی زنانه است که به خصوص در میان جوانان و نوجوانان طرف‌داران زیادی دارد.

کیف‌های دستی مدل کوله پشتی کمی کوچک‌تر از کوله پشتی‌های معمولی و استاندارد هستند. لازم به ذکر است که  قیمت کوله پشتی به طور معمول نسبت به مدل‌های دیگر کیف دستی زنانه بالاتر است.

کیف کمری

نوعی کیف دستی آزاد که به کمک یک کمربند و یک سگک به دور کمر بسته می‌شود. کیف‌های کمری به این دلیل که نیازی به در دست گرفته شدن یا به دوش انداخته شدن ندارند؛ دستان شما را کاملاً آزاد نگه می‌دارند.

در نتیجه هنگام فعالیت‌های فیزیکی مانند ورزش و خرید خیال شما را از بابت حمل وسایلتان راحت می‌کنند.  کیف‌های کمری انواع مختلفی دارند؛ مانند کیف کمری اسپورت، کیف کمری مسافرتی و…

کیف کمری
راهنمای خرید کیف دستی زنانه

 

کیف باررل

نوعی کیف استوانه‌ای‌شکل است که دارای یک بند رودوشی بلند و ضخیم جهت حمل با شانه است. این مدل دارای سایز بزرگ و حجم زیادی است و می‌تواند وسایل زیادی را در خود جای دهد. مدل باررل به دلیل طراحی و شکلی که دارد بیشتر مورد استفاده ورزشکاران است.

کیف دستی ساتچل

این نوع کیف دستی، مخصوص حمل کتاب است و معمولاً در محیط‌هایی مثل ادارات و دانشگاه‌ها افراد زیادی را با این مدل کیف می‌بینیم. کیف ساچل در قسمت جلویی خود دارای یک زبانه است که برای باز و بسته کردن کیف استفاده می‌شود. همچنین دارای یک دسته و یک بند بلند است و بند آن قابلیت جداسازی دارد.

نکات مهم راهنمای خرید کیف دستی زنانه

هنگام خرید کیف دستی، توجه به برخی نکات بسیار حائز اهمیت است زیرا می‌تواند راهنمای خرید کیف دستی زنانه باشد و  تجربه یک خرید مناسب و کاربردی را به شما هدیه می‌دهد. یکی از این نکات، قیمت کیف است که باید متناسب با بودجه‌ای باشد که برای این خرید در نظر گرفته‌اید.

نکته دیگر جنس کیف دستی است که متناسب با نوع کاربرد و استفاده شما باید از استحکام  و دوام کافی برخوردار باشد. انتخاب کیف دستی با جنس‌های مقاوم، تا مدت‌ها شما را از خرید کیف دستی جدید بی نیاز می‌کند.

همچنین کیفیت دوخت کیف، از جمله نکاتی است که باید به آن توجه کرد. دوخت کیف باید استاندارد باشد و انتخاب کیف با طرح دوخت استاندارد، بسیار به نفعتان تمام خواهد شد. نکته مهم دیگر راحت بودن کیف و سهولت در باز و بسته شدن آن است. قفل یا زیپ کیف باید در عین استحکام، راحت و روان باشد.

خراب شدن و تعمیر قفل یا زیپ کیف دستی، مشکلی است که با انتخاب کیف دستی با بسته شدن مناسب و آسان، می‌توان از بروز آن پیشگیری کرد.

هنگام انتخاب کیف دستی با جیب‌های قابل تنظیم، دقت داشته باشید که جیب‌‌ها از فضای کافی برای قرار دادن وسایل شما برخوردار باشند.

نکات مهم راهنمای خرید کیف دستی زنانه
راهنمای خرید کیف دستی زنانه

 

راهنمای خرید کیف دستی زنانه ارزان

برای خرید کیف دستی زنانه ارزان، می‌توانید به فروشگاه‌های معتبری که بر روی قیمت اجناس خود تخفیف می‌گذارند مراجعه کنید. همچنین می‌توانید خرید خود را در حراج‌های پایان فصل انجام دهید.

برخی سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی نیز وجود دارند که معمولاً اجناس خود را با تخفیف عرضه می‌کنند. مراجعه به این سایت‌ها راه دیگری برای انجام یک خرید ارزان و مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود.

راهنمای خرید کیف دستی زنانه ارزان
راهنمای خرید کیف دستی زنانه

 

انواع کیف و کفش‌های ارزان و مقرون‌به‌صرفه در شانی لند

شانی لند، سایت عرضه کننده انواع کیف و کفش، تجربه یک خرید مناسب و مقرون به صرفه را به شما هدیه می‌دهد. محصولات شانی لند به دلیل قیمت‌های مناسب و تنوع فراوان، پاسخگوی نیاز انواع سلیقه‌ها با هر میزان از بودجه‌ای است.

محصولات شانی لند شامل کیف مجلسی چرم، کفش پاشنه بلند مجلسی، بوت دخترانه، کفش اسپرت دخترانه و… است. در صورتی که به دنبال خرید کیف باشید، می‌توانید انواع کیف زنانه را در فروشگاه شانی لند بیابید.

همچنین اگر به دنبال خرید کفش کالج یا خرید ست کیف و کفش هستید؛ فرصت را از دست ندهید و حتماً به فروشگاه اینترنتی شانی لند سر بزنید. چراکه در شانی لند محصول مورد نظر خود را ارزان‌تر از هر جای دیگری خواهید یافت.

دمپایی روفرشی دخترانه، کیف پاسپورتی ارزان، کفش زنانه مجلسی، کیف دستی ارزان و… از جمله محصولات دیگر شانی لند هستند که متقاضیان زیادی دارند.

مخصوصاً اگر بودجه محدودی دارید و به دنبال خرید محصولاتی مانند کیف پول ارزان، ست کیف ارزان، صندل روفرشی زنانه و خرید کیف دوشی ارزان هستید؛ شانی لند بهترین انتخاب برای شماست.

سخن پایانی

در مقاله راهنمای خرید کیف دستی زنانه، به انواع مدل‌های کیف دستی زنانه و نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه کرد؛ پرداختیم. امید که نکات گفته شده بتواند در انجام یک خرید درست و مناسب، یاریگر شما بوده و به راستی راهنمای خرید کیف دستی زنانه باشد.

سؤالات متداول

  1. کیف دستی زنانه چه مدل‌هایی دارد؟

کوله پشتی، کلاچ، کیف کمری، کیف ساتچل، کیف باررل و…

  1. هنگام خرید کیف دستی باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

قیمت کیف، جنس آن، کیفیت دوخت استاندارد، طرح و مدل کیف، کاربرد آن و…

  1. کدام مدل کیف دستی برای دانشگاه و ادارات مناسب‌تر است؟

مدل ساتچل

  1. آیا می‌توان از کیف دستی باررل استفاده روزانه کرد؟

خیر زیرا این مدل حجم و اندازه بزرگی دارد و بیشتر مناسب استفاده برای باشگاه است و نه استفاده روزانه

 

سایر مقالات:

5 نکته طلایی که باید برای خرید کیف کمری زنانه کادویی بدانید!
9 مدل کیف مجلسی زنانه شیک – با این مدل‌ها در مجالس بدرخشید!
راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه – 4 مدل محبوب کیف پاسپورتی

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا