کفش

راهنمای خرید کفش ونس زنانه + معرفی 6 مدل ترند و جذاب

راهنمای خرید کفش ونس زنانه و استایل کردن آن

آیا می‌دانید که برای خرید کفش ونس زنانه به چه آیتم‌هایی باید توجه کرد؟ آیا از آن دسته افرادی هستید که به کفش ونس زنانه جدید علاقه زیادی دارند؟ کفش ونس یکی از شیک‌ترین و البته کاربردی‌ترین کفش‌های زنانه است که بایستی یک نمونه از آن‌ها حتماً در کمد کفش همه خانم‌ها وجود داشته باشد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع کفش اسپرت زنانه ونس، مزایا و نکات خرید این محصول مقاله پیش رو را تا آخر مطالعه کنید.

راهنمای خرید کفش ونس زنانه و استایل کردن آن
راهنمای خرید کفش ونس زنانه

کفش ونس چیست؟

قبل از اینکه کفش ونس را به شما معرفی کنیم، اول باید بدانیم که اصلاً ونس چیست؟ ونس نخستین برندی است که کفش‌های مخصوص اسکیت برد را در زمان شروع به کار طراحی کرد. با پیشرفت تکنولوژی و بر اساس جدیدترین ترندهای مد، کفش‌های ونس هم تغییراتی پیدا کردند.

 این نمونه کفش دارای مزایای بسیاری هستند که پوشیدن را برای شما خیلی راحت و لذت‌بخش می‌کند. این مدل کفش‌ها همچنین به شما در ایجاد ست با لباس‌هایتان انعطاف‌پذیری بیشتری خواهد داد.

مزایای خرید کفش ونس زنانه

با خرید این مدل کفش‌های اسپرت زیبا می‌توانید هم یک کفش اسپرت و هم یک کفش شیک و کاربردی داشته باشید. به‌علاوه کفش‌های ونس راحتی زیادی را به همراه داشته و می‌توان که از آن‌ها می‌توان در دانشگاه، مدرسه و حتی محل کار استفاده کرد.

مزایای کفش ونس توضیحات
استفاده از متریال بادوام‌تر از جیر مزیت مهم خرید کفش ونس زنانه استفاده از متریال بسیار مقاوم‌تر نسبت به جیر است و بوم در مقایسه با چرم ارزان‌تر، باکیفیت‌تر و مقاومت آن نسبت به جیر مطمئن‌تر است‌. بوم‌ها در واقع از پنبه (پارچه کتانی) به همراه پلی‌وینیل‌کلراید ساخته می‌شوند.
استفاده از بالشتک نرم مزیت دیگر خرید کفش ونس زنانه، استفاده از بالشتک نرم این محصول است. بالشتک‌هایی که نرم هستند، درصد خستگی پا در کفش را به طور قابل‌توجهی کاهش می‌دهند. باوجود نرم بودن بالشتک، کفش‌های ونس در برابر فشار و ضربه‌های بیرونی مقاومت بسیار بالایی دارند.
استفاده از زیره چسبنده وافل زیره چسبنده وافل بسیار محکم از دیگر مزیت‌های مهم خرید کفش ونس زنانه است، یعنی برای اینکه بتوانید در شرایط آب‌وهوای نامساعد و فصل‌های بارانی مثل پاییز و زمستان با خیالی راحت راه بروید، زیره این کفش پاشنه دار زنانه (پاشنه نرم و ضخیم) باید کامل به زمین بچسبد تا از لیزخوردن شما جلوگیری کند.
مزایای خرید کفش ونس زنانه
مزایای خرید کفش ونس زنانه

انواع کفش‌ ونس زنانه

ونس که یک برند آمریکایی است، تمامی محصولاتش را در مدل‌های گوناگونی مثل کفش ورزشی، کتونی ونس ساق‌بلند و کوتاه، کتونی بدون بند و…تولید و به بازار عرضه می‌کند.

افرادی که به دنبال ورزش‌های پرتحرکی هستند، تحت هیچ شرایطی نباید به سمت خرید کفش ونس زنانه کنفی، کالج زنانه و غیره بروند. اکنون در این بخش به معرفی انواع کفش‌های زنانه که بسیار پرمخاطب هم هستند، می‌پردازیم.

انواع کفش‌ ونس زنانه
انواع کفش‌ ونس زنانه

کالج ونس

این نمونه کفش کالج زنانه بند ندارد و قابل شستشو است. اغلب این مدل کفش‌ها با کفی طبی تولید شده‌اند که پاها با وجود این کفی‌ها هیچ‌گونه خستگی احساس نمی‌کنند.

ونس کنفی

اگر طرف‌دار محیط‌زیست هستید و برای آن سخت می‌کوشید، مدل کفش‌ ونس زنانه کنفی انتخاب ایده‌آلی بوده که به محیط‌زیست هیچ آسیبی وارد نمی‌کند. با خرید کفش ونس زنانه کنفی کمک زیادی به محیط‌زیست خواهید کرد.

در واقع پلی‌استر جزو پلاستیک‌هایی محسوب می‌شود که ضرر زیادی به محیط‌زیست می‌زند؛ ازاین‌رو درصد پلی‌استر در کفش‌های ونس کنفی بسیار پایین است و در برخی دیگر از کفش‌ها صفر درصد خواهد بود.

کتونی ساق‌کوتاه ونس

کفش‌های کتونی ساق‌کوتاه ونس در ابتدا با رویه‌ای از جنس کرباس که تنها با رنگ‌های ساده ساخته می‌شدند. این کتونی‌ها در انواع جنس‌ها، رنگ‌ها، طرح‌ها عرضه و روانه بازار ‌شدند. شما برای هر استیل نمادینی که در کمد لباستان دارید، دست‌کم یک جفت کفش ونس زنانه ساق‌کوتاه مناسب پیدا می‌شود.

کتونی ساق‌بلند ونس

کتونی‌های ساق‌بلند ونس در همان ابتدا برای محافظت بیشتر از مچ پای اسکیت‌بازها ساخته شده بودند؛ ولی به‌سرعت به یک نماد مد تبدیل شدند. اگر نمی‌خواهید حین راه‌رفتن به مچ پایتان آسیبی وارد نشود، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به خرید کفش ونس زنانه ساق‌بلند نیز فکر کنید.

کتونی ساق‌بلند ونس

کتونی بدون بند ونس

درصورتی‌که راحتی برای شما حرف اول را می‌زند؛ پس پیشنهاد ما به شما خرید کفش ونس زنانه کتونی بدون بند است. برای اینکه ظاهر  شیک و جذابی داشته باشید، یک جفت کفش بدون بند ونس با طرح شطرنجی مشکی کرم، اکلیلی مشکی و شطرنجی توت‌فرنگی استایل شما را منحصربه‌فرد می‌کند.

تفاوت کفش ونس و کتونی

سؤال بسیاری از مردم که اغلب می‌پرسند این است که کفش‌های ونس چه فرقی با کفش‌های کتونی دارند؟ ونس به‌عنوان یک نوع کفش ورزشی شناخته می‌شود که اغلب برای فعالیت‌های ورزشی مثل دویدن، پیاده‌روی، صعود و نزول در مسیرهای مختلف، شرکت در مسابقات ورزشی و استفاده‌های روزانه مناسب هستند.

کفش‌های کتونی یک نوع کفش روزمره که قابل‌استفاده در محیط‌های غیررسمی و دوستانه، گردش، خرید و… هستند و با بالاترین کیفیت ساخته می‌شوند. اصلی‌ترین تفاوت این دو مدل کفش، مقصد استفاده آن‌ها، طرح و ساختارشان است.

نکات مهم جهت خرید کفش ونس زنانه

برای خرید هر مدل کفش زنانه‌ای از جمله بوت زنانه، کفش پاشنه‌بلند زنانه و سایر کفش‌های دیگر باید به یک سری آیتم‌های مهمی در این باره توجه کرد که کفش زنانه ونس هم از این قاعده مستثنی نیست.

با درنظرگرفتن نکات زیر می‌توانید انتخاب ایده‌آلی برای کفش‌های ونس زنانه داشته باشید:

  • اول اینکه تا جایی که مقدور است، کیفیت و قیمت را با هم در نظر بگیرید.
  • اگر قصد خرید ونس اصلی را دارید، حتماً از یک فروشگاه یا یک فروشنده معتبر خرید کنید تا از کیفیت و اصالت محصول مطمئن شوید.
  • درصورتی‌که رنگ‌هایی مثل سرمه‌ای، مشکی و سفید را برگزینید، می‌توانید کفش موردنظر خود را با طیف وسیعی از لباس‌ها ست کنید.
  • حتماً بدانید که کف کفش ونس کاملاً صاف است؛ پس اگر از عارضه کمردرد رنج می‌برید، به‌هیچ‌وجه نباید با این کفش‌ها پیاده‌روی کنید.

نکات مهم جهت خرید کفش ونس زنانه

قیمت کفش ونس زنانه

نرخ کفش ونس زنانه مثل هر مدل کفش دیگری چون صندل زنانه، کفش پاشنه‌دار و… نیز می‌تواند بسیار متفاوت باشد. انواع کفش ونس زنانه ارزان در بازار وجود دارند که از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند.

قاعدتاً هرچه کیفیت این کفش‌ها بالاتر باشد، قیمت آن‌ها به‌مراتب بیشتر است؛ براین‌اساس هزینه خرید کفش ونس زنانه حتی اگر اصل باشد، باز هم از هزینه خرید کفش‌هایی چون نایک و آدیداس کم‌تر است.

کفش ونس باکیفیت را چگونه خریداری کنیم؟

حال که با کفش ونس زنانه آشنا شدید، می‌توانید فرصت استثنایی پیش روی خود را از دست ندهید و از فروشگاه اینترنتی شانی لند که از بهترین وب‌سایت‌ها در زمینه فروش انواع کیف و کفش‌های زنانه اعم از روفرشی زنانه، ست کیف و کفش، کیف مجلسی و… است، خرید اینترنتی کفش ونس زنانه خود را تکمیل کنید.

شما می‌توانید تنها با چند کلیک ساده و بررسی جدیدترین مدل‌های کفش زنانه یک خرید اینترنتی سریع را در شانی لند تجربه کنید. شانی لند با تضمین اصالت و سلامت کالا همواره سعی کرده تا تجربه خریدی لذت‌بخش را برای مشتریان رقم بزند.

کفش ونس باکیفیت را چگونه خریداری کنیم؟

چکیده مطلب

در خرید کفش ونس زنانه مثل هر نمونه دیگر از کفش‌های زنانه تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید.  با توضیحات مفیدی که درباره ویژگی و انواع کفش‌های ونس ارائه شد، متوجه شدید که این مدل کفش‌ها به دلیل کاربرد فراوان خود، طرفداران زیادی دارند که خریداران از این محصول جذاب استقبال می‌کنند.

سؤالات متداول

  1. چگونه اصل بودن کفش ونس را تشخیص دهیم؟

باید به نکاتی همچون کیفیت دوخت، جنس مواد، قیمت، علامت و نام تجاری توجه کنید.

  1. آیا کفش‌های ونس برای ورزش مناسب هستند؟

 بله از کفش‌های ونس می‌توان برای پیاده‌روی، دویدن سبک، اسکیت سواری ورزش‌های کم‌تحرک استفاده کرد.

  1. برند ونس چه نوع کفش‌هایی تولید می‌کند؟

کفش‌های ورزشی، روزمره و رسمی را برای خانم‌ها، آقایان و کودکان تولید می‌کند.

سایر مقالات :

8 ترفند ساده برای گشاد کردن کفش تنگ در منزل – شانی لند
4 ایده طلایی برای ست کردن رنگ کفش با لباس | شانی لند
نشانه‌ های نیاز به کفی طبی – بررسی 3 مدل کفی طبی+ قیمت 1403

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا