کفش

4 ایده طلایی برای ست کردن رنگ کفش با لباس | شانی لند

چند ایده طلایی برای ست کردن رنگ کفش با لباس

برخی مواقع ست کردن رنگ کفش با لباس برای رفتن به یک مجلسی تبدیل به دغدغه‌ای بزرگ می‌شود. درگیری ذهنی و وقتی که بابت ست کردن کفش با لباس صرف می‌کنید، می‌تواند آزاردهنده باشد. از همین رو بهتر است قبل از خرید با اصول ست رنگ کفش و لباس آشنا باشید.

افزون بر آن با رعایت هارمونی رنگی میان کفش و لباس‌هایتان، شیک‌تر به نظر خواهید رسید. اگر می‌خواهید قوانین ست کردن رنگ کفش با لباس را هم در آقایان و هم خانم‌ها بدانید با مقاله ما همراه باشید.

چند ایده طلایی برای ست کردن رنگ کفش با لباس

 

 

چرا رنگ لباس‌ها و کفش باید هماهنگی داشته باشند؟

امروزه هنگامی که به مکانی وارد می‌شوید، استایلتان در نظر اول به جای شما سخن می‌گوید. تک‌تک آیتم‌هایی که بر تن دارید، به نوبه خود در این موضوع دخالت دارند. از همین رو ممکن است برایتان سخت و حوصله سر بر باشد که در هنگام خرید به تمامی آن‌ها توجه کنید.

با این حال دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که به ظاهر خود اهمیت ندهد. از طرفی دیگر تنوع در کفش‌ها به قدری بالا رفته است که انتخاب کفشی مناسب با رنگ و تیپ شما ممکن است ساعت‌ها وقتتان را تلف کند. البته که در دنیای مد امروزی به کار بردن انواع کفش‌ها با هر لباسی دیگر مشکلی ندارد.

با در نظر گرفتن تمام توضیحات بالا، همچنان تناسب در کفش و لباس زیبایی خاصی را به سر تا پای شما می‌بخشد. شما می‌توانید برای آنکه به این هدف برسید از روش ست کردن رنگ کفش با هر رنگ لباس پیروی کنید.

محصولات فروشگاه شانی لند

انواع کالج زنانه

کالج طبی

کالج مدل فانتوف

چگونه کفش را با لباس ست کنیم؟

ممکن است ست کردن رنگ کفش با لباس‌ داخل کمدتان کمی مشکل باشد. به این دلیل که برای هر دست لباس باید رنگ کفشی را انتخاب کنید که با آن متناسب باشد. از همین رو جنبه هزینه کمی برایتان دردسرساز خواهد شد.

به یاد داشته باشید که برای داشتن یک استایل زیبا باید رنگ لباس خود را در ابتدا در نظر بگیرید. سپس می‌توانید برای ست کردن رنگ کفش با لباس به راحتی تصمیم‌گیری کنید. در ادامه مقاله مطالبی در حوزه آموزش ست کردن رنگ کفش با لباس توضیح داده شده است. برای هر چه شیک‌تر به نظر رسیدن، می‌توانید هر کدام از آن‌ها را امتحان کنید.

چگونه کفش را با لباس ست کنیم؟

 

استفاده از رنگ‌های پرکاربرد

یکی از بهترین قوانینی برای ست کردن کفش با لباس آن است که پرکاربردترین رنگ کفش را انتخاب کنید. معمولاً رنگ‌های خنثی ازجمله سفید، سیاه یا رنگ‌های نود در بیشتر مواقع با هر رنگ لباسی سازگار می‌شوند. زیاد اهمیتی ندارد که سبک لباستان چه چیزی باشد، رنگ مشکی و سفید کفش همیشه استایلتان را تکمیل می‌کنند.

معمولاً ست کردن رنگ کفش با لباس برای آقایان کمی راحت‌تر است. به این دلیل که با کفشی به رنگ مشکی یا سفید می‌توانید استایل شیکی را در خود ایجاد کنید. همیشه ست رنگ کفش تیره با لباس آقایان را بالاتر از هر گزینه‌ای قرار دهید؛ زیرا شیک بودن را به وضوح می‌توانید در آن ببینید.  این قضیه در زنان متفاوت است. اغلب سؤال چه رنگ کفشی با چه رنگ لباسی ست می‌شود؟ درگیری ذهنی خانم‌ها است.

به این خاطر که تنوع لباس و رنگ‌ها و همچنین کاربردهای آن در مکان‌های مختلف بسیار زیاد است. از همین رو خانم‌ها در ست کردن عناصر پوششی خود بیشتر حساس هستند. ست رنگ کفش سفید با لباس گزینه‌ای بسیار پرکاربرد و زیبا در استایل شما خواهد بود.

به این دلیل که سفید، رنگی خنثی است که به خوبی با هر رنگ دیگری هماهنگ می‌شود. درباره مشکی هم می‌توان همین نظر را داشت. با این تفاوت که اگر لباس‌هایتان بیشتر به رنگ‌های جیغ یا پاستیلی باشند، ترکیب خوبی در ست کردن رنگ کفش با لباس نخواهد بود.

استفاده از رنگ‌های پرکاربرد

 

 

نوع لباس‌ها

یکی دیگر از مواردی که برای انتخاب کفش و رنگ آن برای استایلتان باید در نظر بگیرید، نوع لباس‌ها است. اگر شما لباسی برای رفتن به اداره یا سرکار می‌پوشید، بهتر است رنگ کفشتان قهوه‌ای یا مشکی باشد. به این دلیل که در بیشتر مواقع رنگ لباسی که برای این مکان‌ها انتخاب می‌کنید در بازه رنگی نخودی، استخوانی، مشکی یا قهوه‌ای است. درنتیجه این رنگ‌ها استایلی شیک و رسمی به شما می‌دهند.

در موقعیت‌های دیگر که حالت لباستان از رسمی بودن خارج می‌شود، می‌توانید با خرید یک کفش سفید با تمام لباس‌هایتان ست شوید. البته توجه داشته باشید که در این حالت، نوع کفش خود یک موضوع مهم خواهد بود.

نوع لباس‌ها

 

رنگ یک آیتم در استایل

اگر می‌خواهید تناسب را در ست کردن رنگ کفش با لباس خود به خوبی رعایت کنید، یک قانون ساده وجود دارد. اگر در میان لباس‌هایتان یک جز رنگی خاصی وجود دارد، می‌توانید رنگ کفشتان را نیز بر اساس آن انتخاب کنید. به جرئت می‌توان گفت که این یکی از زیباترین روش‌های ست کردن رنگ کفش با لباس است. کافی است خودتان در استایل بعدی‌تان آن را اجرا کنید.

توجه به تئوری رنگ‌ها

تئوری رنگ‌ها همیشه در ست کردن رنگ کفش با لباس به شما کمک می‌کند. استایل‌های رنگی‌رنگی ممکن است در نظر خیلی از شما مخصوصاً آقایان آن صفت شیک و خاص بودن را نتواند به خوبی اجرا کند. از همین رو انتخاب 2 یا نهایت 3 رنگ در کل استایل هم در آقایان و هم در خانم‌ها کفایت می‌کند.

اگر به تئوری رنگ‌ها نگاهی بیندازید، با رنگ‌های مکمل می‌توانید آشنا شوید. کنار هم قرار گرفتن این طیف رنگی، هماهنگی زیبایی را در لباس‌ها  و کفش‌هایتان به وجود می‌آورد. افزون بر آن در هنگام خرید می‌توانید به راحتی تصمیم بگیرید که هر کدام از آیتم‌ها به چه رنگی باشند.

آموزش ست کردن کفش با رنگ لباس

تاکنون با اهمیت ست کردن و قوانینی که در هنگام خرید کفش باید در نظر بگیرید آشنا شدید. در ادامه چندین ایده ست کردن رنگ کفش با لباس برای نمونه به شما معرفی شده‌اند.

آموزش ست کردن کفش با رنگ لباس

 

 

کفش سفید

 شلوارهای رنگی زمستانی و تابستانی و همچنین جین‌ با کفش سفید، یک ترکیب همیشه طلایی در ست کردن رنگ کفش با لباس است. با این حال در ترکیب کفش سفید با شلوار مشکی کمی سخت‌گیر باشید. ممکن است در برخی استایل‌ها نتواند شیک بودن را نشان دهند.

کفش مشکی

 ست رنگ کفش سیاه با لباس در همان طیف رنگی، شما را خاص می‌کند. خوشبختانه هر نوع کفشی در رنگ مشکی با بیشتر لباس‌ها ست می‌شوند. آقایان در کنار این رنگ می‌توانند با شلوارهای خاکستری، نوک مدادی یا سرمه‌ای نیز هماهنگی زیبایی را ایجاد کنند. علاوه بر آن در بلندتر نشان دادن قد هم بی‌تأثیر نخواهد بود.

کفش طوسی

طوسی یکی از رنگ‌های خنثی است که تقریباً با هر رنگ لباسی زیبا می‌شود. در کنار طوسی می‌توانید از رنگ‌های روشن مانند: صورتی، سرمه‌ای، بنفش، نارنجی یا سفید در یکی از آیتم‌های لباس خود استفاده کنید.

همچنین با انتخاب تناژهای تیره و روشن از رنگ طوسی برای کل آیتم‌های استایلتان می‌توانید یک سازگاری بسیار چشمگیری ایجاد کنید.

کفش طوسی

 

 

کفش قهوه‌ای

انتخاب قهوه‌ای، ست کردن رنگ کفش با لباس را بسیار راحت می‌کند. رنگ‌های خاکی، خاکستری و سرمه‌ای ازجمله رنگ‌هایی هستند که در کنار کفش‌های قهوه‌ای به زیبایی خود را نشان می‌دهند. شما می‌توانید رنگ شلوار خود را نیز از این رنگ‌ها انتخاب کنید.

کفش‌ زرشکی

اگر می‌خواهید کمی بیشتر در ست کردن رنگ کفش با لباس خاص باشید، کفش زرشکی را انتخاب کنید. رنگ‌های هماهنگ با زرشکی در بیشتر مواقع همانند قهوه‌ای هستند. با این حال می‌توانید از شلوارهای جین با رنگ‌های روشن یا قهوه‌ای استفاده کنید. مشکی یا سرمه‌ای هم می‌توانند در مابقی اجزای لباس‌هایتان به کمک شما بیایند.

رنگ‌های شاد

بیشتر کفش‌های مجلسی یا کتانی از این طیف رنگ‌ها هستند. شلوارهای سفید، زغالی یا مشکی به خوبی خود را در کنار این کفش‌های رنگی جای می‌گیرند. با این حال می‌توانید در کنار شلوار مشکی، یکی از آیتم‌های لباستان را رنگ کفشتان ست کنید.

اگر در استایلتان قصد استفاده از ست رنگ کفش روشن با لباس‌ را دارید؛ شلوارهای جین بهترین گزینه برای هماهنگ شدن هستند. از طرفی دیگر می‌توانید رنگ لباس‌هایتان را نیز از دسته آبی، کرم یا سفید انتخاب کنید.

اگر زمان کافی برای پیدا کردن نوع و رنگ کفش مد نظر خود ندارید، شانی لند برای خرید کفش زنانه به شما کمک می‌کند. می‌توانید هر نوع کفشی را از کفش اسپرت دخترانه، کالج دخترانه و بوت دخترانه گرفته تا صندل زنانه، دمپایی روفرشی زنانه و کفش پاشنه بلند زنانه، در رنگ‌های مختلف در این سایت پیدا کنید.

در کنار سفارش کفش زنانه، برای تکمیل استایلتان می‌توانید انواع کیف زنانه ازجمله:  کیف دوشی زنانه، کیف مجلسی دخترانه، کیف پول زنانه ارزان و کیف دستی را با توجه به نیازتان سفارش دهید. تنوع کیف‌ها به گونه‌ای است که برای اسپورت پسندها نیز امکان خرید کیف کمری، کیف پاسپورتی چرم و همچنین کوله پشتی دخترانه در این سایت امکان‌پذیر است.

حتی اگر زمان کافی یا ایده‌ای مناسب برای هماهنگ شدن کیف‌ با کفش مورد نظرتان ندارید، می‌توانید از انواع کیف و کفش زنانه ست و ست کیف ارزان نیز در همین سایت بازدید کنید.

رنگ‌های شاد

 

 

سخن پایانی

زمانی که صحبت از شیک بودن می‌شود، نمی‌توان از هیچ چیزی چشم‌پوشی کرد. از همین رو بیشتر افراد برای ایجاد هماهنگی در میان تمام آیتم‌های پوششی خود وقت زیادی را صرف می‌کنند. یکی از بهترین روش‌های خوب به نظر رسیدن، ست کردن رنگ کفش با لباس است. شما می‌توانید برای استایلی زیبا از نکاتی که در این مقاله به آن اشاره شد، ایده بگیرید و آن را در استایل بعدی‌تان امتحان کنید.

 

سایت شانی لند دارای بهترین کفش های زنانه است، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

کفش بوت زنانه – کفش پاشنه بلند زنانه – کفش اسپرت زنانه – دمپایی زنانه – صندل زنانه – کالج دخترانه – ست کیف و کفش زنانه

سایت شانی لند دارای بهترین کیف های زنانه است، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

ست کیف زنانه – کیف مجلسی چرم – کوله پشتی زنانه – کیف دوشی زنانه – کیف کمری زنانه – کیف پاسپورتی زنانه – کیف دستی – کیف پول چرم

 

 

سایر مقالات:

10 ویژگی ویژگی کفش تخت زنانه و دخترانه + معرفی 5 مدل
بوگیر جاکفشی- 11 روش برای جلوگیری از بوی بد جاکفشی
معرفی 20 مدل کفش پیاده روی زنانه و دخترانه2023 – شانی لند

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. خیلی خوب بود، خسته نباشین
    مطالب حوزه ست کردن بازم بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا