کفش

انواع کفش کتونی زنانه- 10مدل برتر سال2022+ بهترین ست+ عکس

انواع کفش کتونی زنانه ۲۰۲۲

یکی از کفش‌های که خانم‌ها و دختران علاقه بسیاری به خرید آن هنگام خرید کفش زنانه از خود نشان خواهند داد، انواع کفش کتونی زنانه است. به دلیل استقبال بی‌نظیر این عزیزان از انواع کتونی زنانه راحتی، برند‌ها مختلف در سراسر دنیا طرح‌ها و مدل‌های جدیدی برای آن در نظر گرفته‌اند.

خانم‌ها هنگام انتخاب کفش کتونی زنانه راحتی، مطابق با نظر و سلیقه خود از میان طرح‌های متنوع موجود در بازار یکی را انتخاب خواهند کرد. طی این مقاله مطالب ارزشمندی در رابطه با انواع کفش کتونی زنانه و چگونگی خرید کتونی دخترانه پاشنه دار جمع‌آوری کرده‌ایم. در صورت علاقه‌مندی به چنین موضوعاتی، تا انتها مطلب همراه ما باشید.

انواع کفش کتونی زنانه ۲۰۲۲

مشخصات انواع کفش کتونی زنانه

اغلب ما دوست داریم بهترین کتونی زنانه اورجینال را بپوشیم و با آن احساس راحتی کنیم؛ اما آیا اینکه ما فقط علاقه داریم کتانی اصل زنانه را به پا کنیم و گام‌های راحتی با آن برداریم کافی به نظر می‌رسد؟ یک کفش زنانه کتونی باید چه مشخصه‌هایی داشته باشد تا پاهایمان در آن احساس راحتی کند؟

این‌ها سؤالات مهمی هستند که در هنگام خرید انواع کفش‌ کتونی زنانه برای  شما پیش می‌آید. کفش‌هایی که دارای مشخصات زیر باشند، قطعاً از کیفیت بالایی برخوردار هستند. با هم به بررسی این مشخصه‌ها می‌پردازیم.

رویه کتونی

مشخصه خیلی مهمی که در کفش‌های کتانی زنانه شیک که بسیار حائز اهمیت بوده، رویه کتونی است. یک کفش دخترانه کتونی اگر در تابستان پوشیده شود، باید حتماً رویه تنفس‌پذیری داشته باشد؛ چراکه این رویه از تعریق پا در داخل کفش، بوگرفتن و مهم از همه ایجاد بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

رنگ کتونی

از دیگر مشخصات بسیار مهم در انواع کفش کتونی زنانه که مصرف‌کنندگان به آن اهمیت زیادی می‌دهند، رنگ کتانی است. به‌طورکلی یک نوع کفش کتونی زنانه بسیار شیک باید رنگ زیبا و بی‌نظیری داشته باشد و چشم‌ها را به خود خیره کند.

قابلیت شستشو

مشخصه مهم و ویژه در انواع کتونی‌ دخترانه اصل این است که باید به‌راحتی شسته شوند؛ ازاین‌رو آن‌ها را داخل ماشین لباسشویی انداخته و پس از خشک‌شدن بدون آن که نگران خراب‌شدن یا تغییر رنگ کفش شوید، می‌توانید آن را با خیال راحت به پا کنید.

کاربرد پوشیدن انواع کفش کتونی زنانه

برای چه مکان‌هایی باید کفش زنانه کتونی را پوشید؟ امروزه انواع کتانی زنانه از جایگاه بسیار محبوبی برخوردار هستند که بیشتر افراد این کفش‌ها را نسبت به سایر کفش‌های دیگر ترجیح می‌دهند.

در کل ما نمی‌گوییم که بی‌خیال کفش‌های مجلسی و پاشنه‌بلند شوید؛ ولی برای اماکنی که در بخش زیر ارائه می‌دهیم حتماً از کفش‌های کتونی یا اسپرت زنانه و دخترانه استفاده کنید. در این جا به مکان‌های مهمی که مناسب پوشیدن انواع کفش‌ کتونی زنانه باشد، اشاره می‌کنیم.

برای پیاده‌روی و ورزش‌کردن

پیاده‌روی و ورزش با کفش نامناسب تأثیرات مخربی بر نواحی پاها و همچنین کمر می‌گذارد. احتمالاً می‌دانید که ورزش‌کردن با کفش‌های مجلسی حتی اگر از نوع طبی هم باشند، ضرر خیلی زیادی دارد تا مزیت؛ بنابراین اگر کفش‌کتانی دخترانه و زنانه مناسبی برای این کار ندارید، هیچ‌وقت به سمت پیاده‌روی نروید.

برای استایل گرفتن

استایل‌هایی که با انواع کفش زنانه کتونی و دخترانه ست می‌شوند، خیلی زیباتر از استایل‌هایی هستند که با نمونه‌های مجلسی ساخته می‌شوند. ذکر یادآوری اینکه اغلب لباس‌هایی که امروزه ساخته می‌شوند مثل شلوارهای بگ، مام استایل، مام فیت و جین با کفش مجلسی زیبایی که کفش‌های کتانی داشته را ندارند.

برای بیرون رفتن و خریدکردن

مکان مهمی که باید از انواع کفش‌ کتونی زنانه استفاده کرد هنگام خرید است؛ چراکه خریدکردن نیاز به گشت بسیار زیادی دارد؛ بنابراین اگر کفش مناسب و راحتی نداشته باشید، مطمئناً اذیت شده و موجب ایجاد مشکل در ناحیه پاها و کمر می‌شود؛ پس به این قضیه باید توجه ویژه‌ای داشته باشید.

برای سرکار رفتن و مدرسه

از دیگر مکان‌های مهم که پوشیدن کفش‌های زنانه کتان در آن واجب بوده، سرکار و مدرسه رفتن است؛ زیرا مدت طولانی را با این کفش‌ها سپری می‌کنید. درصورتی‌که از کفش کتان استاندارد استفاده نکنید، ممکن است به بیماری مرتبط با ستون فقرات گرفتار شوید.

 

نکات مهم هنگام خرید انواع کتونی

یکی از راحت‌ترین انواع کفش‌های زنانه، کتانی است. خانم‌ها از انواع کفش کتانی زنانه جهت ورزش، انجام فعالیت‌های روزمره و پیاده روی استفاده خواهند کرد؛ بنابراین باید هنگام انتخاب و خرید آن، نهایت دقت را به خرج دهند. از اصلی‌ترین نکات هنگام خرید انواع کفش کتونی زنانه، عبارت هستند از:

محصولات فروشگاه شانی لند

اسپرت زنانه
انواع کفش کتونی زنانه
کتونی دخترانه جودونی
انواع کفش کتونی زنانه
کتونی اسپرت های کپی
انواع کفش کتونی زنانه

 

کفی کتونی دخترانه پاشنه دار

مهم‌ترین فاکتور در رابطه با انواع کفش کتونی زنانه، راحتی پا‌ها در آن است. در نتیجه هنگام انتخاب چنین کفشی، توجه به کفی از اهمیت بسیاری برخوردار است تا پس از استفاده مشکلی برای پا‌ها، ایجاد نشود.

کفی کتونی دخترانه پاشنه دار

 

قیمت کتونی زنانه

یکی دیگر از عوامل مهم هنگام خرید به آن باید توجه شود، قیمت کتونی زنانه یا دخترانه است. قیمت کتونی دخترانه اصل از یک برند معتبر جهانی، بسیار گران خواهد بود؛ زیرا این مدل از انواع کفش کتونی زنانه، کیفیت و ماندگاری بالایی دارا هستند.

فاکتور راحتی کتونی دخترانه

کتونی دخترانه راحتی باید از فاکتور راحتی برخوردار باشد. این مدل کتونی دخترانه راحتی در میان انواع کفش کتونی زنانه، نباید فشاری به پنجه‌های پا وارد کند.

فاکتور راحتی کتونی دخترانه

 

انتخاب کتونی بر اساس سایز پا

هنگام انتخاب انواع کفش کتانی زنانه، باید به سایز و اندازه پا با حساسیت ویژه‌ای توجه شود. کفش کتونی تابستانی مجلسی زنانه، کاملاً باید اندازه پا باشد تا امکان راه رفتن راحت با آن وجود داشته باشد.

جوراب

خانم‌ها هنگام انتخاب کفش کتونی تابستانی زنانه سبک و هر یک از  انواع کفش کتونی زنانه، حتماً جوراب به همراه داشته باشند. خانم‌ها در صورت خرید کتونی زنانه مجلسی بدون استفاده از جوراب، مطمئناً زمان استفاده با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

جوراب

 

چگونگی ست کردن کتونی زنانه سفید با انواع لباس‌ها

در سال‌های گذشته انواع کفش کتونی زنانه، با تغییرات بسیاری در مدل، طرح و رنگ مواجه شده‌اند. طراحان برند‌های معتبر جهانی، هر سال ایده‌های جدید از کفش کتونی دخترانه مجلسی و راحتی ارائه خواهند کرد. سپس افراد مطابق سلیقه و نیاز خود، به سراغ جدید‌ترین مدل کتونی زنانه تابستانی که ست لباس آن‌ها باشند؛ خواهند رفت.

از جمله جدید‌ترین مدل کتونی دخترانه تابستانی، رنگ سفید بوده و این مدل از انواع کفش کتونی زنانه، هرگز جذابیت و محبوبیت خود را در میان خانم‌ها از دست نداده است. در این بخش در رابطه با ست کردن جدید‌ترین مدل کتونی زنانه تابستانی سفید با انواع لباس‌ها، مطالبی بیان خواهد شد.

چگونگی ست کردن کتونی زنانه سفید با انواع لباس‌ها

 

شلوار جین و کتانی

خانم‌ها جهت رسیدن به یک تیپ غیر رسمی، می‌توانند از شلوار جین در کنار جدید‌ترین مدل کتونی دخترانه تابستانی سفید بهره ببرند. این نوع پوشش، در سراسر دنیا رایج بوده و هرگز محبوبیت خود را از دست نخواهد داد. به طور مثال خانم‌ها با استفاده از یک تاپ سفید در کنار یک شلوار جین به رنگ آبی و کتونی زنانه مجلسی، یک استایل زیبا را برای خود به وجود خواهند آورند.

شلوار جین و کتانی

 

ست پیراهن زنانه و کتانی سفید

خانم‌ها در صورت استفاده از پیراهن‌های با برش‌های ذوزنقه‌ای که کمی تناژ صورتی در آن استفاده شده است با یک کتانی سفید، بهترین استایل بهاره یا تابستانه را می‌توانند برای خود ایجاد کنند.

هماهنگی زیبا میان کت و کتانی سفید

ست کت و کتانی سفید، مناسب محیط‌های اداری بوده و در صورت استفاده از ترکیب رنگ‌های گرم و سرد، مطمئناً تیپ عالی شکل خواهد گرفت. به طور مثال، خانم‌ها می‌توانند در محیط کار خود کتانی سفید را با کتی به رنگ بژ، تاپ شیک و دامن خاکستری بپوشند.

استفاده از کتانی سفید در میان انواع کفش کتونی زنانه سال ۲۰۲۲، بسیار پر کاربرد است. به طور معمول استفاده این مدل از انواع کفش کتانی زنانه را با شلوار جین راسته، با استقبال بیشتری مواجه شده است.

خانم‌ها جهت خرید ست کیف و کفش زنانه مانند کفش بوت زنانه، دمپایی زنانه و کفش اسپرت زنانه به شانی لند مراجعه کنند.

هماهنگی زیبا میان کت و کتانی سفید

 

مشهور‌ترین برند‌های تولید‌کننده کتانی

با توجه به تمامی تغییرات به وجود آمده در سبک زندگی افراد جامعه به ویژه خانم‌ها، صاحبان برند‌ها و طراحان آن تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مطابق با آن تغییرات، پیش روند. خانم‌ها هنگام انتخاب انواع کفش کتونی زنانه، عواملی بسیاری مانند قیمت کتونی زنانه، کیفیت و طراحی زیبا را در نظر خواهند گرفت.

اما یکی از دیگر از عواملی که برای آن‌ها هنگام خرید از اهمیت بالایی برخوردار است؛ برند تولیدکننده کتانی است. زیرا بر اساس نظر خانم‌ها، برند‌های معروف هنگام تولید انواع کفش کتانی زنانه، از متریال و جنس با کیفیت بهره خواهند برد.

مشهور‌ترین برند‌های تولید‌کننده کتانی

 

اصلی‌ترین برند‌های تولید‌کننده کتانی در سراسر دنیا، شامل لیست زیر خواهد بود:

ونس

طراحی و  ظاهر جذاب این مدل از انواع کفش کتانی زنانه، منجر به ایجاد استایل و تیپ ساده در خانم‌ها خواهد شد. تنوع رنگ و مدل کتانی‌های برند ونس، با گذشت سال‌های بسیار تغییرات چندانی نکرده است؛ زیرا مخاطبان خاص خود را دارد.

برند پوما

مدل‌های جدید کتانی‌های تولید شده این برند در میان انواع کفش کتانی زنانه، طرف‌داران خاص خود را دارد؛ اما در عرصه رقابت با دیگر برند‌های مشهور دنیا، کمی با مشکل مواجه شده است. کتانی این برند، مناسب افرادی است که به مدت طولانی نمی‌توانند روی پا‌های خود بایستند.

برند پوما

 

شرکت فندی

این شرکت ایتالیایی با استفاده رنگ‌های متنوع و تزئیناتی مانند گل، توانسته است نظر بسیاری از دختران و خانم‌های سراسر دنیا را به سوی جلب کند. البته طراحان این برند با ایجاد تغییراتی در طرح‌های انواع کفش کتونی زنانه، نام خود را در رده برند‌های معروف حفظ کرده و در حفظ جایگاه خود، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

آدیداس

اولین پیشنهاد فروشندگان کتانی به خانم‌ها هنگام انتخاب انواع کفش کتونی زنانه، آدیداس خواهد بود. در صورت انتخاب این برند از سوی خانم‌ها، مطمئن باشند که کسی نمی‌تواند از استایل و کتانی آن‌ها چشم بردارد. زیرا این کتانی‌های این برند، علاوه بر کیفیت از طراحی زیبایی نیز بهره‌مند هستند.

آدیداس

 

گوچی

کتانی‌های برند گوچی در میان انواع کفش کتونی زنانه، به خاطر ظاهر زیبا و جذاب طرف‌داران بسیار دارد. همچنین مدل‌های کلاسیک و قدیمی این برند مانند طرح‌های جدید آن، بسیار محبوب بوده و از میزان فروش بالایی در سراسر دنیا برخوردار است.

برند کانورس

یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کتانی، برند کانورس است. این برند با وجود تبلیغات گسترده و کیفیت بالای کار‌های خود، در بین جوانان طرف‌داران خاص خود را پیدا کرده و جهت نگه‌داشتن این افراد، تمام سعی خود را به کار گرفته است.

برند کانورس

 

خرید جدید‌ترین مدل‌های کتانی زنانه

جهت خرید انواع کفش کتونی زنانه، می‌توان به سایت خرید کفش زنانه‌ شانی لند مراجعه کرد. خانم‌ها در این سایت در کنار صندل زنانه، کالج دخترانه و کفش پاشنه بلند زنانه انواع ست کیف زنانه مانند کوله پشتی زنانه، کیف دوشی زنانه و کیف کمری زنانه خرید کنند.

البته در سایت شانی لند در دسته بندی کیف زنانه امکان انتخاب کیف پول چرم، کیف پاسپورتی چرم، کیف مجلسی زنانه و کیف دستی نیز برای آن‌ها وجود دارد. اما از انواع جدید‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های کفش کتانی زنانه موجود در سایت، شامل لیست زیر خواهد بود:

خرید جدید‌ترین مدل‌های کتانی زنانه

 

کتونی طرح لبخند

مدل کتانی طرح لبخند، ‌بندی بوده و لژ ۲ سانتی در این محصول، راه رفتن را برای خانم‌ها آسان خواهد کرد. رویه کتانی از جنس سویت بوده و در زیره نیز از پی وی سی، استفاده شده است. وجود آستر پارچه‌ای در کتانی، امکان استفاده از این مدل کتانی در هنگام انجام فعالیت‌های روزمره و پیاده روی را به خانم‌ها خواهد داد.

کتونی طرح لبخند

 

ونس طرح دار پروانه‌ای

در این مدل کتانی، از طرح پروانه در رویه استفاده شده است. وجود نوار بغل کش، نوک گرد کتانی در کنار عدم لژ در آن، استفاده از آن را برای خانم‌ها راحت نموده و جنس پی وی سی زیره آن، میزان انعطاف‌پذیری این مدل از انواع کفش کتانی زنانه را به بیشترین حد خود رسانده است.

در رویه ونس طرح دار پروانه‌ای، از چرم مصنوعی به کار گرفته شده و در نتیجه همین امر در کیفیت بالای این محصول با طراحی جذاب، بسیار مؤثر است.

ونس طرح دار پروانه‌ای

 

کفش کتونی مدل ۳ چسبی

از زیبا‌ترین و جدید‌ترین مدل کفش کتانی مناسب استایل اسپرت، کتانی ۳ چسبی در رنگ‌بندی سفید و مشکی است. وجود چسب‌های روی کفش، پاشنه تخت یکسره در کنار قالب استاندار، استفاده از آن را برای خانم‌ها بسیار آسان نموده است.

متریال استفاده شده در زیره، پی یو بوده و تولید‌کنندگان این مدل کتانی در رویه نیز از بیاله کمک گرفته‌اند. کتانی مدل ۳ چسبی، قابلیت پوشیدن در تمام فصل‌های سال را دارا است.

کفش کتونی مدل ۳ چسبی

 

سخن پایانی

کتانی به خاطر انعطاف‌پذیری بالا در کنار حس راحتی، با استقبال بی نظیری از سوی خانم ها مواجه شده است. امروزه برند‌های معروفی اقدام به تولید انواع کفش کتونی زنانه، کرده و در نتیجه خانم ها هنگام انتخاب، راحت تر خرید خواهند کرد. ‌امیدواریم هنگام انتخاب این مدل کفش، از نکات مهم یاد شده در مقاله بهره ببرید.

سایر مقالات:

راهنمای خرید کفش اسپرت زنانه – معرفی 100 مدل کفش اسپرت زنانه
کیف و کفش مناسب زنان قد کوتاه -10 مدل جذاب کفش برای زنان قد کوتاه
مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند – معرفی 25 مدل کفش پاشنه دار زنانه

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. من از سایت شانی لند کوله پشتی خریدم قیمت و کیفیتش خیلی عالی بود

  2. کفش کتونی همیشه کاربرد داره. من ازتون خرید کردم و خیلی راضیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا