کفش

راهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه – 5 نکته که قبل از خرید باید بدانید

نکات مهم برای خرید اینترنتی کفش زنانه

یادگیری نکات مهم در رابطه با راهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه، با توجه به گسترش اینترنت و استارتاپ‌های شکل گرفته در دنیا تکنولوژی، امری واجب و ضروری است. یکی از راه‌های آشنایی با دنیای مد و انتخاب کفش زنانه چون کالج دخترانه و نیم بوت زنانه، مراجعه مجازی به فروشگاه‌های اینترنتی است. در هر صورت خرید کفش از طریف اینترنت نیز اصول و قواعد مخصوص به خود را داشته و خرید را در صورت رعایت این استاندارد‌ها، راحت‌تر خواهد کرد.

از مزیت‌های روش‌های خرید اینترنتی کفش زنانه و کیف دستی، مشاهده رنگ‌بندی کامل اجناس بوده و با صرف کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توان انتخاب کرد. در این مقاله در رابطه با راهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه و نکات مهم خرید کفش زنانه اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد. در صورت تمایل به یادگیری و راهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه، تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

نکات مهم برای خرید اینترنتی کفش زنانه

 

چگونه از یک فروشگاه اینترنتی خرید کنیم؟

بسیاری از افراد با توجه به گسترش اینترنت و استفاده از فضای مجازی، دیگر علاقه به بازار رفتن و سر زدن به مغازه‌ها را نداشته و تمایل به استفاده از این روش برای خرید کفش پاشنه بلند دخترانه و کیف دوشی زنانه را دارند. البته در زمان خرید اینترنتی یکسری مسائل را در نظر باید بگیرند. از اصلی‌ترین نکات مهم خرید کفش زنانه و راهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

محصولات فروشگاه شانی لند

صندل زنانه

بوت زنانه

خرید از فروشگاه اینترنتی که امکان بزرگ نمایی تصویر را دارد

بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی امکان زوم کردن و بزرگ نمایی تصاویر کفش اسپرت زنانه راحت و کوله پشتی کوهنوردی را ندارند، در نتیجه به خاطر عدم اطمینان از جنس و کیفیت کار، اصلاً از این فروشگاه‌ها خرید نکنید. در هنگام انتخاب به این راهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه دقت کنید تا اصطلاحاً سر شما کلاه نرود.

خرید از فروشگاه اینترنتی که امکان بزرگ نمایی تصویر را دارد

 

کفش را انتخاب کنید که مدل‌ها آن را پوشیده‌اند

از دیگر راهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه، مشاهده و تماشا پاخور جنس است. برای یک انتخاب خوب در هنگام خرید کفش زنانه ارزان، دیدن پاخور آن در پا‌های مدل یک امر واجب و ضروری است. بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی عکسی از پاخور کفش را ارائه خواهند داد، اکنون شما با وجود چنین شرایطی می‌توانید یک انتخاب خوب و هوشمندانه داشته باشید.

اندازه دقیق سایز پا‌های خود را بدانید

دانستن سایز دقیق پا، در زمان خرید حضوری و اینترنتی بسیار مهم است. در صورت اطلاع دقیق از سایز پا، می‌توانید یک کفش راحت برای خود انتخاب و سپس خرید کنید؛ بنابراین از راهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه ، دانستن سایز پا بوده و ما در ادامه این مقاله روش‌های اندازه‌گیری درست را به شما ارائه خواهیم داد.

اندازه دقیق سایز پا‌های خود را بدانید

 

ارزیابی دقیق از جدول سایز‌بندی برند‌های مختلف داشته باشید

هر کدام از شرکت‌های تولید کفش، برای اجناس طراحی شده خود یک جدول سایز‌بندی خاص و ویژه‌ای دارند؛ بنابراین از راهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه، اطلاع و بررسی جداول سایز‌بندی برند‌های مختلف کفش است. البته در بیشتر موارد این جداول در فروشگاه‌های اینترنتی وجود داشته و شما با کمک آن‌ها می‌توانید یک انتخاب خوب داشته باشید.

کفش خریداری شده شما از برند‌های باشد که قبلاً از آن استفاده کرده‌اید

در صورتی که در میان برند‌های مختلف کفش، دچار سردرگمی شده‌اید، به سراغ شرکتی بروید که قبلاً از آن خرید کره‌اید. به عبارت دیگر در زمان خرید از طریق فضای مجازی، اولویت انتخاب را به برند شناخته شده خود بدهید.

کفش خریداری شده شما از برند‌های باشد که قبلاً از آن استفاده کرده‌اید

 

جهت اطمینان بیشتر خرید را با یک کفش ارزان شروع کنید

از نکات مهم و راهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه، جهت کسب اطمینان و از بین رفتن ترس این نوع خرید یک کفش ارزان قیمت انتخاب کنید. زیرا در صورت کلاهبرداری مبلغ زیادی را از دست نداده و این گونه تجربه کسب خواهید کرد.

چگونگی برگشت کفش در آن فروشگاه اینترنتی را مطالعه کنید

هنگامی که قصد یک خرید اینترنتی کفش یا کیف مجلسی زنانه را دارید، حتماً در رابطه با بازگشت محصول، عودت مبلغ و تعویض آن کالا اطلاعات لازم را به دست ‌آورید. پس از کسب اطلاعات کامل، سپس اقدام به خرید و درخواست سفارش اینترنتی دهید. یک نکته مهم در راهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه، ایجاد حس اطمینان در بازگشت محصول به فروشگاه اینترنتی است؛ با وجود چنین شرایطی تا حدی خیال خریدار از بابت سفارش راحت خواهد شد.

 

به ارزیابی نظر مشتریان قبلی از فروشگاه بپردازید

در قسمت نظریات یا دیدگاه‌های فروشگاه، مشتریان قبلی مطالبی را عنوان کرده‌اند؛ حتماً این بخش را با دقت مورد مطالعه قرار دهید. زیرا با توجه به این بخش می‌توانید از کیفیت و جنس کفش زنانه و دمپایی روفرشی زنانه اطلاعات لازم را کسب کنید. با استفاده از نکته مهم وراهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه، حدس لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

قسمت مشخصات کفش را با نکته سنجی مطالعه کنید

اگرچه با وجود تصاویر با کیفیت و بزرگ نمایی، امکان بررسی جزئیات وجود دارد؛ اما با وجود این مسئله حتماً بخش مشخصات محصول را خیلی دقیق مورد مطالعه قرار دهید. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی کوچک‌ترین مسائل در رابطه با کفش را بیان کرده‌اند.

قسمت مشخصات کفش را با نکته سنجی مطالعه کنید

 

از فروشگاه مورد اطمینان خرید اینترنتی انجام دهید

در هنگام انتخاب و خرید اینترنتی کیف و کفش، به فروشگاه‌های که نماد الکترونیک (e) را دارا هستند، مراجعه کنید. البته با توجه به نظرات کاربران اینترنتی و سابقه خرید از یک فروشگاه شناخته شده، می‌توانید اقدام به خرید کنید.

در صورت به مراجعه به سایت خرید کفش زنانه شانی لند از راهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه در کنار خرید انواع کیف پول چرم، کیف دوشی زنانه و صندل زنانه بهره ببرید.

 

“در مورد باربری تهران بیشتر بخوانید”

 

عوامل تأثیرگذار در زمان اندازه‌گیری سایز پا

یکی از اولین دغدغه ذهنی افرادی که قصد خرید کفش به شیوه اینترنتی را دارند، مناسب بودن سایز کفش است. بدون شک شما نیز به مانند این افراد در زمان خرید کفش به شیوه اینترنتی هنگام انتخاب سایز پا، دچار یک سردرگمی عجیب خواهید شد. نکته مهم و راهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه ، اندازه‌گیری دقیق و درست سایز پا است.

اندازه دقیقی برای پا وجود نداشته و این اندازه پا‌های افراد بر طبق شیوه زندگی و رفتار‌های روزانه مدام تغییر خواهند کرد؛ این حقیقت تلخ انتخاب کفش و خرید آن را از طریق فضای مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی بسیار سخت‌تر از روش مراجعه حضوری به کفش فروشی‌ها خواهد کرد. در زمان اندازه‌گیری سایز پا در تمام کشور‌ها، چند عامل تأثیر گذار ثابت وجود دارد. از اصلی‌ترین این عوامل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عوامل تأثیرگذار در زمان اندازه‌گیری سایز پا

 

اندازه پا

طراح کفش برند‌های بزرگ و کوچک در سراسر جهان در هنگام اندازه‌گیری پا، از دو واحد اینچ یا سانتی‌متر بهره خواهند برد.

نوع پا

در صورت توجه به پا اطرافیان خود، متوجه پهن یا باریک بودن این عضو از بدن آن‌ها خواهید شد.

تنوع سایز

سایز پا به واسطه پوشیدن جوراب ضخیم یا نازک، تغییر خواهد کرد؛ بنابراین در زمان خرید حتماً یک جوراب که همیشه از آن استفاده خواهید کرد، با خود داشته باشید.

اگر در فضای مجازی و به خصوص در اینستاگرام فعال هستید، به پیج اینستاگرام کیف زنانه شانی لند جهت خرید کیف زنانه، کیف دستی و کیف پاسپورتی چرم مراجعه کنید. با استفاده از این روش خرید اینترنتی، نهایت لذت را از خرید خود ببرید.

تنوع سایز

 

شیوه صحیح اندازه‌گیری سایز پا

در هنگام خرید اینترنتی کفش زنانه، مردانه یا بچه‌گانه نمی‌توان یک راهکار ارائه داد تا بر طبق آن بتوان برای همه فصل‌های سال و تمام طول عمر انتخاب صحیحی انجام داد. از نکات مهم و راهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه، توجه به سن، وزن، دیابت داشتن یا نه و عاملی چون بارداری خانم‌ها را باید در نظر گرفت. در این قسمت نحوه درست به دست آوردن سایز پا را به شما ارائه خواهیم داد. با این روش اندازه‌گیری، می‌توانید سایز پا خود را در هنگام خرید اینترنتی کفش به دست بیاورید.

در نحوه اندازه‌گیری صحیح کفش، ابتدا پا راست خود را روی یک کاغذ سفید قرار دهید تا طرح آن را خود یا به واسطه کسی بکشید. اکنون یک نقطه بر طولانی‌ترین انگشت در طرح تعیین کرده و در ادامه نقطه‌ای دیگر در وسط پاشنه پا مشخص کنید. حال خط‌های موازی و عمودی این دونقطه به سمت چپ یا راست طرح را معین کنید. پس از اتصال خطوط موازی و اندازه‌گیری به واسطه سانتی‌متر، عدد مورد نظر را یادداشت کنید.

این روش را در رابطه با پای چپ نیز انجام دهید تا مشخص شود کدام اندازه‌گیری بزرگ‌تر است. حال اندازه مورد نظر را در جدول سایز‌بندی برندی که قصد خرید از آن را دارید، قرار دهید. پس از به دست آمدن سایز پا به واسطه استفاده از این روش، نوبت به انتخاب و سفارش محصول خواهد بود. البته در صورت تمایل می‌توانید از کفش قبلی خود برای اندازه‌گیری سایز پا استفاده کنید.

بهترین زمان برای اندازه‌گیری سایز پا، هنگام غروب آفتاب است؛ زیرا پا به اندازه نیم شماره بزرگ‌تر خود را نشان خواهد داد. شک نکنید در صورت استفاده از هر کدام جهت اندازه‌گیری سایز پا، راهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه مناسبی هنگام انتخاب خواهند بود.

راهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه

 

پیشنهاد خرید : ست کیف و کفش زنانه – ست کیف زنانه – کیف کمری زنانه

 

جمع‌بندی

یکی از مهم‌ترین دغدغه خانم‌ها و حتی آقایان در زمان خرید کفش اینترنتی از یک فروشگاه، اندازه بودن کفش انتخابی است. با توجه به بیان نکات مهم و راهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه در این مطلب، ‌امیدواریم بتوانید با آسودگی دست به انتخاب بزنید. در صورتی که در زمان خرید کفش از تجربیات مشتریان قبلی استفاده کنید، مطمئن باشید که یک خرید لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

البته بررسی جدول اندازه‌گیری سایز پا و مشخصات محصول را باید از یاد نبرده و زمانی که اطمینان لازم را از معتبر بودن فروشگاه اینترنتی به دست ‌آورید، اقدام به سفارش کفش مورد نظر کنید.

 

سایر مقالات:

جلوگیری از درد پا هنگام پوشیدن کفش پاشنه بلند – 11 پیشنهاد شگفت انگیز
نکات مهم در خرید کفش – 5 نکته جالب در مورد خرید کفش
مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند – معرفی 25 مدل کفش پاشنه دار زنانه

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. خرید اینترنتی کفش یه ریسک بزرگه ولی با اطلاعاتی که شما دادین دیگه نه

  2. امکان داره که یک سایت معتبر برای خرید اینترنتی کفش زنانه معرفی کنید؟

  3. بهترین برند ایرانی کفش کدومه؟ دوستان تجربه ای داشتین در این زمینه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا