کفش

انواع کالج زنانه زیبا وراحت – 20مدل کالج مد روز و بسیار شیک + عکس

انواع کالج زنانه در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف

یکی از انواع کفش زنانه بسیار پرطرف‌دار، مدل کالج زنانه است. انواع کالج زنانه زیبا را باید در گروه کفش‌های با پاشنه تخت قرار داد. مطمئناً به همین دلیل، راه رفتن با آن راحت بوده و خانم‌ها هنگام استفاده از آن مانند کفش پاشنه بلند زنانه ده سانتی، دچار عارضه پیچ خوردگی در قسمت مچ پا نخواهند شد.

خانم‌های خوش سلیقه در جا کفشی خود باید از هر نوع مدل کفشی، یکی را داشته باشند تا در صورت نیاز و مطابق موقعیت از آن استفاده کنند. طی این مقاله در رابطه با انواع کالج زنانه زیبا و جدیدترین مدل کالج زنانه تابستانه، اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد. در صورت علاقه به خرید و انتخاب جدید‌ترین مدل کالج زنانه تابستانه، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

انواع کالج زنانه در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف

 

 

کفش کالج زنانه چه مدل کفش است؟

خانم‌ها نسبت به آقایان علاقه بیشتری به ایجاد تغییرات در استایل و نحوه پوشش خود دارند. با توجه به اهمیت وجودی کفش و بخش جدانشدنی آن از تیپ خانم‌ها، انتخاب بهترین گزینه جهت ست کردن آن با لباس بسیار مهم است. یکی از انواع کفشی که باید خانم‌ها برای خرید آن اقدام کنند؛ کفش کالج تابستانه زنانه سبک است.

کالج زنانه را باید در گروه کفش‌های زنانه پاشنه کوتاه یا تخت قرار داد. نکته بسیار مهم در رابطه با استفاده انواع کفش کالج زنانه زیبا، امکان استفاده از آن در هر موقعیتی زمانی و مکانی است. آن‌ها کفش کالج تابستانه زنانه سبک، را می‌توانند در محیط کار، دانشگاه و هنگام انجام فعالیت‌های روزمره مورد استفاده قرار دهند.

محصولات فروشگاه شانی لند

کالج زنانه
استایل های کفش کالج

کالج لژدار مدل شاینی

کالج چرم یراق دار

 

انواع مدل‌های کالج زنانه

در چند سال گذشته به خاطر استقبال بی‌نظیری که از انواع کالج زنانه زیبا صورت گرفته است؛ برند‌ها و تولیدکنندگان کفش اقدام به طراحی و تولید مدل‌های متنوعی از کالج زنانه پرداخته‌اند. البته این نوع کفش را باید یکی از قدیمی‌ترین مدل کفش‌های زنانه دانست؛ ولی امروز تغییرات بسیاری در طراحی آن صورت داده شده است.

از اصلی‌ترین و جدید‌ترین مدل کالج دخترانه تابستانه در میان انواع کالج زنانه زیبا، می‌توان به لیست طرح‌های زیر اشاره کرد.

انواع مدل‌های کالج زنانه

 

 

مدل پنی کفش کالج تابستانی

شرکت G. H. Bass سال ۱۳۰۸ میلادی، جهت جدا نمودن مدل کالج تابستانی مجلسی زنانه با مدل راحتی آن، یک طرح جدید رو نمایی کرد. طراحان این برند در مدل کالج تابستانی مجلسی زنانه، از نوار چرمی الماسی استفاده کردند. شناخته‌ترین روایت در رابطه با اسم این مدل کفش، قرار دادن یک پنی در درون آن برای خدمتکاران پس از واکس زدن، از سوی مهمانان است.

مدل پنی کفش کالج تابستانی

 

 

کفش کالج ایتالیایی

این مدل کفش کالج در میان انواع کالج زنانه زیبا، مناسب قرار‌های رسمی است. وجود سگک روی کالج در کنار متریال چرم به کار رفته در آن، به ایجاد استایل شیک در خانم‌ها کمک بسیار خواهد کرد.

کالج تابستانی دخترانه راحتی جیر

از این مدل کالج تابستانی دخترانه راحتی، در استایل‌های غیر رسمی و کژوال مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین این نوع کالج مناسب انجام فعالیت‌های روزانه است. رنگ‌بندی‌های انواع کالج زنانه زیبا طرح جیر، سورمه‌ای و قهوه‌ای بوده و رنگ قهوه‌ای آن، از طرف‌داران بیشتری برخوردار است.

کالج تابستانی دخترانه راحتی جیر

 

 

کفش کالج آمریکایی

متریال اصلی کفش کالج‌های زنانه آمریکایی، چرم بوده و با قرار گرفتن یک نوار پهن چرم روی قسمت رویه این مدل از کالج زنانه زیبا، طرح آن را منحصر به فرد ساخته است.

در صورت تمایل به سفارش کفش زنانه به شیوه اینترنتی، شانی لند بهترین گزینه خواهد بود. در این سایت، امکان انتخاب دمپایی زنانه در کنار کیف مجلسی زنانه، کیف دستی، کیف پاسپورتی چرم و کیف کمری زنانه برای شما فراهم است.

مدل منگوله دار کالج تابستانی زنانه راحتی

قدیمی‌ترین انواع کالج زنانه زیبا را، باید مدل منگوله دار آن دانست. این نوع مدل کالج تابستانی زنانه راحتی، اولین بار به واسطه آمریکایی‌ها و بعد‌ها اروپائیان مورد استفاده قرار گرفت. جنس و متریال در این مدل کفش کالج زنانه، چرم جیر ضخیم است. وجود منگوله در این مدل کالج در عین سادگی، ظاهر بسیار زیبایی به آن بخشیده است.

کفش کالج بلژیکی

خانم‌ها از این مدل کفش کالج در میان انواع کالج زنانه زیبا، بیشتر در تیپ‌های کژوال و غیر رسمی استفاده خواهند کرد. در قسمت رویه کالج بلژیکی، دو منگوله قرار داشته و جنس این مدل کفش، جیر و چرم است.

مدل اسبی کفش کالج زنانه

صاحب برند گوسی، روی این مدل از انواع کالج زنانه زیبا نماد اسب را قرار داد. البته او دلیل کار خود را، علاقه و عشق به اسب‌ها بیان نموده است. او با این کار خود، به دنبال گسترش احترام به اسب‌ها از سوی مردم بود.

کالج طرح‌دار

در طراحی این مدل از کالج تابستانه، از طرح‌های چاپی متفاوت و زیبایی استفاده شده و همین طرح‌های زیبا، این مدل از انواع کالج زنانه زیبا را از سادگی خارج کرده است. البته این مدل کالج، بیشتر مطابق سلیقه رده سنی نوجوانان و جوانان بوده و آن را باید یکی از جدید‌ترین مدل کالج دخترانه تابستانه در نظر گرفت.

کالج طرح‌دار

 

 

کفش کالج انگلیسی

جنس کفش کالج انگلیسی، چرم یا جیر است. البته نام دیگر آن، لوفر است و قسمت‌های رویه کفش، طرح‌های برجسته زیبایی دارد. خانم‌ها در صورت استفاده از این مدل کفش کالج انگلیسی، از تیپ و ظاهری زیبایی برخوردار خواهند شد.

قیمت کالج زنانه تابستانه

مخاطبان انواع کالج زنانه زیبا انتظار دارند، مطابق با قیمت پرداختی خود کفش تابستانه با کیفیتی خریداری کنند. البته قیمت کالج دخترانه تابستانه، بسته به نوع جنسی و کیفیت کار کاملاً متفاوت است. همچنین از دیگر عواملی که در قیمت کالج تابستانی دخترانه پاشنه دار، مؤثر است؛ تولید داخلی یا خارجی محصول است.

تولیدات خارجی انواع کالج زنانه زیبا، مطمئناً از قیمت بیشتری نسبت به تولیدات داخلی بهره‌مند هستند. البته هر کدام برند‌های که در زمینه تولید کالج زنانه مجلسی، فعالیت دارند؛ قیمت کالج دخترانه تابستانه یا کالج دخترانه مجلسی، را بر اساس معیار‌های مشخصی، معین خواهند کرد.

خانم‌ها نیز بر اساس نیاز و سلیقه خود دست به انتخاب در میان انواع کالج زنانه زیبا زده و در صورت استفاده از کالج در فعالیت‌های روزانه، مطمئناً به سراغ کالج زنانه تابستانی ارزان خواهند رفت. اما اگر قصد استفاده از کالج دخترانه مجلسی یا مدل کالج زنانه مجلسی را در مهمانی دارند؛ مطمئناً کفش مورد نظر را گران‌تر خرید خواهند کرد.

در صورتی که کالج انتخابی خانم‌ها، از جنس چرم طبیعی باشد؛ قیمت کالج زنانه تابستانه، گران خواهد بود. زیرا این مدل کفش، از دوام و ماندگاری بالایی بهره‌مند بوده و فاکتور ماندگار بالا در کنار طراحی زیبا، نقش مهمی در انتخاب مدل کالج تابستانی مجلسی زنانه دارد.

قیمت کالج زنانه تابستانه

 

 

انتخاب انواع کالج به واسطه خرید اینترنتی

خانم‌ها با استفاده از سایت خرید کفش زنانه ‌شانی لند، امکان خرید ست کیف و کفش زنانه را دارند. دست این عزیزان با مراجعه به این سایت معتبر و قابل اعتماد، باز بوده و می‌توانند برطبق سلیقه، کیفیت، قیمت و کاربرد محصولات خرید کنند.

آن‌ها در کنار سفارش کفش‌های مانند کفش اسپرت زنانه، صندل روفرشی زنانه و نیم بوت زنانه، می‌توانند در بخش کیف زنانه برای خرید ست کیف زنانه، کیف پول چرم، کیف دوشی زنانه و کوله پشتی کوهنوردی اقدام کنند. وجود طرح‌ها و رنگ‌ها متنوع محصولات‌، انتخاب را برای آن‌ها آسان کرده است.

در این سایت پر فروش، نمونه‌ای از انواع کالج زنانه زیبا برای خرید موجود بوده و خانم‌ها بر طبق نظر و کاربرد، می‌توانند انتخاب کنند. چند نمونه کفش کالج زنانه زیبا، عبارت هستند از:

انتخاب انواع کالج به واسطه خرید اینترنتی

 

 

کالج یراق دار چرم

این مدل کفش کالج زنانه، از پاشنه ۳ سانتی و قالب استاندار برخوردار است. جنس رویه کالج یراق دار، چرم صنعتی بوده و در زیره آن از پی وی سی، استفاده شده است. وجود آستر سویت در کنار طرح سنگی رویه کالج، مدل آن را منحصر به فرد کرده و خانم‌ها از این مدل کفش کالج در استایل رسمی و غیر رسمی، می‌توانند بهره ببرند.

کالج طبی لمه مدل کلارک

رنگ زر گلد این مدل کالج، آن را یکی از منحصربه‌فردترین نوع کفش کرده است. خانم‌ها در صورت انتخاب این مدل و رنگ کالج، از آن هنگام انجام فعالیت‌های روزمره در کنار قرار‌های رسمی و غیر رسمی می‌توانند استفاده کنند.

جنس زیره کالج از پلیمر، در رویه نیز از لمه و چرم صنعتی استفاده شده و همچنین کالج طبی لمه مدل کلارک، دارای آستری از سویت است. از دیگر مشخصات این محصول کاربردی لژ ۲ سانتی، پاشنه مربعی شکل و تخت خواهد بود.

کالج منگوله دار مدل لویز

از این مدل کفش کالج در سه رنگ مشکی، قهوه‌ای و سفید در‌شانی لند موجود بوده و طرح منگوله رویه آن، ظاهر بسیار زیبایی به کفش بخشیده است. جنس رویه کالج بیاله، زیره از پی وی سی و در آستر نیز از سویت استفاده شده است.

کالج منگوله دار لویز از طراحی زیبا، کیفیت عالی و رویه قابل انعطافی بهره‌مند بوده و خانم‌ها از آن در تمام طول سال غیر از فصل زمستان، می‌توانند استفاده کنند.

کالج منگوله دار مدل لویز

 

 

سخن پایانی

یکی از کفش‌های مورد علاقه خانم‌ها، کالج است. کالج‌ها به خاطر ظاهر زیبا، جذاب و انعطاف‌پذیر بسیار همواره جز انتخاب‌های اول خانم‌ها هنگام خرید هستند. انواع کالج زنانه زیبا را می‌توان به راحتی با هر نوع استیلی ست کرد. بسیاری از خانم‌ها از این مدل کفش برای پیاده روی، انجام کار‌های روزانه خود یا حتی مهمانی‌ها استفاده خواهند کرد. البته هنگام انتخاب کفش کالج، باید موقعیت زمانی و مکانی را در نظر داشته باشند.

سایر مقالات:

کفش مناسب پای چاق – 5 مدل کفش زنانه طبی برای تحمل وزن سنگین
کفش مناسب پای سالمندان – 5 مدل کفش زنانه برای سالمندان
راهنمای خرید کفش اسپرت زنانه – معرفی 100 مدل کفش اسپرت زنانه

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. واقعا تنوع کالج هاتون عالی بود
    من سه جفت خریدم و خیلی خوشگلن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا