کیف

خرید کیف زنانه ارزان- معرفی 5 مدل + عکس + قیمت

چگونه یک خرید کیف زنانه ارزان داشته باشیم؟

آیا شما به دنبال خرید کیف زنانه ارزان نیستید؟ یکی از دغدغه‌های بانوان، خرید اینترنتی کیف زنانه ارزان برای محل کار یا دورهمی‌های خانوادگی است که به لحاظ اقتصادی خرید به‌صرفه‌ای انجام دهند.

انتخاب کیف در استایل ارتباطی با سن ندارد و هر خانمی که به فکر مرتب‌تر دیده‌شدن ظاهر خود است، این اصل مهم را در هنگام انتخاب استایل فراموش نمی‌کند.

اگر به دنبال خرید انواع کیف دخترانه ارزان و با کیفیت هستید، در ادامه این مطالب همراه ما باشید تا توضیحات فنی و کاملاً کاربردی در رابطه با خرید کیف‌های زنانه ارزان در اختیار شما قرار دهیم.

چگونه یک خرید کیف زنانه ارزان داشته باشیم؟

 

 

خرید انواع کیف زنانه ارزان

یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها در استایل خانم‌ها کیف است که علاوه بر جنبه حمل‌ونقل، بر خوش‌تیپ‌تر دیده شدن شما تأثیر زیادی دارد. با توجه به اینکه در این دوره شیک‌پوش بودن حرف اول را در جامعه می‌زند، داشتن یک کمد کیف‌های متفاوت و زیبا حس خوبی را به خانم‌ها می‌دهد و کیف خود را با هر رنگ و لباسی راحت‌تر ست می‌کنند.

خرید کیف دوشی زنانه

یکی از پرکاربردترین کیف‌ها برای بانوان و آقایان کیف دوشی زنانه است که به دلیل درگیر نشدن دست برای حمل آن، طرف‌داران زیادی دارد. تاریخچه طراحی کیف دوشی به دهه ۱۸۶۰ برای استفاده پستچی‌ها یا نامه‌برها  برمی‌گردد که آن‌ها راحت‌تر نامه‌ها را به همراه وسیله نقلیه حمل کنند.

اولین برند تولیدکننده این نوع کیف، برند globe de martin است که مدل‌های متنوعی را طراحی و تولید کرد. از مشخصات ظاهری کیف دوشی زنانه می‌توان به دو دسته بلند که قابلیت تعویض دارند، سایز بزرگ و دهانه زیپ‌دار آن‌ها اشاره کرد. قیمت کیف دوشی زنانه با توجه به میزان حجم استفاده و کارایی آن مناسب است.

خرید کیف مجلسی زنانه

انتخاب کیف مجلسی زنانه منجر به باوقارتر و شکیل‌تر دیده شدن استایل شما می‌شود. سایز کیف‌های مجلسی به نسبت سایز کیف‌های دوشی کوچک‌تر است؛ زیرا در مهمانی‌ها نیازی به بردن وسیله‌های اضافی نیست.

در هنگام انتخاب کیف مجلسی به سایز اندام و رنگ سایر اکسسوری‌های خود دقت کنید؛ چون رعایت نکردن این نکات ریز باعث شلخته دیده شدن شما می‌شود. مدل‌های پر طرف‌دار کیف‌های مجلسی در بین دختران کیف‌های دستی مجلسی، کیف‌های رودوشی مجلسی و کیف‌های با دسته کوچک هستند.

قیمت کیف مجلسی زنانه با توجه به نوع جنس پارچه کیف، برند و سایز آن متفاوت است. اگر به دنبال خرید کیف مجلسی زنانه ارزان هستید، می‌توانید به حراجی‌هایی که در فصول مختلف سال برگزار می‌شوند، مراجعه کنید.

خرید کیف مجلسی زنانه

 

خرید کیف چرم زنانه

انتخاب کیف چرم زنانه در استایل خود، انتخاب شیک و هوشمندانه بانوان خوش‌سلیقه است؛ به این دلیل که کیف چرم سال‌های طولانی است که در بازار وجود دارد و هیچ وقت از مد نمی‌افتد. همچنین این کیف مقاومت و استحکام بالایی به خاطر وجود چرم دارد که به راحتی خراب نمی‌شود.

قیمت کیف چرم زنانه به دلیل استفاده از پوست حیواناتی مانند: گوسفند، بز و گاومیش نسبت به سایر کیف‌ها بالاتر است؛ اما این قیمت بالا به خاطر دوام و کیفیت بالای محصول که در برابر ضربه و نور آفتاب مقاوم است، ارزشش را دارد. البته اگر به دنبال خرید کیف زنانه ارزان چرم هستید، می‌توانید از کیف‌های چرم باکیفیت پایین استفاده کنید.

در هنگام استفاده از کیف چرم مجلسی زنانه باید به نوع لباس خود توجه داشته باشید. اگر پارچه لباس شما طرح‌دار است، بهتر است از کیف چرم ساده استفاده کنید؛ اگر هم لباس شما ساده است، می‌توانید با انتخاب یک کیف چرم مجلسی زنانه طرح دار به استایل خود رنگ ببخشید.

خرید کیف اسپرت زنانه

امروزه تنوع شرکت‌های تولیدی در تولید کیف، خرید کیف زنانه ارزان را راحت‌تر کرده است. شرکت‌های تولیدکننده کیف‌های اسپرت برای ساخت کیف از جنس‌های مرغوب با ضمانت چند ساله استفاده می‌کنند.

یکی از دلایل برتری کیف اسپرت زنانه نسبت به سایر کیف‌ها، تولید با مد روز دنیا است که کیف‌های مصرفی شما از چرخه مد خارج نمی‌شوند. این نوع کیف‌ها بیشتر برای دخترهای جوان مناسب هستند که از لحاظ رنگ و مدل هیچ محدودیتی ندارند. جنس پارچه و الیاف‌ که در حین تولید از آن استفاده می‌کنند، جنس‌های برزنت، نخی، جین و چرم طبیعی هستند.

کیف‌های دوشی اسپرت و کوله‌پشتی یکی دیگر از مدل‌های پرطرف‌دار کیف‌های اسپرت هستند که اگر می‌خواهید یک خرید کیف زنانه ارزان داشته باشید، بهترین گزینه هستند.

خرید کیف اسپرت زنانه

 

 

خرید کیف دخترانه

اگر به دنبال خرید کیف زنانه ارزان برای کادو دادن به دختر نوجوان یا کودک هستید، کیف‌های دخترانه گزینه خوبی است. انتخاب کیف مناسب زنان با انتخاب کیف برای دختران نوجوان با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. به دلیل تنوع در مدل کیف‌های دخترانه انتخاب و خرید آن‌ها راحت‌تر است.

سایز کیف‌های دخترانه در مقایسه با کیف‌ های دستی و رودوشی زنانه کوچک‌تر است و این کیف‌ها تنوع رنگ و مدل بالایی دارند. ۵ نوع از کیف‌های دخترانه شامل موارد زیر هستند:

  • کیف‌های دخترانه اسپرت
  • کیف‌های دخترانه موبایلی
  • کوله‌پشتی‌های دخترانه رنگی
  • کیف پول‌های دخترانه
  • کیف‌های پاسپورتی دخترانه

در هنگام خرید کیف زنانه ارزان به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اگر به دنبال خرید کیف زنانه ارزان و باکیفیت هستید، رعایت یک سری نکات اصولی ضروری است. اگر به این نکات توجه داشته باشید، می‌توانید خرید مطمئنی انجام دهید؛ به‌طوری‌که کیف خریداری شده تا چند سال فرسوده نشود. در ادامه نکات مهمی گفته می‌شود که توصیه می‌شود در صورت نیاز به آن‌ها توجه کنید.

در هنگام خرید کیف زنانه ارزان به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 

 

نکات مهم درباره جنس کیف

پارچه تشکیل دهنده کیف انواع مختلفی دارد که از جمله: پارچه‌های کتان، پارچه‌های پشمی، خز، حصیر، نخ پنبه، جیر، کرباس و چرم هستند. در بین کیف‌های موجود، کیف‌های چرم کیفیت بهتری دارند و دیرتر خراب می‌شوند. در هنگام خرید کیف به دوخت مرتب، تعداد جیب، نرمی کیف و نخ استفاده شده در کیف توجه کنید.

برای اینکه یک خرید کیف زنانه ارزان و باکیفیت داشته باشید، در مورد جنس‌های موجود در بازار اطلاعات مختصری کسب کنید و چند مدل کیف را از نزدیک مشاهده کنید و دست بزنید تا جنس مرغوب را بشناسید.

نکات مهم درباره برند کیف

امروزه به دلیل بازار داغ تولید کیف و گران بودن کیف‌های برند، کیف‌های فیک و ارزان قیمت در بازار وجود دارند؛ اما به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه سه از کیفیت پایینی برخوردار هستند. همین کیف‌های بی‌کیفیت به دلیل قیمت کم در بین کسانی که به دنبال خرید کیف زنانه ارزان هستند، طرف‌داران خود را دارند.

اگر به دنبال آشنایی با بهترین برندهای معروف در بازار و کشور تولیدکننده‌های آن‌ها هستید، جدول زیر را مشاهده کنید.

نام برند کشور تولیدکننده سال تولید
Chanel پاریس ۱۹۱۰
Louis Vuitton پاریس ۱۸۵۴
Valentino ناپل ایتالیا ۱۹۵۲
Prada میلان ایتالیا ۱۹۱۳
Coach چین ۱۹۴۱

نکات مهم درباره برند کیف

نکات مهم درباره قیمت کیف

لزوماً قیمت بالای یک کیف نشانه باکیفیت بودن آن نیست؛ چه بسا کیف‌های گران قیمتی که جنس خوبی ندارند. نوع دوخت، سایز، جنس، آسترهای موجود در کیف، برند، زیپ‌های به کار برده شده و رنگ بر قیمت کیف تأثیر مستقیمی می‌گذارند.

کیف‌های زنانه و دخترانه در رنج قیمت مختلفی در بازار وجود دارند که افراد فقیر و ثروتمند را پوشش می‌دهند و از هر قشری می‌توانند این وسیله را خریداری کنند. در نتیجه شما باید به بودجه مد نظر خود توجه داشته باشید تا با در نظر گرفتن توان مالی خود یک خرید کیف زنانه ارزان با کارایی بالا انجام دهید.

خرید کیف زنانه ارزان و شیک با شانی لند

با توضیحاتی که ارائه شد، آیا به دنبال یک سایت معتبر خرید کیف زنانه ارزان هستید؟ پیشنهاد ما به شما سایت فروشگاهی شانی لند است که محصولات فوق‌العاده باکیفیت و خوش قیمتی نظیر کیف و کفش به بازار عرضه می‌کند.

سایت ما تمامی مدل‌های به‌روز کیف و کفش در جنس و رنگ‌های متنوع موجود در بازار را در سایت فروشگاهی خود دارد. بعد از خرید از این سایت امکان بازگشت محصول خریداری شده توسط مشتری به مجموعه شانی لند وجود دارد و برای تمامی محصولات خود گارانتی ارائه می‌دهد.

خرید کیف زنانه ارزان و شیک با شانی لند

 

سؤالات متداول

۱. چرا کیف‌های اسپرت طرف‌داران زیادی دارند؟

به دلیل استفاده روزانه و راحت‌تر بودن آن‌ها

۲. بهترین سایت برای خرید کیف زنانه ارزان کدام است؟

سایت فروشگاهی شانی لند

۳. پرفروش‌ترین برند خارجی کیف‌های زنانه کدام است؟

Chanel، Hermes  

 

سخن پایانی

کیف یکی از آیتم‌های مهم در داشتن استایلی شیک است که انتخاب درست آن باعث خوش‌تیپ‌تر دیده شدن فرد می‌شود. اگر بتوانید یک خرید کیف زنانه ارزان از سایت‌های فروشگاهی اینترنتی یا حراجی‌ها انجام دهید، می‌توانید در رنگ و مدل‌های متفاوت، چند کیف خریداری کنید که در هنگام انتخاب کیف برای استایل مورد نظر دست شما باز باشد.

در این مطالب سعی کردیم که به صورت فنی و تخصصی کیف را از جنبه‌های مختلف بررسی کنیم تا شما اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید. آرزومندیم با توجه به این مطالب بهترین انتخاب را انجام دهید.

سایت شانی لند ارائه دهنده بهترین مدل های کیف زنانه و دخترانه

محصولات :

سایر مقالات:

نشانه‌ های نیاز به کفی طبی – بررسی 3 مدل کفی طبی
معرفی 23 مورد برند های خارجی کیف زنانه + عکس + قیمت
پرطرفدارترین برندهای ایرانی کیف زنانه- کیف ارزان- قیمت 1402

 

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. من از شما توی این چند سال کفش و روفرشی زیاد خریدم و جدیدا کیف هم خریدم، واقعا با توجه به قیمتهاتون خیلی عالیه و به هر کیم گفتم ازتون خرید کرده، انشالا که موفق باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا