کفش

بهترین کفش های راحتی زنانه را بشناسید ! بررسی و معرفی بیش از 10 مدل

کفش‌های راحتی زنانه را بشناسید!

سبک‌های متنوعی از کفش در سراسر دنیا وجود دارد که هر کدام برای خود تاریخ و هویت ویژه‌ای دارند.کفش راحت زنانه یکی از پرطرفدارترین کفش‌هایی است که در دنیای مد و فشن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتخاب شما کالج دخترانه است یا دمپایی صندل زنانه؟ در بازار انواع کفش‌های راحتی زنانه وجود دارد که به دلیل کاربردی ‌بودن آن‌ها از استقبال چشمگیری برخوردار هستند.

برخی از انواع کفش‌های زنانه جهت استفاده در موقعیت‌های خاص و ویژه طراحی و تولید شده‌اند.در این مقاله در رابطه ‌با انواع کفش زنانه، جنس کفش راحت زنانه و قیمت آن‌ها، اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. در صورت علاقه‌مندی به این موضوع تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کفش‌های راحتی زنانه را بشناسید!

 

انواع کفش‌های راحتی زنانه

اغلب خانم‌ها انواع کفش زنانه را طبق مد روز انتخاب می‌کنند.و همچنین در زمان انتخاب کفش راحت زنانه به دنبال کفشی هستند که ظاهری زیبا داشته باشد و به‌راحتی با انواع کیف زنانه ست شود.

طراحان صنعت کفش نیز این موضوع را در نظر گرفته‌اند و کفش‌های متنوعی را برای موقعیت‌های مختلف طراحی می‌کنند.

استقبال خانم‌ها از انواع کفش‌های راحت زنانه برای سرکار به دلیل عدم تعرق، بسیار زیاد است و استفاده از این کفش‌ها باعث می‌شود که پا به‌هیچ‌عنوان تاول نزند.یا در زمان پیاده روی از کفش اسپرت زنانه راحت بهره خواهند برد. از اصلی‌ترین کفش راحت زنانه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

محصولات فروشگاه شانی لند

کفش اسپرت زنانه

کفش ونس زنانه

کفش کتونی زنانه

 

 

 

کالج یا لوفر

ظاهر این مدل کفش راحت زنانه بسیار شیک بوده و در صورت تمایل می‌توانید آن را با دامن، شلوار جین یا گشاد ست کنید.جنس کفش راحت زنانه معمولاً جیر، مخمل یا چرم بوده و به شکل پاشنه کوتاه یا تخت است.

کلاسیک آکسفورد

 

کلاسیک آکسفورد

کفش کلاسیک آکسفورد نمونه‌ای از کفش‌هایی است که به‌راحتی کارایی خود را از دست نمی‌دهد و شما می‌توانید این نوع کفش را در مهمانی یا عروسی با کیف دوشی دخترانه ست کنید.

کلاسیک آکسفورد

 

کفش پاشنه دار زنانه پشت باز

اطمینان داشته باشید که در صورت استفاده از این کفش‌های زنانه راحت رسمی از نوع پاشنه بلند، در یک مهمانی دوستانه ظاهر زیبایی خواهید داشت. کفش پاشنه دار زنانه قابلیت استفاده در هر موقعیتی را داشته و امکان ست شدن با پیراهن، دامن و شلوار را دارد.

نیم بوت زنانه رسمی

از مدل‌های پرطرف‌دار کفش راحتی ، نیم بوت زنانه است. این مدل کفش از پا در برابر سرما محافظت خواهد کرد. اگر به دنبال استفاده از این مدل کفش راحتی زنانه برای سرکار هستید از رنگ‌های طوسی، قهوه‌ای و مشکی آن بهره ببرید. رنگ سفید، سبز و آبی نیز یک استایل شیکی را به شما هدیه خواهد بخشید.

نیم بوت زنانه رسمی

 

اسلیپر

این مدل کفش راحت زنانه را می‌توان با شلوارک و شلوار جین یا حتی پیراهن هم پوشید. این کفش راحت زنانه را با انواع کیف پاسپورتی ست کرده و از استفاده آن لذت ببرید.

کفش پاشنه بلند نوک باریک

این مدل یکی از انواع کفش پاشنه‌بلند کلاسیک بوده و لازم است هر خانمی یک جفت از آن را داشته باشد.خیلی راحت با شلوار جین و تیشرت امکان ست شدن داشته و مطمئناً یک استایل رسمی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

کفش پاشنه بلند نوک باریک

 

صندل زنانه رسمی

صندل زنانه رسمی و کفش‌های بنددار از جمله کفش‌های راحتی زنانه برای مهمانی به شمار می‌روند.استفاده از این مدل کفش راحتی زنانه با پیراهن در فصل گرم تابستان، پاهای شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

کفش ساحلی

طراحی کفش‌های ساحلی به شکل پاشنه پهن انجام می‌شود تا از اذیت‌شدن پاها در حین راه‌رفتن جلوگیری شود. این نوع کفش‌ها مدل‌های متنوعی دارند.شما می‌توانید در اینستاگرام کفش زنانه‌شانی لند، انواع طرح‌های ساده و مدرن را مشاهده کنید و در صورت تمایل از این فروشگاه خرید کنید.

کفش ساحلی

 

بروژ

اگر شما به دنبال یک استایل شیک هستید، می‌توانید از کیف‌دستی چرم زنانه به همراه کفش پاشنه‌کوتاه چرم  بروژ استفاده کنید.این مدل کفش زنانه راحت برای مهمانی مناسب است و قابلیت ست‌شدن با کت‌وشلوار را دارد.

.

میول

میول یک انتخاب عالی برای کفش راحتی بانوان است.. این مدل از انواع کفش راحتی به شکل ساده یا طرح دار، طراحی و تولید شده است.این کفش را می‌توانید با کت‌وشلوار یا پیراهن استفاده کنید.

کفش کتانی

سنیکرز سفید برای جنسیت خاصی طراحی نشده است و می‌توانید آن را با هر نوع لباسی ست کنید.رنگ سفید این کتانی بیشتر مورد استقبال مخاطب قرار گرفته است؛ اما رنگ‌های دیگر آن نیز قابل ست شدن با کوله پشتی زنانه را دارند.

کتانی ورزشی

شما می‌توانید از کفش اسپرت علاوه بر ورزش در محل کار و دانشگاه استفاده کنید. این کفش زنانه راحت برای ورزش بسیار مناسب است و لازم است هر فردی یکی از این کفش را در کمد خود داشته باشد.

کتانی ورزشی

 

کفش‌های لژ دار

این مدل کفش راحتی در کمد هر خانمی وجود دارد تا در صورت نیاز با استایل رسمی یا غیررسمی ست کند. کفش لژ دار یکی از انواع مدل کفش راحتی برای بانوان است.

کفش باله

این مدل کفش راحت زنانه، همیشه مد بوده و رنگ سفید آن بسیار مورد استقبال بانوان قرار گرفته است.این مدل کفش در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود و می‌توانید آن را با شلوار راسته پارچه‌ای بپوشید.

کفش باله

 

انتخاب کفش زنانه راحت برای عروسی و کار

محل کار نیاز‌مند یک استایل شیک، مرتب و در عین حال راحت است.بسیاری از افراد مدت‌زمان زیادی از شبانه‌روز را در محل کار سپری می‌کنند؛ بنابراین نیازمند یک کفش راحت برای سرکار هستند.

بیشتر افراد در زمان خرید کفش علاوه بر قیمت کفش راحت زنانه به راحت بودن آن نیز توجه می‌کنند.رنگ کفش راحت زنانه برای سرکار بهتر است از میان رنگ‌های با تناژ تیره انتخاب شود.کفش میول ساده و پاشنه‌بلند کلاسیک برای چنین محیطی مناسب است.

در زمان انتخاب و خرید یک کفش زنانه راحت برای عروسی به سایت خرید کیف زنانه ‌شانی لند مراجعه کرده و علاوه بر خرید کفش یک کیف مجلسی زنانه نیز انتخاب کنید.

رنگ کفش راحت زنانه در این سایت متنوع است و شما می‌توانید به‌راحتی کفش موردعلاقه خود را سفارش دهید.

انتخاب کفش زنانه راحت برای عروسی و کار

 

ویژگی کفش راحت برای بانوان

در زمان خرید کفش راحت زنانه باید به یک سری نکات توجه کنید تا خرید بهتری داشته باشید.از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی کفش راحت برای بانوان، عبارت هستند از:

اندازه کفش

کفش باید متناسب با سایز پا خریداری شود؛ زیرا بزرگ‌بودن آن باعث جلوگیری از درست راه‌رفتن می‌شود و کوچک بودن آن پوست پا را می‌سابد.

کیف پاسپورتی چرم، دمپایی زنانه، کیف پول زنانه مجلسی و کیف کمری از جمله محصولات سایت شانی لند هستند که کیفیت بالایی دارند.

جنس کفش

جنس کفش باید پا شما را از هر نوع میکروب، عرق کردن، قارچ و بو گرفتن در‌امان نگه دارد. بهترین جنس کفش راحت زنانه چرم است؛ زیرا تمام مزیت‌های اشاره شده در بالا را دارد.

جنس کفش

 

پاشنه پا

جهت جلوگیری از هر گونه آسیب به ستون فقرات و زانو، به طور معمول پاشنه استاندارد کفش‌ها باید بین ۲ تا ۴ سانتی‌متر باشد. هر چه پاشنه کفش پهن‌تر، آسیب کمتری به زانو و ستون فقرات وارد خواهد شد.

امکان تغییر اندازه کفش

گاهی اوقات وجود بند، چسب، قلاب و سگک منجر به تغییر سایز کفش می شود؛ پس بهتراست در زمان خرید کفش این مسئله را در نظر بگیرید.

امکان تغییر اندازه کفش

 

انعطاف کفش

کفش راحت زنانه باید انعطاف کافی داشته باشد تا از ایجاد هر گونه آسیب به پا‌ها جلوگیری کند. از فواید پوشیدن کفش مناسب با انعطاف کافی، مراقبت در برابر میخچه است.

کفه کفش

جهت جلوگیری از هر گونه کمر درد یا درد زانو، کفه کفش باید فضا خالی کف را به طور کامل پوشش دهد.

با وجود ویژگی‌های گفته شده، در زمان خرید به سراغ برند‌ها مشهور که در زمینه تولید کیف و کفش فعالیت دارند، بروید.

زیرا این شرکت‌ها از بهترین متخصصان جهت طراحی کفش و باکیفیت‌ترین جنس‌ها استفاده می‌کند.

این کفش‌ها دوام بسیار زیادی دارند.

البته بهتر است عصر‌ها برای خرید کفش به مغازه‌ها مراجعه کنید؛ زیرا در این زمان پا بیشترین ورم خود را دارد. در نتیجه بهترین زمان برای خرید و انتخاب است.

کفه کفش

 

پیشنهاد : خرید ست کیف  از سایت شانی لند

 

جمع‌بندی

وجود انواع کفش راحت زنانه در طرح‌ها و مدل‌های متفاوت که برای استفاده در موقعیت‌های متعدد تولید شده‌اند، دست بانوان را در زمان انتخاب باز گذاشته‌اند. برند‌های تولید کفش، آن‌ها را در رنگ‌ها و طرح‌ها متنوع جهت ست کردن با هر نوع لباسی طراحی کرده و به بازار جهت فروش عرضه کرده‌اند. خانم‌ها در زمان خرید می‌توانند بر اساس اطلاعات و اولویت خود، دست به انتخاب بزنند.

در این مقاله ما تمام تلاش خود را برای معرفی پرکاربردترین انواع کفش راحت زنانه کرده‌ایم.توصیه ما به شما داشتن چند مورد از این مدل کفش‌ها در کمد خانه بوده تا در زمان لازم بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

سایر مقالات:

راهنمای خرید دمپایی روفرشی زنانه
راهنمای خرید کفش پاشنه دار زنانه – 100 مدل کفش پاشنه بلند زنانه
راهنمای خرید کفش اسپرت زنانه – معرفی 100 مدل کفش اسپرت زنانه

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. من چند بار تاحالا خرید کردم ازتون کیفیت به نسبت قیمت خوب بوده

  2. کفی کفش خیلی مهمه ولی خیلیا فقط به ظاهر و دوخت و … کفش نگاه میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا