کفش

اصول ست کردن کیف و کفش زنانه – 8 نکته جذاب ست کردن که باید بدانید!

۸ باید و نباید مهم در ست کردن کیف و کفش

زمانی که جمله ست کردن کیف و کفش یا اصول ست کردن کیف و کفش زنانه به گوش شما می‌رسد، شاید اولین جرقه که در ذهن شما زده شود، یک رنگ و طرح بودن کیف و کفش باشد. در صورتی که دنیا مدرن امروز دیگر چنین چیزی را از مخاطب طلب نخواهد کرد؛ زیرا دیگر هیچ نوع قانونی برای انتخاب و پوشش لباس افراد وجود ندارد که بر طبق آن اشخاص دست به انتخاب بزنند. به عبارت دیگر، مسأله اصلی آزادی فرد در انتخاب و پوشیدن لباس است.

حال اگر سلیقه شما ست کردن انواع کفش زنانه با کیف زنانه است، با ما تا انتها مقاله همراه باشید. در این مطلب در مورد نحوه به کار‌گیری اصول ست کردن کیف و کفش زنانه و روش‌های ست کردن کیف و کفش اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد. در صورت تمایل، این مقاله را مورد مطالعه قرار دهید.

اصول ست کردن کیف و کفش زنانه

 

ویدیو : اصول ست کردن کیف و کفش زنانه

 

محصولات فروشگاه شانی لند

کفش پاشنه بلند زنانه

کفش کالج زنانه

کفش طبی زنانه

باید‌ها و نباید‌های ست کردن کیف و کفش

امروزه در رابطه با اصول ست کردن کیف و کفش زنانه، دیدگاه‌ها و نظرات متفاوتی وجود دارد. برخی بر این عقیده هستند که استفاده از اکسسوری دیگر نباید مورد استفاده قرار بگیرد؛ زیرا در دنیای مد جای ندارد. نظری برخی دیگر از صاحب‌نظران دنیایی مد، برخلاف این گفته است. با این وجود در زمان انجام ست کامل کیف و کفش زنانه، یک سری اصول و روش‌های را باید در نظر بگیرید. از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اصول ست کردن کیف و کفش زنانه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

باید‌ها و نباید‌های ست کردن کیف و کفش

 

باید رنگ و طرح اصلی کیف و کفش با هم ست شوند

یکی از اولین نکات مورد توجه در رابطه با رعایت اصول ست کردن کیف و کفش، هماهنگ بودن رنگ این دو است. توجه به این مسأله در ست کردن کیف و کفش دخترانه نیز کاربردی خواهد بود.

باید رنگ و طرح اصلی کیف و کفش با هم ست شوند

 

از رنگ‌ها خنثی بهره ببرید

اگر که در استایل خود از یک رنگ استفاده کرده‌اید، اطمینان حاصل کنید که کیف و کفش شما ست باشند. طیف‌های گسترده‌ای یک رنگ بسیار برای شما کارآمد و مؤثر خواهند بود.

از رنگ‌ها خنثی بهره ببرید

 

جنس کیف و کفش با هم تطابق داشته باشند

به همان اندازه که رعایت رنگ‌بندی کیف و کفش ست دخنراته و زنانه، در اصول ست کردن کیف و کفش دخترانه پر اهمیت است، از یک جنس بودن این دو نیز بسیار مهم است. مثلاً اگر کفش اسپرت زنانه شما از جنس چرم است، کیف دوشی چرمی انتخاب کنید.

جنس کیف و کفش با هم تطابق داشته باشند

 

در استایل و تیپ خود از یک رنگ استفاده نکنید

در مورد رنگ‌بندی کیف و کفش دخترانه و زنانه این امر بسیار مهم است که از یک رنگ بهره نبرید. از یک طیف رنگی می‌توانید استفاده کنید. مثلاً روفرشی زنانه مجلسی طوسی تیره خود را با یک کیف مجلسی طوسی روشن ست کنید.

در استایل و تیپ خود از یک رنگ استفاده نکنید

 

از یک جنس در کل تیپ خود استفاده نکنید

مثلاً اگر کیف و کفش شما از جنس جین است، مانتو و شلوار شما نیز از این جنس نباشید. تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا مانتو و شلوار شما مثلاً نخی، چرم یا کرپ باشد.

از یک جنس در کل تیپ خود استفاده نکنید

 

فصل‌ها را در نظر بگیرید

برطبق اصول ست کردن کیف و کفش زنانه، نباید لباس‌های فصل گرم را در فصل سرد سال بپوشید. به طور مثال شما امکان استفاده از یک کت زمستانی در کنار یک شلوار خنک تابستانی را نخواهید داشت. کیف و کفش تابستانه را در فصل تابستان و در فصل زمستان نیز از کیف و کفش زمستانه استفاده کنید.

فصل‌ها را در نظر بگیرید

 

از یک طرح یکسان برای کل تیپ خود استفاده نکنید

اگر لباس شما طرح دار یا گلدار است، حتماً  باید کیف شما ساده باشد. البته دراین میان مطمئن باشید که کیف و کفش از یک طرح برخوردار باشند؛ ولی از این طرح در کل استایل بهره نبرید. زیرا از یک سو، استایل شما شلوغ یا زیادی ساده به نظر خواهد رسید. از جانب دیگر، در نظر دیگران استایل شما زشت دیده خواهد شد.

از یک طرح یکسان برای کل تیپ خود استفاده نکنید

بر طبق موقعیت زمانی و مکانی کیف و کفش انتخاب کنید

بر اساس اصول ست کردن کیف و کفش زنانه، زمانی شیک پوش به نظر خواهید رسید که کاملاً انتخاب شما بر طبق موقعیت مکانی و زمانی باشد. به طور مثال، شما از کیف و کفش مجلسی در محیط اداری نمی‌توانید استفاه کنید.

یکی از روش‌های ست کردن کیف و کفش جدید در میان جوان‌ها، ست رنگ رزلب با کفش است. البته می‌توان از رنگ متضاد کفش نیز در هنگام انتخاب رزلب بهره برد. این گونه افراد یک استایل کاملا متفاوت و جذاب خواهند داشت. البته در تقسیم‌بندی دیگر در مورد اصول ست کردن کیف و کفش زنانه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از کیف و کفش براق
  • ست کردن رنگ یقه لباس با کیف و کفش
  • ست ابعاد کیف و کفش

 

“در مورد باربری بیشتر بخوانید”

 

 

همه این موارد در رابطه با اصول ست کردن کیف و کفش زنانه در دنیای مد و فشن مورد استفاده قرار خواهند گرفت. البته این افراد هستند که نوع پوشش و استایل خود را انتخاب خواهند کرد. گاهی برخی از افراد کاملاً متضاد با این اصول یاد شده عمل خواهند کرد که برطبق اصل آزادی انتخاب پوشش، امری قابل قبول در نظر همگان باید باشد.

بر طبق موقعیت زمانی و مکانی کیف و کفش انتخاب کنید

 

مهم‌ترین زمان برای ست کردن کیف و کفش زنانه

اگر به دنبال زمان‌های هستید که در آن لحظات اصول ست کردن کیف و کفش زنانه مانند ست کردن کفش بوت زنانه و کفش کالج زنانه با کوله پشتتی زنانه و کیف پاسپورتی زنانه انجام دهید؛ این بخش از مطلب را کمی با دقت مطالعه کنید. زمان حضور در یک عروسی، مهمانی رسمی یا هنگامی که به آتلیه برای گرفتن عکس یادگاری مراجعه کردید، حتماً به نحوه انتخاب و پوشش خود دقت کنید.

در این موقعیت‌های که در بالا عنوان شد، همواره از یک کیف و کفش که طراحی زیبایی دارد بهره ببرید. البته بر طبق اصول ست کردن کیف و کفش، ظرأفت و زیبایی در کنار هماهنگی میان این دو بخش جدا نشدنی استایل بسیار مهم است. البته یک نکته مهم را همیشه در ذهن داشته باشید که امر ست کردن کیف و کفش دخترانه یا زنانه را در سبک روزمره زندگی خود نیز رعایت کنید.

مثلاً اگر سبک روزمره شما در لباس پوشیدن، استفاده از رنگ‌های متنوع است، حتماً کیف و کفشی را انتخاب کنید که یک هارمونی با آن رنگ‌ها داشته باشد. بر طبق اصول ست کردن کیف و کفش زنانه، اگر خلاف این امر عمل کنید، استایل شما در نظر دیگران زشت به نظر خواهد رسید.

مهم‌ترین زمان برای ست کردن کیف و کفش زنانه

 

کیف و کفش مشکی، اکسسوری واجب

از جمله رنگ‌های محبوب و پر کاربرد در دنیای مد و فشن، رنگ مشکی است. مشکی را رنگ پایه در صنعت مد شناخته شده و امکان ست کردن آن با هر رنگی به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود. یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها، ست کردن کیف و کفش رسمی یا به طور کلی اصول ست کردن کیف و کفش زنانه است. با توجه به نکات گفته شده بهتر است که، خانم‌ها یک جفت کیف و کفش مشکی در کمد لباس‌های خود داشته باشند.

از رنگ مشکی کیف یا کفش خود می‌توانید علاوه بر استفاده در مهمانی یا عروسی، در محل کار یا رویداد‌های روزمره نیز بهره ببرید. مدل‌های ست کیف و کفش با این رنگ، در میان خانم‌های سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت خرید کفش زنانه ‌شانی لند کفش پاشنه دار زنانه، دمپایی زنانه را در کنار یک عدد کیف پول چرم یا کیف دستی و یا کیف کمری انتخاب کرده و بعد خرید کنید.

کیف و کفش مشکی، اکسسوری واجب

 

کیف و کفش عقد

اگر از زوج‌های جوان یا پیر سؤال کنید که؛ بهترین روز زندگی شما چه روزی است؟ پاسخ آن‌ها مطمئناً روز عقد خواهد بود. با توجه به اهمیت این روز در ذهن‌ها انتخاب لباس، آرایشگاه، کیف، کفش و مسائل دیگر مربوط به آن روز بسیار با دقت باید صورت بگیرید. رعایت اصول ست کردن کیف و کفش زنانه نیز در این میان حائز اهمیت است. نکات مهم در اصول ست کردن کیف و کفش زنانه روز عقد، عبارت است از:

کیف و کفش عقد

 

قد داماد

بسیاری از خانم‌ها علاقه دارند که قد آن‌ها کوتاه‌تر از قد داماد باشد. پس در زمان انتخاب کفش بسیار باید دقت کنند. اگر اختلاف قد میان خانم و آقا بیش از ۱۰ سانت است، از کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه بالای ۱۰ سانت استفاده کنند.

قد داماد

 

ست کردن

در زمان خرید کیف و کفش عقد، بیشتر تمرکز را روی انتخاب کفش مناسب بگذارید. زیرا کیف خیلی در عکس‌ها نمایان نخواهد شد. به همین دلیل، در زمان خرید به دنبال ایجاد هارمونی بین رنگ، مدل و جنس کیف و کفش باشید تا ست کردن.همچنین میتوانید کیف 3 تیکه را در شانی لند خریداری کنید.

ست کردن

 

استفاده از رنگ خنثی

انتخاب کیف و کفش عقد کاملاً باید بر طبق سلیقه و نظر عروس و داماد باشد. اما با این وجود رعایت اصول ست کردن کیف و کفش زنانه بسیار مهم است. در زمان انتخاب رنگ به سراغ طیف رنگی سفید، گلبهی، طوسی روشن یا شیری بروید.

استفاده از رنگ خنثی

 

مدل کفش

با توجه به خاطره‌انگیز بودن روز عقد، خرید برای این روز از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. این حساسیت در خانم‌ها بیشتر از آقایون است. از این رو استایل و سبک لباس، کیف و کفش خانم‌ها تأثیر مهمی را در این روز بازی خواهند کرد. اگر به دنبال ست کردن کیف و کفش رسمی در روز عقد خود هستید؛ بر طبق اصول ست کردن کیف و کفش زنانه، کفش باید کفش اسپرت زنانه و دارای لژ پهنی باشد.

البته در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به  اینستاگرام کفش زنانه ‌شانی لند صندل زنانه یا کفش زنانه قیمت مناسب را به همراه یک کیف مجلسی زنانه یا کیف دوشی دخترانه خرید کنید.

مدل کفش

 

جمع‌بندی

در صورتی که از آن گروه از افراد نیستید که برای هر مناسبت یا موقعیت، دست به انتخاب و خرید بزنید؛ پس اصول ست کردن کیف و کفش زنانه یا انواع ست کیف و کفش را به درستی باید یاد بگیرید تا براساس داشته‌های خود انتخاب درستی داشته باشید. این آگاهی و دانش رد رابطه با اصول ست کردن به شما کمک خواهد کرد تا در موقعیت‌های متنوع بتوانید به راحتی روش‌های ست کردن کیف و کفش را انجام دهید.

شاید یکی از نکات مهم در زمان ست کردن لباس یا کیف و کفش، جسور بودن است. این امر به خصوص در دنیای مد این عصر، بسیار پر اهمیت است. این که شما بتوانید برخلاف جریان آب در دنیای مد شنا کنید، در نوع پوشش شما تأثیر خواهد گذاشت. حال اگر به هر دلیل جسارت لازم را ندارید، کافی است از روش‌های گفته شده در این مطلب در زمان ست کردن کیف و کفش رسمی و غیر رسمی کمک بگیرید.

 

سایر مقالات:

جذاب‌ترین کفش پاشنه دار زنانه – 100 مدل کفش پاشنه دار زنانه جدید
راهنمای خرید نیم بوت زنانه – بررسی و مقایسه 100 مدل نیم بوت
راهنمای خرید کفش کالج زنانه – معرفی 100 مدل کفش کالج زنانه

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. خیلی خیلی ممنون از سایت خوبتون. برای عقدم از نکاتی که گفتین برای خرید کفشم استفاده کردم.

  2. واقعا جالب بود من برای انتخاب ست ازشون بهره گرفتم و خیلی خوشحالم که ست خوشگلی ازتون خریدیم😊

  3. قبلا مجلات مد رو می خوندم ولی الان شانی لند صفحه مورد علاقه من شده که هم عکس و هم مطالب خیلی خوبی میذارین. من بهتون خسته نباشید میگم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا