کفش

انواع کفش تابستانی { 20 مدل کفش تابستانی دخترانه و زنانه جدید }

راهنمای خرید کفش تابستانی

آیا انواع کفش تابستانی را می‌شناسید؟ با فرا رسیدن فصل تابستان و گرما، همه افراد به دنبال یک استایل تابستانی هستند. در این زمان از سال، ظاهر همه افراد از کودکان گرفته تا بزرگسالان، متفاوت می‌شود. چرا که همه چکمه‌ها، بوت‌ها و لباس‌های بزرگ و زمستانی خود را کنار گذاشته و به سراغ انواع کفش تابستانی می‌روند.

آن‌ها دوست دارند در این فصل از سال، کفش تابستانه شیک را با انواع کیف پاسپورتی ست کنند و با یک استایل شیک به خوش‌گذرانی بروند. مخصوصاً دانش آموزان که کفش اسپرت دخترانه را از پا درآورده، کوله پشتی دخترانه را دور انداخته، با خوشحالی از مدرسه دل کنده و به دنبال تیپ‌ها و استایل‌های تابستانی می‌روند.

اما خانم‌ها باز هم در انتخاب کفش تابستانی زنانه راحتی دچار مشکل می‌شوند. درصد بسیاری از آن‌ها هم با یک انتخاب اشتباه، کفش تابستانی نامناسب می‌خرند و بلافاصله پشیمان می‌شوند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع کفش تابستانی آشنا شوید.

محصولات فروشگاه شانی لند

انواع صندل زنانه

صندل تابستانه زنانه

صندل تابستانه زنانه

مدل‌های کفش تابستانی

امروزه با افزایش طراحان مد، انواع کفش تابستانی با طرح‌های متفاوت تولید می‌شود. کفش‌ های تابستانی برای فصل گرما بسیار مناسب و راحت هستند. این کفش‌ها ممکن است رو باز یا رو بسته باشند، ممکن است پاشنه‌دار یا بدون پاشنه باشند، ممکن است زیپ‌دار، بند‌دار یا چسبی باشند، ممکن است ساده یا دارای تزئینات شلوغ باشند.

در هر صورت شما باید در خرید و انتخاب این کفش‌ها حساسیت لازم را به خرج دهید. چرا که رنگ، طرح و نوع آن می‌تواند تأثیر زیادی بر استایل شما بگذارد. در ادامه با انواع کفش تابستانی آشنا می‌شوید.

راهنمای خرید کفش تابستانی

 

صندل تخت

صندل‌های تخت، معمولاً جزء اولین کفش تابستانه دخترانه محسوب می‌شوند. این صندل‌ها هم‌پای بسیار خوبی برای پیاده‌روی‌ روزهای گرم و لذت‌بخش تابستان هستند. صندل‌های تخت معمولاً با چسب، زیپ و یا بند و قفلک، باز و بسته می‌شوند. زیپ این صندل‌های تخت در کنار یا پشت کفش قرار دارد.

این کفش تابستانی دخترانه بدون پاشنه در جنس‌های مختلفی چون چرم، مخمل، ابری، پارچه‌ای و… وجود دارد. طرح این صندل‌ها بسیار متنوع است و خانم‌ها با هر سلیقه‌ای می‌توانند خرید صندل را انجام دهند.

تولیدکنندگان از وسایل تزئینی نیز برای زیبایی بیشتر این صندل‌ها استفاده می‌کنند. شما می‌توانید این کفش را با کیف پول چرم به زیبایی ست کنید و استایلتان را به نمایش بگذارید.

صندل تخت

 

 

صندل پاشنه بلند

صندل زنانه پاشنه بلند، از کفش تابستانه زنانه پرطرفدار است. از این صندل‌ها معمولاً در مهمانی‌های تابستانی استفاده می‌کنند. ست‌کردن این صندل‌ها با کیف مجلسی زنانه، یک استایل شیک به شما هدیه می‌دهد. این صندل‌ها نیز در جنس‌ها و طرح‌های متنوع ساخته می‌شوند.

برای اینکه این کفش‌ها راحت‌تر باشند و پای شما در آن عرق نکند، معمولاً رویه کفش از جنس پارچه ساخته می‌شود. تنوع در رنگ‌بندی کفش پاشنه بلند زنانه، از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود که درصد خرید را بالا برده است. البته استفاده از این کفش‌ها برای پیاده‌روی‌های طولانی اصلاً توصیه نمی‌شود.

صندل پاشنه بلند

 

 

دمپایی زنانه

دمپایی، از دیگر کفش‌های تابستانه است که جدیداً بیشتر از قبل مورد توجه قرار می‌گیرد. در قدیم پوشیدن دمپایی در خیابان کار نامناسبی بود، در حالی که ستاره‌های‌ هالیوودی با صندل و دمپایی زنانه در تابستان عکس‌هایی را منتشر کرده‌اند.

دمپایی‌ها در طرح‌های بسیار متنوع وجود دارند و اکثراً با مروارید‌ها، سنگ‌ها، روبان‌های زیبا، منجوق یا حتی پولیش تزئین می‌شوند. برخی از دمپایی‌ها، از جلو به دو قسمت تقسیم شده‌اند. به گونه‌ای که انگشت شصت در یک قسمت آن قرار گرفته و چهار انگشت دیگر در قسمت کناری قرار می‌گیرند.

در حالی که برخی دیگر از دمپایی‌ها دارای یک رویه با عرض کم هستند که جلوی کفش را می‌پوشاند. دمپایی‌ها در دو نوع بدون لژ و لژ دار وجود دارند. نوع لژ دار این دمپایی‌ها، امروزه طرفداران بیشتری دارد. بسته به سلیقه خود می‌توانید هر کدام را که دوست دارید خریداری کنید و با کیف دستی چرم زنانه شیک به تفریح تابستانه بروید.

دمپایی زنانه

 

 

کفش ورزشی

با اینکه برخی افراد کفش ورزشی را فقط مناسب فصل زمستان می‌دانند، بسیاری از افراد کفش تابستانی اسپرت زنانه، تیپ اسپرت و ورزشی را در هر فصلی دوست دارند و با توجه به فصل، کفش ورزشی خود را خریداری می‌کنند.

جالب است بدانید کفش ورزشی کفشی است که در همه فصل‌ها استفاده می‌شود. فقط جنس، طرح و رنگ آن از فصلی به فصل دیگر تغییر می‌کند. مثلاً کفش ورزشی که جزء انواع کفش تابستانی محسوب می‌شود، از جنس پارچه‌ای ساخته می‌شود تا فرد احساس راحتی بیشتری در آن داشته و احساس گرما نکند.

کفش ورزشی در گذشته تنها با تیپ اسپرت قابل ست‌کردن بود، در حالی که امروزه با انواع لباس‌های مجلسی، تیپ‌های رسمی و حتی کیف دوشی زنانه هم قابلیت ست‌شدن به زیباترین حالت را دارد.

کفش ورزشی

 

 

کفش کالج زنانه

استفاده از کفش تابستانی کالج دخترانه مناسب دختر خانم‌هایی است که دوست دارند تنها با یک جفت کفش، استایل اسمارت کژوال، کژوال یا نیمه رسمی ‌داشته باشند. این کفش‌ها با یک شلوار راسته و مانتوی کُتی، یک استایل جذاب تابستانه به شما هدیه می‌دهند.

اگر کفش کالج را از جنس چرم، جیر یا نبوک انتخاب کنید، پای شما دچار تعریق نخواهد شد و احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. کفش‌های کالج جدیدترین مدل‌های کفش تابستانی و به قدری پرطرفدار هستند که افراد در هر سنی به این کفش‌ها گرایش پیدا می‌کنند.

نیم بوت زنانه تابستانی

شاید تعجب کنید که مگر نیم بوت تابستانی هم وجود دارد؟ چون افراد نیم بوت‌ها و بوت‌ها را فقط مختص زمستان می‌دانند، این موضوع برایشان کمی‌ جالب و البته هیجان‌انگیز است. نظرتان چیست برای تابستان پیش و رو از بین انواع کفش زنانه، یک انتخاب جسورانه داشته باشید؟

نیم بوت‌های تابستانی در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام به نوبه خود، ظاهری شیک به شما هدیه می‌دهند. بلندی این نیم بوت‌ها همانند نیم بوت‌های زمستانه بوده با این تفاوت که جنس و طرح آن‌ها متفاوت است. اگر نیم بوت‌های زمستانه از جنس چرم هستند، نیم بوت‌های تابستانه از جنس‌های خنک هستند.

این کفش‌ها یا با بند، یا زیپ و یا قفلک باز و بسته می‌شوند. مثلاً آن نیم بوتی که بنددار است، در کنار یا پشت خود دارای یک حفره بزرگ است تا پا تعریق نکند! این کفش‌ها فوق‌العاده شیک هستند و علاوه بر زیبا نشان‌دادن شما، قدتان را بلند کرده و اعتماد به نفستان را افزایش می‌دهد.

نیم بوت زنانه تابستانی

 

 

قیمت کفش تابستانی زنانه

امروزه با وضعیت اقتصادی موجود، انواع کفش تابستانی همانند سایر وسایل، با افزایش قیمت روبه‌رو بوده است. تنها کاری که می‌توان انجام داد تا هم فروشنده و هم خریدار سود کنند، این است که کفش‌ها به طور مستقیم به فروش برسند و واسطه‌ای در کار نباشد که باعث هزینه اضافی شود.

البته علاوه بر این موضوع، خرید اینترنتی نیز بر قیمت نهایی مؤثر است. در خرید اینترنتی هزینه کمتری نسبت به خرید حضوری برای کفش‌ها می‌دهید و از سمتی هزینه رفت و برگشت را هم ندارید. در واقع با این نوع خرید، شما فقط کفش را انتخاب کرده و ثبت سفارش می‌کنید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول  در آدرس ذکرشده تحویل داده می‌شود.

از آنجایی که افراد همواره به دنبال کفش تابستانه زنانه ارزان هستند، بهترین راه، خرید اینترنتی است. علاوه بر خرید اینترنتی، عوامل دیگری بر قیمت نهایی کفش تأثیر دارند که در ادامه با آن آشنا می‌شوید.

قیمت کفش تابستانی زنانه

 

 

رنگ انواع کفش تابستانی

بسیاری از افراد تا به الان نمی‌دانند که رنگ کفش در قیمت آن مؤثر است. جالب است بدانید رنگ‌های پرطرفدار مثل سفید، مشکی، خاکستری، طلایی، نقره‌ای و … از قیمت بیشتری نسبت به سایر رنگ‌های معمولی برخوردار هستند؛ بنابراین این موضوع را در قیمت نهایی از یاد نبرید.

جنس انواع کفش تابستانی

کفش‌های تابستانی بر اساس جنس نیز قیمت‌گذاری می‌شوند. هر چقدر جنس بهتری داشته باشد، قیمت نیز بیشتر است. اما نکته‌ای که حائز اهمیت است، این است که در کفش‌های تابستانی، جنس چرم ارزش چندانی ندارد.

افراد در فصل تابستانه به دنبال کفش‌هایی با جنس خنک مثل پارچه هستند و کمتر به سراغ کفش چرم می‌روند. در نتیجه کفش‌های خنک و سبک قیمت بیشتری نسبت به این کفش‌های سنگین و چرم در تابستان دارند.

جنس انواع کفش تابستانی

 

 

بهترین مدل کفش تابستانی

همان‌طور که ذکر شد، انواع کفش تابستانی وجود دارد. قیمت هر نوع از این کفش‌ها با نوع دیگر در فصل تابستان متفاوت است. مثلاً اگر کفش ورزشی را با صندل پاشنه تخت مقایسه کنید، مسلماً صندل پاشنه تخت از قیمت بیشتری برخوردار است.

چرا که این صندل‌ها طرفداران بیشتری دارند و محبوب‌تر از کفش‌های ورزشی محسوب می‌شوند.

تزئینات انواع کفش تابستانی

اگر به انواع کفش تابستانی دقت کنید، حتماً متوجه می‌شوید که در همه آن‌ها از تزئینات بهره گرفته شده است. این تزئینات با قیمت کفش‌ها رابطه مستقیم دارند‌. هر چقدر این تزئینات بیشتر و البته ظریف‌تر باشند، قیمت آن‌ها بیشتر است. این تزئینات می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

  • زیپ
  • چسب
  • پولیش
  • سنگ
  • مروارید
  • مهره
  • پارچه
  • منجوق
  • اکلیل
  • زنجیر

انواع کفش تابستانی را از کجا بخریم؟

امروزه فروشگاه‌های متعددی در زمینه فروش انواع کفش تابستانی و انواع کیف زنانه هم به صورت حضوری و هم آنلاین فعالیت می‌کنند. از آنجایی که امروزه درصد خرید آنلاین بیشتر شده است، باید به دنبال کفش فروشی‌های معتبر و آنلاین باشید.

سایت خرید کفش زنانه شانی لند یکی از این فروشگاه‌های معتبر است. با مراجعه به این فروشگاه آنلاین متوجه خواهید شد که انواع کفش تابستانی با رنگ‌ها، طرح‌ها، جنس‌ها و قیمت‌های مناسب عرضه می‌شود. ست کیف و کفش زنانه، کیف زنانه، کیف کمری زنانه و … در این فروشگاه وجود دارد.

در فروشگاه شانی لند چون کفش‌ها از کیفیت عالی برخوردار هستند و قیمت آن‌ها کمتر از سایر رقبا است، فروش بیشتری هم انجام می‌شود؛ لذا با خیال آسوده می‌توانید از این فروشگاه آنلاین خریدتان را انجام دهید.

انواع کفش تابستانی را از کجا بخریم؟

 

 

سخن پایانی

انواع کفش تابستانی با طرح‌های متفاوت وجود دارند. شما می‌توانید طبق سلیقه و بودجه خود، بهترین کفش را خریداری کرده و با ست کیف زنانه مورد استفاده قرار دهید. با اهمیت‌دادن به استایل خود نشان می‌دهید که چقدر برای خود ارزش قائل هستید.

 

سایر مقالات:

انواع کفش مهمانی رسمی – معرفی 10 مدل کفش مهمانی در شانی لند
انواع کفش مهمانی غیر رسمی  – معرفی 10 مدل جدید | شانی لند
بررسی 10 مدل بستن بند کفش – جذابترین مدل های بستن بند کفش
انواع کفش بهاری برای خانم ها – 20 مدل کفش بهاری جدید

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا