کفش

انواع کفش مناسب سفر + 5 راهکار انتخاب بهترین کفش سفر زنانه

6 راه هوشمندانه برای داشتن کفش مناسب برای سفر

از سوی گردشگران و توریست‌ها، انتخاب بهترین گزینه در میان انواع کفش مناسب سفر همیشه یک معضل و دغدغه ذهنی جدی است. اینکه مقصد سفر این افراد ساحل، کوهستان، کویر یا یک منطقه شهری است، تأثیری چندانی در انتخاب یک کفش مسافرتی مناسب ندارد؛ زیرا در هر حال باید از پا هنگام راه رفتن محافظت کنند.

هدف از سفر رفتن، تفریح و گردش بوده و در صورت انتخاب یک کفش نامناسب، کل سفر را باید با درد پا یا کمر سپری کرد. در صورت انتخاب یک کفش نامناسب برای سفر تاول، بریده شدن و درد مچ پا از جمله آسیب‌های هستند که برای افراد به وجود خواهند آمد.

طی این مقاله در رابطه با انتخاب بهترین گزینه از میان انواع کفش مناسب سفر، اطلاعاتی جمع‌آوری کرده و در اختیار شمار قرار خواهیم داد. در صورت علاقه‌مندی به سفر و انتخاب کفش مناسب موقعیت‌های مختلف، تا انتها مطلب با ما همراه باشید.

6 راه هوشمندانه برای داشتن کفش مناسب برای سفر

 

بهترین راه کار‌ها جهت انتخاب کفش مسافرتی

افراد قبل از سفر باید یک سری برنامه‌ریزی‌های انجام دهند تا در طول مسافرت، خیال آن‌ها از هر لحاظ آسوده باشد. از مهم‌ترین برنامه‌ریزی که قبل از سفر باید انجام داد، انتخاب و بستن وسایل مورد نظر جهت مسافرت است. با توجه به موقعیت مکانی و زمان سفر، باید اقدام به انتخاب لباس و کفش مناسب سفر با کیفیت کرد.

به طور مثال خانم‌ها در طول سفر باید انواع کفش زنانه مانند صندل زنانه، دمپایی زنانه، کفش اسپرت زنانه یا کفش مسافرتی زنانه راحت با خود به همراه داشته باشند. خانم‌ها هنگام انتخاب یک گزینه عالی در میان انواع کفش مناسب سفر باید علاوه بر قیمت و برند، به ظاهر و فاکتور راحتی در آن توجه بسیار کنند.

اما از اصلی‌ترین راه کار‌های که هنگام انتخاب در میان انواع کفش مناسب سفر، باید در نظر گرفت؛ به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

محصولات فروشگاه شانی لند

انواع کالج زنانه

کفش طبی مدل فانتوف

کفش طبی زیره لقمه ای

عدم انتخاب کفش نو

افراد برای مسافرت کفشی را به تازگی خرید نموده‌اند را به عنوان کفش مخصوص سفر انتخاب نکنند. زیرا این نوع از کفش به خاطر عواملی چون خشک بودن، عدم انعطاف لازم و همچنین تجربه نپوشیدن آن از سوی فرد سبب آسیب‌های جدی به پا خواهد شد. معمولاً افراد از کفش‌های قدیمی به عنوان یک کفش مخصوص سفر در میان انواع مدل‌های کفش مناسب برای سفر، انتخاب خواهند کرد.

کفش بند دار و مستحکم

افراد هنگام انتخاب از میان انواع کفش مناسب سفر، باید به سراغ کفشی که دارا بند و محکم باشد؛ بروند. زیرا کفش مناسب در سفر باید به طور کامل به پا بچسبد. استفاده از کفش‌های بند دار به ویژه در زمان پوشیدن و در آوردن، دشوار است؛ اما در محافظت از پا‌ها در برابر آسیب‌های احتمالی بسیار مؤثر خواهد بود.

شاید برخی بر این باور باشند که کفش‌های با پاشنه تخت یا بدون پاشنه، بهترین گزینه زمان انتخاب در میان انواع کفش مناسب سفر است؛ در پاسخ باید به آن‌ها بیان داشت که این کفش‌ها پس از مدتی علاوه بر حس خستگی، سبب ایجاد آسیب بر کمر و پا خواهند شد.

کفش بند دار و مستحکم

 

انتخاب کفش بر اساس قیمت

کفش مسافرتی خارجی که تولید برند‌های معروف دنیا است، بسیار گران قیمت خواهد بود. در صورتی که افراد از نظر مالی، توان خرید چنین کفشی در میان انواع کفش مناسب سفر را ندارند؛ به آن‌ها توصیه شده است که از کفش مناسب سفر ارزان استفاده شود.

البته برای این که کفش مناسب سفر ارزان، کارایی لازم را داشته باشد؛ حتماً کفی طبی مناسب با فرم پا و پد ضد تعریق خرید شود. وجود کفی طبی و پد ضد تعریض، مدت زمان مسافرت را با کفش مناسب سفر ارزان، راحت‌تر کرده و خاطره‌های شیرینی برای افراد باقی خواهد گذاشت.

انتخاب کفش بر اساس قیمت

 

پوشیدن جوراب

استفاده از جوراب هم‌زمان با پوشیدن انواع کفش مناسب سفر، همیشه توصیه شده است. جوراب‌ها در جذب عرق و رطوبت پا‌ها مؤثر هستند. بهترین نوع جوراب در سفر، جوراب نازک با الیاف پیشرفته است.

جوراب‌های نازک خاصیت ضد باکتریایی داشته و از ایجاد هر نوع قارچی در کفش به خاطر رطوبت، جلوگیری خواهند کرد. در هنگام سفر از جوراب‌های ضخیم و کلفت استفاده نشود؛ زیرا این جوراب‌ها سبب ورم پا در مناطق که دارای آب و هوای گرم است، خواهند شد.

خانم‌ها می‌توانند به واسطه خرید اینترنتی کفش زنانه اقدام به انتخاب نیم بوت زنانه و کالج دخترانه کنند. همچنین در صورت علاقه به خرید کیف کمری یا کیف پول چرم اقدام کرده و با انتخاب یک کیف مجلسی دخترانه زیبا، کیف دوشی زنانه یا کیف پاسپورتی چرم، خرید هیجان‌انگیزی را تجربه کنند.

پوشیدن جوراب

 

انتخاب کفش مناسب موقعیت‌های مختلف

افراد باید با توجه به نحوه و چگونگی مسافرت، برنامه سفر و موقعیت جغرافیایی مقصد، دست به انتخاب در میان انواع کفش مناسب سفر بزنند. به طور مثال، اگر در مقصد انتخابی باید به مدت طولانی پیاده روی کنند؛ بهترین گزینه انتخاب یک کفش مسافرتی سبک و راحت است.

کفش‌های سبک برای سفر یا کفش مسافرتی خارجی، علاوه بر طراحی زیبا سلامت و محافظت از پا را در نظر دارند. همچنین انتخاب یک کفش ضد آب به عنوان کفش سفر مناسب فصل‌های مختلف سال چون پاییز و زمستان، بهترین گزینه خواهد بود.

انتخاب کفش مناسب موقعیت‌های مختلف

 

استفاده از چند مدل کفش در یک روز

خانم‌ها و در هر حالت کلی همه افراد باید هنگام سفر، چند مدل کفش با خود به همراه داشته باشند. علاوه بر یک مدل کفش مسافرتی سبک یا کفش مسافرتی زنانه راحت، یک جفت کفش پاشنه بلند زنانه و صندل زنانه در چمدان خود قرار دهند. تا در صورت نیاز، هر یک از این انواع کفش مناسب سفر را در موقعیت درست مورد استفاده قرار دهند.

استفاده از چند مدل کفش در یک روز

 

ضرورت وجود مدل‌های کفش مناسب برای سفر

هدف از رفتن به مسافرت، گردش و تفریح است؛ بنابراین به همراه داشتن سه مدل کفشی که در ادامه به اشاره خواهد شد؛ لازم و ضروری است. با وجود این کفش‌ها در چمدان، مطمئناً همه نیاز‌های افراد در مسافرت بر طرف خواهد شد. اما این سه مدل کفش از انواع کفش مناسب سفر، عبارت هستند از:

صندل با کیفیت

استفاده از صندل به ویژه مسافرت در ساحل، بهترین و عالی‌ترین گزینه در میان انواع کفش مناسب سفر خواهد بود. صندل یک حس راحتی عجیبی به افراد منتقل کرده و همچنین پوشیدن آن بسیار آسان خواهد بود.

صندل با کیفیت

 

کفش مناسب جهت پیاده روی

منظور از کفش مناسب جهت پیاده روی، کفشی است که فرد هر زمان تصمیم به بیرون رفت گرفت؛ قابل استفاده باشد. این امر که مقصد شخص، رفتن به یک موزه است یا فرد به منظور گردش در داخل شهر از محل اقامت خود خارج خواهد شد؛ از اهمیت چندانی برخوردار نیست. البته بهترین گزینه انتخابی در چنین زمانی کفش کتانی است.

کفش رسمی

در طول سفر خانم‌ها باید یک جفت کفش پاشنه بلند زنانه و آقایان نیز یک جفت کفش رسمی با خود به همراه داشته باشند. شاید در طول مدت زمان مسافرت، به یک مهمانی یا یک رستوران شیک دعوت شدند؛ بنابراین افراد باید خود را برای چنین موقعیت‌های آماده کنند.

کفش رسمی

 

چند مدل از مناسب‌ترین کفش جهت مسافرت خانم‌ها

در بخش‌های قبلی مقاله اشاره شد که کتانی، یکی از بهترین گزینه‌ها در میان انواع کفش مناسب سفر است. در این قسمت به بیان توضیحاتی در رابطه با چند مدل کتانی زنانه پرداخته خواهد شد. خانم‌ها جهت خرید این مدل‌ها و مدل‌های مشابه، می‌توانند به سایت خرید کفش زنانه ‌شانی لند مراجعه کنند. همچنین در صورت تمایل می‌توانند، ست کیف و کفش زنانه یا ست کیف زنانه و انواع کیف زنانه نیز انتخاب و جهت خرید آن‌ها اقدام کنند.

چند مدل از مناسب‌ترین کفش جهت مسافرت خانم‌ها

 

اما از بهترین مدل‌های کتانی که قابل استفاده در مسافرت و از انواع کفش مناسب سفر، هستند:

کتانی بافت سفید

این مدل کتانی، دارای قالب استاندارد بوده و لژ آن از ارتفاع ۳ سانتی‌متری برخوردار است. امکان پوشیدن کتانی بافت سفید به واسطه بند‌های روی کتانی، صورت خواهد گرفت. جنس پی یو زیره این مدل کتانی، برای سفر مناسب بوده و جنس رویه آن نیز از بافت است.

خانم‌ها در صورت انتخاب و خرید کتانی بافت سفید می‌توانند علاوه بر سفر، در باشگاه و جهت انجام کار‌های روزمره نیز از آن استفاده کنند. این نوع کتانی را در تمام سال، به‌غیراز فصل زمستان قابل استفاده خواهد بود.

کتانی بافت سفید

 

کتانی بافت طرح پتینه

رنگ‌های کتانی بافت طرح پتینه سفید، طوسی، نارنجی و همچنین هفت رنگ بوده و خانم‌ها در صورت انتخاب می‌توانند آن را با یک کیف دستی یا کوله پشتی دخترانه ست کنند. پاشنه این مدل کتانی از نوع یک سره و تخت است. وجود لژ ۳ سانتی، قالب استاندارد در کنار زیره پی یو، آستر و رویه بافت آن این مدل کتانی را منحصر به فرد کرده است. خانم‌ها از آن در فصل‌های بهار و تابستان جهت انجام کار‌های روزمره، باشگاه و از همه مهم‌تر زمان مسافرت، می‌توانند استفاده کنند.

البته این مدل کفش کتانی‌ها را قبل از سفر خریداری کنند تا با چند بار پوشیدن آن، تازگی و نو بودن خود را از دست دهند. این‌گونه زمان سفر، پا‌های آن‌ها دچار آسیب‌های مانند زخم و تاول، نخواهد شد.

کتانی بافت طرح پتینه

 

سخن پایانی

انتخاب بهترین گزینه از میان انواع کفش مناسب سفر، شاید کمی سخت به نظر برسد. اما در صورت رعایت نکات اشاره شده در مقاله، مطمئناً بدون هیچ گونه دردسری، فرایند انتخاب کفش انجام خواهد گرفت. افراد با انتخاب یک کفش مناسب، خاطره‌های شیرین و جذابی از سفر برای خود به وجود خواهند آورد.

 

سایر مقالات:

جذاب‌ترین کفش کالج زنانه در سایت شانی لند – معرفی 20 مدل جذاب کالج زنانه
محبوب ترین برند کفش زنانه را بشناسیم – معرفی 10 برند برتر کفش زنانه
کفش نیم بوت زنانه جذاب – معرفی 100 مدل نیم بوت زنانه و دخترانه

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا