کفش

مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند – معرفی 25 مدل کفش پاشنه دار زنانه

معرفی ۲۵ مدل کفش پاشنه بلند که هر خانمی باید بشناسد

دانش و آگاهی از مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند، برای تمام خانم‌ها یک مهارت مفید به شمار خواهد رفت. خرید اینترنتی کفش پاشنه بلند دخترانه ارزان برای خانم‌ها می‌تواند بسیار مهم باشد. استفاده از انواع کفش پاشنه بلند یک حس قدرت و زنانگی را به آن‌ها القا خواهد کرد. البته خرید کردن برای خانم‌ها چه خرید کفش زنانه ارزان یا کیف زنانه، همیشه با هیجان همراه است.

با پوشیدن کفش پاشنه بلند مجلسی و استفاده از یک کیف مجلسی زنانه، یک تیپ و استایل فوق‌العاده به خود هدیه دهید. در این مقاله در رابطه با مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند و کفش مجلسی دخترانه اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده‌ایم. در صورت علاقه‌مندی به هر یک از موضوعات، تا انتها مطلب با ما همراه باشید.

معرفی ۲۵ مدل کفش پاشنه بلند که هر خانمی باید بشناسد

 

 

چرا خانم‌ها باید کفش پاشنه بلند داشته باشند؟

بسیاری از خانم‌ها، همواره حداقل یک جفت کفش پاشنه بلند مشکی در کمد خانه خود داشته باشند. استفاده از کفش پاشنه دار زنانه به ویژه در یک مجلس عروسی یا دورهمی‌ها، بسیار با اهمیت است. در صورت استفاده از کفش اسپرت زنانه یا کالج دخترانه، خانم‌ها با گام‌های بلند و راحت در یک مجلس عروسی یا مهمانی قدم خواهند گذاشت؛ دقیقاً به همین دلیل نباید از کفش‌های اسپرت یا کالج استفاده کرد.

یک دلیل مهم دیگر برای داشتن یک جفت کفش پاشنه بلند در خانه، کشیده‌تر نشان دادن پا‌های آن است. زمانی که خانم‌ها به ویژه بانوان قد بلند، از این مدل کفش بهره ببرند؛ پا‌های آن‌ها کشیده‌تر از همیشه نشان داده خواهد شد. در صورتی که خانم از این مدل کفش استفاده کنند، چاره‌ای جز حفظ تعادل خود ندارند. دلیل دیگر برای داشتن کفش پاشنه بلند در کمد خانه، امکان ست کردن آن با هر نوع لباسی است.

محصولات فروشگاه شانی لند

کفش پاشنه بلند زنانه

صندل لژدار

صندل تابستانه زنانه

 

 

مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند  برای دختران و زنان

در طول سالیان متمادی، دنیای مد و فشن نیز تغییرات بسیاری کرده است. قسمتی از این تغییرات مربوط به کفش‌های پاشنه بلند بوده و در این دنیا عجیب، مدل‌های بسیاری برای کفش پاشنه بلند وجود دارد. وجود هر کدام از انواع کفش پاشنه بلند کمک زیادی در ایجاد جذابیت استایل و تیپ خانم‌ها خواهد کرد. از مهم‌ترین مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند، می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد:

پاشنه بلاک

یکی از مهم‌ترین مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند، پاشنه بلاک بوده و با وجود پوشیدن این کفش خانم‌ها در زمان‌ایستادن حس راحتی بسیاری خواهند داشت. پاشنه بلاک علاوه بر زیبایی، فشاری کم‌تری به پا‌های خانم‌ها وارد خواهند کرد.

پاشنه کوبایی

نکته جالب در رابطه با یکی از مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند کوبایی، الهام گرفتن آن از کفش‌های مردانه است. بلندی پاشنه آن کوتاه تا متوسط بوده و ظاهر پاشنه کفش کوبایی معمولاً پهن و پر است. اما ظاهر آن می‌تواند کمی مخروطی شکل نیز باشد. از جمله مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند کوبایی آکسفورد، لوفر و آنکل بوت را می‌توان نام برد.

پاشنه کاما

کفش‌های با پاشنه کاما، از جدید‌ترین مدل‌های کفش پاشنه دار زنانه هستند. با وجود ظاهر غیر عادی این نوع کفش‌ها، از استقبال بی‌نظیری در نزد خانم‌ها برخوردار است.

پاشنه کاما

 

پاشنه مخروطی

پاشنه مخروطی همواره در دنیایی مد مورد استفاده قرار گرفته و از انواع مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند است. در زمان پوشیدن کفش پاشنه بلند یک حس راحتی به خانم‌ها القا خواهد شد؛ دلیل آن نیز وجود پاشنه‌ای ضخیم و محکم در کنار نوک تیز و باریک آن است.

پاشنه دکوری

مطمنئا در میان انوع مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند، کفشی با پاشنه دکوری رویایی‌تر نخواهد بود.

پاشنه فلر

محبوبیت کفش‌های با پاشنه فلر، به مانند شلوار‌های به این نام در ده هفتاد بود. اما با وجود ویژگی کفشی با پاشنه فلر که در بخش انتهای باریک بوده و کم کم در بخش نوک پاشنه پهن خواهد شد، هنوز هم مورد استفاده برخی از خانم‌ها است.

پاشنه فرانسوی

نام دیگر پاشنه فرانسوی، پفی یا لویی است. پاشنه کفش فرانسوی در بخش انتهایی پهن، در قسمت وسط نازک و نوک پاشنه منحنی بوده و در بیشتر مواقع اندازه این نوع پاشنه، کوتاه خواهد بود. با پوشیدن کفش پاشنه کوتاه فرانسوی، در مهمانی‌ها بدرخشید.

پاشنه بلند

پاشنه بلند یکی از انواع پاشنه کفش در اندازه و مدل‌های متفاوت وجود دارد. کفش‌های اندازه پاشنه آن ۱۰ سانتی‌متر یا بیشتر است، در دسته کفش پاشنه بلند مجلسی قرار خواهد گرفت. از مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند می‌توان به صندل زنانه پاشنه بلند، پامپ و استیلو است.

پاشنه بچه گربه‌ای

بسیاری از خانم‌ها از پوشیدن کفشی با پاشنه‌های بلند دوری خواهند کرد؛ زیرا با وجود چنین کفش‌های حس راحتی ندارند. پیشنهاد ما به این عزیزان استفاده از کفش بچه گربه‌ای است. پاشنه کفش ۷ سانت متر بوده و معمولاً نازک است.

پاشنه متوسط

یکی از انواع مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند با اندازه بین ۷ تا ۱۰ سانت، کفش‌های با پاشنه متوسط هستند. خانم‌ها معمولاً کفش‌های با این مدل پاشنه را برای محیط‌های اداری و محل کار خود انتخاب خواهند کرد؛ زیرا مدت زمان زیادی باید با آن راه روند.

پاشنه متوسط

 

 

پاشنه نازک

کفش پاشنه بلند مجلسی با پاشنه نازک، از مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند و مناسب جهت برای یک شام رمانتیک در رستوران است. این کفش را با یک عدد کیف مجلسی زنانه و پیراهن زیبا پوشیده و یک شام رویایی برای خود و پارتنر‌تان فراهم کنید. با وجود این مدل پاشنه کفش، پا‌های شما بیشتر از همیشه کشیده نشان داده خواهند شد.

پاشنه قرقره‌ای

کفش‌های با مدل پاشنه قرقره‌ای در زمان روکوکو و باروک در اروپا با استقبال بسیاری مواجه شده بود. با استفاده از کفش‌های با پاشنه قرقره‌ای، آرام قدم برداشته و نگاه‌ها را به سمت خود بکشید.

پاشنه مربعی

کفش پاشنه بلند مربعی دخترانه از پاشنه ضخیم و در عین حال به شکل مربع تشکیل شده است. معمولاً نیم بوت دخترانه یا بوت زنانه با پاشنه‌های از این مدل تولید و به بازار جهت خرید عرضه شده‌اند.

پاشنه کوبایی پهن

کفش‌های محکم مانند آنکل بوت یا بوت‌های بلند از پاشنه‌های از این مدل برخوردار هستند.

پاشنه خیلی بلند

اندازه پاشنه کفش‌های خیلی بلند، تا ۲۰ سانتی‌متر بوده و دارای لژ هستند. وجود لژ در پاشنه چنین کفش‌های به خانم‌ها حس راحتی را به ارمغان خواهد آورد.

پاشنه خیلی بلند

 

 

آنکل بوت

یکی از انواع مدل‌های معروف پاشنه بلند، آنکل بوت بوده و خانم‌ها باید کفشی با این مدل در میان کمد خود داشته باشند. در صورت تغییر فصل، خانم‌ها به راحتی می‌توانند از این مدل کفش برای ست کردن با لباس‌های بین فصلی بهره ببرند. پاشنه‌های این نوع کفش ضخیم یا حداقل متوسط بوده و به راحتی می‌توان در تمام طول روز از آن استفاده کرد.

صندل لژدار

بهترین گزینه برای ست کردن با پیراهن‌های تابستانه، صندل لژدار است. وجود لژ در صندل حس آزادی و راحتی را برای خانم‌ها با خود به همراه خواهد آورد.

استیلتو

در میان تمام مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند و کفش پاشنه بلند مجلسی ارزن، کفشی به جذابی استیلتو پیدا نخواهید کرد. پاشنه این مدل کفش پاشنه بلند، بین ۷ تا ۱۰ بوده و این پاشنه نازک و بلند مناسب برای کفش پاشنه بلند بچه‌گانه نیست؛ زیرا آن‌ها تجربه‌ای در پوشیدن کفش پاشنه بلند ندارند.

پشت بنددار

کفش‌های پاشنه بند دار به آن دسته از کفش‌های گفته خواهد شد که یک بند بلند برای پیچیدن دور پا دارند. در صورت خرید کفش پاشنه بلند ارزان پشت بند دار و استفاده از آن، بهتر است که پیراهن یا دامن کوتاه بپوشید تا با پیچیدن بند به دور پا‌های برهنه خود، به مانند الماس در مجلس بدرخشید.

پشت بنددار

 

 

پاشنه بلند با بند دور مچ

اگر پاشنه کفش پاشنه بلند مجلسی دخترانه، دور مچ دار باشد؛ راه رفتن را برای آن‌ها ایمن خواهد کرد. این مدل کفش مجلسی دخترانه را باید مناسب آن‌ها در انواع مجلس‌ها و دورهمی‌ها بوده و یکی از بهترین مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند است.

صندل راحتی

اگر در میان تمام انواع پاشنه کفش، به دنبال یک چیز راحت هستید؛ حتماً صندل راحتی را انتخاب کنید. در سال‌های گذشته استفاده از این مدل کفش پاشنه بلند بچه‌گانه و دخترانه آن نیز مد شده و با وجود جنس جیر یا مخمل، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

کنده کاری شده

اگر می‌خواهید در یک مجلس با پوشیدن یک کفش پاشنه بلند دخترانه به مانند یک اثر هنری مدرن، مورد توجه همگان قرار بگیرید؛ حتماً کفش کنده کاری شده که بسیار خلاقانه تولید شده است را انتخاب کنید.

پاشنه پامپ

حداقل یک جفت کفش پاشنه بلند دخترانه با پاشنه پامپ باید در میان کفش‌های دختران وجود داشته باشد. البته رنگ کفش مشکی باشد، امکان ست کردن با هر نوع لباسی برای آن‌ها وجود خواهد داشت. کفش با پاشنه پامپ یکی از مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند برای محل کار است.

بوت پاشنه بلند

بوت پاشنه بلند از مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند بوده و یک استایل به روز و جذاب به شما ارائه خواهد داد. خرید بوت زنانه روز‌های سرد سال را با آسایش سپری کنید..

پاشنه بلند لژدار

در صورت پوشیدن کفش با پاشنه بلند لژدار، بهترین انتخاب را برای دورهمی‌های خود انتخاب کرده‌اید. وجود لژ در قسمت جلویی پاشنه، راه رفتن و پوشیدن چند ساعت آن را برای خانم‌ها آسان خواهد کرد. وجود چنین پاشنه در کفش، امکان استفاده از آن را در هر روز خانم‌ها خواهد داد.

در کانال تلگرام کفش زنانه شانی لند به راحتی امکان خرید کیف پول زنانه برای شما فراهم است.

انواع پاشنه کفش از لحاظ جنس

طراحان عرصه مد در زمان طراحی و تولید کفش‌ها به مانند کیف از مواد اولیه متنوعی بهره خواهند برد. برخی از چرم استفاده کرده و انواع کفش‌های چرمی یا کیف دستی چرم زنانه تولید خواهند. مواد اولیه برای تولید پاشنه کفش متنوع بوده و از اصلی‌ترین آن‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع پاشنه کفش از لحاظ جنس

 

 

چوب پنبه

داشتن دو فاکتور وزن سبک و چگالی کم در چوب پنبه، بهترین انتخاب در زمان تولید پاشنه کفش از جانب طراحان خواهد بود.

چرم

یک انتخاب عالی از سوی طراحان استفاده از چرم برای پاشنه کفش است؛زیرا دارای مزیت‌های چون راحتی و ماندگاری بالا است. بهترین چرم‌ موجود در بازار برای انجام چنین کاری چرم لاکی، مراکشی، پوست خوک و چرم ایتالیایی است. با استفاده از این ماده اولیه می‌توان کیف دوشی چرم زنانه نیز تولید کرد.

پلاستیک

اگر به دنبال خرید کفش پاشنه بلند ارزان یا خرید اینترنتی کفش پاشنه بلند دخترانه ارزان هستید، حتماً از کفش‌های با پاشنه پلاستیک انتخاب کنید. پلی پروپلین و پلی‌اتیلن مواد اولیده رایج چنین پاشنه کفش‌های هستند.

پلی اورتان، چوب و لاستیک ترموپلاستیک از دیگر مواد اولیده استفاده شده در پاشنه کفش پاشنه کوتاه یا بلند بوده و طراحان از هر کدام از آن‌ها بر طبق موقعیت استفاده خواهند کرد. با مراجعه به سایت خرید کفش زنانه یک جفت دمپایی روفرشی زنانه و کوله پشتی زنانه خرید کنید.

 

پیشنهاد : خرید ست کیف و کفش زنانه ، خرید ست چندتیکه کیف زنانه و کیف کمری زنانه 

جمع‌بندی

وجود یک کفش پاشنه بلند به ویژه رنگ مشکی آن با یک عدد کیف مجلسی  زنانه یا کیف پاسپورتی زنانه لازم و ضروری است. در صورت داشتن چنین کفشی، خانم‌ها در زمان رفتن به مجلس یا یک دورهمی با خیال راحت دست به انتخاب لباس خواهند زد. اما دانستن اسم انواع پاشنه نیز کمک بزرگی به آن‌ها در زمان خرید کفش خواهد کرد. زیرا با دانستن نام پاشنه کفش، انتخاب و خرید برای آن‌ها راحت‌تر است.

در این مقاله ما تمام تلاش خود را برای معرفی بهترین مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند به شما عزیزان انجام داده و‌امیدواریم مطالب ارائه شده کمک بسیار بزرگی به ویژه در زمان خرید و انتخاب، برای شما باشد.

 

سایر مقالات:

کفش مناسب پای سالمندان – 5 مدل کفش زنانه برای سالمندان
راهنمای خرید کفش اسپرت زنانه – معرفی 100 مدل کفش اسپرت زنانه
انواع کالج زنانه زیبا وراحت – 20مدل کالج مد روز و بسیار شیک + عکس

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا