کیف

کیف ترند زیبا دخترانه 2024- خرید اینترنتی انواع کیف و کفش مد

جدیدترین کیف ترند زیبا دخترانه 2023

خرید کیف ترند زیبا یکی از مواردی است که هر دختری باید در آن مورد بداند. لباس‌های مورد استفاده برای زنان در اغلب موارد جیب ندارند، بنابراین برای زنان لازم است از کیف پول یا هر نوع کیف دیگری استفاده کنند. امروزه به دلیل گسترش مد، زنان تمایل به خرید کیف‌های ترند زنانه دارند.

بازار جهانی کیف‌های پرطرف‌دار زنانه در کشورهایی نظیر، هند، چین، ژاپن، آمریکای شمالی و آسیای جنوب شرقی و اروپا تقسیم می‌شود به‌غیراز منطقه آسیا مناطق نام‌برده دیگر به‌ندرت در جهت تلاش برای کیف زنانه چرم هستند.

این را هم در نظر داشته باشید که اندازه کیف ترند زیبا باید متناسب با قد و شانه‌های شما قرار گیرد. انواعی از بهترین ترندهای کیف زنانه را می‌توان در متن زیر نگاه کرد.

جدیدترین کیف ترند زیبا دخترانه 2023

 

 

کیف ‌دستی و دایره‌ای

این جمله از کیف‌ ترند زیبا را می‌توان در ابعاد و رنگ‌های مختلف مشاهده کرد. طراحی زیبا و ترند که الهام گرفته از دهه 90 به‌حساب می‌آید. این دسته از کیف‌ها به لباس‌های براق و پیراهن‌های ساده بیشتر تناسب دارد. تاکنون این مدل از کیف‌ها به‌عنوان ترند معرفی نشده بود که باعث شد از سال 2020 یکی از پرفروش‌ترین کیف‌های ترند زنانه قرار بگیرد.

این کار موجب شوکه شدن بسیاری از طراحان و تولیدکنندگان جهانی شد و یک استایل ساده را تبدیل به استایل شیک و ظریف می‌کند. این کیف‌ها کاربرد روزانه دارند. کیف‌دستی از مزیت بالایی برخوردار است؛ چون هیچ محدودیتی از نظر کارکرد و عملکرد ندارد.

کیف مینی و متالیک

این مدل کیف‌ ترند زیبا نیز بیشتر مایه فانتزی داشته و برای نوجوانان و جوانان قابل‌استفاده‌تر است. اما، بااین‌وجود این کیف‌ها جای بسیار زیادی را در برنمی‌گیرد و عملاً کاربردی نیست. کیف‌های پرطرفدار ترند متالیک ظرافت بیشتری دارد و بیشتر در مجالس و مهمانی‌ها از آن استفاده می‌کنند.

این نوع سبک از کیف‌ها کاملاً به سبک مینیمالیست و موردپسند این نوع افراد است. عموم این کیف‌ها ساده و مینیمال است و موردتوجه بسیاری از افراد مشهور و موردپسند هنر نیز است. به دلیل سبک مینیمالیستی که دارد هر استایلی به آن می‌آید.

رنگ لباس‌های تیره باعث می‌شود رنگ این نوع کیف‌ها بیشتر به چشم بیاید. کیف‌های کوچک بیشتر در سال 2022 مورد ترند قرار گرفت به‌گونه‌ای که جنبه سبک فانتزی و متفاوت آن باعث شده طرفدارانی پیدا کند.

کیف مینی و متالیک

 

 

کیف هلالی و هوبو

این مدل از کیف ترند زیبا این بار متفاوت‌تر و طراحی شکیل و ترند با سایر کیف‌ها دارد، در رنگ و جنس‌های مختلفی نظیر چرم، جیر و… طراحی می‌شوند که برای استایل‌های اسپرت و حتی مهمان‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید. شاید باورتان نشود؛ اما در گذشته نیز از این مدل کیف‌ها به شکل متفاوت‌تری استفاده می‌شد.

کیف بزرگ (اورسایز)

این مدل از کیف‌ ترند زیبا  نیز برای زنان و دانشجویان کاربرد بیشتری دارد، زیرا هر وسیله‌ای در مقیاس بزرگ و کوچک نیز باشد می‌توانید در این دسته از کیف‌ها قرار دهید و این مدل از کیف%8

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا