کفش

ست شلوار جین با نیم بوت زنانه -5 مدل ست بی نظیر برای بانوان

چگونه شلوار جین را با نیم بوت ست کنیم؟

ست شلوار جین با نیم بوت زنانه یکی از زیباترین ست‌ها در فصل‌های مختلف است. البته این ست را افراد بیشتر برای زمستان استفاده می‌کنند؛ چون آن‌ها عقیده دارند که کفش بوت زنانه مختص زمستان است.

در حالی که این گونه نیست. همان طور که شلوار جین در همه فصول سال قابل استفاده است، بوت‌ها هم در فصل‌های مختلف کاربرد دارند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با ست شلوار با نیم بوت زنانه آشنا شوید.

چگونه شلوار جین را با نیم بوت ست کنیم؟

 

 

ست شلوار جین با نیم بوت زنانه

نیم بوت‌ها نوعی از کفش‌ها هستند که مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرند. نیم بوت‌ها برخلاف کفش‌های روزمره، ظاهر جذابی دارند و کاملاً متمایز از کفش‌های عادی محسوب می‌شوند.

همین موضوع موجب شده تشکیل استایل با بوت‌ها سخت‌تر و پیچیده‌تر از تشکیل یک استایل زیبا با انواع کفش زنانه چون کفش اسپرت زنانه، کفش کالج زنانه و … باشد. نیم بوت‌ها در انواع مختلفی وجود دارند. در واقع از نظر جنس، نوع، ظاهر، بلندی ساق، رنگ، طرح، زیپ‌دار بودن یا بندی بودن و … در دسته‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند.

به دلیل شکل خاص بوت و ساقی که تا قوزک پا می‌رسد، هر نوع شلواری را نمی‌توان با آن پوشید. در واقع شلوار مناسب برای فردی که نیم بوت به پا دارد، باید ویژگی‌های خاص خود را داشته باشد.

محصولات فروشگاه شانی لند

انواغ نیم بوت زنانه

نیم بوت خزدار

نیم بوت بغل سگک

 

ویژگی‌های شلوار جین مناسب نیم بوت زنانه

برای اینکه بتوانید ست شلوار جین با نیم بوت زنانه را به خوبی پیاده‌سازی کنید، باید شلواری انتخاب کنید که با کفش شما سازگار باشد. بهترین شلوار که در هر چهار فصل با نیم بوت‌ها قابلیت ست‌شدن دارد، شلوار لی یا همان جین است. شلوار جین انتخابی شما باید ویژگی‌هایی را دارا باشد که عبارت‌اند از:

  • به بلندی شلوار جین دقت کنید. اگر قصد دارید شلوار بلند بخرید که قوزک پا را بپوشاند، دو راه برای شما وجود دارد. یک اینکه شلوار را درون نیم بوت قرار دهید. دو اینکه پایین شلوار جین را به اندازه‌ای تا بزنید که فاصله‌ای با کفش شما داشته باشد. یعنی حدوداً اندازه یک سانتی‌متر از پای شما پیدا باشد.
  • تازدن شلوار در ست شلوار جین با نیم بوت زنانه به روش‌های مختلفی انجام می‌شود:
  • می‌توانید از روش پاکتی کوتاه استفاده کنید و پایین شلوار را دو بار و هر بار به اندازه سه سانتی‌متر تا بزنید و کفش‌های خود را بیشتر به نمایش بگذارید.
  • می‌توانید از روش پاکتی بلند استفاده کنید و پایین شلوار را یک بار به اندازه هفت تا هشت سانتی‌متر تا بزنید. این روش برای افرادی که شلوار جین گران قیمت دارند، مناسب‌تر است. چون شلوار‌های جین گران قیمت، معمولاً آستری بهتری هم دارند و به نمایش گذاشتن آن‌ها، باعث جذاب‌تر شدن استایل می‌شود.
  • اما اگر شلوار جین انتخابی شما قد کوتاه‌تری داشته باشد، بهتر و زیباتر است. در این صورت قد شلوار شما کمی بالاتر از لبه نیم بوت قرار می‌گیرد و ظاهر بهتری به استایل شما می‌دهد.

نکات ست کردن نیم بوت با شلوار جین دخترانه

ست شلوار جین با نیم بوت زنانه، باید بر اساس اصولی خاص باشد. در واقع باید نکاتی را در ست شلوار جین با نیم بوت دخترانه رعایت کنید تا یک استایل زیبا و فوق‌العاده داشته باشید. این نکات عبارت‌اند از:

  • با اینکه شلوار جین بلند نیز قابل ست‌شدن با نیم بوت است، اما بهتر است از شلوار‌هایی با قد کوتاه استفاده کنید.
  • اگر دوست دارید قد بلند دیده شوید، از ست شلوار جین با نیم بوت زنانه یک رنگ استفاده کنید. اینکه هر دو، یک رنگ باشند، باعث می‌شود قد شما کشیده‌تر نمایش داده شود. البته این را هم به یاد داشته باشید که اگر شلوار جین را درون نیم بوت همرنگ آن قرار دهید هم باعث می‌شود قد شما بلند‌تر دیده شود.
  • ست‌کردن نیم بوت کوتاه با شلوار جین کوتاه، انتخاب مناسبی نخواهد بود. چرا که باعث می‌شود مقدار زیادی از پای شما دیده شود.
  • قد شلوار جین را به گونه‌ای انتخاب نکنید که روی نیم بوت قرار گیرد.
  • اگر می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید، قد شلوار جین را به گونه‌ای تنظیم کنید که بالای نیم بوت قرار گیرد و مچ پای شما دیده شود.
  • شلوار‌های دمپا پاره، نوعی از شلوار‌های جین هستند که جدیداً طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. این شلوار‌ها در تناژ‌های رنگی مختلف تولید می‌شوند و شما بسته به رنگ بوت خود، می‌توانید رنگ شلوار را هم انتخاب کنید. ست شلوار جین با نیم بوت زنانه با یک کیف دوشی زنانه، بسیار زیبا جلوه می‌کند.

ویژگی‌های شلوار جین مناسب نیم بوت زنانه

 

 

ست شلوار جین با نیم بوت از نظر مکان استفاده

استایلی که شما در محل کار دارید، مسلماً با استایلتان در یک مهمانی متفاوت است. از این رو باید در انتخاب ست شلوار جین با نیم بوت زنانه دقت کنید. از نیم بوت‌های بدون پاشنه، پاشنه مربعی یا نیم بوت‌های بنددار با شلوار جین مناسب برای محل کار کمک بگیرید.

در مهمانی‌ها و مجالس باید از نیم بوت‌هایی با پاشنه باریک مثل پاشنه تخم مرغی، میخی و بلاک استفاده کنید. نیم بوت‌های زیپ‌دار و یا نیم بوت‌هایی که ترکیبی از زیپ و بند هستند نیز می‌توانند گزینه‌های خوبی برای مهمانی‌ها باشند.

ست شلوار جین با نیم بوت زنانه از نظر رنگ

در انتخاب رنگ ست شلوار جین با نیم بوت زنانه دقت داشته باشید. بوت‌های شما زشت هم باشند، اگر از نظر رنگ به درستی ست شوند، زیبا دیده می‌شوند. اگر رنگ نیم بوت‌های شما روشن است، حتماً شلوار جین با رنگ روشن انتخاب کنید. در صورتی که نیم بوتی با رنگ تیره انتخاب کردید، حتماً از شلواری با رنگ تیره کمک بگیرید.

برای جذاب‌تر شدن استایل می‌توانید یک تضاد رنگی کاملاً واضح بین نیم بوت و شلوار جین ایجاد کنید. مثلاً همراه با یک نیم بوت مشکی، شلوار جین سفید بپوشید. این در حالی است که لباس شما نیز به رنگ مشکی و کیف زنانه شما ترکیبی از مشکی و سفید است.

استایل‌های ساده همواره مورد توجه قرار گرفته‌اند و هیچ گاه از مد نمی‌افتند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین استایل‌ها، سر تا پا مشکی است. این استایل اعتمادبه‌نفس بالایی به شما می‌دهد.

رنگ مشکی مورد پسند همه افراد بوده و بدون هیچ ریسکی، ظاهری مرموز، مشکوک و در عین حال جذاب به شما هدیه می‌دهد. ست‌کردن یک نیم بوت مشکی، شلوار جین و مانتوی کتی مشکی همراه با کوله پشتی زنانه مشکی، باعث می‌شود قد بلندتر، لاغرتر و زیباتر دیده شوید.

حواستان باشد که در ست شلوار جین با نیم بوت زنانه، شلوار‌های رنگ روشن، پاها را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

 

ست شلوار جین با نیم بوت زنانه از نظر رنگ

 

ست شلوار با نیم بوت دخترانه زیبا

شلوار جین نیم بوت دخترانه به روش‌های مختلفی قابل ست‌شدن است. سعی کنید در ست شلوار لی با نیم بوت دخترانه زیبا، خلاق باشید. از آنجایی که انواع مختلفی از شلوار جین، نیم بوت، لباس، کیف دخترانه مثل کیف پاسپورتی زنانه، کیف کمری زنانه و … وجود دارد، به راحتی می‌توانید یک ست کیف و کفش زنانه همراه با شلوار جین و نیم بوت زیبا داشته باشید.

در ادامه با برخی ست شلوار جین با نیم بوت زنانه آشنا می‌شوید.

نیم بوت با کت شلوار زنانه

بسیاری از خانم‌ها فکر می‌کنند که نیم بوت و کت شلوار کنار یکدیگر، استایل جذابی نمی‌سازد. در حالی که این‌گونه نیست. نیم بوت با کت و شلوار دخترانه، باعث می‌شود دیگران شما را یک شخص مطمئن، با اعتمادبه‌نفس و مغرور تصور کنند.

مثلاً کت و شلوار راه‌راه سیاه و سفید، همراه با کیف دستی زنانه سفید و نیم بوت مشکی، باعث می‌شوند تا شما در جمع بدرخشید!

شلوار لی با نیم بوت زنانه مجلسی

نیم بوت‌های مجلسی، بهترین جایگزین برای کفش پاشنه بلند زنانه و روفرشی زنانه مجلسی هستند. اگر دوست دارید در مجالس نگاه‌ها را به خود جذب کنید، به جای صندل زنانه از نیم بوت‌های پاشنه‌دار استفاده کنید. اگر این نیم بوت‌ها را با شلوار لی ست کنید و از یک کیف مجلسی زنانه براق هم کمک بگیرید، قطعاً به هدف خود می‌رسید.

استایل با نیم بوت زنانه مجلسی، هم برای دختر خانم‌ها و هم برای خانم‌ها، جلوه بسیار زیبایی دارد. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که از لباس‌های کوتاه با نیم بوت‌های مجلسی استفاده کنید.

شلوار لی با نیم بوت زنانه مجلسی

 

 

ست شلوار جین با نیم بوت زنانه و دامن کوتاه

یکی از بهترین استایل‌هایی که می‌توانید در مجالس داشته باشید، ست شلوار جین با نیم بوت زنانه و دامن کوتاه است. پایین شلوار جین خود را تا بزنید، دامن کوتاه راسته بپوشید، کیف پول چرم به دست بگیرید و نیم بوت پاشنه بلند به پا کنید. مطمئن باشید در مهمانی بعدی، دیگران از شما تقلید می‌کنند!

خریدی به صرفه با شانی لند!

شانی لند یکی از بهترین فروشگاه‌های عرضه کفش در سراسر کشور است. جالب است بدانید شانی لند کفش‌های تولیدی همه برند‌های معروف ایرانی و خارجی را در فروشگاه خود به فروش می‌رساند. حتی می‌توانید ست کیف زنانه را از این فروشگاه خریداری کنید.

از آنجایی که قیمت کفش‌ها در این فروشگاه، دقیقاً قیمت مصوب کارخانه، یعنی بدون واسطه است، مشتریان زیادی از آن استقبال کرده‌اند. از سمتی چون این فروشگاه، علاوه بر خرید حضوری، خرید آنلاین را نیز در حیطه کاری خود گنجانده است، محبوبیت بیشتری در میان مردم سراسر کشور پیدا کرده است.

با مراجعه به سایت خرید کفش زنانه شانی لند، می‌توانید گالری و مقالات این فروشگاه را مشاهده کنید. برای خرید با کارشناسان تماس بگیرید و محصولتان را ثبت سفارش نمایید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول به دستتان خواهد رسید.

خریدی به صرفه با شانی لند!

 

 

سخن پایانی

ست شلوار جین با نیم بوت زنانه، یکی از بهترین ست‌ها برای مهمانی، بیرون رفتن، محل کار و دورهمی‌های کوچک است. اگر کمی خلاق باشید، می‌توانید انواع شلوار جین، انواع لباس، انواع دامن و انواع کیف دخترانه را با هم ست و استایل با نیم بوت دخترانه شیک خلق کنید.

 

سایت شانی لند دارای بهترین کفش های زنانه میباشد، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

کفش بوت زنانه – کفش پاشنه بلند زنانه – کفش اسپرت زنانه – دمپایی زنانه – صندل زنانه – کالج دخترانه – ست کیف و کفش زنانه

وسایت شانی لند دارای بهترین کیف های زنانه میباشد، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

ست کیف زنانه – کیف مجلسی چرم – کوله پشتی زنانه – کیف دوشی زنانه – کیف کمری زنانه – کیف پاسپورتی زنانه – کیف دستی – کیف پول چرم

 

سایر مقالات:

اشتغال زایی صنعت کفش در ایران در 50 سال گذشته
20 مدل انواع پاشنه کفش زنانه (مخروطی، مربعی، مدیوم، میخی و …)
ست شلوار پارچه ای با نیم بوت – 10 مدل نیم بوت جذاب دخترانه و زنانه

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. بهترین فروشگاه آنلاین کل کشور
    قیمت هاتون خیلی خوبه

    1. ست جین با بوت حرف نداره. چه رنگایی قشنگ میشن با جین آبی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا