کفش

ست شلوار پارچه ای با نیم بوت – 10 مدل نیم بوت جذاب دخترانه و زنانه

شلوار پارچه‌ای زنانه را هم می‌توان با نیم‌بوت پوشید؟

ست شلوار پارچه ای با نیم بوت یکی از بهترین استایل‌ها برای نیمه دوم سال است. با آمدن فصل پاییز و زمستان، به دلیل سردی هوا، بارش باران و برف، صندل زنانه و کفش پاشنه بلند زنانه جای خود را به نیم بوت زنانه می‌دهند.

از این رو برای خانم‌های شیک‌پوش مهم است که شلوار مناسب نیم بوت زنانه را خریداری و استایلی شیک رقم بزنند. برای اینکه با شلوار مناسب نیم بوت دخترانه و ست شلوار پارچه ای با نیم بوت آشنا شوید، در ادامه مقاله همراه ما باشید.

شلوار پارچه‌ای زنانه را هم می‌توان با نیم‌بوت پوشید؟

انواع استایل با نیم بوت زنانه

نیم بوت‌ زنانه به کفشی گفته می‌شود که ساق آن‌ کمی ‌از کفش‌های معمولی بلندتر است و در واقع به قوزک پا می‌رسد. چون نیم بوت‌ها در انواع مختلفی وجود دارند و البته تفاوت رنگ نیز در آن‌ها دیده می‌شود، نمی‌توان هر شلواری را با نیم بوت پوشید. ست شلوار پارچه ای با نیم بوت از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای بهار، پاییز و زمستان محسوب می‌شود.

در ادامه با انواع ست شلوار با نیم بوت دخترانه آشنا می‌شوید. توجه داشته باشید که لازم نیست این سبک‌ها را دقیقاً همین گونه پیاده‌سازی کنید. این سبک‌ها می‌توانند مرجعی برای شما باشند و شما با خلاقیت خود، استایلی شیک‌تر ایجاد نمایید.

محصولات فروشگاه شانی لند

انواع نیم بوت زنانه

نیم بوت مدل کاپشنی

نیم بوت مدل گروهیان

 

نیم بوت با کت شلوار زنانه مجلسی

نیم بوت‌ها تنها برای روز‌های سرد زمستانی هنگام رفتن به سرکار و یا بیرون رفتن نیستند. شما می‌توانید به جای صندل زنانه در مهمانی‌ها از ست شلوار پارچه ای با نیم بوت استفاده کنید.

نیم بوت با کت شلوار دخترانه را متناسب با مهمانی به سلیقه خود انتخاب نمایید. اما توجه داشته باشید که از نظر رنگ نیز کاملاً با یکدیگر هم‌خوانی داشته باشند. می‌توانید با یک کیف دستی زنانه استایل خود را جذاب‌تر و تکمیل کنید.

ست شلوار با نیم بوت زنانه مجلسی

یکی دیگر از ست‌هایی که می‌توانید در مجالس از آن بهره‌مند شوید، استفاده از ست شلوار پارچه ای با نیم بوت و حذف روفرشی زنانه مجلسی است. اگر می‌خواهید بدرخشید، باید جسور باشید و استایل‌های متفاوت را امتحان کنید.

از ساپورت مشکی جذبی، دامن کوتاه مشکی به همراه یک نیم بوت جنس مخمل به رنگ مشکی استفاده کنید و در مهمانی‌ها خودتان را لاغر و قدتان را بلند نشان دهید. با یک کیف مجلسی زنانه همرنگ با لباستان، استایل دو رنگ و جذابتان را تکمیل نمایید.

ست شلوار با نیم بوت زنانه مجلسی

 

 

شلوار لی با نیم بوت دخترانه

همان‌طور که در تابستان همراه با کفش کالج زنانه و کفش اسپرت زنانه از شلوار لی استفاده می‌کردید، در زمستان هم همراه با نیم بوت می‌تواند از شلوار لی استفاده کنید. در واقع شلوار‌های جین، لی یا همان اسکینی، با انواع استایل‌ها قابلیت ست‌شدن دارند.

با ست‌کردن شلوار لی با نیم بوت دخترانه، همراه با یک کوله پشتی زنانه، خود را برای یک دورهمی‌ دوستانه آماده کنید. در ست شلوار پارچه ای با نیم بوت، می‌توانید شلوار لی را با کیف پاسپورتی زنانه نیز ست کنید و برای رفتن به محل کار آماده شوید.

نیم بوت با شلوار مام استایل

اگر به دنبال تنوع در ست شلوار پارچه ای با نیم بوت هستید، حتماً نیم بوت با شلوار مام استایل را امتحان کنید. شلوار مام استایل، شلوار فاق بلند و آزادی است که در اندازه‌های مختلف وجود دارد.

از آنجایی که دکمه این شلوار به روی ناف بسته می‌شود استفاده از کیف کمری زنانه همراه آن، به جذابیت استایل شما می‌افزاید. با توجه به قد خود، شلوار مام استایل را به گونه‌ای انتخاب کنید که بالای نیم بوت قرار گیرد. تناسب رنگ بین نیم بوت و شلوار را فراموش نکنید.

نیم بوت با شلوار مام استایل

 

نیم بوت با لگ چرم

خانم‌های خاص‌پسند و شیک‌پوش هنگام ست شلوار پارچه ای با نیم بوت به فکر استایلی خاص و منحصربه‌فرد هستند. در اینجا شلوار‌های لگ چرم روی کار می‌آیند. شلوار‌های لگ چرم، بسیار جذاب هستند و جلب توجه می‌کنند.

این شلوارهای فاق بلند را با نیم بوت ست کنید و به همراه یک کیف پول چرم در مهمانی و یا دورهمی ‌بدرخشید.

نیم بوت با شلوار راسته

یکی از گزینه‌های شیک برای ست شلوار پارچه ای با نیم بوت، پوشیدن شلوار راسته با نیم بوت است. شلوار‌های راسته‌ای که در کناره دارای چاک هستند، از بالا پیلی دارند، امکان استفاده از کمربند در آن‌ها وجود دارد و یا زیپ‌دار هستند، بهترین گزینه‌های شلوار پارچه‌ای محسوب می‌شوند.

می‌توانید در فصل بهار از یک شلوار راسته، یک مانتوی کتی کوتاه و یک کیف دوشی زنانه کمک بگیرید و استایلی بهاره و شیک خلق کنید

 

شلوار جاگر

آیا نحوه ست شلوار پارچه ای با نیم بوت را برای مدل‌های جاگر می‌دانید؟ این سؤال بسیاری از افراد است که با نیم بوت زنانه چه شلواری ست کنیم. نیم بوت‌های زنانه یکی از محصولات پرطرفدار در فصول سرد سال هستند که تقریباً با تعداد زیادی از شلوارها ست می‌شوند.

مینی بوت‌های زنانه با شلوارهای جاگر (شلوار جین با دمپای گشاد و شلوارهایی که قسمت بالای آن‌ها چاک و گشاد است) خیلی خوب ترکیب می‌شوند. این هماهنگی جالب در ظاهرتان خیلی تأثیرگذار است و استایلی امروزی و غیررسمی به شما می‌دهد.

علاوه ‌بر آن، نیم بوت‌ها را هم می‌توانید با شلوار جاگر در رنگ‌های تیره یا حتی جین بافتنی ست کنید؛ بنابراین گزینه مناسبی برای ست شلوار پارچه ای با نیم بوت هستند.

شلوار گشاد

استایل نیم بوت با شلوار گشاد (شامل شلوار جین، پارچه، کتان و…) ترکیب منحصربه‌فردی محسوب می‌شود که معمولاً به‌صورت رسمی یا کژوال قابل‌استفاده است. علاوه بر نیم بوت، بوت زنانه هم خیلی کفش لاکچری برای هماهنگ کردن شلوار موردنظر شما محسوب می‌شود.

بوت با شلوار پارچه ای به‌راستی ترکیب جالب و فانتزی است؛ پس اگر به‌ظاهر خود اهمیت زیادی قائل هستید، بد نیست شلوار پارچه ای با بوت زنانه را هم امتحان کنید.

ست‌کردن نیم بوت با شلوار پارچه ای زنانه بسیار بی‌نظیر است؛ بخصوص اگر این شلوارها مناسب و منظم بوده باشند، می‌توانند با نیم بوت‌ها هماهنگ شده و ظاهر کاربر پسندی به استایل شما بدهند.

به‌ علاوه می‌توانید نیم بوت با شلوار پارچه ای با رنگ تاریک (سرمه‌ای و مشکی) یا حتی با شلوارهای پارچه در طرح و رنگ‌های زنده ترکیب کنید؛ پس اگر به دنبال ظاهر جذابی هستید، ست شلوار پارچه ای با نیم بوت بهترین گزینه برای شما است.

علاوه بر ست شلوار پارچه ای با نیم بوت؛ شلوار جین با مینی بوت هم انتخاب جالبی به نظر می‌رسد. نیم بوت‌ زنانه با شلوار جین خیلی خوب ست می‌شود.

شما می‌توانید نیم بوت‌ خود را با شلوارهای جین ساده یا اینکه با شلوارهای جین بافتنی ترکیب کنید؛ چراکه این ترکیب‌کردن استایل شما را شیک و غیررسمی جلوه می‌دهد.

شلوار اسکینی

مورد دیگر به‌غیراز ست شلوار پارچه ای با نیم بوت و شلوار جین، مدل اسکینی نمونه مهم دیگری در ترکیب مینی بوت به شمار می‌رود. این شلوار در ظاهر شما تأثیر فوق‌العاده‌ای گذاشته و باعث می‌شود تا ظاهری جوان‌پسند و مدرنی داشته باشید.

شلوار واید

اگر هوا سرد است و هم اکنون شلوار واید (با دمپای خیلی گشاد) در اختیار دارید و نمی‌دانید چه کفشی برای زیر آن ترکیب کنید، پیشنهاد ما به شما نیم بوت‌های زنانه است.

ترکیب‌شدن این دو باهم ظاهری آراسته و راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای زیباتر شدن ظاهر خود علاوه بر ترکیب نیم بوت با شلوار، می‌توانید ست لباس با نیم بوت زنانه را هم تجربه کنید.

اگر شلوار پارچه ای با نیم بوت را دوست ندارید، می‌توانید از شلوار جین راسته هم استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین شلوارهای بسیار پرطرف‌دار که مناسب ست‌کردن با نیم بوت‌های زنانه بوده، شلوار جین راسته است.

نیم بوت‌ها را می‌توانید با شلوارهای راسته رنگ تاریک یا بافتنی ست کنید. این هماهنگ بودن رنگ به شما ظاهری رسمی و بی‌نظیر داده که برای محیط‌های کاری هم گزینه مناسبی است.

نکاتی برای ست شلوار پارچه ای با نیم بوت زنانه

همه نیم بوت‌ها با شلوار پارچه‌ای قابل ست‌شدن هستند، اما باید نکاتی را در ست شلوار پارچه ای با نیم بوت رعایت کنید تا بتوانید یک استایل جذاب داشته باشید. در ادامه با نکات مربوط به ست کردن شلوار پارچه‌ای با نیم بوت آشنا می‌شوید.

  • در ست شلوار پارچه ای با نیم بوت توجه داشته باشید که بوت‌های پاشنه دار هم با شلوار گشاد و هم با شلوار تنگ ست می‌شوند، اما بوت‌های تخت فقط با شلوار تنگ قابلیت ست‌شدن دارند.
  • نهایت سلیقه خود را در انتخاب شلوار به خرج دهید. پوشیدن یک شلوار مشکی و ساده برای همه افراد آسان است. شما برای متفاوت‌بودن به دنبال رنگ‌ها و استایل‌های متفاوت بروید.

مثلاً یک شلوار پارچه‌ای با زمینه طوسی و چهارخانه‌های ریز مشکی، مانتو کتی و پالتو را با نیم بوت پاشنه پهن ست کنید و ظاهری بی‌نهایت جذاب برای خود خلق نمایید. یا از جوراب شلواری خردلی به همراه پالتو و نیم بوت مشکی استفاده کنید و با ظاهر کاملاً متفاوت و شیک، بین دوستانتان قرار گیرید.

  • درست است که دست شما برای پیاده‌سازی استایل‌ها باز است، اما حواستان باشد که قد شلوار پارچه‌ای (راسته یا چسبان) باید به گونه‌ای باشد که فاصله‌ای با انتهای نیم بوت ایجاد کند.

یعنی هرگز شلوار را بر روی نیم بوت نیندازید. البته این موضوع برای شلوار دمپاگشاد (boot cut) صدق نمی‌کند. یعنی شلوارهای دمپاگشاد اگر روی بوت هم قرار بگیرند، زیبا به نظر می‌رسند. با این حال، ست‌کردن شلوار‌های دمپاگشاد، بگ، پیلی دار و … در اندازه ساق پا و بالای بوت، بسیار جذاب به نظر می‌رسند.

  • رنگ‌های تیره را برای شلوار خود انتخاب کنید. چرا که شلوار‌های رنگ روشن، پاهای شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.
  • در ست شلوار پارچه ای با نیم بوت دخترانه، می‌توانید از جوراب نیز استفاده کنید. یعنی جوراب را به روی شلوار تنگ تا مچ بکشید. این باعث می‌شود مچ پا پهن‌تر دیده شود، اما استایلی با نمک و زمستانی به شما هدیه می‌دهد.
  • این ترفند را با رنگ‌های خنثی پیاده‌سازی کرده تا از جلب توجه پیشگیری کنید. جوراب‌های کوتاه مناسب‌تر هستند. چرا که مچ پا را کمتر پهن نشان می‌دهند. البته حواستان باشد روی شلوار جین جوراب نپوشید. چرا که شلوار جین زیر جوراب جمع شده و ظاهر خوبی ایجاد نمی‌کند.

نکاتی برای ست شلوار پارچه ای با نیم بوت زنانه

 

 

ارتباط قد با ست شلوار پارچه ای با نیم بوت

زمانی که قصد دارید شلوار پارچه‌ای را با نیم بوت ست کنید، باید به نکاتی که بر قد شما هم تأثیر می‌گذارند، دقت کنید. از آنجایی که اکثر خانم‌ها دوست دارند بلند قدتر دیده شوند، نکات زیر به آن‌ها کمک می‌کند.

  • برای اینکه قدتان بلندتر دیده شود، از کفش پاشنه دار زنانه یا همان بوت پاشنه دار استفاده کنید.
  • اگر شلوار شما بلند است، می‌توانید آن را تا بزنید. توجه داشته باشید که تای شما بزرگ‌تر از 2 سانتی‌متر نباشد. در واقع به اندازه‌ای تا بزنید که قسمتی از پای شما، در بالای بوت دیده شود.

این کار باعث می‌شود مچ پا پهن دیده نشود. تازدن برای شلوار‌های جین و تنگ بسیار جذاب است. در حالی که برای شلواری‌های گشاد و راسته، باعث می‌شود پاهایتان کوتاه‌تر دیده شوند.

هدف از تازدن شلوار، دیده‌شدن قسمتی از مچ پا است. چرا که این کار باعث می‌شود لاغرتر و بلندتر به نظر برسید. برای رسیدن به این هدف می‌توانید پایین شلوار را فقط یک بار تا بزنید. این کار هم باعث زیباتر دیده‌شدن استایل شما هم می‌شود.

  • می‌توانید شلوار‌های تنگ یا لگ را درون نیم بوت قرار دهید. از لحاظ ظاهری این کار باعث می‌شود پاهای شما کشیده‌تر دیده شود. از آنجایی که شلوار‌های جین و راسته این امکان را ندارند، می‌توانید علاوه بر شلوارهای تنگ یا لگ، از ساپورت و شلوار‌های اسکینی هم کمک بگیرید.
  • هر چقدر نیم بوت شما بلندتر باشد، قد شما کوتاه‌تر دیده می‌شود؛ بنابراین توصیه می‌شود از نیم بوت‌هایی با بلندی نهایتاً تا ساق پا استفاده کنید.
  • برای بلند قدتر دیده‌شدن، می‌توانید از استایل یک رنگ کمک بگیرید. در واقع اگر از یک رنگ مشترک برای لباس، شلوار و کفش بهره بگیرید، این یک رنگ بودن در راستای طولی، قدتان را بلندتر نشان می‌دهد. زیرا با پوشاندن مچ پا، شـما را به یک خط باریک تبدیل می‌کند.

می‌توانید رنگ پیراهنتان را متفاوت از شلوار و نیم بوت انتخاب کنید تا ضمن قد بلندتر دیده‌شدن، ترکیب رنگ‌ها را هم رعایت کرده باشید.

ارتباط قد با ست شلوار پارچه ای با نیم بوت

 

 

سایت خرید کفش زنانه

شانی لند یکی از بهترین فروشگاه‌های کشور در زمینه کیف و کفش است. این فروشگاه با فروش حضوری و آنلاین، مشتریان بسیاری را جذب خود کرده که رضایت‌مندی کامل از خدمات و محصولات این فروشگاه دارند. شما می‌توانید ست کیف زنانه، انواع کفش زنانه و یا ست کیف و کفش زنانه را با بهترین قیمت از این فروشگاه خریداری کنید.

علاوه بر این اگر فروشگاه اینترنتی شانی لند را در گوگل پیدا کنید با مقالات مختلفی در مورد استایل آشنا می‌شوید. با کمک این مقالات می‌توانید یک استایل کاملاً متفاوت و جذاب داشته باشید. مثلاً با مطالعه مقاله ست شلوار پارچه ای با نیم بوت، می‌توانید در بهار، پاییز و زمستان، یک استایل فوق‌العاده شیک داشته باشید.

سایت خرید کفش زنانه

 

 

سخن پایانی

در فصل زمستان به روش‌های مختلفی می‌توانید استایل با نیم بوت دخترانه را جذاب و منحصربه‌فرد کنید. مثلاً برای ست شلوار پارچه ای با نیم بوت با انواع کیف زنانه، می‌توانید انواع شلوار، کیف و یا نیم بوت را در نظر بگیرید و با استایلی متفاوت در میان دوستان حاضر شوید و البته بدرخشید!

 

سایت شانی لند دارای بهترین کفش های زنانه میباشد، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

کفش بوت زنانه – کفش پاشنه بلند زنانه – کفش اسپرت زنانه – دمپایی زنانه – صندل زنانه – کالج دخترانه – ست کیف و کفش زنانه

وسایت شانی لند دارای بهترین کیف های زنانه میباشد، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

ست کیف زنانه – کیف مجلسی چرم – کوله پشتی زنانه – کیف دوشی زنانه – کیف کمری زنانه – کیف پاسپورتی زنانه – کیف دستی – کیف پول چرم

 

سایر مقالات:

بلند قد دیده شدن بانوان با 10 مدل از بهترین کفش های زنانه
اشتغال زایی صنعت کفش در ایران در 50 سال گذشته
20 مدل انواع پاشنه کفش زنانه (مخروطی، مربعی، مدیوم، میخی و …)

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

13 دیدگاه

    1. شلوار پارچه ای که باید با نیم بوت ست کنیم چقدر باید قدش باشه؟

  1. کیفیت نیم بوت های شانی لند خیلی خوبه من خرید کردم ازشون

  2. توی دیجی کالا و ترپ هم این محصولات هستن ولی قیمت شما یه چیز دیگه س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا