کفش

معرفی 5 مدل ست جوراب و کفش زنانه – جدیدترین مدل کفش زنانه

چگونه جوراب و کفش زنانه را با هم هماهنگ کنیم؟

ست جوراب و کفش زنانه، از جمله ست‌هایی است که برای افراد عادی، اهمیت چندانی ندارد، در حالی که افراد علاقه‌مند به مد، به این ست هم اهمیت زیادی می‌دهند. برای افراد علاقه‌مند به مد، فرقی ندارد به کدام فروشگاه رفته‌اند.

آن‌ها همان قدر که در انتخاب ست کیف و کفش زنانه حساسیت به خرج می‌دهند، در انتخاب ست جوراب با انواع کفش زنانه هم حساس هستند. افرادی که ظاهر خوبی دارند و از  افراد شیک‌پوش جامعه محسوب می‌شوند، عقیده دارند همه لباس‌هایی که به تن می‌کنند، باید با یکدیگر ست باشند. حتی جوراب!

منظور از ست‌ بودن، هماهنگ بودن جنس، رنگ، نوع، اندازه و طرح لباس، شلوار، دامن، شال، کفش، جوراب و مانتو و … با یکدیگر است. از نظر آن‌ها هیچ لباسی بی‌اهمیت نیست. حتی جورابی که اکثر اوقات در کفش قرار دارد و دیده نمی‌شود!

انتخاب نادرست جوراب، باعث می‌شود ‌هارمونی تیپ بی‌عیب شما به هم بخورد؛ بنابراین باید انواع ست جوراب و کفش زنانه را بشناسید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با ست جوراب و کفش زنانه آشنا شوید.

چگونه جوراب و کفش زنانه را با هم هماهنگ کنیم؟

 

ست جوراب و کفش شیک

ست‌کردن جوراب با انواع کفش زنانه و حتی انواع کیف زنانه از اهمیت بالایی برخوردار است. برخلاف عقیده بسیار از افراد که ست‌کردن جوراب را کاری راحت می‌دانند، کار بسیار دشواری است.

اینکه ابتدا جوراب را انتخاب کنید و بر اساس آن، دیگر اجزای پوشش را انتخاب نمایید، دشوار است. چرا که امکان دارد نتوانید لباس ست با آن را پیدا کنید.

اگر هم ابتدا سایر اجزای پوشش را خریداری کرده و سپس جوراب را بخرید، کمی ‌سخت خواهد بود؛ بنابراین بهتر است تا ست جوراب و کفش زنانه، در واقع همه اجزای پوششتان را با هم خریداری کنید.

شما می‌توانید جوراب را با هر قسمت از پوششتان که دوست دارید ست کنید؛ اما بهتر است ابتدا ست جوراب و کفش زنانه را امتحان نمایید. از آنجایی که تنوع در کفش و جوراب زیاد است، به روش‌های مختلفی می‌توانید آن‌ها را ست کنید که در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا می‌شوید.

محصولات فروشگاه شانی لند

کفش اسپرت زنانه

کفش بغل کش کبریتی

کتونی هولوگرامی

ست جوراب و بوت زنانه

روش‌های ست جوراب و کفش زنانه مثل بوت زنانه، زیاد است. شما بسته به سلیقه و مکان می‌توانید از هر کدام از این ست‌ها بهره بگیرید. یکی از مزیت‌های این ست، این است که جوراب و نیم بوت زنانه در انواع مختلفی وجود دارند و شما انتخاب‌های زیادی دارید که در ادامه با آن آشنا می‌شوید.

جوراب بر روی لگ

این استایل، مناسب افراد شجاع است! اگر می‌خواهید متفاوت از همه باشید، باید از استایل‌هایی استفاده کنید که سایر افراد استفاده نمی‌کنند. این استایل‌ها نیز در نظر بسیاری از افراد عجیب به نظر می‌رسند و انتقاد‌های متفاوتی در مورد استایل شما می‌کنند.

مثلاً اگر جوراب ساقه بلند را بر روی لگ‌های چسبان خود بکشید و سپس نیم بوتی که بلندی آن تا قوزک پا است، به پا کنید، حتماً نگاه‌ها را به خود جذب می‌نمایید. در این صورت بهتر است از جوراب‌هایی با رنگ خنثی استفاده کرده تا زیاد جلب توجه نکنید. استفاده از کیف دوشی زنانه نیز در تکمیل‌کردن استایل به شما کمک می‌کند.

جوراب بلند و نیم بوت پاشنه بلند

یکی دیگر از مدل ‌های ست جوراب و نیم بوت زنانه، جوراب بلند و نیم بوت پاشنه بلند است. این مدل بیشتر مناسب مهمانی‌ها است. چرا که با دامن زیبا‌تر دیده می‌شود.

اگر شما از یک دامن کوتاه، کیف مجلسی زنانه، نیم بوت ساقه کوتاه پاشنه بلند، جوراب رنگ تیره‌ بلند که بلندی آن بالاتر از لبه نیم بوت قرار می‌گیرد، کمک بگیرید، حتماً در مهمانی‌ها یک استایل متفاوت را تجربه خواهید کرد.

در انتخاب رنگ آزاد هستید، اما بهتر است جورابتان را از طیف رنگی خنثی انتخاب کنید تا تضاد رنگی با رنگ پوستتان ایجاد نکند. حتماً هم توجه داشته باشید که از دامن کوتاه مجلسی استفاده کنید و فاصله زیادی را بین جوراب و دامن ایجاد کنید. این فاصله باعث بلندتر دیده‌شدن قد شما می‌شود.

جوراب بلند و نیم بوت پاشنه بلند

 

 

جوراب تا زیر زانو و نیم بوت

یکی دیگر از روش‌های ست جوراب و بوت زنانه، استفاده از جوراب‌هایی است که بلندی آن‌ها تا زانو می‌رسد. این جوراب‌ها را همراه با نیم بوت‌های پاشنه بلند به پا کنید، دامن راسته‌ای که قد آن تا لبه جوراب است، بپوشید و استایلتان را با پیراهن یقه قایقی و کیف کمری زنانه تکمیل نمایید.

دقت کنید که اگر جوراب، کفش و دامن شما همرنگ باشند، در حالی که رنگ پیراهن و کیف شما متضاد با آن است، بسیار زیباتر دیده می‌شوید. این استایل مناسب مهمانی‌های کوچک و دورهمی‌های دخترانه است.

ست جوراب و نیم بوت دخترانه یکی از بهترین ست‌ها است. اگر شما از اصول ست کردن جوراب و نیم بوت زنانه آگاه باشید، به جای استفاده از جورابی که در زیر بوت پوشیده می‌شود، می‌توانید از جورابی استفاده کنید که استایل شما را زیباتر کند.

انواع ست جوراب و کالج زنانه

کفش کالج زنانه یکی از انواع کفش‌ها است که به راحتی با انواع جوراب ست می‌شود. ست جوراب و کفش زنانه همواره در این مورد مورد توجه قرار داشته است. کالج‌ها معمولاً از ساق کوتاهی برخوردار هستند و در واقع بلندی آن‌ها پایین‌تر از قوزک پا است.

این موضوع موجب می‌شود بتوانید از انواع جوراب‌ها با طرح‌های مختلف استفاده کرده و آن را با انواع کوله پشتی زنانه ست کنید. مثلاً جورابی که در قسمت قوزک پا دارای طرحی مثل شخصیت کارتونی مورد علاقه شما، مثل باب اسفنجی است، یا تمام آن را چهارخانه‌های سیاه و سفید پوشانده است، استایل شما را زیباتر می‌کند.

ست‌‌های جوراب و کفش کالج زنانه بسیار متنوع هستند. بهتر است کمی‌ خلاق باشید و جوراب‌های ساده را کنار بگذارید. می‌توانید از جوراب‌هایی کمک بگیرید که طرح‌های برجسته دارند.

مثلاً اگر یک شلوار مام استایل که بلندی آن بالای قوزک پا است را انتخاب کنید و با آن جورابی که در قسمت قوزک پا دارای یک طرح قلب یا ماه و ستاره برجسته است، بخرید، استایل شما بسیار زیبا خواهد شد. این جوراب‌ها را می‌توانید با روفرشی زنانه مجلسی نیز ست کنید.

ست جوراب و کفش اسپرت دخترانه

کفش اسپرت دخترانه در انواع مختلفی وجود دارد. کفش‌های کتانی، کفش‌های ورزشی و … برای ست جوراب و کفش زنانه بسیار مناسب هستند. اگر از جوراب‌های مناسب با این کفش‌ها استفاده کنید، یک ست بی‌نظیر برای خودتان به وجود می‌آورید.

همراه با کتانی‌ها، از جوراب‌های مچی استفاده کنید. این ست علاوه بر اینکه بسیار زیبا است، باعث می‌شود هوا به پای شما برسد و کمتر اذیت شوید‌. از جوراب‌های کفی یا مخصوص کالج همراه با کالج‌های زنانه استفاده کنید. جوراب‌های کفی با همه کفش‌ها جلوه خوبی دارند، اما با کفش کالج، خاص‌تر و شیک‌تر دیده می‌شوند.

با کفش‌های اسپرت، بهتر است جوراب‌های رنگی همخوان بپوشید. مثلاً با یک کفش اسپرتی که ‌ترکیبی از رنگ سفید و آبی است، یک شلوار جین آبی، پیراهن سفید و کیفی همرنگ با کفش اسپرت بپوشید.

این تیپ‌های اسپرت برای استایل‌های رسمی‌ و غیر رسمی‌ کاملاً متفاوت هستند. باید متناسب با مکانی که قرار است بروید، ست جوراب و کفش زنانه را انتخاب نمایید. سعی کنید در رنگ بندی جوراب و کفش و سایر لباس‌هایتان تناسب را رعایت کنید.

انواع ست جوراب و کالج زنانه

 

 

رنگبندی جوراب و کالج دخترانه

معمولاً به رنگ جوراب‌ها توجه چندانی نمی‌شود. در حالی که رنگ جوراب‌ها در ست جوراب و کفش زنانه از اهمیت بالایی برخوردار است. ساده‌ترین روشی که می‌توانید برای رنگ ست کیف زنانه، ست جوراب و کفش زنانه به کار بگیرید، این است که جورابتان را یک درجه روشن‌تر و یا تیره‌تر از شلوار، کیف یا کفشی که پوشیدید، انتخاب کنید.

استفاده از طیف‌های رنگی دارای الگو و بافت نیز فکر خوبی برای ست‌کردن جوراب‌ها هستند. منظور از بافت و الگو، طرح‌های روی جوراب است. طرح‌هایی مثل راه‌راه عمودی یا افقی، نقطه‌نقطه و … که طیف رنگی گسترده‌ای دارند.

استفاده از جوراب‌های پرنقش‌ونگار و جوراب‌های رنگارنگ نیز انتخاب خوبی است. این جوراب‌های رنگارنگ را با کیف پاسپورتی زنانه رنگارنگ ست کنید و در کنار آن از کفش و شلوار ساده، کمک بگیرید.

رنگبندی جوراب و کالج دخترانه

 

 

انواع جوراب دخترانه

شکی در این نیست که یک جوراب نامرغوب، باعث می‌شود پای شما اذیت شده و روز شما خراب شود. تاول‌زدن، خشکی و خوردگی پوست پا هم جزء اذیت‌هایی است که یک جوراب نامرغوب باعث می‌شود؛ بنابراین باید در انتخاب نوع و جنس جوراب دقت زیادی داشته باشید. در ادامه با انواع جوراب، ست جوراب و کفش زنانه و کیف آشنا می‌شود.

جوراب بدون ساق یا کالج

جوراب‌هایی که ساق ندارند و مناسب کفش‌های کالج هستند، معمولاً با نام جوراب‌های کفی نیز شناخته می‌شوند. این جوراب‌ها دورتادور پاهای شما را می‌پوشانند و برای کفش‌های روباز مثل صندل زنانه و کفش پاشنه بلند زنانه بسیار مناسب هستند.

این جوراب‌ها از پس کفش دیده نمی‌شوند؛ اما مانع سایش کف پا با کفی کفش می‌شوند. این جوراب‌ها را با صندل مناسب و کیف پول چرم ست کنید و شیک و خوش‌پوش در مجالس حاضر شوید.

جوراب ساق کوتاه یا مچی

جوراب‌های مچی یا همان ساق کوتاه از مدل‌های بسیار پرطرفدار هستند که در ست جوراب و کفش زنانه به کثرت دیده می‌شوند. این جوراب‌ ها معمولاً در فصل‌های گرم و با شلوار‌های کوتاه پوشیده می‌شوند.

جنس این جوراب‌ها می‌تواند از نخ پنبه ضخیم باشد، می‌تواند نازک و شیشه‌ای باشد. جوراب‌های مچی را با کفش‌های مناسب ست کرده و استایلتان را با کیف دستی زنانه تکمیل نمایید.

جوراب ساق کوتاه یا مچی

 

جوراب ساق متوسط یا معمولی

معمولی‌ترین جوراب‌ها، جوراب‌هایی هستند که ساق متوسط دارند؛ یعنی کمی‌ بالاتر از قوزک پا قرار می‌گیرند. جنس این جوراب‌ها معمولاً نخ پنبه است و به همین خاطر از تعریق زیادی پا جلوگیری می‌کنند. طرح و رنگ این جوراب‌ها بسیار متنوع بوده و از این رو به راحتی در ست جوراب و کفش زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جوراب ساق بلند

جوراب‌های ساقه بلند معمولاً در فصل‌های سرد سال با بوت‌ها و نیم بوت‌ها پوشیده می‌شوند. از آنجایی که ساق آن‌ تا بالای زانو می‌رسد و جنس آن‌ها نیز معمولاً پشمی‌ است، پاها را بسیار گرم نگه می‌دارد و از خیس شدن آن جلوگیری می‌کند. از این جوراب، می‌توان در مهمانی‌ها با دامن کوتاه استفاده کرد.

جوراب ساق بلند

 

سخن پایانی

ست جوراب و کفش زنانه، یکی از بهترین ست‌ها است که می‌توانید آن را در سایت خرید کفش زنانه شانی لند مشاهده و خریداری کنید. اگر این ست را آن‌گونه که باید، انتخاب کنید، بسیار شیک دیده می‌شوید؛ بنابراین باید به سایر اجزای لباستان هم دقت کنید و متناسب با جنس و رنگ آن، همچنین راهنمایی مشاوران شانی لند، جوراب را انتخاب نمایید.

 

سایت شانی لند دارای بهترین کفش های زنانه میباشد، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

کفش بوت زنانه – کفش پاشنه بلند زنانه – کفش اسپرت زنانه – دمپایی زنانه – صندل زنانه – کالج دخترانه – ست کیف و کفش زنانه

وسایت شانی لند دارای بهترین کیف های زنانه میباشد، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

ست کیف زنانه – کیف مجلسی چرم – کوله پشتی زنانه – کیف دوشی زنانه – کیف کمری زنانه – کیف پاسپورتی زنانه – کیف دستی – کیف پول چرم

 

سایر مقالات:

20 مدل انواع پاشنه کفش زنانه (مخروطی، مربعی، مدیوم، میخی و …)
ست شلوار پارچه ای با نیم بوت – 10 مدل نیم بوت جذاب دخترانه و زنانه
ست شلوار جین با نیم بوت زنانه -5 مدل ست بی نظیر برای بانوان

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا