کفش

ویژگی ‌های کفش تخت زنانه – 30 مدل کفش تخت زنانه در شانی لند

باید‌ها و نباید‌های استفاده از کفش تخت زنانه

ویژگی ‌های کفش تخت زنانه، در استقبال بی‌نظیر این مدل از انواع کفش زنانه بسیار مؤثر بوده و البته استفاده از آن مختص به یک رده سنی نیست. بسیاری از دختران و خانم‌ها در فصل تابستان علاقه ویژه‌ای به استفاده از انواع کفش تخت زنانه دارند. خانم‌ها به کفش زنانه بدون پاشنه، اهمیت و علاقه خاصی دارند.

استفاده از این مدل کفش تخت راحتی زنانه، بایدها و نباید‌های با خود به همراه دارد که در صورت رعایت این نکات، مطمئناً سلامتی پا‌ها حفظ خواهد شد. در این مقاله اطلاعاتی درباره ویژگی ‌های کفش تخت زنانه، معایب و مزایایی استفاده از آن جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد. در صورت علاقه‌مندی به چنین موضوع جذابی، تا انتها مطلب همراه ما باشید.

باید‌ها و نباید‌های استفاده از کفش تخت زنانه

 

 

ویژگی ‌های کفش تخت زنانه

کفش تخت راحتی زنانه، باید از یک سری ویژگی‌های برخوردار باشد تا آسیب در پا‌های خانم‌ها ایجاد نشود. از مهم‌ترین ویژگی ‌های کفش تخت زنانه، می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

محصولات فروشگاه شانی لند

انواع کالج زنانه

کالج نوک تیز نگین دار

کالج نوک تیز ورنی

آستر کفش و فاکتور راحتی

از ویژگی ‌های کفش تخت زنانه، وجود آستر نرم است تا خانم‌ها هنگام استفاده از آن احساس راحتی کنند. به عبارتی دیگر، فاکتور راحتی در کفش‌های تخت زنانه با آستر نرم، تکمیل خواهد شد.

وجود لایه ضد شوک

با وجود یکی از اصلی‌ترین ویژگی ‌های کفش تخت زنانه یعنی لایه میانی ضد شوک در آن، راه رفتن برای خانم‌ها به بهترین شکل اتفاق خواهد افتاد.

متریال کیفیت

برند‌های تولید کنند کفش‌های تخت، باید از متریال یا جنس با کیفیت در طراحی و تولید استفاده کنند تا خانم‌ها در هنگام پیاده روی و انجام فعالیت‌های روزانه، حس راحتی با آن تجربه کنند.

متریال کیفیت

 

 

پاشنه

از جمله مهم‌ترین مشخصات و ویژگی ‌های کفش تخت زنانه، وجود پاشنه با ارتفاع کم است؛ در نتیجه این نوع پاشنه برای اینکه آسیبی به پا‌ها وارد نکنند، نباید سفت و خشک باشند.

در صورت استفاده از سایت خرید کفش زنانه شانی لند امکان خرید ست کیف و کفش زنانه، صندل زنانه و همچنین انواع مدل‌های کیف زنانه از جمله ست کیف زنانه، کیف پاسپورتی چرم و کوله پشتی زنانه برای شما وجود دارد.

انعطاف‌پذیر بودن

کفش‌های تخت باید از انعطاف‌پذیری بالایی بهره‌مند باشند. وجود این مشخصات از میان تمام ویژگی ‌های کفش تخت زنانه، در ایجاد حس راحتی در خانم‌ها بسیار تأثیر‌گذار است.

تنفس‌پذیر بودن رویه

خانم‌ها از کفش‌های تخت و بودن پاشنه، بیشتر در فصل تابستان استفاده خواهند کرد؛ بنابراین این نوع از کفش باید دارای رویه قابل تنفس و خنکی  باشد. در صورت وجود این شاخصه از ویژگی ‌های کفش تخت زنانه، هوا در کفش جریان یافته و در نهایت پا‌ها، کمتر بو خواهند گرفت.

زیره

هنگام استفاده از کفش‌های بدون پاشنه، بیشترین فشار به زیره وارد خواهد شد؛ بنابراین این بخش از کفش باید نرم و با کیفیت باشد. وجود زیره‌ای با کیفیت عالی و نرمی، از اصلی‌ترین ویژگی ‌های کفش تخت زنانه است.

زیره

 

وجود کفی طبی

یکی از مهم‌ترین ویژگی ‌های کفش تخت زنانه، وجود کفی طبی در آن است. کفش طبی زنانه تخت، از ایجاد هر نوع آسیب به پا و همچنین خستگی، جلوگیری خواهد کرد. کفش تخت راحتی زنانه باید دارای بالشتک‌های نرم یا کفی طبی باشد.

زیره شیار دار

خانم هنگام خرید کفش‌های پاشنه تخت دقت کنند تا از زیره کفش، دارای شیار باشد. زیره شیار دار یکی از مؤثر‌ترین ویژگی ‌های کفش تخت زنانه بوده و در عدم سر خوردن خانم‌ها، نقش سازنده دارد.

خانم‌ها از طریق خرید اینترنتی شانی لند به راحتی می‌توانند برای خرید کیف کمری، کیف مجلسی زنانه، کیف دوشی زنانه، کیف دستی و کیف پول چرم اقدام کنند.

سبک بودن کفش

برخورداری از وزن کم و سبک، از جمله ویژگی ‌های کفش تخت زنانه است. وجود این عامل در کفش‌های بدون پاشنه، تأثیر بسیاری بر سلامتی خانم‌ها دارد.

توجه به نکاتی هنگام خرید کفش بدون پاشنه

خرید و انتخاب کفش بدون پاشنه، بدون در نظر گرفتن ویژگی ‌های کفش تخت زنانه امکان‌پذیر نخواهد بود؛ بنابراین خانم‌ها هنگام انتخاب این مدل کفش علاوه بر در نظر داشتن ویژگی ‌های کفش تخت زنانه، باید چند نکته مهم را هم به یاد داشته باشند که در ادامه به آن اشاره خواهد شد:

  • مناسب‌ترین کفش تخت جهت انجام فعالیت‌های روزانه مانند خرید یا گشت و گذار، کفش تختی با رویه خنک خواهد بود.
  • پا‌های خانم‌ها یا دختران، باید در این مدل کفش دارای آزادی عمل باشد.
  • یک نکته مهم در مورد کفش تخت با رویه چرم، سنگین‌تر بودن آن نسبت به مدل‌های دیگر است.
  • بهترین گزینه کفش‌های تخت در عروسی یا مهمانی، کفش تخت چرمی خواهد بود.

توجه به نکاتی هنگام خرید کفش بدون پاشنه

 

 

مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از کفش تخت چرمی

بهترین کفش تخت زنانه، یعنی کفشی که هنگام تولید آن از چرم استفاده شود؛ مزیت‌های بسیاری با خود به همراه دارد. از جمله اصلی‌ترین مزیت‌های آن، عبارت است از:

  • حفظ تعادل هنگام راه رفتن
  • مناسب برای انجام فعالیت‌های روزانه و ورزش پیاده روی
  • استفاده بهترین کفش تخت زنانه هنگام بارداری یا اضافه وزن
  • جلوگیری از ایجاد خستگی در پا‌ها به دلیل انعطاف‌پذیری بالا
  • مناسب‌ترین کفش تخت طبی زنانه هنگام کمر درد

معایب کفش زنانه بدون پاشنه

بسیاری از افراد با شنیدن کلمه عیب یا ضرر کفش، به یاد کفش‌های پاشنه بلند زنانه افتاده و در نظر آن‌ها فقط این مدل کفش، سبب ایجاد آسیب در پا‌های خانم‌ها خواهند شد. اما باید به این عزیزان گفت که کفش‌های بدون پاشنه، نیز معایبی با خود به همراه دارند.

در صورتی که ویژگی ‌های کفش تخت زنانه، در آن‌ها رعایت نشود؛ باید منتظر آسیب‌های احتمالی از سوی این مدل کفش بود. اما از اصلی معایب کفش بدون پاشنه زنانه، شامل لیست زیر خواهد بود:

معایب کفش زنانه بدون پاشنه

 

 

ناخن پا و کفش‌های تخت زنانه

یکی از انواع کفش تخت زنانه، مدل عروسکی است. این نوع از کفش تخت، دارای پنجه باریکی بوده و این مسئله سبب ایجاد فشار بسیار به پاشنه و پنجه خواهد شد. با وجود چنین فشاری، بخشی از ناخن انگشتان پا وارد گوشت شده و باعث ایجاد درد وحشتناکی خواهد شد.

صاف شدن کف پا

در صورت استفاده طولانی مدت از کفش زنانه تخت، احتمال صاف شدن کف پا بسیار است. زیرا این کفش‌ها فشار بسیاری به پنجه و پاشنه وارد خواهند کرد که در نهایت منجر به صافی کف پا خواهد شد.

تاندون‌

کفش تخت دخترانه از وجود بند یا محافظ، دور هستند. در صورت استفاده بسیار از آن‌ها، عضله‌های قسمت پشت پا کشیده شده و در نهایت منجر به آسیب رسیدن تاندون‌های پا خواهند شد.

درد‌های پاشنه و کف پا

کفش تخت دخترانه یا زنانه، باعث ایجاد فشار بسیار به پاشنه و کف پا خواهند شد. بدون شک اگر این عزیزان طولانی مدت از این مدل کفش بهره ببرند، باید منتظر درد‌های بسیاری را باید پاشنه و کف پا خود باشند.

انواع زیره کفش تخت زنانه

از جمله قسمت‌های مهم یک کفش، زیره آن بوده و تأثیر بسیار زیادی بر میزان کیفیت کفش دارد. از جمله ویژگی‌های کفش زیره تخت طراحی زیبا در کنار محافظت از پا در برابر آسیب‌های احتمالی است. همچنین این بخش از کفش تخت زنانه جدید، خود دلیلی بر دوام و ماندگاری بالا آن است.

برند‌های تولید‌کننده کفش، هنگام تولید کفش در بخش زیره از انواع مختلف استفاده خواهند کرد که از اصلی‌ترین زیره‌های به کار رفته در کفش‌های بدون پاشنه یا هر مدل کفشی مانند کفش اسپرت زنانه، کالج دخترانه و دمپایی روفرشی دخترانه، عبارت هستند از:

انواع زیره کفش تخت زنانه

 

 

پلی‌یورتان

پلی‌یورتان یا کلمه مخفف پیو، بیشترین استفاده را در انواع کفش‌ها مانند کفش تخت زنانه جدید دارد. از جمله ویژگی‌های کفش زیره تخت زنانه پیو سبک و راحت بودن در کنار دوام و ماندگاری بالا است. این نوع زیره در کفش تخت دخترانه، از انعطاف‌پذیری بسیاری بهره‌مند بوده و در نتیجه، از ایجاد خستگی در پا‌ها جلوگیری خواهد کرد.

ترمو

در صورت انتخاب کفش با زیره ترمو، خیال خانم‌ها از لحاظ مقاومت در برابر سایش و لغزش، راحت خواهد بود. با وجود این نوع از زیره در کفش تخت زنانه، امکان استفاده از آن جهت ورزش پیاده روی افزایش خواهد یافت. زیرا کفش‌های تخت و بدون پاشنه زنانه با وجود زیره ترمو، سبک خواهند بود.

EVA

زیره EVA مخفف این عبارت Ethyl Vinyl Acetate، بوده و در انواع کفش زنانه یا مردانه مانند کفش بوت زنانه یا کفش پاشنه بلند مجلسی، بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از مشخصات این نوع زیره کفش نرم بودن و ضربه‌پذیری شدید آن است. در صورت استفاده از کفش زنانه بدون پاشنه با زیره EVA، احتمال لیز خوردن در سطوح مرطوب خانم‌ها کم خواهد بود.

پی وی سی

استفاده از پی وی سی، در بیشتر کفش‌های زنانه به ویژه کفش تخت بسیار مرسوم است. این نوع از انواع زیره کفش تخت زنانه، عایق عالی بوده و از وزن سبک در کنار قیمت مناسبی بهره‌مند هستند. همچنین از دیگر ویژگی‌های کفش زیره تخت زنانه عدم سایش و امکان شکستن آن است.

پی وی سی

 

 

لاستیکی

از مشخصات زیره لاستیکی عدم سایش، مستحکم بودن، جلوگیری از نفوذ آب به درون کفش و انعطاف‌پذیری بالا است. البته در صورت استفاده از زیره لاستیکی در کفش، وزن آن بالا خواهد رفت. به دلیل ایجاد سنگینی در مدل کفش‌های تخت، معمولاً از آن استفاده نخواهند کرد..

سخن پایانی

خانم‌های عزیز در هنگام کفش‌های بدون پاشنه، باید ویژگی ‌های کفش تخت زنانه را در ذهن خود داشته باشند تا کفش انتخابی سلامتی پا‌های آن‌ها را به خطر نیندازد. از جمله مشکلاتی که به دلیل انتخاب نامناسب کفش ممکن است برای پا ایجاد شود، صافی کف یا آسیب تاندون است.

سایر مقاله:

انواع کفش زنان شاغل – بررسی 50 مدل راحت و مناسب + طبی
عوارض کفش های نوک تیز برای زنان – 5 مورد از معایب که باید حتما بدانید
نکات استفاده از بوت زنانه – 5 نکته که قبل از خرید باید بدانید

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا