کفش

کفش نیم بوت زنانه جذاب – معرفی 100 مدل نیم بوت زنانه و دخترانه

جذاب‌ترین کفش‌های نیم بوت زنانه برای خوش‌پوش‌ها

استفاده از کفش نیم بوت زنانه جذاب، یک استایل و تیپ پاییز زیبایی را برای خانم‌ها به ارمغان خواهد آورد. البته بوت و نیم بوت فقط مختص خانم‌ها نیست؛ بلکه مدل‌های مردانه آن نیز در بازار برای عرضه وجود دارند. زوج‌های جوان می‌توانند با ست کردن در پوشیدن بوت، یک ست پاییزی جذاب را خلق کنند. البته بوت‌های زنانه در انواع مختلفی جهت خرید خانم‌های شیک پوش از سوی تولید‌کننده عرضه شده‌اند.

در پاییز و زمستان هنگام خرید بوت‌های زنانه علاوه بر زیبایی باید به اینکه کفش مورد نظر پا‌ها را گرم نگه دارد، نیز توجه نشان داد. در این مقاله در رابطه با کفش نیم بوت زنانه جذاب و مدل‌های آن اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد. در صورت علاقه به خرید این نوع کفش برای ایجاد یک استایل فوق‌العاده، تا انتها مطلب با ما همراه باشید.

جذاب‌ترین کفش‌های نیم بوت زنانه برای خوش‌پوش‌ها

 

چند مدل از جذاب‌ترین نیم بوت‌های زنانه

در این بخش از مقاله چند مدل از جذاب‌ترین نیم بوت و بوت‌های زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد. حال شما با توجه به سلیقه خود و در نظر گرفتن مزیت استفاده از هر کدام، مدلی را که دوست دارید انتخاب کنید. برای خرید نیز می‌توانید به سایت کفش زنانه‌شانی لند مراجعه کرده و از میان انواع کفش‌های زنانه دمپایی روفرشی دخترانه و صندل زنانه یکی را بر حسب قیمت کفش زنانه انتخاب کنید. انواع جذاب نیم بوت زنانه، شامل موارد زیر خواهند بود:

محصولات فروشگاه شانی لند

نیم بوت زنانه

نیم بوت تیمبرلند

نیم بوت خزدار

 

نیم بوت  Timberland Courmayeur Valley Water Resistant

زیره ارگونومیک و کاملاً ضد آب بودن این مدل از کفش نیم بوت زنانه جذاب، برای استفاده در پیاده روی و طبیعت گردی بسیار مناسب خواهد بود. ظاهر زیبا در کنار حمایتی که این نیم بوت از مچ پا دارد، از مهم‌ترین مزیت‌های این مدل کفش به شمار خواهد رفت.

بوت بلند تا ران  Thigh-High Boots

در صورت استفاده از مدل بوت بلند تا ران در میان انواع کفش زنانه، خیلی راحت امکان پوشیدن انواع پیراهن‌های میدی یا کوتاه‌تر از آن، یک پلیور آزاد و بلند، تونیک و شلوار‌های جین رنگ تیره را خواهید داشت. طراحان در بیشتر کت واک‌ها از رنگ‌های متالیک و قرمز این مدل کفش نیم بوت زنانه جذاب استفاده خواهند کرد.

بوت بلند تا ران  Thigh-High Boots

 

بوت رزمی  Combat Boots

در صورت استفاده از نیم بوت رزمی یک شخصیت خاص و منحصر به فرد از خود در مقابل دیدگان دیگران از خود به نمایش خواهید گذاشت. عمر بالا و راحتی پا از مهم‌ترین مزیت‌های این مدل کفش نیم بوت زنانه جذاب بوده و امکان استفاده از آن در کنار شلوار و دامن چرم یا شلوار جین جذب را خواهید داشت.

نیم بوت  Soundoff Rocket Dog

بهترین انتخاب برای خانم‌های که کف پا‌های آن‌ها پهن‌تر و دارای ساق پای قطوری هستند، این مدل نیم بوت است. این نیم بوت زنانه زیبا و جادار بوده و معمولاً یک سایه روشن قهوه‌ای در این محصول دیده خواهد شد. در صورت خرید این کفش نیم بوت زنانه جذاب و یک کیف دوشی چرم زنانه، در نگاه دیگران بسیار مسحور‌کننده به نظر خواهید رسید.

نیم بوت  Soundoff Rocket Dog

 

بوت بارانی  Rain Boots

با استفاده از بوت بارانی در روز‌های بارانی سال و خیس بودن زمین استفاده کنید تا علاوه بر محافظت از پا در برابر خیس شدن، با رنگ‌های زیبا، استایل خود را شاد نشان دهد. البته این مدل کفش نیم بوت زنانه جذاب را می‌توان با دامن و شلوار‌های با رنگ پوشید. در صورت تمایل از یک کوله پشتی زنانه نیز می‌توانید استفاده کنید.

نیم بوت  Jeossy Ankle Boots

انتخاب عالی از میان انواع کفش نیم بوت زنانه جذاب برای استفاده در محل کار یا دورهمی‌ها به همراه یک کیف زنانه، این مدل بوده و وجود زیپ بغل محصول پوشیدن و درآوردن محصول را برای خانم‌ها آسان خواهد کرد. جنس این نیم بوت چرم وگان بوده و برای افرادی که به نوعی حامی حیوانات هستند، بسیار مناسب خواهد بود.

نیم بوت  Jeossy Ankle Boots

 

نیم بوت  Steve Madden Moira Sand Suede

در صورت استفاده از لباس ساده در کنار کفش نیم بوت زنانه جذاب استیو مادن و یک کیف پاسپورتی زنانه، از یک استایل زیبا برخوردار خواهید شد. البته این نوع از نیم بوت زنانه زیبا در قسمت کناری کش دارد که با وجود آن پوشیدن و درآوردن را بسیار آسان خواهد کرد.

نیم بوت چلسی Chelsea Boot

طراحی کفش‌های مخصوص ملکه ویکتوریا برای اولین بار این مدل نیم بوت را طراحی کرده و تا به امروز طرف‌داران خاص خود به خاطر دوخت زیبا و حس راحتی که این مدل کفش نیم بوت زنانه جذاب داشته، را دارد. از مهم‌ترین ویژگی این مدل کفش وجود پاشنه‌های کوتاه یا تخت، بدون بند بودن آن البته با وجود استفاده از دوکش در دو اطراف خواهد بود. در زمان استفاده از یک کیف دستی چرم زنانه نیز کمک بگیرید.

نیم بوت  Raye Tanna Bootie

کفش نیم بوت زنانه با قیمت مناسب Raye Tanna Bootie، بهترین انتخاب به عنوان یک کفش پاشنه دار زنانه در کنار کیف مجلسی زنانه خواهد بود. با وجود این نیم بوت ست کردن با شلوار جین، پیراهن‌های ماکسی یا دامن چرم برای خانم‌ها خیلی راحت امکان‌پذیر خواهد بود.

نیم بوت  Raye Tanna Bootie

 

بوت جلوباز  Peep-Toe Boots

این مدل نیم بوت جلوباز مناسب برای تمام فصول سال بوده و می‌توان از آن در زمستان یا تابستان بهره برد. امکان استفاده از این مدل نیم بوت با هر استایلی جز تیپ اداری برای مخاطب وجود دارد. امکان استفاده از این مدل کفش نیم بوت زنانه جذاب در کنار شلوار جین، پیراهن، لگینیگ و دامن برای خانم‌ها است.

نیم بوت  Dr. Scholl’s Mania Boot

پاشنه این مدل از کفش نیم بوت زنانه جذاب لژ دار بوده و برای افرادی که علاقه به پوشیدن کفشی با پاشنه سنتی ندارند، بسیار مناسب خواهد بود. این مدل از نیم بوت دارای مزیت‌های چون انعطاف‌پذیری و زیبایی بوده و معمولاً در دورنگ پرطرف‌دار مشکی و قهوه‌ای از سوی تولید‌کننده وارد بازار خواهد شد. با خرید این مدل نیم بوت و کیف پول چرم، روز‌های پاییز و زمستان خود را سپری کنید.

نیم بوت  Dr. Scholl’s Mania Boot

 

نیم بوت  Marc Fisher Raila Bootie

اگر به دنبال یک استایل شیک در کنار لباس‌های با طرح پوست حیوانات هستید، بهترین انتخاب کفش نیم بوت زنانه جذاب Marc Fisher Raila Bootie به خاطر طرح پوست ماری بوده و با استفاده از آن در میان دوستان خود به مانند یک الماس بدرخشید.

نیم بوت  Sam Edelman Nina Combat Boot

این مدل از کفش نیم بوت زنانه از جنس چرم مصنوعی تولید شده و رنگ سفید آن بسیاری را به سوی جذب خواهد کرد. زیره کفش نازک و وزن آن سبک بوده و مطمئناً بهترین انتخاب برای ست کردن با یک شلوار جین است.

نیم بوت  Chinese Laundry Finn Ankle Boot

از بهترین نیم بوت‌های نوک تیز این مدل کفش بوده و البته بیشتر از سوی دختران جوان مورد استقبال قرار گرفته است. رنگ سفید این مدل نیم بوت دخترانه پاشنه کوتاه در میان ۵ رنگ تولیدی، با استقبال بی‌نظیر‌تری از سوی زنان جامعه مواجه شده است.

نیم بوت  Chinese Laundry Finn Ankle Boot

 

نکات مهم جهت خرید یک جفت نیم بوت زیبا

استفاده از بوت یا کفش نیم بوت زنانه جذاب، از انتخاب‌های اول خانم‌ها در فصل پاییز و زمستان است. البته این نوع کفش یکی از لوکس‌ترین و در عین حال شیک‌ترین انتخاب جهت خرید است. در صورت مراجعه به اینستاگرام کیف زنانه‌شانی لند یک عدد کیف پول چرم و کیف دوشی چرم زنانه خرید کنید. حال اگر به دنبال خرید یک کفش نیم بوت زنانه هستید، به نکاتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد با دقت توجه کنید:

جنس نیم بوت

در هنگام خرید یک بوت زنانه شیک، به جنس و متریال آن توجه کنید. البته جنس بیشتر بوت زنانه شیک و نیم بوت زنانه مجلسی از چرم مصنوعی بوده و این نوع متریال علاوه بر کیفیت عالی، سبب قیمت مناسب کفش نیز خواهند شد.

اندازه نیم بوت

به مانند خرید یک جفت کالج دخترانه یا کفش اسپرت زنانه راحت، در هنگام خرید بوت زنانه نیز ابتدا به سایز پا و اندازه کفش دقت کنید. زمانی که احساس راحتی با وجود بوت زنانه برای خانم‌ها شکل گرفت، مطمئناً باشید کفش نیم بوت زنانه جذاب عمر بسیاری نیز خواهد کرد

اندازه نیم بوت

 

چگونگی و مدل بسته شدن

انتخاب این امر که کفش نیم بوت زنانه مجلسی به واسطه زیپ یا بند بسته شود، کاملاً به سلیقه و نظر شخصی آن‌ها بستگی دارد.

ارتفاع نیم بوت

اینکه ارتفاع نیم بوت دخترانه شیک کوتاه و مناسب برای ورزش یا بوت بلند باشد، کاملاً بر طبق سلیقه دختران عزیز است. البته اگر اندازه و ارتفاع بوت بالای مچ باشد، مطمئناً شیک‌تر و زیبا‌تر در نظر دیگران به نظر خواهد رسید.

ارتفاع نیم بوت

 

زمان استفاده

از بوت زنانه به عنوان یک کفش رسمی، اسپرت یا مجلسی می‌توان استفاده کرد. کلاً بعضی از بوت‌ها فقط برای سفر تولید شده‌اند تا خانم‌ها با پوشیدن آن احساس راحتی کنند

پاشنه نیم بوت

خانم‌های که قد کوتاهی دارند، به دنبال نیم بوتی با پاشنه بلند خواهند بود. از سوی دیگر، بدون هیچ شک و تریدی خانم‌های قد بلند به دنبال یک کفش نیم بوت زنانه لژ دار هستند.

پاشنه نیم بوت

 

رنگ نیم بوت

استفاده از نیم بوت دخترانه مشکی و بوت زنانه با این رنگ در میان بانوان ایرانی با استقبال بیشتر مواجه شده است؛ زیرا امکان ست کردن رنگ کفش با هر نوع لباس را برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد.

 

پیشنهاد : خرید ست کیف و کفش زنانه ، خرید ست چندتیکه کیف زنانه و کیف کمری زنانه 

 

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی انواع کفش نیم بوت زنانه جذاب پرداخته و امیدواریم مطالب بیان شده برای شما جذاب و مفید باشد. اکنون شما با توجه به نکات مورد توجه دست به انتخاب بزنید. در هنگام خرید انواع کفش‌ها همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که فاکتور راحتی بیش از هر چیزی از جمله ظاهر مهم است. در هنگام خرید کفش نیم زنانه یک جفت جوراب نسبتاً ضخیمی که معمولاً همیشه مورد استفاده شما است را با خود به همراه داشته باشید.

استفاده از بوت و نیم بوت در روز‌های سرد سال، جذابیت خاصی به استایل و تیپ شما خواهد داد. البته بیشتر خانم‌ها در زمان خرید از بوت‌های به رنگ تیره انتخاب خواهند کرد تا امکان ست کردن با تمام لباس‌ها برای آن وجود داشته باشد.

 

سایر مقالات:

راهنمای خرید صندل زمستانه زنانه – معرفی 50 مدل صندل زنانه . دخترانه
راهنمای خرید ست کیف و کفش زنانه – معرفی 20 مدل ست کیف و کفش
راهنمای خرید بوت زنانه – بهترین بوت های زنانه 2023

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

12 دیدگاه

  1. نیم بوت های بارانی که می گیریم پاشنه پامو اذیت میکنه. به جاش چه مدلیو بگیرم بهتره

  2. بوت‌های بلند واسه استایل‌های زمستونی و پاییزه واقعا عالین

  3. به نظرم برای خانم ها نیم بوت های پاشنه دار خیلی شیک هستن

  4. کفش های نیم بوت زنانه رو بیشتر توی اینستاگرام بزارید

  5. بابت مطالبتون سپاس
    من از کیفیت کفش هاتون راضی بودم بازم سپاس

  6. عالی بود. به نظرم تو انتخاب رنگ نباید خودمونو به مشکی محدود کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا