کفش

5 نکته در انتخاب پوتین مخصوص پیاده روی+ مشخصات و ویژگی

5 نکته برای انتخاب پوتین‌های پیاده روی

مطمئناً پیاده روی در جنگل برای شما بسیار لذت بخش است. البته در این موارد، پوشیدن پوتین مخصوص پیاده روی، توصیه می‌شود؛ زیرا این محصولات حمایت و پشتیبانی لازم را از پا‌ها، انجام می‌دهند. بدون تردید هنگام انتخاب بهترین پوتین پیاده روی در بین محصولات تولید شده ایرانی و خارجی سردرگم خواهید شد.

مطمئناً در صورت توجه به چند نکته مهم هنگام خرید این محصولات کاربردی، انتخاب برای شما خیلی راحت می‌شود. در این مقاله به جمع‌آوری مطالبی درباره پوتین مخصوص پیاده روی و ویژگی‌های مهم آن پرداخته شده است. ‌امیدواریم مطالعه این مطالب در زمان خرید، کمک بزرگی به شما بکند.

محصولات فروشگاه شانی لند

انواع بوت زنانه

نیم بوت بغل کش

نیم بوت بغل زیپ

کلیدی‌ترین نکات جهت انتخاب پوتین مخصوص پیاده روی

یکی از ساده‌ترین و در عین حال ارزان‌ترین ورزش جهت داشتن تناسب اندام در کنار تضمین سلامتی، پیاده روی است. بسیاری از پزشکان، انجام منظم و مرتب این ورزش را توصیه کرده‌اند. البته برای اینکه این ورزش مشکلی در سلامتی شما ایجاد نکند، خرید و پوشیدن پوتین مخصوص پیاده روی به ویژه در زمین‌های نا هموار لازم است.

مطمئناً انتخاب از بین انواع پوتین مخصوص پیاده روی، کمی برای شما دشوار خواهد بود. برای اینکه انتخاب سریع و با کیفیتی داشته باشید، حتماً به چند نکته مهم در زمان خرید پوتین مخصوص پیاده وری توجه کنید. در ادامه به بیان توضیحاتی در رابطه با انتخاب بهترین پوتین پیاده روی ایرانی و خارجی، پرداخته شده است.

شناخت استایل‌های متنوع پوتین و کفش

بدون شک در صورت شناخت دقیق از انواع پوتین مخصوص پیاده روی مانند کفش کالج زنانه، فرایند انتخاب و خرید برای شما آسان خواهد شد. به طور مثال، انتخاب پوتین مخصوص پیاده روی سبک، مناسب برای انجام این ورزش به شکل روزانه است.

در حالی که کفش‌های پیاده وری صخره نوردی، مناسب برای عبور از محیط‌های یخ‌بندان و برفی هستند. با توجه به خصوصیات پوتین پیاده وری صخره نوردی، از شما در برابر سخت‌ترین زمین محافظت می‌کند؛ اما انتخاب پوتین پیاده رویی طبیعت گردی، برای سفر‌های چند روزه مناسب است.

البته با توجه به خصوصیات پوتین پیاده روی طبیعت گردی یعنی کف سفت، امکان حضور در هر شرایطی را به شما می‌دهد.

شناخت استایل‌های متنوع پوتین و کفش

 

 

پوشیدن جوراب مخصوص پیاده روی

در زمان انتخاب پوتین پیاده روی با کیفیت، حتماً جوراب مخصوص این ورزش را بپوشید؛ این نکته اهمیت زیادی دارد.

مواد تشکیل دهنده پوتین مخصوص پیاده وری

بدون شک در صورت انتخاب اشتباه متریال پوتین، انجام ورزش پیاده وری برای شما با سختی همراه بوده و احتمالاً عواقب جبران ناپذیری را نصیب شما می‌کند. یکی از مهم‌ترین متریال پوتین مخصوص پیاده روی، موادی مصنوعی مانند پلی استر است. در صورت استفاده پوتینی از این جنس، احتمال نفوذ آب در آن بسیار زیاد خواهد بود.

اما در صورت انتخاب پوتین مخصوص پیاده روی از چرم دوشاخه، پا‌های شما در آن راحت خواهند بود. زیرا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کفش‌های پیاده روی یعنی تنفس‌پذیری را دارا است. بدون شک بهترین پوتین پیاده وری خارجی و ایرانی، تولید شده از چرم تمام دانه خواهد بود. زیرا در کنار قابلیت تنفس‌پذیری، بسیار با دوام است.

سایز پوتین مخصوص پیاده روی

هنگام خرید پوتین مخصوص پیاده روی، حتماً اندازه سایز خود را در نظر بگیرید. در صورت تنگ یا گشاد بودن پوتین، انجام ورزش پیاده روی مطمئناً سخت خواهد بود. همچنین توجه به ظاهر زیبا کفش را در اولویت‌های بعدی قرار دهید تا کفش انتخابی شما، با کیفیت باشد.

سایز پوتین مخصوص پیاده روی

 

 

زیره پوتین

برند‌های تولید‌کننده هنگام تولید پوتین پیاده روی، از سه نوع زیره بهره خواهند برد. در زمان انتخاب پوتین، ابتدا باید به نوع و مسیر پیاده وری مشخص کرده و سپس با توجه به آن زیره کفش را انتخاب کنید. در صورت انتخاب پوتین‌های با زیره کم، احتمال وارد شدن آسیب به مچ پا زیاد خواهد بود.

در حالی که پوتین‌های با زیره میانی، حمایت بیشتری از مچ پا را بر عهده دارند. در نتیجه احتمال آسیب در زمان ورزش پیاده وری با این نوع از پوتین‌ها به مچ پا، خیلی کم است.

اما اگر اهل پیاده روی در زمین‌های نا هموار و همچنین ماجرا جویی هستید، حتماً پوتین مخصوص پیاده روی با زیره زیاد را انتخاب کنید تا با حفظ تعادل و حمایت خود از مچ پا، عبور از این مسیر‌ها را برای شما لذت بخش کند.

نشانه‌های تعویض پوتین مخصوص پیاده روی

همه کفش‌ها و پوتین‌های پیاده روی پس از مدتی، نشانه‌های جهت تعویض را بروز می‌دهند؛ بنابراین در صورت مشاهده این علائم حتی با وجود احساس راحتی با آن پوتین یا کفش پیاده روی، برای خرید کالای جدید اقدام کنید. از جمله نشانه‌های تعویض در پوتین مخصوص پیاده روی، شامل لیست زیر است:

  • شما با آن پوتین، چیزی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ کیلومتر راه رفته‌اید.
  • بخشی از زیره پوتین یا تمام آن فرسوده شده است.

در صورت استفاده با وجود این شرایط، مطمئناً باعث ایجاد درد‌های در کمر یا پا‌های خود می‌شوید. زیرا پوتین یا کفشی با وجود این نشانه‌ها، دیگر در برابر ضربه محافظتی از پا‌ها نمی‌کند.

نشانه‌های تعویض پوتین مخصوص پیاده روی

 

اصول مهم در راهنمای خرید پوتین مخصوص پیاده روی

برند‌های تولید‌کننده پوتین‌های پیاده روی، برای رفاه حال خریدارانی مانند شما اصولی را بیان داشته‌اند. بدون شک در صورت استفاده از این اصول هنگام خرید، بهترین گزینه موجود را انتخاب خواهید کرد.

از اصلی‌ترین اصول اشاره شده در راهنمای خرید پوتین مخصوص پیاده روی عبارت هستند از:

  • پوتین را به زور نپوشید. همچنین چند قدم با آن در مغازه، راه بروید تا حس راحتی را با پوتین، داشته باشید.
  • پس از انتخاب و پوشیدن پوتین، بند‌های آن را محکم ببندید. البته این کار دقیقاً مانند زمانی انجام دهید که قصد پیاده روی را دارید.
  • پوتین را با جوراب‌های بپوشید که با آن‌ها، ورزش پیاده روی را انجام می‌دهید.
  • هنگام محکم کردن بند پوتین، پنجه پا نباید به آسانی حرکت کند. همچنین پاشنه پا‌ها، نباید در کفش بلغزد.

از دیگر نکاتی که باید هنگام پیاده روی مورد توجه قرار دهید، استفاده مستقیم از کفش در زمان ورزش است. حتماً قبل از شروع ورزش پیاده روی، پوتین را چند بار پوشیده و همچنین در مسیر‌های ساده‌تر، با آن قدم بزنید. مطمئناً با انجام این کار، میزان راحتی با آن پوتین را متوجه می‌شوید.

اصول مهم در راهنمای خرید پوتین مخصوص پیاده روی

 

خصوصیات کفش و پوتین پیاده روی

پوتین‌های پیاده روی و کفش‌های مخصوص این ورزش باید چند شاخصه مهم را داشته باشند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حس راحتی پا‌ها با آن
  • محافظت از پا
  • کاهش فشار و نیرو وارد شده به پا‌ها
  • عدم نفوذ آب و رطوبت
  • انعطاف‌پذیری
  • تنفس‌پذیری

بهترین کفش‌های پیاده روی زنانه و مردانه

اصلی‌ترین لازمه ورزش پیاده روی، کفش یا پوتین مخصوص است. مطمئناً با انتخاب یک جفت پوتین پیاده روی مناسب و استاندارد، این ورزش جذاب برای شما لذت بخش خواهد شد. برند‌های تولید‌کننده بسیاری برای طراحی کفش یا پوتین پیاده روی، با توجه به استقبال بی‌نظیری از این ورزش فعال هستند.

برخی از برند‌های فعال در این بخش، ایرانی هستند. البته تولیدات این شرکت‌ها، بسیار با کیفیت بوده و همچنین قیمت پوتین پیاده روی ایرانی نسبت به برند‌های خارجی بسیار کمتر است. در ادامه به معرفی برخی از برند‌های تولید‌کننده کفش پیاده روی مردانه و زنانه پرداخته شده است.

بهترین کفش‌های پیاده روی زنانه و مردانه

 

برند ژاپنی اسیکس

شرکت اسیکس در زمینه تولید تمام محصولات ورزشی مانند لباس و کفش فعالیت دارد. البته با توجه به تولید کفش‌های ورزشی بر طبق آناتومی بدن، بسیار مشهور بوده و بخشی از بازار کفش ایران نیز، در اختیار این برند آسیایی است.

برند فرانسوی سالمون

محصولات تولید شده این برند، بسیار با کیفیت بوده و همچنین از ظاهر بسیار زیبایی نیز برخوردار است. قیمت کفش‌های پیاده روی سالمون، بسیار زیاد است.

برند نیو بالانس

نیو بالانس، از تولید‌کنندگان معتبر و چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه تولید پوشاک ورزشی نیز، فعال است. کفش‌های پیاده روی این برند، بسیار با کیفیت هستند.

برند نیو بالانس

 

برند کانورس

شرکت کانورس در کنار تولید کفش‌های مخصوص پیاده روی، کفش اسکیت را نیز تولید می‌کند. این برند جهانی در سراسر دنیا، شناخته شده است. همچنین تولیدات آن با استقبال بسیاری از سوی جوانان، مواجه می‌شود؛ زیرا دارای رنگ‌ها یا طرح‌های شاد و جوان پسند است.

برند شیما

از برند‌های مشهور ایرانی فعال در زمینه تولید کفش‌های ورزش پیاده روی، شیما است. تولیدات این برند قابل استفاده، برای تمام رده‌های سنی بوده و همچنین در بین مردم ایران نیز، محبوبیت بسیاری دارد.

برای خرید کیف و کفش زنانه به کجا مراجعه کنیم؟

در صورتی که اهل خرید اینترنتی کفش زنانه هستید، حتماً از سایت‌شانی لند دیدن کنید. در این سایت امکان خرید انواع کفش زنانه مانند بوت دخترانه، صندل زنانه، دمپایی زنانه، کفش پاشنه بلند زنانه و کفش اسپرت زنانه را دارید.

همچنین در صورت نیاز می‌توانید از بین ست کیف و کفش زنانه و انواع کیف زنانه مانند کوله پشتی کوهنوردی، کیف دستی، کیف دوشی زنانه و کیف کمری زنانه بهترین را انتخاب کنید. البته امکان خرید کیف پول زنانه، کیف مجلسی زنانه، کیف پاسپورتی زنانه و ست کیف زنانه به عنوان هدیه را نیز دارید.

برای خرید کیف و کفش زنانه به کجا مراجعه کنیم؟

 

 

سخن پایانی

ورزش پیاده روی منجر به ایجاد اندام مناسب شده و همچنین از ایجاد بیماری‌های قلبی نیز، جلوگیری می‌کند. بنابراین انجام این ورزش با کفش و پوتین مخصوص پیاده روی، به همگان توصیه شده است. انتخاب یک کفش مناسب و استاندارد، از پا در برابر آسیب‌های احتمالی مراقبت خواهد کرد. البته در صورت انتخاب اشتباه کفش پیاده روی، باید منتظر درد‌های در ناحیه کمر یا پا باشید.

 

سایت شانی لند دارای بهترین کفش های زنانه میباشد، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

کفش بوت زنانه – کفش پاشنه بلند زنانه – کفش اسپرت زنانه – دمپایی زنانه – صندل زنانه – کالج دخترانه – ست کیف و کفش زنانه

وسایت شانی لند دارای بهترین کیف های زنانه میباشد، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

ست کیف زنانه – کیف مجلسی چرم – کوله پشتی زنانه – کیف دوشی زنانه – کیف کمری زنانه – کیف پاسپورتی زنانه – کیف دستی – کیف پول چرم

 

سایر مقالات:

10 مدل کفش پیاده روی سبک – بهترین کفش پیاده روی| شانی لند
5 مدل کفش مناسب ورزش trx تی آر ایکس – ویژگی + مشخصات
10 کفش مناسب تردمیل در سایت شانی لند – کفش راحت و نرم

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا