کفش

10 کفش مناسب تردمیل در سایت شانی لند – کفش راحت و نرم

چه کفشی برای دویدن با تردمیل مناسب است؟

بدون تردید پرسش‌های که پس از خرید تردمیل، در ذهن خریدار قرار شکل خواهد گرفت. آیا برای انجام تمرینات ورزشی روی آن باید از کفش مناسب تردمیل استفاده کرد؟ آیا امکان استفاده از تردمیل بدون کفش، وجود دارد؟ آیا راه رفتن مانند دویدن روی این دستگاه، امکان‌پذیر است؟

مطمئناً شخص برای رسیدن به پاسخ درست این پرسش‌ها، تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت. طی این مقاله به جمع‌آوری مطالبی در رابطه با کفش مناسب تردمیل و مباحث مختلف درباره آن پرداخته شده است. ‌امیدواریم مطالب این مقاله، کمک بزرگی برای یافتن پاسخ‌های سؤالات در رابطه با کفش تردمیل باشد.

چه کفشی برای دویدن با تردمیل مناسب است؟

 

اهمیت خرید کفش تردمیل

یکی از اصلی‌ترین ورزش به ویژه در سالن‌های ورزشی یا خانه، تردمیل بوده و استفاده از آن برای افراد ورزشکار، بسیار راحت است. البته دویدن روی تردمیل به ویژه در روز‌های سرد سال یا برفی، کاربرد بیشتری دارد؛ بنابراین در اختیار داشتن کفش مخصوص دویدن مردانه یا زنانه، برای عزیزان ورزشکار لازم خواهد بود.

البته داشتن یک جفت کفش مناسب تردمیل در کنار انجام تمرین‌های درست و مؤثر ورزشی، برای ورزشکاران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ بنابراین در زمان انتخاب کفش مناسب ورزش هوازی و تردمیل، باید نکات کلیدی را در نظر داشته باشند. به طور مثل برای خرید، حتماً زمان عصر را انتخاب کنند.

زیرا پا‌ها در این زمان، بزرگ‌تر از اندازه واقعی بوده و در نهایت کفش تنگ یا گشاد برای پا، انتخاب نخواهد شد. زیرا در صورت بزرگ بودن کفش تردمیل، هنگام دویدن لیز خورده و همچنین در صورت کوچک بودن کفش، حتماً دچار مشکلاتی مانند تاول روی پا‌ها خواهند شد.

هنگام استفاده از تردمیل بیشتر ورزشکاران، به سراغ کفش‌های مخصوص دویدن در فضا باز خواهند رفت. البته این انتخاب، در حالت کلی مشکلی ایجاد نخواهد کرد. اما افراد در زمان خرید کفش مناسب تردمیل، بهتر است که از کفش‌های سبک‌تر و با تعداد بالشتک‌های مناسب‌تر انتخاب کنند تا دچار مشکلات عجیب و غریب، نشوند.

محصولات فروشگاه شانی لند

کفش اسپرت زنانه

مدل زیگزاگی

کتونی طرح بافت

راهنمای خرید کفش مناسب تردمیل

دستگاه تردمیل و استفاده از آن در خانه، امر دویدن برای بسیاری از افراد را راحت کرده است. البته در صورتی که شخص به طور طولانی مدت، قصد استفاده از این دستگاه را دارد؛ باید از کفش مناسب دویدن روی تردمیل بهره ببرد.

زیرا تمرین روی دستگاه تردمیل با ضربه بسیار همراه است، بنابراین در صورت استفاده نکردن از کفش مخصوص تردمیل، حتماً بخش‌های از پا مانند قوس یا مچ را با مشکلاتی مواجه می‌کند. البته برای خرید کفش تردمیل، باید بر طبق راهنمای خرید آن عمل کنند تا بهترین گزینه موجود در بازار را انتخاب کنند.

در راهنمای خرید کفش مناسب تردمیل، نکاتی بیان شده است که در ادامه به آن‌ها، پرداخته خواهد شد.

راهنمای خرید کفش مناسب تردمیل

 

 

انعطاف‌پذیری

بدون شک از مهم‌ترین ویژگی‌های کفش‌های مناسب تردمیل، بهره‌مندی از انعطاف‌پذیری است. مطمئناً عدم وجود این ویژگی در کفش مناسب دویدن روی تردمیل، شخص دچار مشکلاتی بسیاری از جمله شین اسپلینت مواجه خواهد شد. شین اسپلینت در بخش جلوی ساق پا، به وجود خواهد آمد.

نحوه تمرین

افراد هنگام خرید کفش مناسب دویدن روی تردمیل مانند انواع کفش زنانه، باید بر طبق انتظاری که از آن دارند؛ انتخاب کنند. مطمئناً کفش مناسب تردمیل برای دویدن، با کفش جهت پیاده روی روی آن دستگاه متفاوت است.

هنگام دویدن افراد روی تردمیل، ضربات بسیاری به پا به ویژه پاشنه وارد شده و در نتیجه شخص در این زمان، نیاز‌مند کفشی با تعداد بالشتک‌های بسیار خواهد بود.

نحوه تمرین

 

 

شناخت دقیق از پا‌ها

در صورتی که افراد قصد انجام ورزش دو به صورت حرفه‌ای یا حتی مبتدی را دارند، باید قبل از خرید کفش مناسب تردمیل با یک متخصص صحبت کنند. متخصصان با ارزیابی دقیق پا‌ها، در بین بهترین کفش‌های ورزشی‌ ایده‌آل‌ترین گزینه را معرفی خواهد کرد.

همچنین برای خرید بهتر کفش ورزشی برای تردمیل، حتماً در فروشگاه اندازه دقیقی از پا را به دست بیاورند تا پس از چند بار استفاده از تردمیل، دچار آسیب نشوند.

بالشتک

افراد هنگام دویدن روی تردمیل، فشار بیشتری به پا به ویژه پاشنه و انگشتان وارد خواهند کرد؛ بنابراین این عزیزان در زمان خرید کفش‌های مناسب تردمیل، به وجود بالشتک با تعداد بالا در آن تأکید کنند. وجود این بالشتک‌ها در کفش مناسب تردمیل، از ایجاد درد در پا جلوگیری خواهد کرد.

سایز

کفش تنگ هنگام دویدن و ورزش کردن، باعث سیاه شدن ناخن‌ها می‌شود. کفش گشاد نیز، باعث سر خوردن پا در آن شده و در نهایت امکان افتادن ورزشکار در طول مسیر، وجود دارد؛ بنابراین کفش‌های مناسب تردمیل، باید کاملاً اندازه پا باشد.همچنین پاشنه پا در کفش، خوب فیکس شود تا مچ پا در آن حرکت نکند.

سایز

 

وزن کفش مناسب تردمیل

بدون شک کتانی برای دویدن روی تردمیل، باید از وزن کمی برخوردار باشد. ورزشکار با انتخاب کفش‌های سبک، خیلی راحت‌تر روی تردمیل حرکت خواهد کرد. البته این مدل از کفش‌ها، یک عیب بزرگ دارند؛ در کفش‌های سبک مناسب تردمیل، تعداد بالشتک‌ها بسیار کم است.

البته متخصصان برای این مسئله، راهکاری را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها به ورزشکاران توصیه کرده‌اند که از بین بهترین کفش‌های ورزشی، چند مدل را بپوشند تا ‌ایده‌آل‌ترین گزینه بین وزن کفش و بالشتک‌های آن مناسب با پا‌های خود را پیدا کنند.

قیمت کفش

در زمان خرید کفش مناسب تردمیل با کیفیت جهت دویدن یا هر نوع ورزش دیگری، قیمت نباید برای ورزشکار مهم باشد. زیرا کفش با کیفیت برای ورزش کردن، مهم بوده و همچنین به نوعی تضمین‌کننده سلامتی آن‌ها، خواهد بود. خرید اینترنتی کفش مخصوص تردمیل و بدون واسطه، می‌تواند‌ ایده عالی جهت انتخاب باشد.

قیمت کفش

 

راحتی

بدون شک فاکتور راحتی هنگام خرید کفش‌های مناسب تردمیل مانند کفش بوت یا دمپایی زنانه مهم خواهد بود. در صورت وجود این فاکتور در کفش، شخص به ورزش علاقه‌مند‌تر شده و همچنین از ایجاد آسیب‌های احتمالی نیز، دور خواهد بود.

تنفس‌پذیری

دویدن در فضا بسته و روی تردمیل، باعث تعریق بیشتر پا خواهد شد؛ بنابراین یکی از مهم‌ترین ویژگی کفش تردمیل، بهره‌مندی از شاخصه تنفس‌پذیری یا رویه نازک است. در صورت وجود این ویژگی در کفش، پا کمتر گرم شده و در نتیجه بوی بد، شکل نخواهد گرفت.

همچنین انتخاب کفش‌های با بدنه سبک و قابلیت تنفس‌پذیری به دلیل روبرو نشدن با عوامل سایش مانند آفتاب یا رطوبت هنگام دویدن روی تردمیل، بهترین گزینه خواهد بود.

ماندگاری و دوام کفش

فرسودگی و استهلاک در کفش‌های که برای ورزش کردن روی تردمیل انتخاب خواهند شد، بسیار کم است. بنابراین توجه به این ویژگی در رابطه با کفش مناسب تردمیل بر خلاف کفش‌های مخصوص دویدن، خیلی نیاز نیست.

افزایش عمر کفش مناسب تردمیل

ورزشکاران جهت مراقبت کتانی برای دویدن روی تردمیل، از چند روش استفاده کنند. مطمئناً استفاده از این روش‌ها، عمر کفش‌های ورزشی مخصوص دویدن روی تردمیل را افزایش خواهد داد. کتانی یا کفش‌های مخصوص تردمیل را می‌توان، تا ۸۰۰ کیلومتر مورد استفاده قرار داد.

در حالی که ورزشکار با کفش‌های مخصوص دویدن در فضا باز، می‌تواند بین ۵۰۰ تا ۷۵۰ کیلومتر را طی کند. بعد طی کردن این میزان مسافت، باید آن را تعویض کند. اما اصلی‌ترین راه‌ها، شامل لیست زیر هستند:

  • پس از تمام شدن دویدن روی تردمیل، کفش را از پا خارج کنند.
  • به طور مرتب و منظم، کفش مخصوص دویدن روی دستگاه تردمیل را تمیز کنند.
  • در زمان خرید کفش تردمیل، حتماً چند جفت تهیه کنند تا با استفاده گردشی از آن‌ها، باعث افزایش عمر کفش شوند. همچنین این کار، باعث بازیابی و استراحت کفش مناسب تردمیل نیز می‌شود.

افزایش عمر کفش مناسب تردمیل

 

مشهور‌ترین برند‌های کفش مناسب تردمیل

امروزه از بین برند‌های تولید‌کننده کفش ورزشی مشهور در سراسر دنیا، تعداد محدودی اقدام به طراحی و تولید کفش‌های مخصوص تردمیل کرده‌اند. این نوع از کفش‌ها در قسمت پاشنه پا، باید از راحتی خاصی برخوردار شوند تا ورزشکار، با آسایش بیشتر روی تردمیل بدود.

اما از اصلی‌ترین برند‌های تولید‌کننده کفش مناسب تردمیل، شامل لیست زیر هستند:

  • شرکت اسکیس
  • برند معروف نایک
  • ریبوک

بدون تردید در صورت انتخاب کفش برای دویدن رو ترمیل از میان برند‌های مشهور، شخص را به انجام ورزش ترغیب خواهد کرد.

بهترین سایت خرید کیف و کفش زنانه

در صورتی که انجام خرید اینترنتی کفش زنانه و همچنین کیف زنانه برای شما راحت است، حتماً به سایت ‌شانی لند سری بزنید. در این سایت امکان خرید انواع کفش زنانه مانند نیم بوت زنانه، کالج دخترانه، دمپایی روفرشی زنانه و کفش پاشنه بلند زنانه را دارید.

البته در صورت نیاز به کفش اسپرت زنانه راحت، دمپایی صندل زنانه در کنار انواع کیف مانند کیف دستی زنانه یا کوله پشتی کوهنوردی هستید؛ حتماً از سایت ‌شانی لند دیدن کنید.

مطمئناً در صورت مشاهده کیف پاسپورتی چرم، کیف پول چرم، کیف دوشی زنانه و کیف مجلسی زنانه بهترین گزینه را انتخاب خواهید کرد.

زیرا تمام محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی ‌شانی لند مانند ست ۳ تکه کیف زنانه و کیف کمری زنانه و ست کیف و کفش زنانه با بهترین کیفیت به لحاظ مواد اولیه بوده و همچنین از قیمت مناسبی برخوردار هستند. در نتیجه با خرید کیف یا کفش مورد نظر، خرید شیرینی را تجربه خواهید کرد.

بهترین سایت خرید کیف و کفش زنانه

 

 

سخن پایانی

یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌ها در سالن‌های ورزشی و خانه‌ها، تردمیل است. بیشتر مربیان و ورزشکاران حرفه‌ای در خصوص استفاده از این دستگاه، پیشنهاد خرید کفش مناسب تردمیل را می‌دهند. زیرا از نظر این افراد کفش‌های تردمیل با کفش‌های مخصوص دویدن در فضا باز، بسیار متفاوت است.

بدون تردید در صورت انتخاب درست و توجه به ویژگی‌های کفش مخصوص تردمیل، ورزش کردن برای افراد به راحتی صورت می‌گیرد.

 

سایت شانی لند دارای بهترین کفش های زنانه میباشد، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

کفش بوت زنانه – کفش پاشنه بلند زنانه – کفش اسپرت زنانه – دمپایی زنانه – صندل زنانه – کالج دخترانه – ست کیف و کفش زنانه

وسایت شانی لند دارای بهترین کیف های زنانه میباشد، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

ست کیف زنانه – کیف مجلسی چرم – کوله پشتی زنانه – کیف دوشی زنانه – کیف کمری زنانه – کیف پاسپورتی زنانه – کیف دستی – کیف پول چرم

 

سایر مقالات:

5 کفش مخصوص دویدن -کفش های اسپرت زنانه در شانی لند + عکس
10 مدل کفش پیاده روی سبک – بهترین کفش پیاده روی| شانی لند
5 مدل کفش مناسب ورزش trx تی آر ایکس – ویژگی + مشخصات

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا